Anders K. Jacobsen AK47

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af AllanPedersen » 31. jul 2013, 11:35

FlæskeFrank skrev:Der er meget mere perspektiv i købet af ham end Viborgs Dalgaard.
ja hvis han kan lave mål?
Daalgard lavede 27mål, ved siden af AKs 12

Det er vel lidt det samme som at sige der er mere perspektiv i at hente en 22 årig midtbane end at hente Risgård.

tror da ikke jeg havde sagt nej tak i hvert fald til Daalgard.
Om end ikke andet så bare til Lukas Spalvis kan være fast starter (ja jeg tror fuldt og fast på Spalvis)
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Frygah » 31. jul 2013, 12:22

AllanPedersen skrev:
FlæskeFrank skrev:Der er meget mere perspektiv i købet af ham end Viborgs Dalgaard.
ja hvis han kan lave mål?
Daalgard lavede 27mål, ved siden af AKs 12

Det er vel lidt det samme som at sige der er mere perspektiv i at hente en 22 årig midtbane end at hente Risgård.

tror da ikke jeg havde sagt nej tak i hvert fald til Daalgard.
Om end ikke andet så bare til Lukas Spalvis kan være fast starter (ja jeg tror fuldt og fast på Spalvis)
Har du en statistik over hvor mange kampe Anders K. spillede kontra Dalgaard sidste år? Såfremt Anders K. havde en eller flere skader og dermed spillede en del færre kampe end topscoreren fra det bedste hold i rækken, er din sammenligning på mål mildest talt skæv. Men det er jo selvfølgelig heller ikke sjovt at skulle være nuanceret.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Erasmus Montanus » 31. jul 2013, 12:39

AllanPedersen skrev:
FlæskeFrank skrev:Der er meget mere perspektiv i købet af ham end Viborgs Dalgaard.
ja hvis han kan lave mål?
Daalgard lavede 27mål, ved siden af AKs 12

Det er vel lidt det samme som at sige der er mere perspektiv i at hente en 22 årig midtbane end at hente Risgård.

tror da ikke jeg havde sagt nej tak i hvert fald til Daalgard.
Om end ikke andet så bare til Lukas Spalvis kan være fast starter (ja jeg tror fuldt og fast på Spalvis)
Anders Jacobsen skulle først vende sig til det nye tempo og det nye hold, før han kunne komme igang. Desuden havde han nogle småskader der gjorde, at han udover at spille færre kampe end Dalgaard, også først først kom rigtigt igang i foråret. I foråret scorede han jo også ligeså mange mål som Dalgaard på et markant svagere FCF-hold. Til det kan vi også lægge, at en spiller som Anders Jacobsen kan have været lige så vigtig som Dalgaard, selvom han "kun scorede" det og det antal mål. :-)

Desuden gider Anders Jacobsen at løbe og presse lidt. Det kunne Dalgaard aldrig finde på, hvilket havde drevet mig til vanvid ;-)

Jeg tror på, at han kan blive en gevinst for os. Hvis Sønderjysk Elitesport (hvert eneste år) kan skabe gode spillere for 5 kroner og en valgfri kage fra et sønderjysk kaffebord, så kan vi også gøre det! :aabfan:
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Erasmus Montanus » 31. jul 2013, 12:41

Tre mål af vores nye angriber (nr. 9)

Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Buzz Killington » 31. jul 2013, 12:44

Oldager skrev:
AllanPedersen skrev:
FlæskeFrank skrev:Der er meget mere perspektiv i købet af ham end Viborgs Dalgaard.
ja hvis han kan lave mål?
Daalgard lavede 27mål, ved siden af AKs 12

Det er vel lidt det samme som at sige der er mere perspektiv i at hente en 22 årig midtbane end at hente Risgård.

tror da ikke jeg havde sagt nej tak i hvert fald til Daalgard.
Om end ikke andet så bare til Lukas Spalvis kan være fast starter (ja jeg tror fuldt og fast på Spalvis)
Anders Jacobsen skulle først vende sig til det nye tempo og det nye hold, før han kunne komme igang. Desuden havde han nogle småskader der gjorde, at han udover at spille færre kampe end Dalgaard, også først først kom rigtigt igang i foråret. I foråret scorede han jo også ligeså mange mål som Dalgaard på et markant svagere FCF-hold. Til det kan vi også lægge, at en spiller som Anders Jacobsen kan have været lige så vigtig som Dalgaard, selvom han "kun scorede" det og det antal mål. :-)

Desuden gider Anders Jacobsen at løbe og presse lidt. Det kunne Dalgaard aldrig finde på, hvilket havde drevet mig til vanvid ;-)

Jeg tror på, at han kan blive en gevinst for os. Hvis Sønderjysk Elitesport (hvert eneste år) kan skabe gode spillere for 5 kroner og en valgfri kage fra et sønderjysk kaffebord, så kan vi også gøre det! :aabfan:
Det lyder lidt åndsvagt, men i dette tilfælde er det jo en klar fordel at vi er så svagt besat oppe foran, da det gør at vi har mulighed for at indkøre en ny topangriber. Ingen af vores angribere er for gode eller for store til at sætte af, når en af de unge slår igennem. Så det er perfekte vilkår for Anders Jacobsen og Spalvis. Glæder mig så vildt til FCV
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Erasmus Montanus » 31. jul 2013, 12:53

MHJ skrev:Det lyder lidt åndsvagt, men i dette tilfælde er det jo en klar fordel at vi er så svagt besat oppe foran, da det gør at vi har mulighed for at indkøre en ny topangriber. Ingen af vores angribere er for gode eller for store til at sætte af, når en af de unge slår igennem. Så det er perfekte vilkår for Anders Jacobsen og Spalvis. Glæder mig så vildt til FCV
Jeg har da ikke sagt det ikke var en fordel for ham? Jeg har slet ikke været inde på hans situation i AaB, men du har da fuldstændig ret! Det kræver dog en del tilvænning, før han er klar til Superligaen. Thelander skulle også bruge en del tilvænning før han var klar, men det er jo gået meget fint.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Funky » 31. jul 2013, 12:54

Oldager skrev:Tre mål af vores nye angriber (nr. 9)

Der er eddermame også meget ringe målmandsspil i den kamp dér!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Buzz Killington » 31. jul 2013, 12:56

Oldager skrev:
MHJ skrev:Det lyder lidt åndsvagt, men i dette tilfælde er det jo en klar fordel at vi er så svagt besat oppe foran, da det gør at vi har mulighed for at indkøre en ny topangriber. Ingen af vores angribere er for gode eller for store til at sætte af, når en af de unge slår igennem. Så det er perfekte vilkår for Anders Jacobsen og Spalvis. Glæder mig så vildt til FCV
Jeg har da ikke sagt det ikke var en fordel for ham? Jeg har slet ikke været inde på hans situation i AaB, men du har da fuldstændig ret! Det kræver dog en del tilvænning, før han er klar til Superligaen. Thelander skulle også bruge en del tilvænning før han var klar, men det er jo gået meget fint.
Nej nej, jeg siger ikke at du siger det. Jeg siger det selv. Jeg siger det jeg selv siger lyder åndsvagt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Erasmus Montanus » 31. jul 2013, 13:01

MHJ skrev:
Oldager skrev:
MHJ skrev:Det lyder lidt åndsvagt, men i dette tilfælde er det jo en klar fordel at vi er så svagt besat oppe foran, da det gør at vi har mulighed for at indkøre en ny topangriber. Ingen af vores angribere er for gode eller for store til at sætte af, når en af de unge slår igennem. Så det er perfekte vilkår for Anders Jacobsen og Spalvis. Glæder mig så vildt til FCV
Jeg har da ikke sagt det ikke var en fordel for ham? Jeg har slet ikke været inde på hans situation i AaB, men du har da fuldstændig ret! Det kræver dog en del tilvænning, før han er klar til Superligaen. Thelander skulle også bruge en del tilvænning før han var klar, men det er jo gået meget fint.
Nej nej, jeg siger ikke at du siger det. Jeg siger det selv. Jeg siger det jeg selv siger lyder åndsvagt.

Nååårh, jeg opfattede "Det lyder lidt åndsvagt, men i dette tilfælde er det jo en klar fordel" som om, at jeg havde beskrevet det anderledes.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Erasmus Montanus » 31. jul 2013, 13:02

Funky skrev:
Oldager skrev:Tre mål af vores nye angriber (nr. 9)

Der er eddermame også meget ringe målmandsspil i den kamp dér!

Og i superligaen har vi Rønnow og Wiland
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Funky » 31. jul 2013, 13:06

Oldager skrev: Og i superligaen har vi Rønnow og Wiland
Ja, og midt i begejstringen over vores fornemme sæsonstart skal vi altså nok ikke regne med, at vores modstandere stanger ret mange flere af DEN slags gaver ud.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Provst i Brovst » 31. jul 2013, 13:12

le Cid skrev:
Viva i cazzi rossi skrev:
sulakvelidze skrev:
DEG skrev:
Køllen I Møllen skrev:Kunne vi evt lave en aftale om at droppe det der totalt-kiksede bonderøvske AK47?
Ja tak
Jeg har lige opdaget, at hans mellemnavn er Kvindebjerg. Nogen må kunne brygge et eller andet ud fra det.
Kællingen på toppen? Tror dog ikke det er et navn han vil bære med ære...
Han er så lækker, at han boltrer sig i et bjerg af kvinder!
Venusbjerg. (NSFW)
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Stiffmeister
Drenge
Drenge
Indlæg: 27
Tilmeldt: 26. jan 2013, 15:14

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Stiffmeister » 31. jul 2013, 16:08

Mål fra AK47(Anders Jacobsen!)

AaB, Liverpool, Feyenoord, Barcelona, Galatasaray, Bayern & AC Milan!

"Jeg har ikke lavet penge, Jeg har lavet hestepiger" - Jonny Hefty!

"Et smukt syn? - København i flammer!"

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Erasmus Montanus » 31. jul 2013, 16:15

I den video bærer Anders Jacobsen både nr. 18 og nr. 9 i samme kamp.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Sambaman
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 12. mar 2013, 20:28

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Sambaman » 31. jul 2013, 16:41

Stiffmeister skrev:Mål fra AK47(Anders Jacobsen!)

Lækkert med en video med nogle målene, selvom det er stort set umuligt at vurdere noget som helst ud fra, er det altid god tidsfordriv. ;)

Er det dig selv der har lavet videoen? :)

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1627
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Erasmus Montanus » 31. jul 2013, 16:46

Stiff, hvis du er Zentrill0, kan du så ikke uploade en ny? Hvor hans rigtige tredje mål fra kampen mod Hobro er med?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Larstyndskid
1. div
1. div
Indlæg: 413
Tilmeldt: 15. dec 2008, 10:51

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Larstyndskid » 31. jul 2013, 17:24

Er meget spændt på hvordan det bliver på stadion.

1) Målscorer for AaB med nr. 18, Andeeeers: Jacccoobbseeen

eller

2) Målscorer for AaB med nr. 18 AAAAKKKKK: SSSSYYYVVVOOGGGGFYRRRREEEEEEE

Men derefter er der ikke mere spænding så er det som altid: lå lå lå lå lå lå lå lå lå lå lå lå AaaB

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Halil » 1. aug 2013, 12:14

Larstyndskid skrev:Er meget spændt på hvordan det bliver på stadion.

1) Målscorer for AaB med nr. 18, Andeeeers: Jacccoobbseeen

eller

2) Målscorer for AaB med nr. 18 AAAAKKKKK: SSSSYYYVVVOOGGGGFYRRRREEEEEEE

Men derefter er der ikke mere spænding så er det som altid: lå lå lå lå lå lå lå lå lå lå lå lå AaaB
Eller(forhåbentligt)

3) Målscorer for AaB med nr. 18, Andeeeerss: Kviiiiiiindebjeeeeeerg
Uden Synd Ingen Frelse

AalborgTrendies

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af AalborgTrendies » 1. aug 2013, 14:10

Larstyndskid skrev:Er meget spændt på hvordan det bliver på stadion.

1) Målscorer for AaB med nr. 18, Andeeeers: Jacccoobbseeen

eller

2) Målscorer for AaB med nr. 18 AAAAKKKKK: SSSSYYYVVVOOGGGGFYRRRREEEEEEE

Men derefter er der ikke mere spænding så er det som altid: lå lå lå lå lå lå lå lå lå lå lå lå AaaB
Bliver selvfølgelig den første.
Han kan ikke selv fordrage sit tilnavn.

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Anders K. Jacobsen AK47

Indlæg af Arendt » 16. dec 2014, 15:13

Tipsbladet har skrevet en fed artikel, hvor en meget ærlig Anders K. Jakobsen fortæller omkring sin karriere, som har båret præg af både opture og nedture.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... til-succes" onclick="window.open(this.href);return false;

Besvar