Lufthavns rygter :-)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
thequest
2. div
2. div
Indlæg: 147
Tilmeldt: 8. feb 2009, 17:20
Favoritspiller: min søn
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af thequest » 18. maj 2017, 13:42

Er der nogen der holder øje i lufthavnen om Gaarde har været der ? Han er vel ved at se på nye spillere. :aabfan:

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af hje1980 » 18. maj 2017, 15:30

thequest skrev:Er der nogen der holder øje i lufthavnen om Gaarde har været der ? Han er vel ved at se på nye spillere. :aabfan:
Håber han ser på spillere andre steder end i lufthavnen....

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af Legum Magister » 7. aug 2017, 21:51

Har fra en ikke fodboldinteresseret bekendt hørt, at Gaarde skulle have været i lufthavnen i tidligt i morges, min bekendte skulle selv med Norwegian kl. 7 til Kbh., og så angiveligt Gaarde i afgangshallen.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af Buzz Killington » 7. aug 2017, 22:06

Legum Magister skrev:Har fra en ikke fodboldinteresseret bekendt hørt, at Gaarde skulle have været i lufthavnen i tidligt i morges, min bekendte skulle selv med Norwegian kl. 7 til Kbh., og så angiveligt Gaarde i afgangshallen.
Han var ude at se fodbold i går jf kommentatoren (Siger folk) så enten var det mod forventning ikke i København han var i går (siden skulle med flyet fra Aalborg til Kbh i morges), eller også så din kammerat fejl.

Det blev dog ikke spillet andre kampe i normal køreafstand fra Aalborg i går, så den er svær.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af Legum Magister » 7. aug 2017, 22:11

Buzz Killington skrev:
Legum Magister skrev:Har fra en ikke fodboldinteresseret bekendt hørt, at Gaarde skulle have været i lufthavnen i tidligt i morges, min bekendte skulle selv med Norwegian kl. 7 til Kbh., og så angiveligt Gaarde i afgangshallen.
Han var ude at se fodbold i går jf kommentatoren (Siger folk) så enten var det mod forventning ikke i København han var i går (siden skulle med flyet fra Aalborg til Kbh i morges), eller også så din kammerat fejl.

Det blev dog ikke spillet andre kampe i normal køreafstand fra Aalborg i går, så den er svær.
Ja, jeg ved ikke om min bekendte så syner eller ej; men skylder at fortælle, at Gaarde (eller den person, som min bekendte forvekslede ham med) ikke var med samme fly, som min bekendte, så jeg ved ikke om han var på vej til Kbh., eller om han skulle et andet sted hen.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af Jakobsen » 8. aug 2017, 09:41

Legum Magister skrev:
Buzz Killington skrev:
Legum Magister skrev:Har fra en ikke fodboldinteresseret bekendt hørt, at Gaarde skulle have været i lufthavnen i tidligt i morges, min bekendte skulle selv med Norwegian kl. 7 til Kbh., og så angiveligt Gaarde i afgangshallen.
Han var ude at se fodbold i går jf kommentatoren (Siger folk) så enten var det mod forventning ikke i København han var i går (siden skulle med flyet fra Aalborg til Kbh i morges), eller også så din kammerat fejl.

Det blev dog ikke spillet andre kampe i normal køreafstand fra Aalborg i går, så den er svær.
Ja, jeg ved ikke om min bekendte så syner eller ej; men skylder at fortælle, at Gaarde (eller den person, som min bekendte forvekslede ham med) ikke var med samme fly, som min bekendte, så jeg ved ikke om han var på vej til Kbh., eller om han skulle et andet sted hen.
Både SAS og Norwegian flyver til CPH fra AAL så han kunne sagtens bare flyve med et andet selskab. Til langt de fleste destinationer giver det skal han jo nok i øvrigt over CPH eller Schipol.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af aaballday » 10. aug 2017, 07:49

Gaarde eftersigende IGEN med morgenflyet til København

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af 9000AaB » 10. aug 2017, 08:47

aaballday skrev:Gaarde eftersigende IGEN med morgenflyet til København
Hvis det er rigtigt at han igen er i KBH tror jeg det er kusk han arbejder på. Vil gi god mening da han stadig er målfarlig, han er stadig ikke solgt og virker heller ikke til der nogle der vil ham, han har alderen til at blibe solgt igen med profit, han kender holdet og så kommer han længere væk fra holdet i takt med at der bliber mindre skader på midtbanen.

Håber det er ham han arbejder på.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af MrBangDK » 10. aug 2017, 08:54

9000AaB skrev:
aaballday skrev:Gaarde eftersigende IGEN med morgenflyet til København
Hvis det er rigtigt at han igen er i KBH tror jeg det er kusk han arbejder på. Vil gi god mening da han stadig er målfarlig, han er stadig ikke solgt og virker heller ikke til der nogle der vil ham, han har alderen til at blibe solgt igen med profit, han kender holdet og så kommer han længere væk fra holdet i takt med at der bliber mindre skader på midtbanen.

Håber det er ham han arbejder på.
Ja, for det er jo utænkeligt, at der går flyvere fra København til andre destinationer i verden end netop Aalborg :D Det er gas! Damn, hvis jeg så Gaarde i Københavns Lufthavn, ville jeg stalke ham, om så jeg skulle miste min egen connection!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af Gaarde6 » 10. aug 2017, 08:56

MrBangDK skrev:
9000AaB skrev:
aaballday skrev:Gaarde eftersigende IGEN med morgenflyet til København
Hvis det er rigtigt at han igen er i KBH tror jeg det er kusk han arbejder på. Vil gi god mening da han stadig er målfarlig, han er stadig ikke solgt og virker heller ikke til der nogle der vil ham, han har alderen til at blibe solgt igen med profit, han kender holdet og så kommer han længere væk fra holdet i takt med at der bliber mindre skader på midtbanen.

Håber det er ham han arbejder på.
Ja, for det er jo utænkeligt, at der går flyvere fra København til andre destinationer i verden end netop Aalborg :D Det er gas! Damn, hvis jeg så Gaarde i Københavns Lufthavn, ville jeg stalke ham, om så jeg skulle miste min egen connection!
Vi skulle nok samle sammen til dig, så du kunne tjene en god skilling på at gøre det :thumbsup:

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af Yankee » 10. aug 2017, 09:31

Hans kone/ex-kæreste/mor til hans børn/hvad de nu er - hun bor vel stadig i København?

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af Kristian » 10. aug 2017, 09:36

Yankee skrev:Hans kone/ex-kæreste/mor til hans børn/hvad de nu er - hun bor vel stadig i København?
Gaarde har ikke tid til familie tam tam i disse tider :-)
------------------
mvh Kristian

Alpa Chino
1. div
1. div
Indlæg: 269
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af Alpa Chino » 24. aug 2017, 20:13

Så Allan Kuhn i lufthavnen i morges. Han kom alene og fløj ud af Aalborg.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af BassogogsVen » 25. aug 2017, 14:44

Alpa Chino skrev:Så Allan Kuhn i lufthavnen i morges. Han kom alene og fløj ud af Aalborg.
https://www.krak.dk/p/allan+kuhn/536998 ... Allan+Kuhn
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af Dalbjerg » 25. aug 2017, 19:36

9000AaB skrev:
aaballday skrev:Gaarde eftersigende IGEN med morgenflyet til København
Hvis det er rigtigt at han igen er i KBH tror jeg det er kusk han arbejder på. Vil gi god mening da han stadig er målfarlig, han er stadig ikke solgt og virker heller ikke til der nogle der vil ham, han har alderen til at blibe solgt igen med profit, han kender holdet og så kommer han længere væk fra holdet i takt med at der bliber mindre skader på midtbanen.

Håber det er ham han arbejder på.
Tvivler på at FCK overhovedet er interesseret i at sælge Kusk mere.. Han virker til at være inde i varmen ved dem (ved godt at de har skader, men stadigvæk).

Desuden ville FCK ikke slippe ham uden en god slat penge, og der mener jeg rent faktisk ikke, at AaB skal satse.

Bevares hvis det var en anden spiller med Kusk evner og CV, så ville jeg måske nok brøle køb (og dermed glemmer økonomisk fornuft), men synes det er et for stort sats at vende tilbage til en gammel stjerne, hvis man skal betale mange penge.. Synes tit at sådanne handler ender skidt.. Og så er det lige meget om vi taler om AaB, FCM eller en helt tredje klub som har prøvet det.


Og nå ja, så vil det også koste meget at skulle genopbygge de broer, som Kusk brændte bag sig, da han sendte valgflæsk ud i medierne, for så at handle imod udmeldingerne..

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af 9800 » 26. aug 2017, 00:07

Dalbjerg skrev:
9000AaB skrev:
aaballday skrev:Gaarde eftersigende IGEN med morgenflyet til København
Hvis det er rigtigt at han igen er i KBH tror jeg det er kusk han arbejder på. Vil gi god mening da han stadig er målfarlig, han er stadig ikke solgt og virker heller ikke til der nogle der vil ham, han har alderen til at blibe solgt igen med profit, han kender holdet og så kommer han længere væk fra holdet i takt med at der bliber mindre skader på midtbanen.

Håber det er ham han arbejder på.
Tvivler på at FCK overhovedet er interesseret i at sælge Kusk mere.. Han virker til at være inde i varmen ved dem (ved godt at de har skader, men stadigvæk).

Desuden ville FCK ikke slippe ham uden en god slat penge, og der mener jeg rent faktisk ikke, at AaB skal satse.

Bevares hvis det var en anden spiller med Kusk evner og CV, så ville jeg måske nok brøle køb (og dermed glemmer økonomisk fornuft), men synes det er et for stort sats at vende tilbage til en gammel stjerne, hvis man skal betale mange penge.. Synes tit at sådanne handler ender skidt.. Og så er det lige meget om vi taler om AaB, FCM eller en helt tredje klub som har prøvet det.


Og nå ja, så vil det også koste meget at skulle genopbygge de broer, som Kusk brændte bag sig, da han sendte valgflæsk ud i medierne, for så at handle imod udmeldingerne..
Det han sagde var helt præcis at han aldrig kunne finde på at skifte til en klub der var lavere placeret end AaB, og dengang lå vi nr 1.

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af Lindmark » 29. apr 2019, 12:18

Thelander med familie har tilsyneladende været en tur i Nordjylland her i weekenden :innocent:
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af Hanga » 29. apr 2019, 12:31

Lindmark skrev:
29. apr 2019, 12:18
Thelander med familie har tilsyneladende været en tur i Nordjylland her i weekenden :innocent:
Hans kæreste er fra Aalborg, så det behøver ikke være grundet en forestående transfer.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af Lindmark » 29. apr 2019, 12:39

Hanga skrev:
29. apr 2019, 12:31
Lindmark skrev:
29. apr 2019, 12:18
Thelander med familie har tilsyneladende været en tur i Nordjylland her i weekenden :innocent:
Hans kæreste er fra Aalborg, så det behøver ikke være grundet en forestående transfer.
Øv!
Lindmark / Vendelbokartellet

Thequest71
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 12
Tilmeldt: 18. okt 2022, 10:55

Re: Lufthavns rygter :-)

Indlæg af Thequest71 » 24. okt 2022, 15:43

Til den kommende vintertranfer periode må vi have en fast mand placeret i lufthavnen.... :aabfan:

Besvar