Rasmus Jönsson

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Låst
Brugeravatar
Frank Buck
Superliga
Superliga
Indlæg: 625
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:09
Favoritspiller: Nomwethe
Geografisk sted: Tørring
Kontakt:

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af Frank Buck » 22. jul 2014, 08:47

http://www.bold.dk/nyt/AaB-har-koebt-ra ... ensson-fri" onclick="window.open(this.href);return false;

Dejlig nyhed! Især at det er en 2-års kontrakt. Så burde der være tid til at komme ordentlig i form og kunne præstere 100%.
Selvfølgelig trist at han ikke er med de første par måneder, men syntes virkelig Gaarde har begået en klasse-handel her.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3644
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af gravballe » 22. jul 2014, 09:01

Frank Buck skrev:http://www.bold.dk/nyt/AaB-har-koebt-ra ... ensson-fri

Dejlig nyhed! Især at det er en 2-års kontrakt. Så burde der være tid til at komme ordentlig i form og kunne præstere 100%.
Selvfølgelig trist at han ikke er med de første par måneder, men syntes virkelig Gaarde har begået en klasse-handel her.
Man kan dog undre sig over, det kun er en 2 års. Jeg håber virkelige der er option på at forlænge den et år eller sådan. Er vi i en situation, hvor han skal bruge ½ år til at komme virkelig i form(hvis vi antager han først kan spille for os om et par mdr), så er vi henne til engang i foråret, og så har vi ham kun 1 år mere der. Det giver ikke særlige gode muligheder for at sælge ham vidre. Jeg går ud fra man mener, at operationen burde fjerne de problemer han har med lysken.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af le Cid » 22. jul 2014, 09:03

En 2-årig kontrakt er da helt perfekt. Han får tid til at blive rigtig klar, men vi kan slippe ham allerede om 2 år, hvis han aldrig rigtig kommer i gang igen.
Det er vel heller ikke forbudt at forlænge kontrakten allerede næste sommer, når vi står med endnu en mesterskabspokal, og Jönsson bliver kårret til årets spiller?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af AllanPedersen » 22. jul 2014, 09:10

Med en hel klar lineup..

Så synes jeg der er en rigtig god argumentation for at sætte PK på bænken frem for Dalle.

For det første lad os nu ikke glemme hvor god dalsgaard nåede at blive på pladsen, folk begyndte langsomt at snakke landsholdet
og han spillede med liga landsholdet.
Hans hurtighed på den plads.. kan jo nærmest ikke købes for penge.

Og set i forhold til PK.. så er han bare så dejlig at have på bænken (i starten)
fordi så ved vi at ligemeget hvad har vi en kompetent spiller at sætte ind hvor som helst.
Jeg vil vove den påstand at PK er 'ALDRIG en af de dårligste på banen'.

Derfor bør han også være første valg som indskifter på nærmest alle andre pladser end
Center forsvar og angriber.


Mht. til Jønssons kontrakt, så er der jo nok også en rimelig grund til at tro at sammen med Helenius
Så snakker vi nogle rigtig.. rigtig dyre kontrakter her..
Så derfor tør vi ikke mere end 2 år frem, havde det været thomsen/spalvis kaliber var han nok signet 4-5 år
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af MrBangDK » 22. jul 2014, 09:17

AllanPedersen skrev:Med en hel klar lineup..

Så synes jeg der er en rigtig god argumentation for at sætte PK på bænken frem for Dalle.

For det første lad os nu ikke glemme hvor god dalsgaard nåede at blive på pladsen, folk begyndte langsomt at snakke landsholdet
og han spillede med liga landsholdet.
Hans hurtighed på den plads.. kan jo nærmest ikke købes for penge.

Og set i forhold til PK.. så er han bare så dejlig at have på bænken (i starten)
fordi så ved vi at ligemeget hvad har vi en kompetent spiller at sætte ind hvor som helst.
Jeg vil vove den påstand at PK er 'ALDRIG en af de dårligste på banen'.

Derfor bør han også være første valg som indskifter på nærmest alle andre pladser end
Center forsvar og angriber.


Mht. til Jønssons kontrakt, så er der jo nok også en rimelig grund til at tro at sammen med Helenius
Så snakker vi nogle rigtig.. rigtig dyre kontrakter her..
Så derfor tør vi ikke mere end 2 år frem, havde det været thomsen/spalvis kaliber var han nok signet 4-5 år
Gaarde har udtalt, at de har fundet ud af en rigtig fornuftig økonomisk løsning med Jönsson, så jeg tror næppe at den er voldsomt dyr. Også taget I betragtning at vi køber ham uden at vide, hvordan hans fysiske tilstand er om 2-4 måneder. Dermed ikke sagt, at han går til elevløn..
Ska' vi hak'?

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af AllanPedersen » 22. jul 2014, 09:20

MrBangDK skrev:
AllanPedersen skrev:Med en hel klar lineup..

Så synes jeg der er en rigtig god argumentation for at sætte PK på bænken frem for Dalle.

For det første lad os nu ikke glemme hvor god dalsgaard nåede at blive på pladsen, folk begyndte langsomt at snakke landsholdet
og han spillede med liga landsholdet.
Hans hurtighed på den plads.. kan jo nærmest ikke købes for penge.

Og set i forhold til PK.. så er han bare så dejlig at have på bænken (i starten)
fordi så ved vi at ligemeget hvad har vi en kompetent spiller at sætte ind hvor som helst.
Jeg vil vove den påstand at PK er 'ALDRIG en af de dårligste på banen'.

Derfor bør han også være første valg som indskifter på nærmest alle andre pladser end
Center forsvar og angriber.


Mht. til Jønssons kontrakt, så er der jo nok også en rimelig grund til at tro at sammen med Helenius
Så snakker vi nogle rigtig.. rigtig dyre kontrakter her..
Så derfor tør vi ikke mere end 2 år frem, havde det været thomsen/spalvis kaliber var han nok signet 4-5 år
Gaarde har udtalt, at de har fundet ud af en rigtig fornuftig økonomisk løsning med Jönsson, så jeg tror næppe at den er voldsomt dyr. Også taget I betragtning at vi køber ham uden at vide, hvordan hans fysiske tilstand er om 2-4 måneder. Dermed ikke sagt, at han går til elevløn..
Fornuftig er den sikkert ja.
Men Helenius fik 500k om måneden i Aston Villa, og Jønsson har nok ikke fået meget under.
Så vi skal nok ikke forvente de går her til 80k om måneden.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4424
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af doukas » 22. jul 2014, 09:31

AllanPedersen skrev:
MrBangDK skrev:
AllanPedersen skrev:Med en hel klar lineup..

Så synes jeg der er en rigtig god argumentation for at sætte PK på bænken frem for Dalle.

For det første lad os nu ikke glemme hvor god dalsgaard nåede at blive på pladsen, folk begyndte langsomt at snakke landsholdet
og han spillede med liga landsholdet.
Hans hurtighed på den plads.. kan jo nærmest ikke købes for penge.

Og set i forhold til PK.. så er han bare så dejlig at have på bænken (i starten)
fordi så ved vi at ligemeget hvad har vi en kompetent spiller at sætte ind hvor som helst.
Jeg vil vove den påstand at PK er 'ALDRIG en af de dårligste på banen'.

Derfor bør han også være første valg som indskifter på nærmest alle andre pladser end
Center forsvar og angriber.


Mht. til Jønssons kontrakt, så er der jo nok også en rimelig grund til at tro at sammen med Helenius
Så snakker vi nogle rigtig.. rigtig dyre kontrakter her..
Så derfor tør vi ikke mere end 2 år frem, havde det været thomsen/spalvis kaliber var han nok signet 4-5 år
Gaarde har udtalt, at de har fundet ud af en rigtig fornuftig økonomisk løsning med Jönsson, så jeg tror næppe at den er voldsomt dyr. Også taget I betragtning at vi køber ham uden at vide, hvordan hans fysiske tilstand er om 2-4 måneder. Dermed ikke sagt, at han går til elevløn..
Fornuftig er den sikkert ja.
Men Helenius fik 500k om måneden i Aston Villa, og Jønsson har nok ikke fået meget under.
Så vi skal nok ikke forvente de går her til 80k om måneden.
Nej, og din pointe er?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Valsted
2. div
2. div
Indlæg: 179
Tilmeldt: 7. mar 2006, 15:56
Geografisk sted: 9240

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af Valsted » 22. jul 2014, 09:34

http://hd.se/sport/2014/07/22/det-var-n ... -blev-hif/" onclick="window.open(this.href);return false;

I denne artikel kommer vi lidt dybere ind bag Rasmus Jönssons overvejelser ifbm. hans karrieregenopbygning, og valg af klub.

Det virker som en velovervejet ung mand, med langsigtede visioner.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af MrBangDK » 22. jul 2014, 09:37

AllanPedersen skrev:
MrBangDK skrev:
AllanPedersen skrev:Med en hel klar lineup..

Så synes jeg der er en rigtig god argumentation for at sætte PK på bænken frem for Dalle.

For det første lad os nu ikke glemme hvor god dalsgaard nåede at blive på pladsen, folk begyndte langsomt at snakke landsholdet
og han spillede med liga landsholdet.
Hans hurtighed på den plads.. kan jo nærmest ikke købes for penge.

Og set i forhold til PK.. så er han bare så dejlig at have på bænken (i starten)
fordi så ved vi at ligemeget hvad har vi en kompetent spiller at sætte ind hvor som helst.
Jeg vil vove den påstand at PK er 'ALDRIG en af de dårligste på banen'.

Derfor bør han også være første valg som indskifter på nærmest alle andre pladser end
Center forsvar og angriber.


Mht. til Jønssons kontrakt, så er der jo nok også en rimelig grund til at tro at sammen med Helenius
Så snakker vi nogle rigtig.. rigtig dyre kontrakter her..
Så derfor tør vi ikke mere end 2 år frem, havde det været thomsen/spalvis kaliber var han nok signet 4-5 år
Gaarde har udtalt, at de har fundet ud af en rigtig fornuftig økonomisk løsning med Jönsson, så jeg tror næppe at den er voldsomt dyr. Også taget I betragtning at vi køber ham uden at vide, hvordan hans fysiske tilstand er om 2-4 måneder. Dermed ikke sagt, at han går til elevløn..
Fornuftig er den sikkert ja.
Men Helenius fik 500k om måneden i Aston Villa, og Jønsson har nok ikke fået meget under.
Så vi skal nok ikke forvente de går her til 80k om måneden.
Hvad bygger du den påstand på?
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af Pastorius » 22. jul 2014, 09:42

9800 skrev:At sige at vi vandt mesterskabet suverænt i sidste sæson er en overdrivelse, selv når jeg tager mine aller rødeste briller på! Jeg føler mig overbevist om at Ikast havde taget den, hvis ikke Izzuna og Zviachenko havde rendt ind i Langtids skader!
Nu er det heldigvis ikke os der skal sige at vi tabte "the double" fordi vi var nødt til at sige farvel til Lasse Nilsson i vinterpausen, fordi Rasmus Jönsson ikke var helt klar og slet ikke kunne spille de sidste afgørende kampe, fordi vores suveræne HB, Dalsgaard, blev skadet efter et par kampe i foråret, fordi KEP blev skadet inden pokalfinalen og vi måtte bruge en midterforsvarer med 4-5 kampe på CV'et.

Vinderhold overkommer modgang, taberhold bruger det som undskyldning!
Med venlig Hilsen
--
Robert

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af 9800 » 22. jul 2014, 15:24

Pastorius skrev:
9800 skrev:At sige at vi vandt mesterskabet suverænt i sidste sæson er en overdrivelse, selv når jeg tager mine aller rødeste briller på! Jeg føler mig overbevist om at Ikast havde taget den, hvis ikke Izzuna og Zviachenko havde rendt ind i Langtids skader!
Nu er det heldigvis ikke os der skal sige at vi tabte "the double" fordi vi var nødt til at sige farvel til Lasse Nilsson i vinterpausen, fordi Rasmus Jönsson ikke var helt klar og slet ikke kunne spille de sidste afgørende kampe, fordi vores suveræne HB, Dalsgaard, blev skadet efter et par kampe i foråret, fordi KEP blev skadet inden pokalfinalen og vi måtte bruge en midterforsvarer med 4-5 kampe på CV'et.

Vinderhold overkommer modgang, taberhold bruger det som undskyldning!
Tak for et af de eneste indlæg med saglige kommentarer på mit indlæg.
Jeg er bestemt ikke FCM sympatisør, har set de fleste hjemmekampe siden 1987, og 7 pokalfinaler (nok også derfor jeg tudbrølede da Søren F gjorde det til 4-1)

Klart at sol og regn går nogenlunde lige op, men vi var ekstremt heldige i nogen afgørende situationer (Wurtz i Odense feks) samtidig med at FCM fik skader hos nøglespillere på et afgørende tidspunkt.

Jeg er lykkelig for mesterskabet, specielt pga den måde vi spillede, men den kunne nemt ha faldet ud til FCM's fordel! Jeg tror de er et godt bud på DM, de er sammenspillet og har ikke mistet nogen af betydning.
AaB ser styrkede ud, men meget afhænger af skader/form. Vi har Dalsgaard, Thomsen, Wurtz og Jønsson ude med skader, hvem ved hvornår de er på 100% igen? Desuden har vi Enevoldsen og Helenius som først er på vej i form... Jeg frygter lidt at vi er et godt stykke bagefter når der er spillet 6-8 kampe.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13644
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af Funky » 22. jul 2014, 15:42

"Risken är inte överhängande att 24-åringen slår ner sina bopålar förevigt på Jylland.

– Nej, det är ingen hemlighet att jag vill vidare och känner att jag kan spela på en högre nivå, men nu behöver jag en nystart."

Mon vi har ham 2 år frem, hvis han kommer godt igang igen? I doubt it.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af jonas386 » 22. jul 2014, 15:49

Jeg tror de er et godt bud på DM, de er sammenspillet og har ikke mistet nogen af betydning
Jeg er enig i dit indlæg, men lige her må jeg erklære mig uenig. FCM har trodsalt mistet Lössl samt Juelsgaard, det synes jeg alligevel er en del. Men ja, jeg tror også de ender højt i år, dog tror jeg ikke de bliver mestre, de har vist gang på gang de ikke kan klare presset når det spidser til, og så begynder de at tabe kampe de burde vinde. Se bare foråret sidste sæson hvor de lægger ud med at tabe til OB, tæver FCK i parken hvorefter de taber 2 gange til os, til FCN, SønderjyskE og spiller en del kampe uafgjort. Bl.a. mod FCV (indrømer ærligt jeg er i tvivl om det var i foråret eller efteråret) hvor de smider en 2-0 føring de sidste 10(?) minutter. Da de så endelig kan kompensere for det med en sejr over FCK brænder et et straffe ved stillingen 2-2, og FCK vinder 3-2 og FCM tager efterfølgende til Haderslev og får stryg og måtte nøjes med 3. pladsen.
Der er for mange eksempler på de ikke har kunnet klare presset selvom de har haft alle muligheder, og derfor ser jeg ikke FCM som en seriøs udfordrer. Hvem der så vinder, ved jeg ikke, og FCM skal da nok få medaljer, eller hvertfald ende i top 4 når alle 33 runder er spillet færdige.
Mon vi har ham 2 år frem, hvis han kommer godt igang igen?
Jeg håber at Jönsson får en god sæson, laver en forlængelse og bliver solgt for et større millionbeløb året efter. Således vi har ham i de 2 sæsoner kontrakten varer, men at vi stadig ender med at tjene en god slat penge på ham inden han tager videre. Jönsson vil nok også gerne betale tilbage til den klub der har troet på ham, og potentielt har ladet ham komme tilbage på det niveau han har.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af MrBangDK » 22. jul 2014, 15:51

jonas386 skrev:
Jeg håber at Jönsson får en god sæson, laver en forlængelse og bliver solgt for et større millionbeløb året efter. Således vi har ham i de 2 sæsoner kontrakten varer, men at vi stadig ender med at tjene en god slat penge på ham inden han tager videre. Jönsson vil nok også gerne betale tilbage til den klub der har troet på ham, og potentielt har ladet ham komme tilbage på det niveau han har.
Mon íkke også der er taget højde for det I kontrakten? Jeg tænker, at Gaarde og Jönsson er kommet til en fælles forståelse for præmisserne ved at tage ham ind. Han får mulighed for at spille sig tilbage på top niveau, og vi får noget ud af det, hvis det viser sig, at der er interesse fra udlandet..
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13644
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af Funky » 22. jul 2014, 15:54

MrBangDK skrev:
jonas386 skrev:
Jeg håber at Jönsson får en god sæson, laver en forlængelse og bliver solgt for et større millionbeløb året efter. Således vi har ham i de 2 sæsoner kontrakten varer, men at vi stadig ender med at tjene en god slat penge på ham inden han tager videre. Jönsson vil nok også gerne betale tilbage til den klub der har troet på ham, og potentielt har ladet ham komme tilbage på det niveau han har.
Mon íkke også der er taget højde for det I kontrakten? Jeg tænker, at Gaarde og Jönsson er kommet til en fælles forståelse for præmisserne ved at tage ham ind. Han får mulighed for at spille sig tilbage på top niveau, og vi får noget ud af det, hvis det viser sig, at der er interesse fra udlandet..
Jeg kunne lige så vel forestille mig, at en Kusk-agtig frikøbsklausul har været Jönssons betingelse for at skrive under med AaB for 2 år.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af Yankee » 22. jul 2014, 17:44

Det kan jeg så slet ikke forestille mig. Jønsson kommer jo ikke for alvor i gang her i efteråret, og så kan han reelt først sælges næste sommer, hvor prisen alligevel vil være lav med kontraktudløb for øje.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13644
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af Funky » 22. jul 2014, 18:04

Yankee skrev:Det kan jeg så slet ikke forestille mig. Jønsson kommer jo ikke for alvor i gang her i efteråret, og så kan han reelt først sælges næste sommer, hvor prisen alligevel vil være lav med kontraktudløb for øje.
Prisen er, hvad AaB sætter den til, med mindre der er en frikøbsklausul. Hvis nu Jönsson kommer til at hærge ligaen for vildt frem til næste sommer, så vil han måske gerne have friheden til at skifte til en større klub/liga, uden at AaB kommer i vejen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af MrBangDK » 22. jul 2014, 18:11

Funky skrev:
Yankee skrev:Det kan jeg så slet ikke forestille mig. Jønsson kommer jo ikke for alvor i gang her i efteråret, og så kan han reelt først sælges næste sommer, hvor prisen alligevel vil være lav med kontraktudløb for øje.
Prisen er, hvad AaB sætter den til, med mindre der er en frikøbsklausul. Hvis nu Jönsson kommer til at hærge ligaen for vildt frem til næste sommer, så vil han måske gerne have friheden til at skifte til en større klub/liga, uden at AaB kommer i vejen.
Eller han er så meget en gentleman at kontrakten også afspejler AaB's gode vilje til at tage en skadet mand ind, som måske, måske ikke, bliver en succes. Han er jo meget klar i spyttet - han vil videre til noget større når han finder topformen igen! Gaarde er sgu ikke så dum, at han ikke får noget igen for for den risiko AaB tager!

Men det er jo blot gisninger...
Ska' vi hak'?

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af hje1980 » 22. jul 2014, 19:23

2 år virker som det økonomiske AaB kunne tilbyde. Mon ikke de har sagt at de kan betale x og så har Jönsson sagt det er OK, da jeg kan lide byen og klubben, men så skal det også kune være 2 år og så ser vi tiden an.

Uanset hvad er det klasse af AaB at kunne en spiller fra den hylde. Minder meget om Bøgelund. Det var også kun muligt grundet hans skader.

VELKOMMEN JÖNSSON...

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6375
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Rasmus Jönsson

Indlæg af Gaarde6 » 22. jul 2014, 20:10

hje1980 skrev:2 år virker som det økonomiske AaB kunne tilbyde. Mon ikke de har sagt at de kan betale x og så har Jönsson sagt det er OK, da jeg kan lide byen og klubben, men så skal det også kune være 2 år og så ser vi tiden an.

Uanset hvad er det klasse af AaB at kunne en spiller fra den hylde. Minder meget om Bøgelund. Det var også kun muligt grundet hans skader.

VELKOMMEN JÖNSSON...
Mon ikke det handler om forskerordningen ?
Den gælder vel i 3 år og han har været her 1 år.
Det vil sige han har 2 år på de gode vilkår endnu.

Låst