Prøvetræning.

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
BoomZ0R
Allstar
Allstar
Kontakt:

Re: Sv: Prøvetræning.

Indlægaf BoomZ0R » 20. feb 2014 17:08

MHJ skrev:
Zee skrev:Due som back... Det ser jeg virkelig som en nødløsning. Den mand kan ikke lave en tackling.

For at vaere fair, saa kompenserer han dog ved at lave daarlige indlaeg og vaere langsom.

Haha ja, det må man sige ;-)

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Re: Prøvetræning.

Indlægaf thomasjn » 9. mar 2014 11:38

Nogen der aner, hvordan det er endt med Sowah? Er han taget videre uden kontrakt eller ser de ham stadig an?

9000AaB
2. div
2. div
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Indlægaf 9000AaB » 10. mar 2014 15:53

Syntes heller ikke vi har hørt noget som helst.

Det eneste jeg har hørt er han burde have niveau til Superligaen (forståeligt med hans baggrund set i forhold til klubber)

Men forstår ikke hvorfor man ikke tilknytter sådan en hvis han er ledig han kan ikke koste meget og vi mangler en backup til den venstre back/central forsvar og han kan de 2 dele?

Sønderhof
Superliga
Superliga
Kontakt:

Indlægaf Sønderhof » 10. mar 2014 18:28

9000AaB skrev:Syntes heller ikke vi har hørt noget som helst.

Det eneste jeg har hørt er han burde have niveau til Superligaen (forståeligt med hans baggrund set i forhold til klubber)

Men forstår ikke hvorfor man ikke tilknytter sådan en hvis han er ledig han kan ikke koste meget og vi mangler en backup til den venstre back/central forsvar og han kan de 2 dele?

Han spiller samme pladser som Blåbjerg, og hvis man vurdere at han ikke er bedre end ham, så vil det være penge (som vi ikke har) ud af vinduet.

Eksil
Allstar
Allstar

Indlægaf Eksil » 10. mar 2014 18:59

Sønderhof skrev:
9000AaB skrev:Syntes heller ikke vi har hørt noget som helst.

Han spiller samme pladser som Blåbjerg, og hvis man vurdere at han ikke er bedre end ham, så vil det være penge (som vi ikke har) ud af vinduet.

I Odense spiller kan også på kanten nu, hvor det kunne være rart med en ny spiller når Due og Kusk smutter til sommer.

jonas386
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ene og Lucas Andersen
Geografisk sted: Nørresundby

Indlægaf jonas386 » 10. mar 2014 19:01

Laursen er i OB, Blåbjerg er stadig i AaB.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000 Monaco
Kontakt:

Indlægaf Yankee » 12. mar 2014 10:52

Lennard Sowah var så vidt jeg kunne se på bænken til reserveholdskampen i forgårs, så han er stadig i Danmark.
"Målsætningen for denne sæson går i retning af, at vi placerer os i toppen." - Allan Gaarde, juli 2017.

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Indlægaf Lindmark » 12. mar 2014 11:27

Yankee skrev:Lennard Sowah var så vidt jeg kunne se på bænken til reserveholdskampen i forgårs, så han er stadig i Danmark.

Det giver ikke umiddelbart ret meget mening at holde en prøvespiller på bænken i en reserveholdskamp, hvis man stadig er i tvivl om ham. Kom han slet ikke på banen i 2-2-kampen mod FuCK2?
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlægaf thomasjn » 12. mar 2014 14:33

Lindmark skrev:
Yankee skrev:Lennard Sowah var så vidt jeg kunne se på bænken til reserveholdskampen i forgårs, så han er stadig i Danmark.

Det giver ikke umiddelbart ret meget mening at holde en prøvespiller på bænken i en reserveholdskamp, hvis man stadig er i tvivl om ham. Kom han slet ikke på banen i 2-2-kampen mod FuCK2?

Måske han er småskadet? Men du har ret umiddelbart giver det ikke meget mening.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000 Monaco
Kontakt:

Indlægaf Yankee » 12. mar 2014 17:19

Reserveligaen handler primært om at holde reserverne klar. Det giver fin mening at man giver spilletid på højt niveau til bænkevarmerne fra Ligaen som Due.
"Målsætningen for denne sæson går i retning af, at vi placerer os i toppen." - Allan Gaarde, juli 2017.

Tilbage til "AaB transfers"