Mads Rodriguez Rasmussen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Mads Rodriguez Rasmussen

Indlæg af dyhrmaN » 26. nov 2012, 16:00

http://www.bold.dk/nyt/AaB-tester-tidligere-OB-talent" onclick="window.open(this.href);return false;

Spændende...

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Mads Rodriguez Rasmussen

Indlæg af Eksil » 26. nov 2012, 16:02

Der er ikke råd til rigtige udlændige, så vi nupper en fyr der hedder Mads, men har et spændende mellemnavn?

Viva i cazzi rossi
1. div
1. div
Indlæg: 287
Tilmeldt: 16. okt 2012, 09:58
Favoritspiller: Lasse Nielsen

Re: Mads Rodriguez Rasmussen

Indlæg af Viva i cazzi rossi » 26. nov 2012, 16:28

Svært umiddelbart at finde nogle brugbare artikler med ham. Men han klarede sig godt i en skolefodboldturnering tilbage i 2009 og han er blevet å hurtig, fordi han har trænet med en neger:
http://ekstrabladet.dk/skolefodbold/nyh ... 233305.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Måske vi kunne hyre sådan en til at få noget fart ind i Curths fusser igen...

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Mads Rodriguez Rasmussen

Indlæg af FlæskeFrank » 26. nov 2012, 16:49

Nu har vi vel tidliger prøve at hente et vestfynsk kanttalent(Kristian Thomsen fra Nørre Aaby) uden at det blev nogen succes...

Men jeg har set Middelfart et par gange her i efteråret. De er meget begejstret for Rodriguez hernede. Han er også god, men har aldrig tænkt på ham i AaB. Det positive ved det er, at Middelfart spiller noget rigtig flot fodbold - ej knoldesparkerbold - hvorfor jeg tror, at han måske nok kunne være spændende at prøve ham af.

Jeg så en af de første hjemmekampe i sæsonen og en af de sidste(Århus Fremad). De har udviklet sig som hold rigtig meget i den periode, så det kunne måske være en ekstra god grund til at tjekke ham ud.

Han er offensiv indstillet og der Middelfarts spil er pænt teknisk, så spændende.

Personligt hælder jeg nok mere til deres højreback Jeppe Brædder, som ser rigtig spændende ud, dog lidt lille.
- FlæskeFrank

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Mads Rodriguez Rasmussen

Indlæg af Martino » 5. dec 2012, 11:24

Spillede han bare den ene kamp? Skulle han ikke træne med eller ?
Jeg savner Winsnes

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Mads Rodriguez Rasmussen

Indlæg af dyhrmaN » 14. dec 2012, 16:56

eftersom vi ikke har hørt mere, bliver det nok ikke til mere

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Mads Rodriguez Rasmussen

Indlæg af Martino » 31. jan 2013, 16:10

Han er åbenbart med til fredagens kamp mod Hobro, så de må have set et eller andet siden han er heroppe igen ?
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Mads Rodriguez Rasmussen

Indlæg af Erasmus Montanus » 13. jun 2013, 11:26

Nogen der har hørt om han kommer tilbage til Aalborg når 2. division vest er afsluttet? I princippet kan han da være spændende nok. Kasper Pedersen blev heller ikke Superligaspiller lige efter u19, så ham her kunne da sagtens have talent :-)
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Besvar