Jeppe Curth

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Califfen » 2. sep 2013, 21:55

Udløber hans kontrakt ikke til nytår? Eller er det Augo jeg tænker på?

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3635
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Hovedet » 2. sep 2013, 21:55

Ja, lad os nu vente med at skrive den endelige nekrolog over Jeppe Curth i forhold til AaB - lejeaftalen udløber om i 2013 altså om 11 kampe. Når det er sagt, må den her vel kandidere til transfervinduets absolut mærkeligste signing. Nå, går der rygter om evt. forstærkninger til AaB?

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Curth vil væk!

Indlæg af 12mand » 2. sep 2013, 21:58

dem havde jeg satme ikke gættet på 1000 år.
men får han succes i afrika, har han vel ikke lyst til at blive i Aalborg alligevel.
så det er sgu lidt ambivalent at det lige bliver FCM han skal til.
lynge er gud!

tommas jensen
Superliga
Superliga
Indlæg: 730
Tilmeldt: 6. aug 2005, 10:30
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Curth vil væk!

Indlæg af tommas jensen » 2. sep 2013, 22:01

Kunne de ikke ha hentet Søren F i stedet :aabfan:

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1634
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Erasmus Montanus » 2. sep 2013, 22:03

Ved siden af DUncan vil Curth blomstre. Han bliver banens bedste i alle hans kampe, selvom FCM taber dem alle. Jo tak.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4250
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Klaus » 2. sep 2013, 22:11

Oldager skrev:Ved siden af DUncan vil Curth blomstre. Han bliver banens bedste i alle hans kampe, selvom FCM taber dem alle. Jo tak.
Den køber jeg :cheers:

wohlers
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 86
Tilmeldt: 2. jun 2007, 12:38
Geografisk sted: 9520

Re: Curth vil væk!

Indlæg af wohlers » 2. sep 2013, 22:15

Det var lige godt s..... Næsten lige så slemt og ulækkert som hvis det var til de blågule... Kan desværre ikke ønske Jeppe held og lykke med sin tid i FC Muuh... Havde håbet at han røg til Viborg eller Sønderjyske...

Hellere lade ham spille med reserverne, træne juniorspillere eller andet forefaldende arbejde i AaB, end at låne ham ud til en af vores værste rivaler. Troede egentlig at Jeppe selv også havde en bedre stil. Nu skal han til at danse med Disco-Glenn til bondebal i forsamlingshuset i Muuh-city! Jeg håber ikke, at vi ser ham tilbage i AaB igen. Trist afsked efter trods alt mange gode år i Aalborg for Jeppe-drengen. :thumbsdown:

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3635
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Hovedet » 2. sep 2013, 22:21

wohlers skrev:Det var lige godt s..... Næsten lige så slemt og ulækkert som hvis det var til de blågule... Kan desværre ikke ønske Jeppe held og lykke med sin tid i FC Muuh... Havde håbet at han røg til Viborg eller Sønderjyske...

Hellere lade ham spille med reserverne, træne juniorspillere eller andet forefaldende arbejde i AaB, end at låne ham ud til en af vores værste rivaler. Troede egentlig at Jeppe selv også havde en bedre stil. Nu skal han til at danse med Disco-Glenn til bondebal i forsamlingshuset i Muuh-city! Jeg håber ikke, at vi ser ham tilbage i AaB igen. Trist afsked efter trods alt mange gode år i Aalborg for Jeppe-drengen. :thumbsdown:
Det kan jo være, at han er blevet inspireret til skiftet efter at have fulgt med på debatsiden de sidste par år ... - Søren Frederiksen har stadig en god halvanden time til at følge trop og ende i FC København.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1882
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Curth vil væk!

Indlæg af 634 » 2. sep 2013, 22:22

Curths skifte til Nåsåerne kan nok også ses som et led i et Duncan skifte. Jeg kan ikke se Curth foretrække dette her med Duncan som klubkammerat.
Hvem henter så Duncan ?
Det er vel desperate Brøndby.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

JacobKoustrup
1. div
1. div
Indlæg: 341
Tilmeldt: 24. maj 2009, 12:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Curth vil væk!

Indlæg af JacobKoustrup » 2. sep 2013, 22:41

Ser transfer dækningen på tv3 sport, og FCM vil åbenbart omskole Curth til midtbanespiller..

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Kristian » 2. sep 2013, 22:42

JacobKoustrup skrev:Ser transfer dækningen på tv3 sport, og FCM vil åbenbart omskole Curth til midtbanespiller..
Vel noget AaB burde have gjort for længe siden
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 26. okt 2005, 20:34
Geografisk sted: Belgien

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Jacob » 2. sep 2013, 23:07

JacobKoustrup skrev:Ser transfer dækningen på tv3 sport, og FCM vil åbenbart omskole Curth til midtbanespiller..
Det giver meget lidt mening at omskole en spiller man kun har de næste ca 3 måneder. Det er vel ca den minimumstid han skal bruge for at blive vant til pladsen? Man må vel næsten tro, at det ligger en eller anden forståelse i, at hvis det går godt, så forlænger man samarbejdet på den plads.
Life is good..... AaB is better!

Jokeren1978
Drenge
Drenge
Indlæg: 27
Tilmeldt: 21. feb 2009, 13:06

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Jokeren1978 » 2. sep 2013, 23:28

Langt de fleste AaB fans har altid bakket op om Curth, fordi han altid giver sig 100 %. Og det har fans respekt for.

Men hans scoringgennemsnit er simpelthen for lavt som spidsangriber. De 4-5 mål pr. sæson er ikke godt nok for et top 4 hold som AaB er.

Men al held og lykke.

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Curth vil væk!

Indlæg af BoomZ0R » 2. sep 2013, 23:42

Det er sq en sørgelig dag, hvis i spørger mig. En spiller som Curth til FCM. Det kan jeg slet ikk se passe ind nogen steder. Hverken som AaB fan, men godt nok heller ikk for Curths vedkommende.

Held og lykke til den kære Curth, som virkelig har været en stor mand for AaB!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10754
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Curth vil væk!

Indlæg af jonas386 » 2. sep 2013, 23:46

For min skyld ingen alarm. Curth kan ikke bruges hos os lige pt, og jeg tror luftforandring vil være godt for ham. FCM mangler spillere på den centrale midtbane, og det er åbenbart der man vil bruge ham, det kan godt blive en succes. Som en anden skrev så var det noget vi selv skulle have gjort for længe siden da hans presspil, løbearbejde osv passer udmærket til en felt-til-felt rolle.
Jeg ønsker Curth alt muligt held og lykke i det midtjyske, og så håber jeg han kommer tilbage med fornyet energi.

Havde Curth nu været noget yngre (og med samme kvaliteter) kunne man sagtens forestille sig en omskoling ala Augo.

Tror dog en anden klub havde været bedre for ham mht konkurrence og andet. Viborg som en anden nævner feks.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7873
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Forza » 3. sep 2013, 09:14

jonas386 skrev:For min skyld ingen alarm. Curth kan ikke bruges hos os lige pt, og jeg tror luftforandring vil være godt for ham. FCM mangler spillere på den centrale midtbane, og det er åbenbart der man vil bruge ham, det kan godt blive en succes. Som en anden skrev så var det noget vi selv skulle have gjort for længe siden da hans presspil, løbearbejde osv passer udmærket til en felt-til-felt rolle.
Jeg ønsker Curth alt muligt held og lykke i det midtjyske, og så håber jeg han kommer tilbage med fornyet energi.

Havde Curth nu været noget yngre (og med samme kvaliteter) kunne man sagtens forestille sig en omskoling ala Augo.

Tror dog en anden klub havde været bedre for ham mht konkurrence og andet. Viborg som en anden nævner feks.
Har også længe undret mig over hvorfor man ikke har prøvet ham af på den plads, men nu må vi se om det lykkes i FCM.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Køllen I Møllen » 3. sep 2013, 09:23

Curth som central midtbanespiller? Er hele verden på svampe?

Nå, men fra en af Curth's største kritikere gennem hans tid i AaB skal der alligevel lyde et stort tak for indsatsen de sidste 8 år. Held og lykke i Ikast.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Curth vil væk!

Indlæg af astonvilla » 3. sep 2013, 09:51

Jeg kan altså ikke finde nogen dokumentation for at FCM har til hensigt at omskole Curth til midtbanespiller.
Er der nogen der har et link eller lignende.

Nuvel, indavlen er jo nærmest total nede på Heden (se, det findes der rigelig med dokumentation for), men det giver jo ingen som helst mening at leje en mand for ½ år og "investere" en pokkers masse i en omskoling. Det er jo total vanvittigt - aldrig hørt noget så absurt.

Men måske FCM har tilsikret sig en købsoption til vinter (som vil være yderst beskeden, da Curth i så fald kun vil have ½ år tilbage i AaB).

Det lyder bare forrygt.

God vind til Curth - ønsker ham kun det bedste.
Bienvenu Bassogog!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7873
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Forza » 3. sep 2013, 09:54

astonvilla skrev:Jeg kan altså ikke finde nogen dokumentation for at FCM har til hensigt at omskole Curth til midtbanespiller.
Er der nogen der har et link eller lignende.

Nuvel, indavlen er jo nærmest total nede på Heden (se, det findes der rigelig med dokumentation for), men det giver jo ingen som helst mening at leje en mand for ½ år og "investere" en pokkers masse i en omskoling. Det er jo total vanvittigt - aldrig hørt noget så absurt.

Men måske FCM har tilsikret sig en købsoption til vinter (som vil være yderst beskeden, da Curth i så fald kun vil have ½ år tilbage i AaB).

Det lyder bare forrygt.

God vind til Curth - ønsker ham kun det bedste.
http://www.bold.dk/nyt/Jeppe-Curth-tilt ... anen-i-FCM" onclick="window.open(this.href);return false;

Er du sikker på han har så lang tid tilbage af kontrakteni AaB? mener han er væsentligt tættere på kontraktudløb.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7873
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Forza » 3. sep 2013, 09:54

Forza skrev:
astonvilla skrev:Jeg kan altså ikke finde nogen dokumentation for at FCM har til hensigt at omskole Curth til midtbanespiller.
Er der nogen der har et link eller lignende.

Nuvel, indavlen er jo nærmest total nede på Heden (se, det findes der rigelig med dokumentation for), men det giver jo ingen som helst mening at leje en mand for ½ år og "investere" en pokkers masse i en omskoling. Det er jo total vanvittigt - aldrig hørt noget så absurt.

Men måske FCM har tilsikret sig en købsoption til vinter (som vil være yderst beskeden, da Curth i så fald kun vil have ½ år tilbage i AaB).

Det lyder bare forrygt.

God vind til Curth - ønsker ham kun det bedste.
http://www.bold.dk/nyt/Jeppe-Curth-tilt ... anen-i-FCM" onclick="window.open(this.href);return false;

Er du sikker på han har så lang tid tilbage af kontrakteni AaB? mener han er væsentligt tættere på kontraktudløb.
Edit: sorry, læste det som 1,5 år ;-)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar