Calum Butcher

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Calum Butcher

Indlæg af Jesper Schmidt » 20. jun 2012, 21:45

Yankee skrev:Men hvorfor i alverden hentede vi så Lucho, Justinussen og Gotfredsen hvis de ikke kan bruges i Superligaen?

Og hvordan ved vi at Butcher er afgørende bedre end de tre?
Lucho synes jeg nu stadig det gav fin mening at hente, at han så viste sig at være overflødig fordi PK, og senere Ahlmann, gjorde det rigtigt godt derude ændrer efter min mening ikke på at det var logisk at hente en venstreback da man gjorde det, umiddelbart efter Marshalls død.

Hvad angår Justinussen, blev han jo hentet på en kort aftale, og er vel bare blevet vejet og fundet for let, om det samme gør sig gældende for Gotfredsen tør jeg ikke sige, men han kan vel stadig sagtens indgå i fremtidsplanerne.

Personligt kender jeg absolut ikke det store til nogen af de nævnte spillere, så derfor skal jeg ikke kunne sige om den sportslige ledelse har truffet de rigtige beslutninger, men det går jeg som udgangspunkt i mit indlæg udfra at de har.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13644
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Calum Butcher

Indlæg af Funky » 21. jun 2012, 10:42

Yankee skrev:Men hvorfor i alverden hentede vi så Lucho, Justinussen og Gotfredsen hvis de ikke kan bruges i Superligaen?

Og hvordan ved vi at Butcher er afgørende bedre end de tre?
Skal vi nu ikke lige vente og se, om Butcher overhovedet ender i AaB? Gør han, så må det vel bero på en vurdering foretaget af AaB's trænere og scouts.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar