Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Rams » 6. jun 2012, 10:25

hvis vi skal tænke helt ud af boksen har Würtz faktisk spillet en fin sæson, er i sin bedste fodboldalder, kunne måske være interessant for en klub i Belgien eller næstbedste niveau i Tyskland eller England og kan vel også indbringer 4-6 mio. kr.

Så er vi pludselig af med endnu en af de løntunge, og der er en ledig plads ved siden af Augo, der så kan blive defensivt anker, mens Silber kunne være vores nye gennembrudsstærke centrale midtbanemand.

Der er mange mulige scenarier, hvis man bare ryster posen ;)
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Bong
Allstar
Allstar
Indlæg: 1004
Tilmeldt: 11. maj 2006, 10:59
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: 9000

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Bong » 6. jun 2012, 11:38

Silberbauer har spillet central midt i sine udenlandske klubber?

Jeg er virkelig i tvivl om, hvor han er bedst - men uanset hvad bør han jo kunne forstærke hvorend Kent ville placere ham.

Iøvrigt rart med den slags udmeldinger fra tidligere AaB'ere, specielt når det er så længe siden han var i klubben. :aabfan:
A slightly more sophisticated hooligan...

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af thomasjn » 6. jun 2012, 12:15

Bong skrev:Silberbauer har spillet central midt i sine udenlandske klubber?

Jeg er virkelig i tvivl om, hvor han er bedst - men uanset hvad bør han jo kunne forstærke hvorend Kent ville placere ham.

Iøvrigt rart med den slags udmeldinger fra tidligere AaB'ere, specielt når det er så længe siden han var i klubben. :aabfan:
Omvendt lovede Grønkjær også tit, at han ville vende hjem en dag og pludselig rendt han rundt hos fuckerne.

Silber i hans unge dage var helt klart en rigtigt spænende eksplosiv offensivspiller. Han blev mest brugt på højre midt, da han var her, men hans bedste halvsæson før han blev solgt var faktisk som central midtbanespiller under Søren Kusk.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af jensemand57 » 6. jun 2012, 12:36

http://www.sporten.dk/em-2012/silberbau ... r-klubjagt" onclick="window.open(this.href);return false;

Mon der stadig er hold i dette rygte.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Gnu » 6. jun 2012, 13:00

Rams skrev:hvis vi skal tænke helt ud af boksen har Würtz faktisk spillet en fin sæson, er i sin bedste fodboldalder, kunne måske være interessant for en klub i Belgien eller næstbedste niveau i Tyskland eller England og kan vel også indbringer 4-6 mio. kr.

Så er vi pludselig af med endnu en af de løntunge, og der er en ledig plads ved siden af Augo, der så kan blive defensivt anker, mens Silber kunne være vores nye gennembrudsstærke centrale midtbanemand.

Der er mange mulige scenarier, hvis man bare ryster posen ;)
Spillere som Würtz går der tolv af på dusinet. Pasningssvage spillere med stort løbepensum findes til overflod i alle ligaer, og de er bare ikke interessante som videresalgsobjekter.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af BoT » 6. jun 2012, 13:04

Gnu skrev: Spillere som Würtz går der tolv af på dusinet. Pasningssvage spillere med stort løbepensum findes til overflod i alle ligaer, og de er bare ikke interessante som videresalgsobjekter.
Pisse-ærgerligt, at vi så ikke har flere Rasmus Würtzer i truppen. Han var i DEN grad savnet i de seneste kampe!!

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Maglau » 6. jun 2012, 13:09

Det er helt horibelt at man kan diskutere om det er en god idé at få Silber tilbage og om vi er overbemandede på midtbanen.
AaB tenderer ret kraftig til en nedrykning i næste sæson og så begynder folk gudhjælpemig at sætte spørgsmål ved om det er en god idé at tilknytte en spiller der lige nu kæmper for en startplads på et hold der spiller EM. "for vi har jo Due, Patrik og Dalsgaard"........Jesus fu....g Chrst.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Rams » 6. jun 2012, 13:23

Gnu skrev:
Rams skrev:hvis vi skal tænke helt ud af boksen har Würtz faktisk spillet en fin sæson, er i sin bedste fodboldalder, kunne måske være interessant for en klub i Belgien eller næstbedste niveau i Tyskland eller England og kan vel også indbringer 4-6 mio. kr.

Så er vi pludselig af med endnu en af de løntunge, og der er en ledig plads ved siden af Augo, der så kan blive defensivt anker, mens Silber kunne være vores nye gennembrudsstærke centrale midtbanemand.

Der er mange mulige scenarier, hvis man bare ryster posen ;)
Spillere som Würtz går der tolv af på dusinet. Pasningssvage spillere med stort løbepensum findes til overflod i alle ligaer, og de er bare ikke interessante som videresalgsobjekter.
Og alligevel skød SønderjyskE Olafur Skulason afsted til Belgien for tre mio. kr sidste år, så din generalisering holder ikke vand
In verbis simus faciles

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Gnu » 6. jun 2012, 13:45

Rams skrev:
Gnu skrev:
Rams skrev:hvis vi skal tænke helt ud af boksen har Würtz faktisk spillet en fin sæson, er i sin bedste fodboldalder, kunne måske være interessant for en klub i Belgien eller næstbedste niveau i Tyskland eller England og kan vel også indbringer 4-6 mio. kr.

Så er vi pludselig af med endnu en af de løntunge, og der er en ledig plads ved siden af Augo, der så kan blive defensivt anker, mens Silber kunne være vores nye gennembrudsstærke centrale midtbanemand.

Der er mange mulige scenarier, hvis man bare ryster posen ;)
Spillere som Würtz går der tolv af på dusinet. Pasningssvage spillere med stort løbepensum findes til overflod i alle ligaer, og de er bare ikke interessante som videresalgsobjekter.
Og alligevel skød SønderjyskE Olafur Skulason afsted til Belgien for tre mio. kr sidste år, så din generalisering holder ikke vand
Selvfølgelig kan man finde eksempler på det modsatte, det kan man altid. Det ændrer bare ikke ved det generelle billede. Rasmus Würtz, Augo, Hjalte Nørregaard. Det er samme type spillere, der løber en masse, men ellers besidder meget lidt fodbold. De kan godt være værdifulde for et hold, hvor de er spillet godt ind, men det er sjældent, at det er dem, der udgør de store salgsobjekter. Selv da Würtz var i AaB første gang og blev kørt i stilling som det helt store salgsobjekt igennem flere vinduer, havde vi besvær med at finde en køber. Hans skifte til FCK må vel nærmest betegnes som i mangel af bedre.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Glenn Francisco » 6. jun 2012, 13:49

Det ser ud til at det ikke bliver til Silber alligevel i denne omgang.

http://onside.dk/nyheder/ovrige-ligaer/ ... r-klubjagt" onclick="window.open(this.href);return false;
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af limey » 6. jun 2012, 13:55

Glenn Francisco skrev:Det ser ud til at det ikke bliver til Silber alligevel i denne omgang.

http://onside.dk/nyheder/ovrige-ligaer/ ... r-klubjagt" onclick="window.open(this.href);return false;
Det kan da næsten ikke passe, for i følge Brents kilde er det jo 99,9% sikkert at han kommer hjem til AaB.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af astonvilla » 6. jun 2012, 14:09

Kunne vi ikke få admin-teamet til at slette denne forrygte tråd, inden en eller anden journalist-studerende i praktik på EB eller lign render videre med historien og skaber panik (mere end der er i forvejen) på Hornevej.

Det er jo det mest vanvittige jeg længe har læst på debatsiden...
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af le Cid » 6. jun 2012, 14:10

limey skrev:
Glenn Francisco skrev:Det ser ud til at det ikke bliver til Silber alligevel i denne omgang.

http://onside.dk/nyheder/ovrige-ligaer/ ... r-klubjagt" onclick="window.open(this.href);return false;
Det kan da næsten ikke passe, for i følge Brents kilde er det jo 99,9% sikkert at han kommer hjem til AaB.
Det kan jo stadig blive en realitet - sådan rent teoretisk set...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Provst i Brovst » 6. jun 2012, 14:34

Jeg har lige set en høj ranglet neger med stumpbukser i Danmarksgade. Han havde sådan noget pjusket skæg. Mon ikke det er ham somali angriberen der helt sikkert kommer til AaB?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af BoT » 6. jun 2012, 14:49

Provst i Brovst skrev:Jeg har lige set en høj ranglet neger med stump bukser i Danmarksgade. Han havde sådan noget pjusket skæg. Mon ikke det er ham somali angriberen der helt sikkert kommer til AaB?
Lige meget om det er somalieren eller ej, bør vi signe ham, du har set, til angrebet, hvis han både er høj, neger og hurtig. Sidstnævnte mangler vi dog info på - kan du vurdere hans speed ud fra dine observationer?

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af limey » 6. jun 2012, 14:58

BoT skrev: kan du vurdere hans speed ud fra dine observationer?
200,- pr gram (Amin Jensen mode off)

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Gaarde6 » 6. jun 2012, 15:09

limey skrev:
Glenn Francisco skrev:Det ser ud til at det ikke bliver til Silber alligevel i denne omgang.

http://onside.dk/nyheder/ovrige-ligaer/ ... r-klubjagt" onclick="window.open(this.href);return false;
Det kan da næsten ikke passe, for i følge Brents kilde er det jo 99,9% sikkert at han kommer hjem til AaB.
Ja ja men det kan jo sagtens være de 0,1% som igen ødelægger det (Ligesom de somaliske angribere)

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af BoomZ0R » 6. jun 2012, 17:06

Hahah, det er simpelthen fantastisk med de rygter! Brent, lov mig, at selvom du får på puklen hver gang, at du aldrig stopper med at skrive det på forum. Det er uhyre morsomt :thumbsup:

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Provst i Brovst » 6. jun 2012, 19:19

BoT skrev:
Provst i Brovst skrev:Jeg har lige set en høj ranglet neger med stump bukser i Danmarksgade. Han havde sådan noget pjusket skæg. Mon ikke det er ham somali angriberen der helt sikkert kommer til AaB?
Lige meget om det er somalieren eller ej, bør vi signe ham, du har set, til angrebet, hvis han både er høj, neger og hurtig. Sidstnævnte mangler vi dog info på - kan du vurdere hans speed ud fra dine observationer?
Ingen speed, men god khat.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Silberbauer skifter til AaB (ikke officielt)

Indlæg af Funky » 6. jun 2012, 20:51

Brent skrev:Min kilde er 99,9% sikker på at handlen går på plads senest i næste uge, men han siger at handlen først offentliggøres efter EM.
Jeg savner nogle gode rygter så meget, at jeg nærmest er ligeglad med om det passer eller ej. Keep it comin'!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar