Jeppe Curth

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Jeppe Curth

Indlæg af Køllen I Møllen » 20. aug 2013, 07:50

http://nordjyske.dk/nyheder/aalborg/cur ... 3a1/7/1515" onclick="window.open(this.href);return false;

Kan ikke umiddelbart se hvem der skulle kunne være interesseret i ham. Eller hvor han skulle kunne finde en klub hvor det er nemmere at komme på holdet som ikke-scorende angriber... Men hvem ved?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Curth vil væk!

Indlæg af doukas » 20. aug 2013, 08:03

Stakkels Curth. Han får jo slet heller ikke chancen.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Provst i Brovst » 20. aug 2013, 08:21

Mangler Silkeborg ikke en farlig angriber?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Curth vil væk!

Indlæg af jonas386 » 20. aug 2013, 08:23

Mon ikke der er nogle hold, såsom Vendsyssel der gerne vil tilknytte en angriber med noget erfaring, måske 1. division ville være godt for ham også.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Hinrup85 » 20. aug 2013, 08:50

Jeg tror Curth er en tryghedsspiller, og med den øgede konkurrence har han mistet sin glans. Det vil klæde ham at komme til en af de større 1. divisionsklubber.
Her kunne Silkeborg eller Vejle være gode bud. Alternativt kunne vi have sendt ham til Viborg i bytte for Dalsgaard, men det skib er jo nok sejlet med hans forlængelse.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Funky » 20. aug 2013, 09:02

Hinrup85 skrev:Jeg tror Curth er en tryghedsspiller, og med den øgede konkurrence har han mistet sin glans. Det vil klæde ham at komme til en af de større 1. divisionsklubber.
Her kunne Silkeborg eller Vejle være gode bud. Alternativt kunne vi have sendt ham til Viborg i bytte for Dalsgaard, men det skib er jo nok sejlet med hans forlængelse.
Jeg tvivler på vi kan få Viborgs sportschef til at spise SÅ mange svampe, at han går med på sådan en byttehandel.

Men derudover synes jeg ikke, der er nogen grund til at håne Curth; det er ret sølle.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Forza » 20. aug 2013, 09:04

Funky skrev:
Hinrup85 skrev:Jeg tror Curth er en tryghedsspiller, og med den øgede konkurrence har han mistet sin glans. Det vil klæde ham at komme til en af de større 1. divisionsklubber.
Her kunne Silkeborg eller Vejle være gode bud. Alternativt kunne vi have sendt ham til Viborg i bytte for Dalsgaard, men det skib er jo nok sejlet med hans forlængelse.
Jeg tvivler på vi kan få Viborgs sportschef til at spise SÅ mange svampe, at han går med på sådan en byttehandel.

Men derudover synes jeg ikke, der er nogen grund til at håne Curth; det er ret sølle.


Enig! manden har trods alt været en værdig repræsentant for AaB igennem mange år efterhånden. At han så ikke længere har evnerne men stadig spiller i AaB falder jo tilbage på sportsdirektørens bord som jo lavede en 2 årig forlængelse.

Håber meget på man finder en løsning. Han har brug for spilletid og vi har brug for at komme af med nogle af de angribere i truppen som bare er fyld.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Curth vil væk!

Indlæg af frederikshavneren » 20. aug 2013, 09:32

Funky skrev:
Hinrup85 skrev:Jeg tror Curth er en tryghedsspiller, og med den øgede konkurrence har han mistet sin glans. Det vil klæde ham at komme til en af de større 1. divisionsklubber.
Her kunne Silkeborg eller Vejle være gode bud. Alternativt kunne vi have sendt ham til Viborg i bytte for Dalsgaard, men det skib er jo nok sejlet med hans forlængelse.
Jeg tvivler på vi kan få Viborgs sportschef til at spise SÅ mange svampe, at han går med på sådan en byttehandel.

Men derudover synes jeg ikke, der er nogen grund til at håne Curth; det er ret sølle.
Alt har sin tid. Det gælder i høj grad for Curth, der set i bakspejlet har været alt for længe i AaB. Det falder tilbage på Lynge, der af uransagelige årsager forlængede Curths kontrakt. At Lynge havde stor sympati for Curth er en kendt sag, men måske gjorde det at Lynge ikke var helt objektiv da han forlængede Curths kontrakt.

Curth har ikke desto mindre været en god spiller for AaB. Især i de første sæsoner var han rigtig god, her fik han det maksimale ud af et yderst begrænset talent.

Måske Curth skifter til en klub i Allsvenskan eller Tippeligaen.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Forza » 20. aug 2013, 09:36

frederikshavneren skrev:
Funky skrev:
Hinrup85 skrev:Jeg tror Curth er en tryghedsspiller, og med den øgede konkurrence har han mistet sin glans. Det vil klæde ham at komme til en af de større 1. divisionsklubber.
Her kunne Silkeborg eller Vejle være gode bud. Alternativt kunne vi have sendt ham til Viborg i bytte for Dalsgaard, men det skib er jo nok sejlet med hans forlængelse.
Jeg tvivler på vi kan få Viborgs sportschef til at spise SÅ mange svampe, at han går med på sådan en byttehandel.

Men derudover synes jeg ikke, der er nogen grund til at håne Curth; det er ret sølle.
Alt har sin tid. Det gælder i høj grad for Curth, der set i bakspejlet har været alt for længe i AaB. Det falder tilbage på Lynge, der af uransagelige årsager forlængede Curths kontrakt. At Lynge havde stor sympati for Curth er en kendt sag, men måske gjorde det at Lynge ikke var helt objektiv da han forlængede Curths kontrakt.

Curth har ikke desto mindre været en god spiller for AaB. Især i de første sæsoner var han rigtig god, her fik han det maksimale ud af et yderst begrænset talent.

Måske Curth skifter til en klub i Allsvenskan eller Tippeligaen.
Spot on. Begge parter ville være bedst tjent med at skilles nu. Hvis man samtidig kan gøre det på en ordentlig måde som Curth fortjener efter sine mange år i klubben, så kunne man sagtens forestille sig at der er en plads til ham i klubben efter karrierestop.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Curth vil væk!

Indlæg af astonvilla » 20. aug 2013, 09:37

Såfremt,

1. AaB lader ham gå gratis (hvilket jeg formoder, da han er kommet lidt i "overskud" - no pun intended)
2. Han er villig til at gå for en beskeden løn fortsat (tror nok han ligger i et noget beskedent løn-leje nu - tror ved ikke)
3. Er villig til at spille for et af topholdene i 1. division

så tror jeg altså ikke det vil være det store problem at finde en ny klub.

Silkeborg ville jo være et godt bud. Brønshøj (på en befordringsgodtgørelsesordning) ville bringe ham tilbage på djævleøen - jeg ved ikke, hvor fastgroet han er i det jyske...

Jeg vil da bare ønske alt mulig held og lykke til Curth. Han har været en altid venlig og imødekommende gut, som har repræsenteret vores klub på fornemste vis.

Jeg håber virkelig også at han kommer herfra på en ordentlig måde - uden nogen mudderkast osv. Det ville være rigtig træls og efterlade et dumt eftermæle.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Køllen I Møllen » 20. aug 2013, 09:51

Der må aldrig være mudderkast eller tilsvininger når en sympatisk gut forlader AaB. Og hvis den dag skulle komme hvor han vender tilbage til Aalborg Stadion som spiller for en anden klub håber jeg da så sandelig at han bliver taget godt imod. Og det er jeg da også sikker på at han ville blive. Hvorfor ikke? Han har altid været en god repræsentant for AaB, alle kan lide ham. At han er faldet igennem som fodboldspiller de sidste 5 år ændrer ikke på dette. Og det er jo ikke hans skyld at Lynge valgte at forlænge ham.
Janteloven eksisterer IKKE!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Forza » 20. aug 2013, 09:59

Man kan dog frygte at hans løn kommer til at forhindre et skifte. Det der taler imod er at den 2 årige forlængelse for 1 år siden uden tvivl indeholdte en lønnedgang. Hvor han ligger henne lønmæssigt nu er dog tvivlsomt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Eisenhower
2. div
2. div
Indlæg: 168
Tilmeldt: 3. aug 2006, 13:31
Geografisk sted: Albuquerque

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Eisenhower » 20. aug 2013, 10:13

Jeppe Curth er en spiller der var stærkt medvirkende til et mesterskab i 2008 og at AaB er kommet igennem en af de værste perioder af klubbens nyere historie. Alle svinere stopper nu. En mand der scorer på udebane mod Man Utd. fortjener ingen mudderkastning, få jeres prioriteter på ret køl.

Det handler om respekt og intet andet.
Peter Rudbæk, Kiwomya tilgiver dig

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Curth vil væk!

Indlæg af doukas » 20. aug 2013, 10:25

Håber virkelig også Curth kunne finde sig en fornuftig klub i en liga der matcher hans niveau, dette kunne evt. være den bedste række i både Norge og Sverige. Ingen tvivl om, at Curth har brug for noget luftforandring, og kunne sagtens se ham gøre det rigtig godt på et lidt lavere niveau hvor han kunne finde noget nyt inspiration.

Hvis det lykkes at få Curth at finde en ny klub, kunne det være rigtig godt at hente en back-up ind på venstre-back med de frigivne lønkroner - så ville truppen IMO være tæt på optimal udfra de midler der er til rådighed.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Curth vil væk!

Indlæg af BoT » 20. aug 2013, 10:41

Det giver jo på alle måder mening. Gaarde meldte jo ud, at man ville kigge på at tynde lidt ud i truppen - Curth er tydeligvis blevet sat markant ned i angrebshierarkiet allerede nu, og når Gaarde forventer, at både Jönsson og Spalvis kommer til at bidrage i efterårssæsonen, har vi jo helt klart for mange angribere.

Jeg tvivler dog stærkt på, at de bliver hentet folk ind, selv med Curths sparede lønkroner in mente. For meldingen var jo netop, at vi har for stor en trup med pt. 26 mand (må være inkl. en del unge..)

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Forza » 20. aug 2013, 11:00

BoT skrev:Det giver jo på alle måder mening. Gaarde meldte jo ud, at man ville kigge på at tynde lidt ud i truppen - Curth er tydeligvis blevet sat markant ned i angrebshierarkiet allerede nu, og når Gaarde forventer, at både Jönsson og Spalvis kommer til at bidrage i efterårssæsonen, har vi jo helt klart for mange angribere.

Jeg tvivler dog stærkt på, at de bliver hentet folk ind, selv med Curths sparede lønkroner in mente. For meldingen var jo netop, at vi har for stor en trup med pt. 26 mand (må være inkl. en del unge..)
En uduelig angriber fra eller til..... Er vel i bund og grund fint nok, selvom de ikke henter en ny ind.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Curth vil væk!

Indlæg af le Cid » 20. aug 2013, 11:03

Forza skrev:En uduelig angriber fra eller til..... Er vel i bund og grund fint nok, selvom de ikke henter en ny ind.
...og så er vi nede på DET niveau igen...! :(
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Hinrup85 » 20. aug 2013, 11:06

Funky skrev:
Jeg tvivler på vi kan få Viborgs sportschef til at spise SÅ mange svampe, at han går med på sådan en byttehandel.

Men derudover synes jeg ikke, der er nogen grund til at håne Curth; det er ret sølle.
Jeg vil godt lige pointere at det ikke var min hensigt at håne Curth. Jeg har stor respekt for hvad han har opnået i og med vores klub. Dog tror jeg at han vil have godt af at komme videre i karrieren.

Jeg forventede heller ikke Viborg på nuværende tidspunkt ville gå med til at bytte, men ville måske have været åbne for det da Dalsgaards kontrakt var udløbende.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Forza » 20. aug 2013, 11:06

le Cid skrev:
Forza skrev:En uduelig angriber fra eller til..... Er vel i bund og grund fint nok, selvom de ikke henter en ny ind.
...og så er vi nede på DET niveau igen...! :(
elsker mandens personlighed og hans dedikation til AaB men jeg mener ganske enkelt han er blevet en uduelig angriber som ikke har niveauet længere. Håber ikke det sårede dine følelser.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Curth vil væk!

Indlæg af le Cid » 20. aug 2013, 11:08

Forza skrev:
le Cid skrev:
Forza skrev:En uduelig angriber fra eller til..... Er vel i bund og grund fint nok, selvom de ikke henter en ny ind.
...og så er vi nede på DET niveau igen...! :(
elsker mandens personlighed og hans dedikation til AaB men jeg mener ganske enkelt han er blevet en uduelig angriber som ikke har niveauet længere. Håber ikke det sårede dine følelser.
Man kan jo sagtens tale ordentligt om folk. Trænerteamet har åbenbart ikke ment, at han var så uduelig, at man ikke har kunnet bruge ham i sæsonens kampe hidtil (minus den seneste, hvor han måske fik talt sig selv af holdet)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Besvar