Kasper Kusk

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Vestegnsgaesten
2. div
2. div
Indlæg: 102
Tilmeldt: 7. nov 2013, 10:28
Favoritspiller: Khalid Boulahrouz

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Vestegnsgaesten » 26. dec 2013, 14:48

Kristian skrev:
Vestegnsgaesten skrev:
Kristian skrev:
Vestegnsgaesten skrev:
jayC skrev:Jeg faldt over denne side: https://twitter.com/Brondbytransfer, hvor der står følgende:

"Expect to see @KasperKusk in #Brøndby - allegedly already in the beginning of the transfer season."


Nogle som kender til ovenstående, eller er det bare ønske tænkning fra Brøndbys fans?
Brondbytransfer var først ude med Kahlenberg, Alex, Nørgaard, Ørnen, Emil Larsen samt Boulahrouz. Han har endnu ikke ramt forkert - kun med Emil Larsen som blot var underskriften fra en kontrakt. Rygterne på div fora går på at det er en insider der står for siden - med opbakning fra folk oppe i systemet... Det ville ikke overraske hvis han rammer plet :o


Self vil kusk ikke til brøndby når så mange klubber er ude efter ham. For det første er der intet sportsligt bedre i BIF kontra AaB og for det andet har han flere gange udtalt at det er udlandet.

Med alle de såkaldte eksperter der sender Kusk til Brøndby og FCK er det ikke svært at skabe et rygte. Og mon ikke den klausul er forbeholdt et eller andet. Tror selv det er utopi for jer Brøndby fans, at håbe på at i får Kusk.
Du mener ikke der er noget sportsligt i det for kusk ? BIF er et købehold der er kraftigt på vej frem med indkøb af spillere fra en anden hylde end resten af klubberne (minus PSE) samt et hjemmebane publikum næsten tre gange så stort som AaB's. Lønnen vil uden tvivl være noget højere i BIF ligesom udstillingsvinduet generelt bare er større i klubber som PSE og BIF... Emil Larsen havde vel heller ikke "sportsligt" incitament til BIF men valgte det alligevel... Det vil være nemmere for ham at slå igennem i en af de to store i dk end PSV og Ajax f. Eks. Så der er masser af åbenlyse grunde til at han evt vælger dk...

Nej det mener jeg ikke. Økonomisk er det bedre ja, men så er det vist også det. Helt ærligt, hvad skulle han dog skifte til Brøndby for, når han kan medaljer i AaB også. Spillestilen i AaB passer kusk sublimt og vi spiller noget af det bedste fodbold herhjemme. Og det med at slå igennem. Ser du dansk fodbold?
Hvis du kigger tre måneder frem og er helt ærlig - tror du så AaB ender over BIF? Hvis i holder truppen samlet er det 50/50 men jeres økonomi in mente gør bare at jeg tror på at 1-3 spillere vil være væk når i møder op på VP til den første kamp - mens vi er blevet styrket med 1-2 spillere direkte til startopstillingen og Makibi er klar igen......




Remark skrev:Kusk til hovedstaden. Forhåbentlig ikke.

Men i modsætning til mange herinde mener jeg, at Brøndby og naturligvis FCK er attraktive klubber. FCK behøver ingen forklaring, og Brøndby er med de nye penge og store ambitioner, god træner også en klub, der vil passe godt til Kusk. Læg dertil, at AaB fattes penge(mange penge).

Jeg håber virkelig ikke, at Kusken svinger pisken mod sin by og stiller sig i rækken af ubehagelige klubskifter til hovedstaden. Men, objektivt set er der meget, der taler for det. Silber ville jo egentlig heller ikke skifte dengang i 03, men blev tvunget til det af AaB, betinget af en skrantende økonomi.
Stilmæssigt passer han ikke i PSE - og sporene fra især wurtz bør skræmme. Da wurtz skiftede til var han en af de største profiler i ligaen. Men han blev købt for at købe og ikke fordi han passede ind i systemet! Kusk har - ligesom rigtigt mange andre - haft TF som træner på U19 hvilket i mange situationer vil give BIF en klar fordel. Hvis kusk bliver i dk kan jeg ikke se ham vælge andre end BIF - han er ikke fysisk stærk nok til PSEs betonbold - og han passer bedre ind i TFs boldbessidende spil...
Ingen over - ingen ved siden af - ingen i nærheden af!!!
http://m.youtube.com/watch?v=Q2EWHJKtiXc" onclick="window.open(this.href);return false;

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Kilde » 26. dec 2013, 15:25

Vestegnsgaesten skrev:
Kristian skrev:
Vestegnsgaesten skrev:
Kristian skrev:
Vestegnsgaesten skrev:
jayC skrev:Jeg faldt over denne side: https://twitter.com/Brondbytransfer, hvor der står følgende:

"Expect to see @KasperKusk in #Brøndby - allegedly already in the beginning of the transfer season."


Nogle som kender til ovenstående, eller er det bare ønske tænkning fra Brøndbys fans?
Brondbytransfer var først ude med Kahlenberg, Alex, Nørgaard, Ørnen, Emil Larsen samt Boulahrouz. Han har endnu ikke ramt forkert - kun med Emil Larsen som blot var underskriften fra en kontrakt. Rygterne på div fora går på at det er en insider der står for siden - med opbakning fra folk oppe i systemet... Det ville ikke overraske hvis han rammer plet :o


Self vil kusk ikke til brøndby når så mange klubber er ude efter ham. For det første er der intet sportsligt bedre i BIF kontra AaB og for det andet har han flere gange udtalt at det er udlandet.

Med alle de såkaldte eksperter der sender Kusk til Brøndby og FCK er det ikke svært at skabe et rygte. Og mon ikke den klausul er forbeholdt et eller andet. Tror selv det er utopi for jer Brøndby fans, at håbe på at i får Kusk.
Du mener ikke der er noget sportsligt i det for kusk ? BIF er et købehold der er kraftigt på vej frem med indkøb af spillere fra en anden hylde end resten af klubberne (minus PSE) samt et hjemmebane publikum næsten tre gange så stort som AaB's. Lønnen vil uden tvivl være noget højere i BIF ligesom udstillingsvinduet generelt bare er større i klubber som PSE og BIF... Emil Larsen havde vel heller ikke "sportsligt" incitament til BIF men valgte det alligevel... Det vil være nemmere for ham at slå igennem i en af de to store i dk end PSV og Ajax f. Eks. Så der er masser af åbenlyse grunde til at han evt vælger dk...

Nej det mener jeg ikke. Økonomisk er det bedre ja, men så er det vist også det. Helt ærligt, hvad skulle han dog skifte til Brøndby for, når han kan medaljer i AaB også. Spillestilen i AaB passer kusk sublimt og vi spiller noget af det bedste fodbold herhjemme. Og det med at slå igennem. Ser du dansk fodbold?
Hvis du kigger tre måneder frem og er helt ærlig - tror du så AaB ender over BIF? Hvis i holder truppen samlet er det 50/50 men jeres økonomi in mente gør bare at jeg tror på at 1-3 spillere vil være væk når i møder op på VP til den første kamp - mens vi er blevet styrket med 1-2 spillere direkte til startopstillingen og Makibi er klar igen......




Remark skrev:Kusk til hovedstaden. Forhåbentlig ikke.

Men i modsætning til mange herinde mener jeg, at Brøndby og naturligvis FCK er attraktive klubber. FCK behøver ingen forklaring, og Brøndby er med de nye penge og store ambitioner, god træner også en klub, der vil passe godt til Kusk. Læg dertil, at AaB fattes penge(mange penge).

Jeg håber virkelig ikke, at Kusken svinger pisken mod sin by og stiller sig i rækken af ubehagelige klubskifter til hovedstaden. Men, objektivt set er der meget, der taler for det. Silber ville jo egentlig heller ikke skifte dengang i 03, men blev tvunget til det af AaB, betinget af en skrantende økonomi.
Stilmæssigt passer han ikke i PSE - og sporene fra især wurtz bør skræmme. Da wurtz skiftede til var han en af de største profiler i ligaen. Men han blev købt for at købe og ikke fordi han passede ind i systemet! Kusk har - ligesom rigtigt mange andre - haft TF som træner på U19 hvilket i mange situationer vil give BIF en klar fordel. Hvis kusk bliver i dk kan jeg ikke se ham vælge andre end BIF - han er ikke fysisk stærk nok til PSEs betonbold - og han passer bedre ind i TFs boldbessidende spil...
Det undrer mig virkelig, at BIF'ere kan have så høje tanker om dem selv og deres klub efter de seneste år.

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Konsulenten » 26. dec 2013, 15:51

Vestegnsgaesten skrev:
Kusk har - ligesom rigtigt mange andre - haft TF som træner på U19 hvilket i mange situationer vil give BIF en klar fordel. Hvis kusk bliver i dk kan jeg ikke se ham vælge andre end BIF - han er ikke fysisk stærk nok til PSEs betonbold - og han passer bedre ind i TFs boldbessidende spil...
Du får efterhånden lukket mange påstande ud, som ikke helt har hold i virkeligheden. Det der er direkte løgn eksempelvis.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Kristian » 26. dec 2013, 16:10

Vestegnsgaesten skrev:
Kristian skrev:
Vestegnsgaesten skrev:
Kristian skrev:
Vestegnsgaesten skrev:
jayC skrev:Jeg faldt over denne side: https://twitter.com/Brondbytransfer, hvor der står følgende:

"Expect to see @KasperKusk in #Brøndby - allegedly already in the beginning of the transfer season."


Nogle som kender til ovenstående, eller er det bare ønske tænkning fra Brøndbys fans?
Brondbytransfer var først ude med Kahlenberg, Alex, Nørgaard, Ørnen, Emil Larsen samt Boulahrouz. Han har endnu ikke ramt forkert - kun med Emil Larsen som blot var underskriften fra en kontrakt. Rygterne på div fora går på at det er en insider der står for siden - med opbakning fra folk oppe i systemet... Det ville ikke overraske hvis han rammer plet :o


Self vil kusk ikke til brøndby når så mange klubber er ude efter ham. For det første er der intet sportsligt bedre i BIF kontra AaB og for det andet har han flere gange udtalt at det er udlandet.

Med alle de såkaldte eksperter der sender Kusk til Brøndby og FCK er det ikke svært at skabe et rygte. Og mon ikke den klausul er forbeholdt et eller andet. Tror selv det er utopi for jer Brøndby fans, at håbe på at i får Kusk.
Du mener ikke der er noget sportsligt i det for kusk ? BIF er et købehold der er kraftigt på vej frem med indkøb af spillere fra en anden hylde end resten af klubberne (minus PSE) samt et hjemmebane publikum næsten tre gange så stort som AaB's. Lønnen vil uden tvivl være noget højere i BIF ligesom udstillingsvinduet generelt bare er større i klubber som PSE og BIF... Emil Larsen havde vel heller ikke "sportsligt" incitament til BIF men valgte det alligevel... Det vil være nemmere for ham at slå igennem i en af de to store i dk end PSV og Ajax f. Eks. Så der er masser af åbenlyse grunde til at han evt vælger dk...

Nej det mener jeg ikke. Økonomisk er det bedre ja, men så er det vist også det. Helt ærligt, hvad skulle han dog skifte til Brøndby for, når han kan medaljer i AaB også. Spillestilen i AaB passer kusk sublimt og vi spiller noget af det bedste fodbold herhjemme. Og det med at slå igennem. Ser du dansk fodbold?
Hvis du kigger tre måneder frem og er helt ærlig - tror du så AaB ender over BIF? Hvis i holder truppen samlet er det 50/50 men jeres økonomi in mente gør bare at jeg tror på at 1-3 spillere vil være væk når i møder op på VP til den første kamp - mens vi er blevet styrket med 1-2 spillere direkte til startopstillingen og Makibi er klar igen......




Remark skrev:Kusk til hovedstaden. Forhåbentlig ikke.

Men i modsætning til mange herinde mener jeg, at Brøndby og naturligvis FCK er attraktive klubber. FCK behøver ingen forklaring, og Brøndby er med de nye penge og store ambitioner, god træner også en klub, der vil passe godt til Kusk. Læg dertil, at AaB fattes penge(mange penge).

Jeg håber virkelig ikke, at Kusken svinger pisken mod sin by og stiller sig i rækken af ubehagelige klubskifter til hovedstaden. Men, objektivt set er der meget, der taler for det. Silber ville jo egentlig heller ikke skifte dengang i 03, men blev tvunget til det af AaB, betinget af en skrantende økonomi.
Stilmæssigt passer han ikke i PSE - og sporene fra især wurtz bør skræmme. Da wurtz skiftede til var han en af de største profiler i ligaen. Men han blev købt for at købe og ikke fordi han passede ind i systemet! Kusk har - ligesom rigtigt mange andre - haft TF som træner på U19 hvilket i mange situationer vil give BIF en klar fordel. Hvis kusk bliver i dk kan jeg ikke se ham vælge andre end BIF - han er ikke fysisk stærk nok til PSEs betonbold - og han passer bedre ind i TFs boldbessidende spil...
Åhh hold da op med det, om at han skulle vælge TF på baggrund af u-19. Få styr på dine facts. Og hvis jeg skal kigge 3 måneder frem lige nu, så har vi slået jer på brøndby stadion og stukket fra jer. Jeg tror i Brøndby fans skal prøve at stikke en finger i jorden og måle bagefter. I har alt for store tanker om jer selv.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af alithebeast » 26. dec 2013, 16:14

Vestegnsgaesten skrev: Hvis du kigger tre måneder frem og er helt ærlig - tror du så AaB ender over BIF? Hvis i holder truppen samlet er det 50/50 men jeres økonomi in mente gør bare at jeg tror på at 1-3 spillere vil være væk når i møder op på VP til den første kamp - mens vi er blevet styrket med 1-2 spillere direkte til startopstillingen og Makibi er klar igen......
Ibis nye boytoy skiftet til England. Spytklatten og Kahlenberg skadet i optakten. Endnu tre dyre fejlhandler ala Farnerud, Kristiansen, Romme, Goodson, McGrath, Bernburg. To nederlag i de første to kampe. Frank ligner igen en folkeskolelærer med skizofreni. Brøndbys medløberfans bliver igen hjemme, fordi Per Bjerregårds ånd nu hjemsøger betonskidtet, og de ikke vil have noget med ham at gøre(skønt ingen er over klubben, med undtagelse af deres "fans", selvfølgelig!). Nedrykningen nærmer sig igen. Der bliver stadig ikke lavet penge.

Tja jeg ser lidt frem, og jeg kan helt ærligt tro på, at selv NordtyskE ender over BIF.
Hader København!

Brugeravatar
Vestegnsgaesten
2. div
2. div
Indlæg: 102
Tilmeldt: 7. nov 2013, 10:28
Favoritspiller: Khalid Boulahrouz

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Vestegnsgaesten » 26. dec 2013, 16:31

Konsulenten skrev:
Vestegnsgaesten skrev:
Du får efterhånden lukket mange påstande ud, som ikke helt har hold i virkeligheden. Det der er direkte løgn eksempelvis.
Sorry... Har lige wikipediaet kusk. Gik da ud fra at han var vokset op i DBU's ungdomsrækker men debuterede mærkeligt nok i 2010 på U20... Og er en af de meget få på U21 der ikke har været igennem systemet..

.
alithebeast skrev:
Vestegnsgaesten skrev: Hvis du kigger tre måneder frem og er helt ærlig - tror du så AaB ender over BIF? Hvis i holder truppen samlet er det 50/50 men jeres økonomi in mente gør bare at jeg tror på at 1-3 spillere vil være væk når i møder op på VP til den første kamp - mens vi er blevet styrket med 1-2 spillere direkte til startopstillingen og Makibi er klar igen......
Ibis nye boytoy skiftet til England. Spytklatten og Kahlenberg skadet i optakten. Endnu tre dyre fejlhandler ala Farnerud, Kristiansen, Romme, Goodson, McGrath, Bernburg. To nederlag i de første to kampe. Frank ligner igen en folkeskolelærer med skizofreni. Brøndbys medløberfans bliver igen hjemme, fordi Per Bjerregårds ånd nu hjemsøger betonskidtet, og de ikke vil have noget med ham at gøre(skønt ingen er over klubben, med undtagelse af deres "fans", selvfølgelig!).

Tja jeg ser lidt frem, og jeg kan helt ærligt tro på, at selv NordtyskE ender over BIF.
Chancen for at nordtyske ender over os er vel på samme odds som at AaB spiller DS fra sommer 2014 af... Fin måde at afspore en debat der handler om Kasper kusk og hans kontrakt på...
Kilde skrev:
Brondbytransfer var først ude med Kahlenberg, Alex, Nørgaard, Ørnen, Emil Larsen samt Boulahrouz. Han har endnu ikke ramt forkert - kun med Emil Larsen som blot var underskriften fra en kontrakt. Rygterne på div fora går på at det er en insider der står for siden - med opbakning fra folk oppe i systemet... Det ville ikke overraske hvis han rammer plet :o


Self vil kusk ikke til brøndby når så mange klubber er ude efter ham. For det første er der intet sportsligt bedre i BIF kontra AaB og for det andet har han flere gange udtalt at det er udlandet.

Med alle de såkaldte eksperter der sender Kusk til Brøndby og FCK er det ikke svært at skabe et rygte. Og mon ikke den klausul er forbeholdt et eller andet. Tror selv det er utopi for jer Brøndby fans, at håbe på at i får Kusk.
Du mener ikke der er noget sportsligt i det for kusk ? BIF er et købehold der er kraftigt på vej frem med indkøb af spillere fra en anden hylde end resten af klubberne (minus PSE) samt et hjemmebane publikum næsten tre gange så stort som AaB's. Lønnen vil uden tvivl være noget højere i BIF ligesom udstillingsvinduet generelt bare er større i klubber som PSE og BIF... Emil Larsen havde vel heller ikke "sportsligt" incitament til BIF men valgte det alligevel... Det vil være nemmere for ham at slå igennem i en af de to store i dk end PSV og Ajax f. Eks. Så der er masser af åbenlyse grunde til at han evt vælger dk...[/quote]


Nej det mener jeg ikke. Økonomisk er det bedre ja, men så er det vist også det. Helt ærligt, hvad skulle han dog skifte til Brøndby for, når han kan medaljer i AaB også. Spillestilen i AaB passer kusk sublimt og vi spiller noget af det bedste fodbold herhjemme. Og det med at slå igennem. Ser du dansk fodbold?[/quote]


Stilmæssigt passer han ikke i PSE - og sporene fra især wurtz bør skræmme. Da wurtz skiftede til var han en af de største profiler i ligaen. Men han blev købt for at købe og ikke fordi han passede ind i systemet! Kusk har - ligesom rigtigt mange andre - haft TF som træner på U19 hvilket i mange situationer vil give BIF en klar fordel. Hvis kusk bliver i dk kan jeg ikke se ham vælge andre end BIF - han er ikke fysisk stærk nok til PSEs betonbold - og han passer bedre ind i TFs boldbessidende spil...[/quote]
Det undrer mig virkelig, at BIF'ere kan have så høje tanker om dem selv og deres klub efter de seneste år.[/quote]

Det er der to meget enkle grund til... Afgang af Doktatoren og hans slæng - samt at i nogle dele af Danmark er det ikke forbudt at fremhæve sig selv hvis der er noget at fremhæve - janteloven er vel hellig i Nordjylland, eller?
Ingen over - ingen ved siden af - ingen i nærheden af!!!
http://m.youtube.com/watch?v=Q2EWHJKtiXc" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Kristian » 26. dec 2013, 16:43

Vestegnsgaesten skrev:
Konsulenten skrev:
Vestegnsgaesten skrev:
Du får efterhånden lukket mange påstande ud, som ikke helt har hold i virkeligheden. Det der er direkte løgn eksempelvis.
Sorry... Har lige wikipediaet kusk. Gik da ud fra at han var vokset op i DBU's ungdomsrækker men debuterede mærkeligt nok i 2010 på U20... Og er en af de meget få på U21 der ikke har været igennem systemet..

.
alithebeast skrev:
Vestegnsgaesten skrev: Hvis du kigger tre måneder frem og er helt ærlig - tror du så AaB ender over BIF? Hvis i holder truppen samlet er det 50/50 men jeres økonomi in mente gør bare at jeg tror på at 1-3 spillere vil være væk når i møder op på VP til den første kamp - mens vi er blevet styrket med 1-2 spillere direkte til startopstillingen og Makibi er klar igen......
Ibis nye boytoy skiftet til England. Spytklatten og Kahlenberg skadet i optakten. Endnu tre dyre fejlhandler ala Farnerud, Kristiansen, Romme, Goodson, McGrath, Bernburg. To nederlag i de første to kampe. Frank ligner igen en folkeskolelærer med skizofreni. Brøndbys medløberfans bliver igen hjemme, fordi Per Bjerregårds ånd nu hjemsøger betonskidtet, og de ikke vil have noget med ham at gøre(skønt ingen er over klubben, med undtagelse af deres "fans", selvfølgelig!).

Tja jeg ser lidt frem, og jeg kan helt ærligt tro på, at selv NordtyskE ender over BIF.
Chancen for at nordtyske ender over os er vel på samme odds som at AaB spiller DS fra sommer 2014 af... Fin måde at afspore en debat der handler om Kasper kusk og hans kontrakt på...
Kilde skrev:
Brondbytransfer var først ude med Kahlenberg, Alex, Nørgaard, Ørnen, Emil Larsen samt Boulahrouz. Han har endnu ikke ramt forkert - kun med Emil Larsen som blot var underskriften fra en kontrakt. Rygterne på div fora går på at det er en insider der står for siden - med opbakning fra folk oppe i systemet... Det ville ikke overraske hvis han rammer plet :o


Self vil kusk ikke til brøndby når så mange klubber er ude efter ham. For det første er der intet sportsligt bedre i BIF kontra AaB og for det andet har han flere gange udtalt at det er udlandet.

Med alle de såkaldte eksperter der sender Kusk til Brøndby og FCK er det ikke svært at skabe et rygte. Og mon ikke den klausul er forbeholdt et eller andet. Tror selv det er utopi for jer Brøndby fans, at håbe på at i får Kusk.
Du mener ikke der er noget sportsligt i det for kusk ? BIF er et købehold der er kraftigt på vej frem med indkøb af spillere fra en anden hylde end resten af klubberne (minus PSE) samt et hjemmebane publikum næsten tre gange så stort som AaB's. Lønnen vil uden tvivl være noget højere i BIF ligesom udstillingsvinduet generelt bare er større i klubber som PSE og BIF... Emil Larsen havde vel heller ikke "sportsligt" incitament til BIF men valgte det alligevel... Det vil være nemmere for ham at slå igennem i en af de to store i dk end PSV og Ajax f. Eks. Så der er masser af åbenlyse grunde til at han evt vælger dk...

Nej det mener jeg ikke. Økonomisk er det bedre ja, men så er det vist også det. Helt ærligt, hvad skulle han dog skifte til Brøndby for, når han kan medaljer i AaB også. Spillestilen i AaB passer kusk sublimt og vi spiller noget af det bedste fodbold herhjemme. Og det med at slå igennem. Ser du dansk fodbold?[/quote]


Stilmæssigt passer han ikke i PSE - og sporene fra især wurtz bør skræmme. Da wurtz skiftede til var han en af de største profiler i ligaen. Men han blev købt for at købe og ikke fordi han passede ind i systemet! Kusk har - ligesom rigtigt mange andre - haft TF som træner på U19 hvilket i mange situationer vil give BIF en klar fordel. Hvis kusk bliver i dk kan jeg ikke se ham vælge andre end BIF - han er ikke fysisk stærk nok til PSEs betonbold - og han passer bedre ind i TFs boldbessidende spil...[/quote]
Det undrer mig virkelig, at BIF'ere kan have så høje tanker om dem selv og deres klub efter de seneste år.[/quote]

Det er der to meget enkle grund til... Afgang af Doktatoren og hans slæng - samt at i nogle dele af Danmark er det ikke forbudt at fremhæve sig selv hvis der er noget at fremhæve - janteloven er vel hellig i Nordjylland, eller?[/quote]


Du kommer ind på et AaB forum og diskutere kusk og kommer med påstande uden du har haft kusk gennem wiki eller søgt omkring hans u-landsholds historie. Helt ærligt, kom tilbage når du er mere seriøs.
------------------
mvh Kristian

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af jonas386 » 26. dec 2013, 23:25

Ja. Janteloven, helt sikkert. Det er jo ikke fordi vi tidligere har hørt så meget om at BIF er på vej frem, og snart bliver mestre igen. Bevis nu noget på banen inden i fører jer frem. Som det er nu ligger i bag os, og pengene fosser ud, og jeres snak om at satse på egne talenter var jo bare, nå ja, snak. Så vis nu noget inden i snakker, det er ikke jantelov, det er derimod et bullshit filter.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Kilde » 27. dec 2013, 19:02

Kald det jantelov. Håber bare du kan se min pointe, Vestegnspest.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af FlæskeFrank » 27. dec 2013, 22:58

Nu har holdningen jo generelt været hos fans, at spillerne er dumme og skal udbyttes. Men tror I - inklusiv Brøndbygæsten - at HVIS Kusk har en klausul i sin kontrakt, at han vil slippe den for basører. Det kan godt være, at AaB kun får 4,5 mio. kr. men Kusk vil da minimum have det samme. Og hvis han skulle skifte til en anden dansk klub for at få mere i løn, så slog han vel vejen omkring Gaarde og sagde "I kan fjerne klausulen mod at give mig 100.000 kr. mere om måneden". Den historie ville nok komme frem, uanset AaBs svar.

Dernæst - det eneste sted, hvor der sportslig er bedre kår end AaB i DK for Kusk, det er FCK. Her er der CL på tapetet - Ingen anden klub har ligeså regelmæssig europæisk på programmet. FCM, Esbjerg, FCN og klubber som OB og Brøndby kan ikke byde på regelmæssig europæisk spil - det kan vi heller ikke, men hvorfor skifte til middelmådighed ? Særligt når han hos os har sportslig succes, og en lav frikøbsklausul.

Nok er han fodboldspiller, men så dum er han ikke.
- FlæskeFrank

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Eksil » 27. dec 2013, 23:03

Brøndby kører lige nu med et underskud på 40 mio om året, hvilket betyder de burde være tilbage til normaltilstanden af økonomisk kaos og magtkampe inden udgangen af 2015/16 sæsonen før Kusk evt har spillet den nuværende kontrakt ud.

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af white splash » 30. dec 2013, 10:43

http://mobil.bold.dk/#/nyt/Kusk-agent-A ... re-til-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;

Her lyder det da ikke til at der er en klausul i Kusk's kontrakt..
1 2 3 Jimmy er en mur!

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af A_Strandfelt » 30. dec 2013, 10:45

white splash skrev:http://mobil.bold.dk/#/nyt/Kusk-agent-A ... re-til-AaB

Her lyder det da ikke til at der er en klausul i Kusk's kontrakt..
Henvendelserne skal gennem klubben før spilleren kan kontaktes, uanset om det opfylder frikøbsklausulen eller ej, så det siger ikke så meget.

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af white splash » 30. dec 2013, 10:47

A_Strandfelt skrev:
white splash skrev:http://mobil.bold.dk/#/nyt/Kusk-agent-A ... re-til-AaB

Her lyder det da ikke til at der er en klausul i Kusk's kontrakt..
Henvendelserne skal gennem klubben før spilleren kan kontaktes, uanset om det opfylder frikøbsklausulen eller ej, så det siger ikke så meget.
Jo jo men bider mere mærke i at Sivebæk siger at det er AaB der bestemmer om de vil sælge eller ej.
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Vestegnsgaesten
2. div
2. div
Indlæg: 102
Tilmeldt: 7. nov 2013, 10:28
Favoritspiller: Khalid Boulahrouz

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Vestegnsgaesten » 30. dec 2013, 14:23

FlæskeFrank skrev:Nu har holdningen jo generelt været hos fans, at spillerne er dumme og skal udbyttes. Men tror I - inklusiv Brøndbygæsten - at HVIS Kusk har en klausul i sin kontrakt, at han vil slippe den for basører.
Selvfølgelig vil han ikke det. Hvis han skifter til en dansk klub vil han da også her have en klausul - omend den nok ville være højere end 4 mill. Alt andet ville være hul i hovedet. Iflg rygter og medier ville Emil Larsen bevare sin klausul - nu på 15 mill - hvis skiftet var gået igennem. HVIS kusk skulle skifte indenlandsk ligger den da til højrebenet at han vil kræv ene sådan - nok bare ikke på 4 mill :o
Ingen over - ingen ved siden af - ingen i nærheden af!!!
http://m.youtube.com/watch?v=Q2EWHJKtiXc" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Elscorpio » 30. dec 2013, 17:10

Kan overhovedet ikke se Kusk får større udfordringer ved at skifte til enten FCK eller Bundby.

Hvorfor dog ikke prøve at få mesterskabet hjem til Limfjordens by og så skifte bagefter til en hollandsk/belgisk eller tysk klub?

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af A_Strandfelt » 30. dec 2013, 18:23

Elscorpio skrev:Kan overhovedet ikke se Kusk får større udfordringer ved at skifte til enten FCK eller Bundby.

Hvorfor dog ikke prøve at få mesterskabet hjem til Limfjordens by og så skifte bagefter til en hollandsk/belgisk eller tysk klub?
Presset på spillerne i FCK og BIF er naturligvis større, end det er her. Det samme er pengene.

Ikke dermed sagt, at jeg tror, at Kusk skifter til en dansk klub, for det tror jeg ikke. Men udfordringerne er større i klubber med højere målsætninger. Alt andet er at overvurdere os.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Provst i Brovst » 30. dec 2013, 19:11

white splash skrev:
A_Strandfelt skrev:
white splash skrev:http://mobil.bold.dk/#/nyt/Kusk-agent-A ... re-til-AaB

Her lyder det da ikke til at der er en klausul i Kusk's kontrakt..
Henvendelserne skal gennem klubben før spilleren kan kontaktes, uanset om det opfylder frikøbsklausulen eller ej, så det siger ikke så meget.
Jo jo men bider mere mærke i at Sivebæk siger at det er AaB der bestemmer om de vil sælge eller ej.
Jeg tror ikke han må oplyse om klausulen, den er ganske sikkert hemmelig, så da oplysningerne om klausulen blev lækket skete det udenfor citat.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af FlæskeFrank » 30. dec 2013, 21:41

Jeg tror faktisk at en Jimmy-kommentar hjælper AaB. Han udtalte i forbindelse med dette års US-mesterskab, at da han var i AaB og blev mestre i 1999, så regnede han med, at det var det første af mange. Nu stod han så først 14 år efter og kunne kåre sig som mester igen.

Sådan kan det også pludselig være for Lasse og Kusk.
- FlæskeFrank

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af frederikshavneren » 31. dec 2013, 18:28

Ifølge rygter fra Holland er Twente interesseret i at købe Kusk. Hvor seriøse rygterne er, det er svært at vurdere. Men at hollandske klubber er interesserede, det er på ingen måde overraskende.

Besvar