Prøvetræning.

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Sv: Prøvetræning.

Indlæg af BoomZ0R » 20. feb 2014, 17:08

MHJ skrev:
Zee skrev:Due som back... Det ser jeg virkelig som en nødløsning. Den mand kan ikke lave en tackling.
For at vaere fair, saa kompenserer han dog ved at lave daarlige indlaeg og vaere langsom.
Haha ja, det må man sige ;-)

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Prøvetræning.

Indlæg af thomasjn » 9. mar 2014, 11:38

Nogen der aner, hvordan det er endt med Sowah? Er han taget videre uden kontrakt eller ser de ham stadig an?

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Prøvetræning.

Indlæg af 9000AaB » 10. mar 2014, 15:53

Syntes heller ikke vi har hørt noget som helst.

Det eneste jeg har hørt er han burde have niveau til Superligaen (forståeligt med hans baggrund set i forhold til klubber)

Men forstår ikke hvorfor man ikke tilknytter sådan en hvis han er ledig han kan ikke koste meget og vi mangler en backup til den venstre back/central forsvar og han kan de 2 dele?

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Prøvetræning.

Indlæg af Sønderhof » 10. mar 2014, 18:28

9000AaB skrev:Syntes heller ikke vi har hørt noget som helst.

Det eneste jeg har hørt er han burde have niveau til Superligaen (forståeligt med hans baggrund set i forhold til klubber)

Men forstår ikke hvorfor man ikke tilknytter sådan en hvis han er ledig han kan ikke koste meget og vi mangler en backup til den venstre back/central forsvar og han kan de 2 dele?
Han spiller samme pladser som Blåbjerg, og hvis man vurdere at han ikke er bedre end ham, så vil det være penge (som vi ikke har) ud af vinduet.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Prøvetræning.

Indlæg af Eksil » 10. mar 2014, 18:59

Sønderhof skrev:
9000AaB skrev:Syntes heller ikke vi har hørt noget som helst.

Det eneste jeg har hørt er han burde have niveau til Superligaen (forståeligt med hans baggrund set i forhold til klubber)

Men forstår ikke hvorfor man ikke tilknytter sådan en hvis han er ledig han kan ikke koste meget og vi mangler en backup til den venstre back/central forsvar og han kan de 2 dele?
Han spiller samme pladser som Blåbjerg, og hvis man vurdere at han ikke er bedre end ham, så vil det være penge (som vi ikke har) ud af vinduet.
I Odense spiller kan også på kanten nu, hvor det kunne være rart med en ny spiller når Due og Kusk smutter til sommer.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Prøvetræning.

Indlæg af jonas386 » 10. mar 2014, 19:01

Laursen er i OB, Blåbjerg er stadig i AaB.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Prøvetræning.

Indlæg af Yankee » 12. mar 2014, 10:52

Lennard Sowah var så vidt jeg kunne se på bænken til reserveholdskampen i forgårs, så han er stadig i Danmark.

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Prøvetræning.

Indlæg af Lindmark » 12. mar 2014, 11:27

Yankee skrev:Lennard Sowah var så vidt jeg kunne se på bænken til reserveholdskampen i forgårs, så han er stadig i Danmark.
Det giver ikke umiddelbart ret meget mening at holde en prøvespiller på bænken i en reserveholdskamp, hvis man stadig er i tvivl om ham. Kom han slet ikke på banen i 2-2-kampen mod FuCK2?
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Prøvetræning.

Indlæg af thomasjn » 12. mar 2014, 14:33

Lindmark skrev:
Yankee skrev:Lennard Sowah var så vidt jeg kunne se på bænken til reserveholdskampen i forgårs, så han er stadig i Danmark.
Det giver ikke umiddelbart ret meget mening at holde en prøvespiller på bænken i en reserveholdskamp, hvis man stadig er i tvivl om ham. Kom han slet ikke på banen i 2-2-kampen mod FuCK2?
Måske han er småskadet? Men du har ret umiddelbart giver det ikke meget mening.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Prøvetræning.

Indlæg af Yankee » 12. mar 2014, 17:19

Reserveligaen handler primært om at holde reserverne klar. Det giver fin mening at man giver spilletid på højt niveau til bænkevarmerne fra Ligaen som Due.

Besvar