Lasse Nielsen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af Forza » 30. jan 2014, 11:47

frederikshavneren skrev:
Kun 1,5 mill. kr. for Lasse ifølge artiklen. Det er ikke overraskende da han har kontraktudløb til sommer, men for den pris havde jeg foretrukket at beholde Lasse og så lade ham skifte transferfrit til sommer.

Det er en lidt speciel klub som Lasse skifter til. Nijmegen har i længere tid været plaget af uro på de indre linjer og der står en rigmand i baggrunden, som ikke kan få den indflydelse som han ønsker. Lasse får fremover hjemmebane på stadionet med det mærkelige hollandske navn "De Goffert".
Håber for Lasses egen skyld at han får indført en nedrykningsklausul, også selvom nedrykningsrisikoen er minimal. Det er kun nummer sjok der rykker direkte ud af Æresdivisionen. Nr. 2 og 3 fra Jupiler League spiller oprykningsspil mod næstsidste og tredjesidste hold fra Æresdivisionen.
Godt nok ikke mange penge. Kunne være rart med en lille procentdel af et eventuelt videresalg oveni hatten.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af Hanga » 30. jan 2014, 12:08

Svært at vide hvad man skal tro om prisen. Den ene siger 2,25 mil, den anden 1,5. Ikke at det er en kæmpe forskel i kroner, men i procent er det jo. Uanset hvad så har vi da i det mindste fået lidt for Lasse, og opfyldt hans ønske. Han ønskes alt held fremover, og hvem ved om vi ser ham igen på et tidspunkt.

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af Kasper » 30. jan 2014, 12:40

Pis. Endnu en profil på vej væk for pebernødder. Bare ikke godt nok.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af Forza » 30. jan 2014, 12:43

Kasper skrev:Pis. Endnu en profil på vej væk for pebernødder. Bare ikke godt nok.
Nu ville denne profil jo forlade os til sommer alligevel, så det er lidt svært at klandre Gaarde/AaB for at de ikke kan få særlig meget for ham.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af Kasper » 30. jan 2014, 12:55

Forza skrev:
Kasper skrev:Pis. Endnu en profil på vej væk for pebernødder. Bare ikke godt nok.
Nu ville denne profil jo forlade os til sommer alligevel, så det er lidt svært at klandre Gaarde/AaB for at de ikke kan få særlig meget for ham.
Det er jeg klar over. Jeg synes bare det er et hamrende useriøst signal at sende. Hvis det er af nød, så falder den for mig tilbage på den latterlige pris Helenius blev solgt for i sommers.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af Forza » 30. jan 2014, 13:01

Kasper skrev:
Forza skrev:
Kasper skrev:Pis. Endnu en profil på vej væk for pebernødder. Bare ikke godt nok.
Nu ville denne profil jo forlade os til sommer alligevel, så det er lidt svært at klandre Gaarde/AaB for at de ikke kan få særlig meget for ham.
Det er jeg klar over. Jeg synes bare det er et hamrende useriøst signal at sende. Hvis det er af nød, så falder den for mig tilbage på den latterlige pris Helenius blev solgt for i sommers.
Helenius blev jo ikke solgt for en latterlig pris. AV var de eneste der ville byde "så højt" og han havde et år tilbage af kontrakten.

Jeg synes ikke man kan klandre AaB for de senere handler. De er derimod med grubund i den realiteterne i transferverdenen. Man kan derimod så diskutere om AaB har haft en forkert politik med forlængelser som lige præcis altid er ved at udløbe når spillerne har spillet sig fast på holdet.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af BoT » 30. jan 2014, 13:08

Rextherunt skrev:Jeg kan slet ik forstå de af jer som mener at det vil få en voldsom betydning for vores chancer for top 3 at LN ryger. Jeg syns ikke han har præsteret specielt godt og han har tit set rigtig skidt ud i forskellige situationer. Måske kan det skyldes at han er kørt træt i AaB og at han måske føler at hans udvikling er gået i stå. IMO er han ikke den samme spiller som han var i sidste sæson.. der var han nok den bedste forsvarsspiller i ligaen og der var også rigtig store forventninger til hvad AaB kunne få for ham.. i hvert fald herinde. Jeg mener bestemt at KEP og Thelander sagtens kan løfte vores forsvar uden LN. Jeg mener faktisk at Thelander har potentiale til at blive en bedre spiller den Lasse... og han har også en positiv vilje lige nu som helt sikkert kommer til at hjælpe ham. Så alt i alt er det positivt for AaB men helt sikkert også for Lasse.
Og så kom det klassiske og ventede "han-er-jo-i-virkeligheden-ikke-så-god"-indlæg, som ALTID kommer, når spillere forlader AaB.

Lasse har i mine øjne været lige så vigtig i vores placering som nummer 2 i ligaen som Risgård og Kusk. Det giver mere opmærksomhed at score mål, men at forhindre dem bliver ikke på samme måde vist igen og igen på tv..

Rextherunt
Landshold
Landshold
Indlæg: 772
Tilmeldt: 31. okt 2005, 13:05
Geografisk sted: Østjylland

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af Rextherunt » 30. jan 2014, 13:17

BoT skrev:
Rextherunt skrev:Jeg kan slet ik forstå de af jer som mener at det vil få en voldsom betydning for vores chancer for top 3 at LN ryger. Jeg syns ikke han har præsteret specielt godt og han har tit set rigtig skidt ud i forskellige situationer. Måske kan det skyldes at han er kørt træt i AaB og at han måske føler at hans udvikling er gået i stå. IMO er han ikke den samme spiller som han var i sidste sæson.. der var han nok den bedste forsvarsspiller i ligaen og der var også rigtig store forventninger til hvad AaB kunne få for ham.. i hvert fald herinde. Jeg mener bestemt at KEP og Thelander sagtens kan løfte vores forsvar uden LN. Jeg mener faktisk at Thelander har potentiale til at blive en bedre spiller den Lasse... og han har også en positiv vilje lige nu som helt sikkert kommer til at hjælpe ham. Så alt i alt er det positivt for AaB men helt sikkert også for Lasse.
Og så kom det klassiske og ventede "han-er-jo-i-virkeligheden-ikke-så-god"-indlæg, som ALTID kommer, når spillere forlader AaB.

Lasse har i mine øjne været lige så vigtig i vores placering som nummer 2 i ligaen som Risgård og Kusk. Det giver mere opmærksomhed at score mål, men at forhindre dem bliver ikke på samme måde vist igen og igen på tv..
Som jo ikke har noget som helst med "han-er-jo-i-virkeligheden-ikke-så-god" at gøre... det har han helt bestemt været, og han er det sikkert stadigvæk, men der er jo ikke tvivl om at han er faldet i niveau i takt med at han ikke længere har lysten til at fortsætte i AaB. Du ville nok heller ikke lægge samme energi i dit arbejde hvis du ikke gad at være der og gerne ville prøve noget nyt. Det gør dig jo ik dårligere til det du foretager dig, men det gør at dit niveau falder i takt med den energi du gider lægge i det. Jeg skriver jo også at han ikke er den samme spiller som i sidste sæson hvor han nok var ligaens bedste forsvarsspiller.
Det handler IKKE om at vinde...det handler om at YDMYGE!!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af Gentleman Finn » 30. jan 2014, 13:20

Med Thelander i baghånden tvivler jeg på, at det får drastiske betydninger for vores hold. Ingen af vores centrale forsvarsspillere, inkl. Lasse, er særlig stærk med bolden, så vores spil vil umiddelbart ikke blive ringere. Thelander og KEP er knap så hurtige som Lasse, det er det vi mister. Thelander er i den grad klar til at tage over.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af frederikshavneren » 30. jan 2014, 13:21

BoT skrev:
Rextherunt skrev:Jeg kan slet ik forstå de af jer som mener at det vil få en voldsom betydning for vores chancer for top 3 at LN ryger. Jeg syns ikke han har præsteret specielt godt og han har tit set rigtig skidt ud i forskellige situationer. Måske kan det skyldes at han er kørt træt i AaB og at han måske føler at hans udvikling er gået i stå. IMO er han ikke den samme spiller som han var i sidste sæson.. der var han nok den bedste forsvarsspiller i ligaen og der var også rigtig store forventninger til hvad AaB kunne få for ham.. i hvert fald herinde. Jeg mener bestemt at KEP og Thelander sagtens kan løfte vores forsvar uden LN. Jeg mener faktisk at Thelander har potentiale til at blive en bedre spiller den Lasse... og han har også en positiv vilje lige nu som helt sikkert kommer til at hjælpe ham. Så alt i alt er det positivt for AaB men helt sikkert også for Lasse.
Og så kom det klassiske og ventede "han-er-jo-i-virkeligheden-ikke-så-god"-indlæg, som ALTID kommer, når spillere forlader AaB.

Lasse har i mine øjne været lige så vigtig i vores placering som nummer 2 i ligaen som Risgård og Kusk. Det giver mere opmærksomhed at score mål, men at forhindre dem bliver ikke på samme måde vist igen og igen på tv..
Lasse har haft en stor andel i den flotte efterårssæson, det er der slet ingen tvivl om. Nu er tiden så moden til nye udfordringer for Lasse og, det har jeg fuld forståelse for.

Lasse har udviklet sig meget siden han fik debut i juli 2008 mod FC Midtjylland. Jeg husker tydeligt da han blev indskiftet mod slutningen af CL kampen på Celtic Park mod Celtic. Hold da op hvor så han nervøs ud og han var da også tæt på, at begå et klodset straffespark hen mod slutningen af kampen. Gradvist er han blevet en nøglefigur og har opnået større og større ansvar. Han har kendt sine styrker og svagheder, der nogle gange er meget tydelige.

Lasses og Gaardsøes alternative forsvarsspil eller mangel på samme i udekampen mod Sarajevo står stadigvæk frisk i erindring hos mig, det var noget af det værste forsvarsspil jeg længe har set. I de sædvanlige afklapsninger i Parken har Lasse også ofte set meget skidt ud, han har lignet Bambi på glatis, men det hænger selvfølgelig også sammen med at AaB altid rammes af en kollektiv nedsmeltning når de nærmer sig Fælledparken.

Herfra kan jeg kun ønske Lasse held og lykke i hollandsk fodbold, det blive spændende at følge ham. Mon ikke at hollænderne vil satse på ham, det håber jeg. Bare de ikke har scoutet ham som en boldspillende midterforsvarer...

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af Eksil » 30. jan 2014, 13:36

frederikshavneren skrev: Mon ikke at hollænderne vil satse på ham, det håber jeg. Bare de ikke har scoutet ham som en boldspillende midterforsvarer...
Der synes jeg du undersælger ham lidt. Det er sandt at han ikke er en Agger ifht at føre bolden op, men han skaber altid en masse ro derinde, blandt andet ved at binde midteraksen og forsvaret bedre sammen så der bliver mindre rum imellem de to linjer

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af MrBangDK » 30. jan 2014, 13:38

Rextherunt skrev:
BoT skrev:
Rextherunt skrev:Jeg kan slet ik forstå de af jer som mener at det vil få en voldsom betydning for vores chancer for top 3 at LN ryger. Jeg syns ikke han har præsteret specielt godt og han har tit set rigtig skidt ud i forskellige situationer. Måske kan det skyldes at han er kørt træt i AaB og at han måske føler at hans udvikling er gået i stå. IMO er han ikke den samme spiller som han var i sidste sæson.. der var han nok den bedste forsvarsspiller i ligaen og der var også rigtig store forventninger til hvad AaB kunne få for ham.. i hvert fald herinde. Jeg mener bestemt at KEP og Thelander sagtens kan løfte vores forsvar uden LN. Jeg mener faktisk at Thelander har potentiale til at blive en bedre spiller den Lasse... og han har også en positiv vilje lige nu som helt sikkert kommer til at hjælpe ham. Så alt i alt er det positivt for AaB men helt sikkert også for Lasse.
Og så kom det klassiske og ventede "han-er-jo-i-virkeligheden-ikke-så-god"-indlæg, som ALTID kommer, når spillere forlader AaB.

Lasse har i mine øjne været lige så vigtig i vores placering som nummer 2 i ligaen som Risgård og Kusk. Det giver mere opmærksomhed at score mål, men at forhindre dem bliver ikke på samme måde vist igen og igen på tv..
Som jo ikke har noget som helst med "han-er-jo-i-virkeligheden-ikke-så-god" at gøre... det har han helt bestemt været, og han er det sikkert stadigvæk, men der er jo ikke tvivl om at han er faldet i niveau i takt med at han ikke længere har lysten til at fortsætte i AaB. Du ville nok heller ikke lægge samme energi i dit arbejde hvis du ikke gad at være der og gerne ville prøve noget nyt. Det gør dig jo ik dårligere til det du foretager dig, men det gør at dit niveau falder i takt med den energi du gider lægge i det. Jeg skriver jo også at han ikke er den samme spiller som i sidste sæson hvor han nok var ligaens bedste forsvarsspiller.
Øhhhh, JO! Lasse er fandme ikke faldet I niveau i efteråret, efter han meddelte, at han ville videre fra AaB! Han har spillet en af sine bedste halv-sæsoner til dato. Crap at lukke ud...
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 30. jan 2014, 13:42

Kasper skrev:
Forza skrev:
Kasper skrev:Pis. Endnu en profil på vej væk for pebernødder. Bare ikke godt nok.
Nu ville denne profil jo forlade os til sommer alligevel, så det er lidt svært at klandre Gaarde/AaB for at de ikke kan få særlig meget for ham.
Det er jeg klar over. Jeg synes bare det er et hamrende useriøst signal at sende. Hvis det er af nød, så falder den for mig tilbage på den latterlige pris Helenius blev solgt for i sommers.
Helt enig. Det er for mig at se himmelråbende oplagt, at AaB er elendige til at sælge spillere. De forsvinder altid for småpenge eller på en fri transfer. Se nu bare, hvordan de i Herning endnu engang laver en handel, hvor man tænker: Hvordan gik det lige til. 5 mio kr. for en 1¨7-årig forsvarer.
Fodbold skal ses med hjertet!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af Forza » 30. jan 2014, 13:45

Eksil skrev:
frederikshavneren skrev: Mon ikke at hollænderne vil satse på ham, det håber jeg. Bare de ikke har scoutet ham som en boldspillende midterforsvarer...
Der synes jeg du undersælger ham lidt. Det er sandt at han ikke er en Agger ifht at føre bolden op, men han skaber altid en masse ro derinde, blandt andet ved at binde midteraksen og forsvaret bedre sammen så der bliver mindre rum imellem de to linjer
Lasse har mange forcer som midterforsvarer, men han er dælme ikke god med bolden! Det hjalp på hans spil med bold da han spillede back en overgang og det har han haft godt af, men han bliver aldrig en særlig god boldspillende forsvarer.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af Buzz Killington » 30. jan 2014, 13:52

AaB 85 95 99 08 skrev:
Kasper skrev:
Forza skrev:
Kasper skrev:Pis. Endnu en profil på vej væk for pebernødder. Bare ikke godt nok.
Nu ville denne profil jo forlade os til sommer alligevel, så det er lidt svært at klandre Gaarde/AaB for at de ikke kan få særlig meget for ham.
Det er jeg klar over. Jeg synes bare det er et hamrende useriøst signal at sende. Hvis det er af nød, så falder den for mig tilbage på den latterlige pris Helenius blev solgt for i sommers.
Helt enig. Det er for mig at se himmelråbende oplagt, at AaB er elendige til at sælge spillere. De forsvinder altid for småpenge eller på en fri transfer. Se nu bare, hvordan de i Herning endnu engang laver en handel, hvor man tænker: Hvordan gik det lige til. 5 mio kr. for en 1¨7-årig forsvarer.
Du kan da paa ingen maade sammenligne, og det er da ved gud ikke AaB's skyld at klubberne ikke er staaet i koe ved Lasse Nielsens agent de sidste to transfervinduer. Nu er man saa i en situation hvor spilleren kun har et halvt aar tilbage, og der er da vel ingen herinde der havde forventet at en klub ville give mere end et par millioner for en spiller de kan faa gratis om 15 superligakampe. Men det er den klassiske hvor du mener AaB skal spamme diverse klubbers inbox med tilbud paa vores spillere (hvilket agenten allerede goer)? AaB's valg er reelt set enten at give ham vaek om 15 kampe, eller saelge ham billigt. Der er intet midt imellem her som kan retfaerdiggore dine ytringer.

Udover salget af Lucas, som i min bog var aaaaalt for billigt, er det svaert at finde spillere som efter salget har vist at prisen var for lav. Og i Lucas situation var vi tvunget til at saelge grundet den overhaengende konkurs der stadig lurer i baggrunden. Vi er bare en klub der ikke har raad til at 1) vente paa det optimale bud og 2) forlaenge spillernes kontrakter paa gunstige vilkaar.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af Yankee » 30. jan 2014, 14:03

Det kommer sig jo altså også af at vi er enormt dygtige til at udvikle spillere. AGF står f.eks. aldrig i samme situation fordi deres spillere simpelthen ikke er særlig interessante for udenlandske klubber.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af Forza » 30. jan 2014, 14:18

Yankee skrev:Det kommer sig jo altså også af at vi er enormt dygtige til at udvikle spillere. AGF står f.eks. aldrig i samme situation fordi deres spillere simpelthen ikke er særlig interessante for udenlandske klubber.
Hvad skal de også bruge talenter til. De køber bare hver gang de kommer i nød og skulle de løbe tør for penge er der nok en sugardaddy eller to der finansierer gildet for dem.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af Martino » 30. jan 2014, 14:28

Held og lykke til Lasse. Jeg har altid godt kunne lide hurtige forsvarsspillere så vil kom til at savne ham. En dygtig spiller som har niveau til hollandsk fodbold hvis han ender der.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af Kristian » 30. jan 2014, 14:31

AaB 85 95 99 08 skrev:
Kasper skrev:
Forza skrev:
Kasper skrev:Pis. Endnu en profil på vej væk for pebernødder. Bare ikke godt nok.
Nu ville denne profil jo forlade os til sommer alligevel, så det er lidt svært at klandre Gaarde/AaB for atspillekan få særlig meget for ham.
Det er jeg klar over. Jeg synes bare det er et hamrende useriøst signal at sende. Hvis det er af nød, så falder den for mig tilbage på den latterlige pris Helenius blev solgt for i sommers.
Helt enig. Det er for mig at se himmelråbende oplagt, at AaB er elendige til at sælge spillere. De forsvinder altid for småpenge eller på en fri transfer. Se nu bare, hvordan de i Herning endnu engang laver en handel, hvor man tænker: Hvordan gik det lige til. 5 mio kr. for en 1¨7-årig forsvarer.
Jeg synes det er tankevækkende at vi aldrig kan skrive lange kontrakter med vores spillere. Hvorfor fik sådan en som kusk ikke 4 år eller for den sags skyld Lasse. Det er altid 2 eller 2,5 år. Spillerne når at præstere godt for os en sæson for derefter at spilleren skal sælges for at vi bare kan tjene lidt på dem. Ikke ambitiøst nok af AaB desværre. Kan godt være det lyder hårdt. Med de talenter AaB har rendende så skriv da for pokker nogle kontrakter der siger til omverdenen at, hvis i vil købe vores bedste spillere, så må i punge ud. Vi kommer ingen steder med det andet.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lasse Nielsen

Indlæg af Buzz Killington » 30. jan 2014, 14:38

Kristian skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
Kasper skrev:
Forza skrev:
Kasper skrev:Pis. Endnu en profil på vej væk for pebernødder. Bare ikke godt nok.
Nu ville denne profil jo forlade os til sommer alligevel, så det er lidt svært at klandre Gaarde/AaB for atspillekan få særlig meget for ham.
Det er jeg klar over. Jeg synes bare det er et hamrende useriøst signal at sende. Hvis det er af nød, så falder den for mig tilbage på den latterlige pris Helenius blev solgt for i sommers.
Helt enig. Det er for mig at se himmelråbende oplagt, at AaB er elendige til at sælge spillere. De forsvinder altid for småpenge eller på en fri transfer. Se nu bare, hvordan de i Herning endnu engang laver en handel, hvor man tænker: Hvordan gik det lige til. 5 mio kr. for en 1¨7-årig forsvarer.
Jeg synes det er tankevækkende at vi aldrig kan skrive lange kontrakter med vores spillere. Hvorfor fik sådan en som kusk ikke 4 år eller for den sags skyld Lasse. Det er altid 2 eller 2,5 år. Spillerne når at præstere godt for os en sæson for derefter at spilleren skal sælges for at vi bare kan tjene lidt på dem. Ikke ambitiøst nok af AaB desværre. Kan godt være det lyder hårdt. Med de talenter AaB har rendende så skriv da for pokker nogle kontrakter der siger til omverdenen at, hvis i vil købe vores bedste spillere, så må i punge ud. Vi kommer ingen steder med det andet.
Kunne du ikke skrive en mail til Gaarde hvor du goer ham opmaerksom paa at lange kontrakter er mere fordelagtige for AaB end korte. Det tror jeg vil overraske ham enormt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Besvar