Rolf Toft

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Rolf Toft

Indlæg af Buzz Killington » 8. jul 2014, 15:52

salling23 skrev:
MHJ skrev:Jeg syntes han har nogle kvaliter som burde kunne udnyttes i en mindre klub hvis man omskolede ham til en dybere rolle. Han har jo god fart, og virker ogsaa fin i pasningsspillet. Han er dog bare saa pisse uskarp oppe foran at det goer nas. Maaske er AGF klubben til ham.
Det passer meget godt på beskrivelsen af vores andre angribere
"hvor godtfolk er... osv."
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Rolf Toft

Indlæg af thomasjn » 8. jul 2014, 19:37

Rolf Toft har vundet flere trofæer end FCM :-)

Hvis vi lader ham gå videre skal der selvfølgelig en videresalgsklausul som en del af handlen. Ifht. AGF vil han vel være anden angriber. De har Jesper Lange som er en bedre spiller, men lige så uskarp. Alle georgierne er så ringe sagtens kan få spilletid før de gør.

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Rolf Toft

Indlæg af salling23 » 8. jul 2014, 20:18

thomasjn skrev:Rolf Toft har vundet flere trofæer end FCM :-)

Hvis vi lader ham gå videre skal der selvfølgelig en videresalgsklausul som en del af handlen. Ifht. AGF vil han vel være anden angriber. De har Jesper Lange som er en bedre spiller, men lige så uskarp. Alle georgierne er så ringe sagtens kan få spilletid før de gør.
Ikke enig.
Devdariani er kantspiller - og igen ude med en skade.
Wieghorst har som den første indset at Skhitladze ikke er angriber og bruger ham som off.midt.
Mate Vatsadze nåede aldrig at komme ordentligt i gang inden han blev skadet, så hvad han egentlig kan har vi ikke set endnu

Så er der Lange og Marcus Solberg. Solberg er et stort talent, men har været meget skadet i de sidste 1 1/2 år, så kan fysikken holde til 1.holds bold?
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Rolf Toft

Indlæg af Gaarde6 » 8. jul 2014, 21:17

salling23 skrev:
thomasjn skrev:Rolf Toft har vundet flere trofæer end FCM :-)

Hvis vi lader ham gå videre skal der selvfølgelig en videresalgsklausul som en del af handlen. Ifht. AGF vil han vel være anden angriber. De har Jesper Lange som er en bedre spiller, men lige så uskarp. Alle georgierne er så ringe sagtens kan få spilletid før de gør.
Ikke enig.
Devdariani er kantspiller - og igen ude med en skade.
Wieghorst har som den første indset at Skhitladze ikke er angriber og bruger ham som off.midt.
Mate Vatsadze nåede aldrig at komme ordentligt i gang inden han blev skadet, så hvad han egentlig kan har vi ikke set endnu

Så er der Lange og Marcus Solberg. Solberg er et stort talent, men har været meget skadet i de sidste 1 1/2 år, så kan fysikken holde til 1.holds bold?
Jeg har svært ved at se Toft skulle kunne forstærke jer lige p.t.
Omvendt har han scoret flittigt på vores reserve hold.
Men hvem ved om der dukker en ny Ronnie Schwartz op, hvis han får regelmæssig spilletid.

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Rolf Toft

Indlæg af salling23 » 9. jul 2014, 08:24

Gaarde6: præcis.
Vi har 3 angribere i forvejen der kan det samme som Toft.
Vi skal bruge én der kan lave mål!
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Rolf Toft

Indlæg af 9000AaB » 9. jul 2014, 09:31

Syntes slet ikke at Rolf passer ind i vores system.
Ikke at han er en dårlig fodboldspiller, men er bar sikker på han desværre ikke får succes i AaB, og tror han vil få det bedste ud af at skifte til en anden klub, eller evt. til Sverige, Norge.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Rolf Toft

Indlæg af Jesper Schmidt » 9. jul 2014, 11:22

9000AaB skrev:Syntes slet ikke at Rolf passer ind i vores system.
Ikke at han er en dårlig fodboldspiller, men er bar sikker på han desværre ikke får succes i AaB, og tror han vil få det bedste ud af at skifte til en anden klub, eller evt. til Sverige, Norge.
Jeg er meget enig. Jeg synes langt fra Toft er så dårlig som han bliver "hypet" til at være. Han har været uskarp som bare pokker når han har fået chancen, men han har til gengæld masser af speed og en ganske fin teknik. Desuden har han fået masser af chancer af Kent, og det må jeg sige jeg efterhånden tror på borger for kvalitet. Jeg kunne sagtens forestille mig han kan få en karriere på et superligahold i den nederste del af ligaen, eller en topklub i 1. div... Kortegaard-style.

Jeg tror sagtens han kunne vise sig at være et ganske godt bekendtskab for AGF, man skal også huske at det er en ung spiller stadig, som der er masser af udviklingspotentiale i.

At han ikke har vist sig at være god nok til AaB og det spil vi praktiserer, gør ikke at han ikke kan blive et hit i en anden klub, som måske spiller på en anden måde. Han har godt nok været uskarp hos os, men som ungdomsspiller bombede han jo så vidt jeg husker i stor stil.

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Rolf Toft

Indlæg af budo » 14. jul 2014, 15:07

Nogen der ved hvordan det gik med Tofts prøvetræning i GF?

Håber for ham, at han få mulighed for at spille 1. div. fodbold og måske kan lave samme forvandling som Ronnie S. Selv hvis det ikke bliver hos AaB.
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Rolf Toft

Indlæg af frederikshavneren » 14. jul 2014, 15:21

budo skrev:Nogen der ved hvordan det gik med Tofts prøvetræning i GF?

Håber for ham, at han få mulighed for at spille 1. div. fodbold og måske kan lave samme forvandling som Ronnie S. Selv hvis det ikke bliver hos AaB.
Toft blev indskiftet og fik et par minutters spilletid i gjæffernes 2-0 sejr i træningskampen mod Hobro IK. De fleste århusianere jeg kender kan slet ikke se Toft i AGF, de mener ikke at han er god nok.

Tofts niveau som angriber passer vel til den danske 2. division, eller næst øverste niveau i Norge eller Sverige. Alternativt kan han sikkert få et fint ophold på Island, det er blevet meget populært for danske marginalspillere at få sig et eventyr på Island.

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Rolf Toft

Indlæg af budo » 14. jul 2014, 15:24

Tja, det at han heller ikke kunne markere sig i Vejle, sagde vel, også noget om hans niveau.

Håber dog han finder et sted hvor han kan få chancen.

Sent from my HTC One X using Tapatalk
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Rolf Toft

Indlæg af Jesper Schmidt » 15. jul 2014, 00:52

budo skrev:Tja, det at han heller ikke kunne markere sig i Vejle, sagde vel, også noget om hans niveau.

Håber dog han finder et sted hvor han kan få chancen.

Sent from my HTC One X using Tapatalk
Ham du har på dit displaybilled var også et kæmpeflop da han var i Vejle... uden øvrig sammenligning.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Rolf Toft

Indlæg af frederikshavneren » 15. jul 2014, 10:36

frederikshavneren skrev:
budo skrev:Nogen der ved hvordan det gik med Tofts prøvetræning i GF?

Håber for ham, at han få mulighed for at spille 1. div. fodbold og måske kan lave samme forvandling som Ronnie S. Selv hvis det ikke bliver hos AaB.
Toft blev indskiftet og fik et par minutters spilletid i gjæffernes 2-0 sejr i træningskampen mod Hobro IK. De fleste århusianere jeg kender kan slet ikke se Toft i AGF, de mener ikke at han er god nok.

Tofts niveau som angriber passer vel til den danske 2. division, eller næst øverste niveau i Norge eller Sverige. Alternativt kan han sikkert få et fint ophold på Island, det er blevet meget populært for danske marginalspillere at få sig et eventyr på Island.
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... ejdet.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Tja så fik jeg delvist ret. Toft har fået sin kontrakt ophævet og skifter til den islandske klub Stjarnan. Fornuftigt at Toft skifter klub da han ikke har niveauet til AaB.

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Rolf Toft

Indlæg af salling23 » 15. jul 2014, 11:23

We dodged that bullet :D
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Rolf Toft

Indlæg af doukas » 15. jul 2014, 11:33

salling23 skrev:We dodged that bullet :D
Held og lykke med at finde noget af højere kvalitet.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Rolf Toft

Indlæg af sulakvelidze » 15. jul 2014, 11:57

Det er som altid den optimale løsning, når en marginalspiller tager på et eventyr frem for at skifte til en konkurrent i superligaen. Frygten for at se en ex-AaB'er blomstre op efter et klubskifte lurer altid i baghovedet, men når de tager udenlands eller til en 1. divisionsklub, som ikke hedder AGF, kan man med ro i sindet håbe det bedste for dem.

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Rolf Toft

Indlæg af salling23 » 15. jul 2014, 15:18

doukas skrev:
salling23 skrev:We dodged that bullet :D
Held og lykke med at finde noget af højere kvalitet.
Tak for det ;)

Han var ikke bedre end dem vi har i forvejen, så ingen grund til at smide penge efter ham
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

tagen
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 93
Tilmeldt: 7. feb 2010, 16:49

Re: Rolf Toft

Indlæg af tagen » 20. jul 2014, 23:14

Toft har scoret hans første mål for stjarnan f c i hans første kamp. Havde viat godt nok et par minutter mod motherwell også.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Rolf Toft

Indlæg af FlæskeFrank » 25. jul 2014, 10:50

Underligt at han trods chancerne hos os og det halve år i Vejle ikke viste "noget".

Nu har han så på 1-2 uger på Island lavet flere mål end i hans 22 kampe/indhop i AaB.

Spændende om talentet skal foldes ud nu.
- FlæskeFrank

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Rolf Toft

Indlæg af AllanPedersen » 26. jul 2014, 13:32

måske fordi den islandske liga... ikke er noget værd ? ;)
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Larstyndskid
1. div
1. div
Indlæg: 413
Tilmeldt: 15. dec 2008, 10:51

Re: Rolf Toft

Indlæg af Larstyndskid » 26. jul 2014, 14:53

AllanPedersen skrev:måske fordi den islandske liga... ikke er noget værd ? ;)
Kan vi ikke godt blive enige om den ikke er helt dårlig når 3 hold er gået videre 2 gange i Europa League kval'en og har slået hold fra bl.a. Norge, Skotland og Hviderusland?

Besvar