Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Fabbe » 6. jun 2012, 21:35

Right. Fint. Cool. Selv jordens største serieløgner kommer en sjælden gang i mellem til at sige noget sandt. Så vi venter alle spændt på udfaldet.

Men hvis det virkelig er sandt, det her, så har både erhvervsfolkene, AaB og Silber en interesse i, at intet offentliggøres, og de kan hver især have deres grunde.

Hvorfor hulen er det så vigtigt for dig som AaB-fan at gå imod parternes diskretionsønsker?

Har du overhovedet andet motiv med dette absolut ikke-debatskabende indlæg end at give dig selv et kick af opmærksomhed?

Jeg kan i hvert fald ikke få øje på andet end smagløse grunde. Om rygtet så er sandt, løgn eller noget imellem.

Og skulle den brudte diskretion få handlen til at gå i vasken af tænkelige eller utænkelige grund, så 1000 tak og tillykke. Du er en berigelse for dette forum, og skulle det være sandt, så ved jeg slet ikke, hvordan jeg skal takke dig for, at du sparede os for at vente en uge.

Der skal være et formål med at afsløre en hemmelighed, som kan retfærdiggøre det. Ellers er man en bare en simpel datatyv.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

The Point Maker
Junior
Junior
Indlæg: 52
Tilmeldt: 22. mar 2012, 01:07
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af The Point Maker » 7. jun 2012, 08:54

Venner venner venner, der er altså stadigt alt for mange herinde som ikke ved hvordan man behandler troll´s... de skal ha tavshed....

Brent laver det gang på gang LÆR DET NU.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af alithebeast » 7. jun 2012, 08:58

Jeg har hørt han kommer hjem for at træne dameholdet.
Hader København!

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Fabbe » 7. jun 2012, 10:08

The Point Maker skrev:Venner venner venner, der er altså stadigt alt for mange herinde som ikke ved hvordan man behandler troll´s... de skal ha tavshed....

Brent laver det gang på gang LÆR DET NU.
Så må Juntaen på bane.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Brent » 7. jun 2012, 12:45

Ifølge min kilde trækker forhandlingerne i langdrag, Silber og hans agent har hævet lønkravet, så de midler investorene havde skrabet sammen i første omgang rækker ikke... :S vender tilbage når der er nyt
AaB - the Nordic gateway to Europe

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af hje1980 » 7. jun 2012, 12:48

Brent skrev:Ifølge min kilde trækker forhandlingerne i langdrag, Silber og hans agent har hævet lønkravet, så de midler investorene havde skrabet sammen i første omgang rækker ikke... :S vender tilbage når der er nyt
Jamen det har de da...?

Er vi 99,7% nu...

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af PeterS » 7. jun 2012, 13:06

Kan du fortælle om Lynge er i Ukraine for at forhandle med Silber og hans agent?

Og kan Lynge lide maden dernede? og kan han godt komme overens med Morten Olsen?

Det kunne selvfølgelig også være Søren Kaalund der kører forhandlingerne?

Brugeravatar
Kristian60
1. div
1. div
Indlæg: 307
Tilmeldt: 5. okt 2009, 05:10

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Kristian60 » 7. jun 2012, 13:12

Kan du fortælle om Lynge er i Ukraine for at forhandle med Silber og hans agent?
Og kan Lynge lide maden dernede? og kan han godt komme overens med Morten Olsen?
Det kunne selvfølgelig også være Søren Kaalund der kører forhandlingerne?
direkte klippet fra Lynges digitale dagbog:

Mandag
"Holder ferie i Polen de næste 14 dage. Nye briller, tjek. Deo, tjek. Kloroform, tjek. Denne gang slipper du ikke, @Essendrop #sugarmama"
Torsdag:
Solen skinner her i Kolobrzeg. På med sandalerne og pengekatten, ned på stranden og kigge efter @HeidiFrederikke og @Essendrop #bikinibabes


mon ikke der bliver kørt nogle stjerneskud og prince light ned når DR sportens nye signing er ude af syne.

bent: er du sikker på at du ikke forveksler silber med thomas gaardsøe som netop er blevet opsagt i esbjerg?
Så kommer vi til at have et hold hvor samtlige spillere i truppen peaker i enten 2002 eller 2022.

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Indlæg: 581
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af rAaBe » 7. jun 2012, 13:49

Kristian60 skrev:....Så kommer vi til at have et hold hvor samtlige spillere i truppen peaker i enten 2002 eller 2022.
Klasse kommentar !!!

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Glenn Francisco » 7. jun 2012, 15:49

Ifølge oplysninger fra en frisør jeg kender som har Morten Skoubo som kunde, så er det ham Silberbauer skal have et barn med og han flytter altså også med til Aalborg og bliver signet af AaB, samtidig sendes Curth den anden vej til Odense plus OB får halvdelen af transfer rettighederne på Nicholas Godtfredsen. Det må din kilde også have hørt Brent?? - kanon deal for os!
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af BoomZ0R » 7. jun 2012, 23:31

Glenn Francisco skrev:Ifølge oplysninger fra en frisør jeg kender som har Morten Skoubo som kunde, så er det ham Silberbauer skal have et barn med og han flytter altså også med til Aalborg og bliver signet af AaB, samtidig sendes Curth den anden vej til Odense plus OB får halvdelen af transfer rettighederne på Nicholas Godtfredsen. Det må din kilde også have hørt Brent?? - kanon deal for os!
Det har jeg lidt svært ved at tro på... Morten Skoubo kan umuligt gå til frisør.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Klaus » 7. jun 2012, 23:45

Når vi er færdige med at grine af dette rygte, så kan man alligevel ikke helt lade være med at drømme. Silberbauer tilbage i AaB vil være klasse. Jeg ved godt meget er sket siden han blev solgt, men sjældent har det været så træls at tage afsked med en spiller. Jeg tror Silber gerne vil tilbage på et tidspunkt, og så må vi håbe, at vi har midlerne til at give ham en rimelig løn til den tid..

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af jensemand57 » 8. jun 2012, 13:26

Klaus skrev:Når vi er færdige med at grine af dette rygte, så kan man alligevel ikke helt lade være med at drømme. Silberbauer tilbage i AaB vil være klasse. Jeg ved godt meget er sket siden han blev solgt, men sjældent har det været så træls at tage afsked med en spiller. Jeg tror Silber gerne vil tilbage på et tidspunkt, og så må vi håbe, at vi har midlerne til at give ham en rimelig løn til den tid..
Jeg hæfter mig også ved, at rygter sjældent kommer ud af ingenting. Under det lille event for sæsonkortholdere før den sidste kamp, var der et rygte om, at AaB vil hente Ducan tilbage, hvis der der blev solgt en spiller.

Vi kan derfor igennem disse rygter konstaterer, at der stadig er virksomheder/folk som vil bidrage økonomisk til AaB.

Jennum
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 18
Tilmeldt: 12. jun 2007, 10:48

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Jennum » 8. jun 2012, 18:53

Og der bliver valget ikke svært. Hellere Duncan en Silber med den nuværende trup taget i betragtning. Helenius er jo fortid før eller siden, hvorimod vi ikke er så skrøppelige på midtbanen...

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Pastorius » 8. jun 2012, 19:19

Jennum skrev:Og der bliver valget ikke svært. Hellere Duncan en Silber med den nuværende trup taget i betragtning. Helenius er jo fortid før eller siden, hvorimod vi ikke er så skrøppelige på midtbanen...
Uanset trup, økonomi og kvaliteter har jeg meget svært ved at ønske mig Duncan tilbage. Jeg vil langt hellere hade ham i GF eller BIF.
Med venlig Hilsen
--
Robert

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af 9520AaB » 8. jun 2012, 19:57

Pastorius skrev:
Jennum skrev:Og der bliver valget ikke svært. Hellere Duncan en Silber med den nuværende trup taget i betragtning. Helenius er jo fortid før eller siden, hvorimod vi ikke er så skrøppelige på midtbanen...
Uanset trup, økonomi og kvaliteter har jeg meget svært ved at ønske mig Duncan tilbage. Jeg vil langt hellere hade ham i GF eller BIF.
Og der kommer så fuldstændig helt og aldeles enig knappen i brug.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Rasmus
Superliga
Superliga
Indlæg: 742
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:46

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Rasmus » 8. jun 2012, 20:10

Pastorius skrev:
Jennum skrev:Og der bliver valget ikke svært. Hellere Duncan en Silber med den nuværende trup taget i betragtning. Helenius er jo fortid før eller siden, hvorimod vi ikke er så skrøppelige på midtbanen...
Uanset trup, økonomi og kvaliteter har jeg meget svært ved at ønske mig Duncan tilbage. Jeg vil langt hellere hade ham i GF eller BIF.
Godt at høre man ikke er ene :thumbsup:
/ Rasmus

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af BoomZ0R » 9. jun 2012, 02:04

Rasmus skrev:
Pastorius skrev:
Jennum skrev:Og der bliver valget ikke svært. Hellere Duncan en Silber med den nuværende trup taget i betragtning. Helenius er jo fortid før eller siden, hvorimod vi ikke er så skrøppelige på midtbanen...
Uanset trup, økonomi og kvaliteter har jeg meget svært ved at ønske mig Duncan tilbage. Jeg vil langt hellere hade ham i GF eller BIF.
Godt at høre man ikke er ene :thumbsup:
Agree!

thequest
2. div
2. div
Indlæg: 147
Tilmeldt: 8. feb 2009, 17:20
Favoritspiller: min søn
Geografisk sted: Aarhus

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af thequest » 12. jun 2012, 15:15

Hvornår er der nyt fra den der 99.9 % sikre kilde ?

okay
Landshold
Landshold
Indlæg: 985
Tilmeldt: 11. nov 2005, 23:59

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af okay » 14. jun 2012, 19:57

Kristian60 skrev:
Kan du fortælle om Lynge er i Ukraine for at forhandle med Silber og hans agent?
Og kan Lynge lide maden dernede? og kan han godt komme overens med Morten Olsen?
Det kunne selvfølgelig også være Søren Kaalund der kører forhandlingerne?
direkte klippet fra Lynges digitale dagbog:

Mandag
"Holder ferie i Polen de næste 14 dage. Nye briller, tjek. Deo, tjek. Kloroform, tjek. Denne gang slipper du ikke, @Essendrop #sugarmama"
Torsdag:
Solen skinner her i Kolobrzeg. På med sandalerne og pengekatten, ned på stranden og kigge efter @HeidiFrederikke og @Essendrop #bikinibabes


mon ikke der bliver kørt nogle stjerneskud og prince light ned når DR sportens nye signing er ude af syne.

bent: er du sikker på at du ikke forveksler silber med thomas gaardsøe som netop er blevet opsagt i esbjerg?
Så kommer vi til at have et hold hvor samtlige spillere i truppen peaker i enten 2002 eller 2022.
haha ! :thumbsup:

Besvar