Abu-Bakarr Kargbo

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Abu-Bakarr Kargbo

Indlæg af Køllen I Møllen » 20. sep 2012, 21:51

nj27 skrev:
Køllen I Møllen skrev:
nj27 skrev:den sædvanlige retorik fra AaB - ellers en god spiller , har gjort et godt intryk , men ingen kontrakt
Der kommer vel næppe noget godt ud af at melde ud at folk er for ringe. Ingen grund til ikke at behandle prøvespillere med respekt.

nej det er rigtigt, men man behøver jo heeller ikke sige han er ringe hvis det er er det man mener, så kunne man jo sige at det ikke lige var det man søgte
her melder man ud at han er en god spiller , har mange gode kvaliteter , man siger sågar at der er plads i bugetet til at hente ham ind , alligevel siger man nej
som truppen er lige nu velspillende uden skader , uden karæntæner så er der måske ikke brug for en ny spiller , men nu hører man at helenius skranter lidt osv så ting ændrer sig hele tiden og jeg mener man må være lidt på forkant her , så hvorfor man ikke vælger at give ham en kontrakt indtil jul forstår jeg ikke , så kunne man se hvordan det udviklede sig og hvis det var positivt så skrive en længere kontrakt i næste vindue
Det kan jo være man ikke synes han har levet op til forventningerne? Eller han ikke er den type Kent Nielsen viæ have? Jeg synes det er fint at holde korténe tæt ind til kroppen. Modsat AGF hvor Brian Steen i sidste uge var i medierne og fortælle hvilke spillere de havde prøvet at få fat på før vinduet lukkede. Hvad vinder man på det??
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Abu-Bakarr Kargbo

Indlæg af Pastorius » 20. sep 2012, 21:52

Køllen I Møllen skrev:
nj27 skrev:den sædvanlige retorik fra AaB - ellers en god spiller , har gjort et godt intryk , men ingen kontrakt
Der kommer vel næppe noget godt ud af at melde ud at folk er for ringe. Ingen grund til ikke at behandle prøvespillere med respekt.
Jeg tror såmænd ikke det var hans kvaliteter der var noget galt med. Ikke nødvendigvis i hvert fald. Det er svært at tælle sine penge, når man ikke ved hvor hurtigt man kan få sat proppen i hullet af sparegrisen endnu.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Abu-Bakarr Kargbo

Indlæg af Jesper Schmidt » 20. sep 2012, 23:31

Pastorius skrev:
Køllen I Møllen skrev:
nj27 skrev:den sædvanlige retorik fra AaB - ellers en god spiller , har gjort et godt intryk , men ingen kontrakt
Der kommer vel næppe noget godt ud af at melde ud at folk er for ringe. Ingen grund til ikke at behandle prøvespillere med respekt.
Jeg tror såmænd ikke det var hans kvaliteter der var noget galt med. Ikke nødvendigvis i hvert fald. Det er svært at tælle sine penge, når man ikke ved hvor hurtigt man kan få sat proppen i hullet af sparegrisen endnu.
Enig, jeg tror heller ikke det betyder voldsomt meget længere, at der evt. skulle være luft i budgettet, som Kent har udtalt. Det luft som har været i budgettet er helt sikkert blevet holdt tilbage efter feriepenge dommen faldt. Det vil altså også være fjollet at hente en ny ubekendt udefra, i en situation hvor det sagtens kan ende med at der skal spares endnu mere i spillertruppen end der allerede er blevet.

Personligt vil jeg også langt hellere se penge brugt på forlængelser med først og fremmest Kusk og Dalsgaard. Vi må for alt i verden ikke se spillere med deres niveau smutte på fri transfer, som situationen er nu.

Olly
2. div
2. div
Indlæg: 152
Tilmeldt: 20. sep 2011, 12:40
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Re: Abu-Bakarr Kargbo

Indlæg af Olly » 21. sep 2012, 14:14

Pis. Han lød ellers som en rigtig spændende spiller. Man kan jo næsten kun håbe på at han ikke havde niveau. Hvis han var god nok men blev fravalgt på grund af økonomien, så ser det godt nok skidt ud og der burde virkelig sidde nogen i ledelsen/bestyrelsen som så burde skamme sig.

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Abu-Bakarr Kargbo

Indlæg af 12mand » 23. sep 2012, 18:47

det fungerer jo fint indtil videre. så hvorfor begynde at bruge penge på spillere, der ikk kommer ind på holdet alligevel??
så hellere gemme de penge til en (endnu) mørkere vinter, eller til en forlængelse af kusse-kusk.
lynge er gud!

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Abu-Bakarr Kargbo

Indlæg af jernskjorten » 23. sep 2012, 22:00

12mand skrev:det fungerer jo fint indtil videre. så hvorfor begynde at bruge penge på spillere, der ikk kommer ind på holdet alligevel??
så hellere gemme de penge til en (endnu) mørkere vinter, eller til en forlængelse af kusse-kusk.
Kan du ikke bare kalde ham Kasper Kusk?

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Abu-Bakarr Kargbo

Indlæg af Kunji » 23. sep 2012, 22:03

jernskjorten skrev:
12mand skrev:det fungerer jo fint indtil videre. så hvorfor begynde at bruge penge på spillere, der ikk kommer ind på holdet alligevel??
så hellere gemme de penge til en (endnu) mørkere vinter, eller til en forlængelse af kusse-kusk.
Kan du ikke bare kalde ham Kasper Kusk?
Det er jo ikke sejt, vel?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Abu-Bakarr Kargbo

Indlæg af jernskjorten » 23. sep 2012, 22:21

Kunji skrev:
jernskjorten skrev:
12mand skrev:det fungerer jo fint indtil videre. så hvorfor begynde at bruge penge på spillere, der ikk kommer ind på holdet alligevel??
så hellere gemme de penge til en (endnu) mørkere vinter, eller til en forlængelse af kusse-kusk.
Kan du ikke bare kalde ham Kasper Kusk?
Det er jo ikke sejt, vel?
Kan vi så ikke kalde ham fisse-Kusk? Dét er sejt. Bare se ham der Mike i Brøndby. Han er vildt sej. Og ham kalder de fisse-Mike.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Abu-Bakarr Kargbo

Indlæg af FlæskeFrank » 23. sep 2012, 22:30

Dejligt hvis vi sparer penge. Men jeg vil ikke blive forbløgget om Kargbo står i AaB om en uges tid. Den sikre andenplads må udløse et eller andet og gerne noget (positivt) uventet offensivt.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Abu-Bakarr Kargbo

Indlæg af Yankee » 24. sep 2012, 08:00

FlæskeFrank skrev:Dejligt hvis vi sparer penge. Men jeg vil ikke blive forbløgget om Kargbo står i AaB om en uges tid. Den sikre andenplads må udløse et eller andet og gerne noget (positivt) uventet offensivt.
Den kunne jo passende udløse at vi betalte moderklubben nogle af sine penge tilbage, så vi undgår at også vores talentudvikling kommer til at overleve på bankens nåde.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Abu-Bakarr Kargbo

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 24. sep 2012, 10:41

Yankee skrev:
FlæskeFrank skrev:Dejligt hvis vi sparer penge. Men jeg vil ikke blive forbløgget om Kargbo står i AaB om en uges tid. Den sikre andenplads må udløse et eller andet og gerne noget (positivt) uventet offensivt.
Den kunne jo passende udløse at vi betalte moderklubben nogle af sine penge tilbage, så vi undgår at også vores talentudvikling kommer til at overleve på bankens nåde.

Buuuuuh!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Abu-Bakarr Kargbo

Indlæg af FlæskeFrank » 16. okt 2012, 19:28

Han er stadig kontraktløs. Tror nok han kunne blive en gevinst - og en type spiller vi ikke har i truppen.
- FlæskeFrank

Besvar