Jeppe Curth

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Forza » 20. aug 2013, 11:38

le Cid skrev:
Forza skrev:
le Cid skrev:
Forza skrev:En uduelig angriber fra eller til..... Er vel i bund og grund fint nok, selvom de ikke henter en ny ind.
...og så er vi nede på DET niveau igen...! :(
elsker mandens personlighed og hans dedikation til AaB men jeg mener ganske enkelt han er blevet en uduelig angriber som ikke har niveauet længere. Håber ikke det sårede dine følelser.
Man kan jo sagtens tale ordentligt om folk. Trænerteamet har åbenbart ikke ment, at han var så uduelig, at man ikke har kunnet bruge ham i sæsonens kampe hidtil (minus den seneste, hvor han måske fik talt sig selv af holdet)
Synes også jeg taler ordentligt. Jeg mener hans niveau er meget under superliganiveau. Sådan har det ikke altid været, men sådan er det blevet de senere år. Derfor formulerer jeg mig som jeg gør.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Curth vil væk!

Indlæg af thomasjn » 20. aug 2013, 13:19

Synes det ville være fornuftigt for alle parter, hvis Jeppe tog videre. Han virker ikke til at være Kents kop te, han har fået rigeligt med chancer uden at præstere og udsigten til spilletid er dårlig. Når det er sagt er jeg enig med jer andre i, at Jeppe bør have en værdig afsked. Han var trods alt en stor del i vores europæiske eventyr og gode præstationer i ligaen og virker til at være en sympatisk og professionel fyr, men han har desværre ikke holdt niveau. Toppen af 1. division eller en af de andre skandinaviske ligaer ville være fornuftigt.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Gamling » 20. aug 2013, 14:02

Det er måske lige i overkanten at Gaarde synes truppen nu er alt for stor, når den trods alt også omfatter en del unge folk med ingen eller meget få kampe for SL holdet (Rye, Blåbjerg, Bruhn og Spalvis + AK, Jönsson og Hallur) .

Jeg har altid været en stor fan af Curth og har indtil nu (sidste sæson og denne) set ham som enten en naturlig starter eller en kvalificeret rutineret indhopper.

Men hvis KN så nu mener at Curth med tilgangen af AK og Jönsson står bagerst i køen (også bag Toft og Frederiksen) + Spalvis også skal tættere ind omkring holdet, så giver det vel god mening at sige pænt farvel og tak for mange gode oplevelser.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Curth vil væk!

Indlæg af le Cid » 20. aug 2013, 14:08

Jeg vil nu stadig foretrække en udlejning resten af sæsonen - så har han mulighed for at vise, om han bare skulle i gang igen...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Curth vil væk!

Indlæg af astonvilla » 20. aug 2013, 14:15

le Cid skrev:Jeg vil nu stadig foretrække en udlejning resten af sæsonen - så har han mulighed for at vise, om han bare skulle i gang igen...
Det skal lige med ind over i din overvejelse, at hans kontrakt med AaB udløber når sæsonen er slut.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Curth vil væk!

Indlæg af le Cid » 20. aug 2013, 14:19

astonvilla skrev:
le Cid skrev:Jeg vil nu stadig foretrække en udlejning resten af sæsonen - så har han mulighed for at vise, om han bare skulle i gang igen...
Det skal lige med ind over i din overvejelse, at hans kontrakt med AaB udløber når sæsonen er slut.
Ja, men du regner vel ikke med, at vi kan få en stor transferindtægt for ham, vel?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Forza » 20. aug 2013, 14:56

le Cid skrev:
astonvilla skrev:
le Cid skrev:Jeg vil nu stadig foretrække en udlejning resten af sæsonen - så har han mulighed for at vise, om han bare skulle i gang igen...
Det skal lige med ind over i din overvejelse, at hans kontrakt med AaB udløber når sæsonen er slut.
Ja, men du regner vel ikke med, at vi kan få en stor transferindtægt for ham, vel?
Logikken i at leje ham ud er jo ikke så stor når han kun har et år tilbage (og derfor først ville være tilbage i AaB ved kontraktudløb).

Derfor vil det både for ham og AaB nok være smartest bare at opsige kontrakten således at Jeppe kan finde en mere permanent løsning og AaB kan komme helt videre, fra en spiller der uden tvivl er i sin karrieres efterår.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Curth vil væk!

Indlæg af astonvilla » 20. aug 2013, 16:17

Forza skrev:
le Cid skrev:
astonvilla skrev:
le Cid skrev:Jeg vil nu stadig foretrække en udlejning resten af sæsonen - så har han mulighed for at vise, om han bare skulle i gang igen...
Det skal lige med ind over i din overvejelse, at hans kontrakt med AaB udløber når sæsonen er slut.
Ja, men du regner vel ikke med, at vi kan få en stor transferindtægt for ham, vel?
Logikken i at leje ham ud er jo ikke så stor når han kun har et år tilbage (og derfor først ville være tilbage i AaB ved kontraktudløb).

Derfor vil det både for ham og AaB nok være smartest bare at opsige kontrakten således at Jeppe kan finde en mere permanent løsning og AaB kan komme helt videre, fra en spiller der uden tvivl er i sin karrieres efterår.
what he said
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Curth vil væk!

Indlæg af le Cid » 20. aug 2013, 16:22

Jamen jeg er da helt sikker på, at han også selv er villig til at sige farvel til en god løn. Mon ikke vi hænger på en del af lønnen i resten af kontraktperioden?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

seamann

Re: Curth vil væk!

Indlæg af seamann » 20. aug 2013, 16:41

Tjah, foreløbig er han den mest effektive målscorer for AaB i denne sæson med 1 mål på 181 spille minutter. Sidste sæson var det 4 mål på 1.081 minutter = 270 min pr mål eller et ca hver 3. kamp ved fuld spilletid. Sæsonen 11/12 var det et pr 350 min.

9/10 og 10/11 var dårligere. 07/08 var jubel året (152 min pr mål), og de to sæsoner før det igen 245 min pr mål.

Vel egentlig meget konstant scoring - og noget der ligner omkring 10 mål pr sæson ved "fuld" spilletid.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Provst i Brovst » 20. aug 2013, 18:16

seamann skrev:Tjah, foreløbig er han den mest effektive målscorer for AaB i denne sæson med 1 mål på 181 spille minutter. Sidste sæson var det 4 mål på 1.081 minutter = 270 min pr mål eller et ca hver 3. kamp ved fuld spilletid. Sæsonen 11/12 var det et pr 350 min.

9/10 og 10/11 var dårligere. 07/08 var jubel året (152 min pr mål), og de to sæsoner før det igen 245 min pr mål.

Vel egentlig meget konstant scoring - og noget der ligner omkring 10 mål pr sæson ved "fuld" spilletid.
Spørgsmålet er om AaB har midler til at hente en angriber der kan score mere end 10 mål pr sæson. Hvis din statistik holder så synes ikke vi kan tillade os at bare sende Curth afsted uden en transfersum.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Gentleman Finn » 20. aug 2013, 20:34

Curth er god at have som indhopper, synes ikke vi kan tillade os at lade ham gå uden kompensation. Jönsson skulle også være en mere kreativ spiller end dem vi har, så spørgsmålet er også om man kan få mere ud af Curth når han kommer i gang.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Elscorpio » 20. aug 2013, 20:38

Vil være rigtig dumt at få Curth væk lige nu hvor han er den mest erfarne af vores angribere, desværre har han været uskarp meget længe, men jeg tror det hjælper når Rasmus Jönsson bliver klar i september.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Curth vil væk!

Indlæg af frederikshavneren » 20. aug 2013, 22:11

Elscorpio skrev:Vil være rigtig dumt at få Curth væk lige nu hvor han er den mest erfarne af vores angribere, desværre har han været uskarp meget længe, men jeg tror det hjælper når Rasmus Jönsson bliver klar i september.
Curth er færdig. Han har ikke længere niveauet til AaB. Han burde forlængst være fortid. Curth er meget sympatisk, men faktum er at han ikke har præsteret i årevis. Det er grotesk hvis han igen igen skal ha' en ny chance. Han har i de seneste sæsoner fået ualmindelig lang snor.

Tror man næsten kan fylde en DVD med Curths kendetegn "thumps up" efter nok en brændt chance.

seamann

Re: Curth vil væk!

Indlæg af seamann » 20. aug 2013, 22:42

frederikshavneren skrev:
Elscorpio skrev:Vil være rigtig dumt at få Curth væk lige nu hvor han er den mest erfarne af vores angribere, desværre har han været uskarp meget længe, men jeg tror det hjælper når Rasmus Jönsson bliver klar i september.
Curth er færdig. Han har ikke længere niveauet til AaB. Han burde forlængst være fortid. Curth er meget sympatisk, men faktum er at han ikke har præsteret i årevis. Det er grotesk hvis han igen igen skal ha' en ny chance. Han har i de seneste sæsoner fået ualmindelig lang snor.

Tror man næsten kan fylde en DVD med Curths kendetegn "thumps up" efter nok en brændt chance.
Frederikshavn er færdig. Man kan fylde den største cloud med deres patetiske rødspætte utilstrækkelighed. Det er grotesk hvis landsbyen igen, igen skal have en chance. Den har i de sidste sæsoner brændt meget l... af - uden at palmerne vist rækker.

Skriv venligst lidt om dine fakta.

SGLoco
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 7. okt 2008, 15:38

Re: Curth vil væk!

Indlæg af SGLoco » 23. aug 2013, 09:31

AaB forsøger i øjeblikket at få Curth lejet ud. Har fået lidt info inde fra ;)

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Curth vil væk!

Indlæg af thomasjn » 23. aug 2013, 09:35

SGLoco skrev:AaB forsøger i øjeblikket at få Curth lejet ud. Har fået lidt info inde fra ;)
Interessant, men mon der så kommer en ekstra angriber ind? Jönsson, AK, Frederiksen og Spalvis forekommer umiddelbart lidt tyndt.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Maglau » 23. aug 2013, 09:45

thomasjn skrev:
SGLoco skrev:AaB forsøger i øjeblikket at få Curth lejet ud. Har fået lidt info inde fra ;)
Interessant, men mon der så kommer en ekstra angriber ind? Jönsson, AK, Frederiksen og Spalvis forekommer umiddelbart lidt tyndt.
Ja det er jeg enig i, uanset at Curth er så pivringe at det gør ondt at se på, så giver det ikke meget mening at udleje ham og Toft hvis det ikke er for at gøre plads til angriber mere.
SF er skandaløs ringe og jeg synes vi skal give Spalvis chancen for at udvikle sig i det rette tempo og ikke kaste alt ansvaret over på ham allerede nu,det sammegælder for AK der skal vende sig til ligaen.

Håber det betyder at vi arbejder på at få endnu en angriber ind.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Curth vil væk!

Indlæg af Hanga » 23. aug 2013, 11:14

SGLoco skrev:AaB forsøger i øjeblikket at få Curth lejet ud. Har fået lidt info inde fra ;)
Det ville være godt for både AaB og Jeppe tror jeg, såfremt at vi også kan få en ny angriber ind. Jeppe afslutter uden selvtillid og har gjort det i årevis. Han er under lup hver søndag og er under pres pga. den store fokus på vores angrebsproblem. Jeppe slår mig ikke som en spiller, der bliver bedre af at have stort pres på sine skuldre. Han virker ikke som typen, der kommer med en trodsreaktion, der siger "nu skal jeg satme vise jer". Jeg tror han ville have godt af, at komme sted hen, hvor han kan starte på en "frisk".

Men vi er nød til at få en angriber mere ind i så fald, for 4 mand hvoraf den ene er Spalvis uden superligaerfaring og den anden pt. er en lille måned fra kampe, er simpelthen for lidt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

bongo123
2. div
2. div
Indlæg: 189
Tilmeldt: 26. nov 2007, 11:44
Geografisk sted: Nibe

Re: Curth vil væk!

Indlæg af bongo123 » 23. aug 2013, 11:52

Hanga skrev:
SGLoco skrev:AaB forsøger i øjeblikket at få Curth lejet ud. Har fået lidt info inde fra ;)
Det ville være godt for både AaB og Jeppe tror jeg, såfremt at vi også kan få en ny angriber ind. Jeppe afslutter uden selvtillid og har gjort det i årevis. Han er under lup hver søndag og er under pres pga. den store fokus på vores angrebsproblem. Jeppe slår mig ikke som en spiller, der bliver bedre af at have stort pres på sine skuldre. Han virker ikke som typen, der kommer med en trodsreaktion, der siger "nu skal jeg satme vise jer". Jeg tror han ville have godt af, at komme sted hen, hvor han kan starte på en "frisk".

Men vi er nød til at få en angriber mere ind i så fald, for 4 mand hvoraf den ene er Spalvis uden superligaerfaring og den anden pt. er en lille måned fra kampe, er simpelthen for lidt.

Jeg kan fra min kilde bekræfte, at Curth er på vej ud. Både Danmark, Sverige og Norge er i spil.
Forsvinder Curth, kommer der også en ind. Et frisk gæt kunne være fra FCK.....

Besvar