Lufthavns rygter :-)
Re: Lufthavns rygter :-)
Thomas Dalgaard og Ove Christensen set i Aalborg her til middag :-) Måske han skifter til Vendsyssel?
Det ville være en rigtig Vendsyssel - over 30 og masser af Superliga erfaring. Derudover en af Oves gamle drenge. Det kunne sagtens være sådan en signing der gør de kan sille om oprykning.AK48hamas skrev:Thomas Dalgaard og Ove Christensen set i Aalborg her til middag :-) Måske han skifter til Vendsyssel?
-
- 2. div
- Favoritspiller: min søn
- Geografisk sted: Aarhus
Er der ikke nogle lufthavnsrygter ?
Ja. Det er under al kritik at debatsiden ikke har en rotationsordning så lufthavnen altid er overvåget. Det skal indføres hurtigst muligt...thequest skrev:Er der ikke nogle lufthavnsrygter ?
Jeg savner Winsnes
AK48hamas skrev:Thomas Dalgaard og Ove Christensen set i Aalborg her til middag :-) Måske han skifter til Vendsyssel?
Kaldte den lige et aar for tidligt
- Kristian60
- 1. div
K.Hjulmand set i lufthavnen i går aftes
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
Han er nok til laegetjek i AallerenKristian60 skrev:K.Hjulmand set i lufthavnen i går aftes
Så vidt jeg kan se på Twitter er der ikke noget i det.Kristian60 skrev:K.Hjulmand set i lufthavnen i går aftes
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
- Kristian60
- 1. div
Hvo vover du at komme og ødelægge vores rygter med dit forbandede fakta...Jakobsen skrev:Så vidt jeg kan se på Twitter er der ikke noget i det.Kristian60 skrev:K.Hjulmand set i lufthavnen i går aftes
- Buzz Killington
- Allstar
Still, selvom jeg syntes LS er en ok leverpostejstraener til AaB, saa ville Hjulmand vaere et skridt op. Han maa ogaa vaere lidt disillusioneret over right to dream projectet paa nuvaerende tidspunkt, og hvor stort sportsligt kompromis man er villig til at gaa paa med i forhold til talentudviklingen. Kun vaere man skulle give ham et opkald og hoere hvor han ser sig selv om et aar naar LS kontrakt udloeber.Kristian60 skrev:Hvo vover du at komme og ødelægge vores rygter med dit forbandede fakta...Jakobsen skrev:Så vidt jeg kan se på Twitter er der ikke noget i det.Kristian60 skrev:K.Hjulmand set i lufthavnen i går aftes
Det tror jeg ikke kunne være mere forkert. Hør evt. det lange interview med manden, der blev bragt på Mediano forleden.Buzz Killington skrev:Still, selvom jeg syntes LS er en ok leverpostejstraener til AaB, saa ville Hjulmand vaere et skridt op. Han maa ogaa vaere lidt disillusioneret over right to dream projectet paa nuvaerende tidspunkt, og hvor stort sportsligt kompromis man er villig til at gaa paa med i forhold til talentudviklingen. Kun vaere man skulle give ham et opkald og hoere hvor han ser sig selv om et aar naar LS kontrakt udloeber.Kristian60 skrev:Hvo vover du at komme og ødelægge vores rygter med dit forbandede fakta...Jakobsen skrev:Så vidt jeg kan se på Twitter er der ikke noget i det.Kristian60 skrev:K.Hjulmand set i lufthavnen i går aftes
- Buzz Killington
- Allstar
Tak for anbefalingen. Det var et interessant interview. Jeg havde lidt den forfejlede opfattelse af at FCN i hoejere grad var en nogenlunde kortvarig tryghedsansaettelse for ham og FCN. Men han virker jo som en central figur i hele projektet, saa nej, han har den meget lange bane for oeje her og han skifter nok kun vaek, hvis det er til noget markant stoerre end superligaen.Yankee skrev:Det tror jeg ikke kunne være mere forkert. Hør evt. det lange interview med manden, der blev bragt på Mediano forleden.Buzz Killington skrev:Still, selvom jeg syntes LS er en ok leverpostejstraener til AaB, saa ville Hjulmand vaere et skridt op. Han maa ogaa vaere lidt disillusioneret over right to dream projectet paa nuvaerende tidspunkt, og hvor stort sportsligt kompromis man er villig til at gaa paa med i forhold til talentudviklingen. Kun vaere man skulle give ham et opkald og hoere hvor han ser sig selv om et aar naar LS kontrakt udloeber.Kristian60 skrev:Hvo vover du at komme og ødelægge vores rygter med dit forbandede fakta...Jakobsen skrev:Så vidt jeg kan se på Twitter er der ikke noget i det.Kristian60 skrev:K.Hjulmand set i lufthavnen i går aftes
- Buzz Killington
- Allstar
Han har været til ansættelsessamtale i betonlokummet på ØsterbroLindmark skrev:Gaarde spottet i CPH tidligt i morges!
-
- Halftime
- Geografisk sted: Aalborg
Det foregår lidt for tit. Så må de sgu bestemme sig derovre!!Buzz Killington skrev:Han har været til ansættelsessamtale i betonlokummet på ØsterbroLindmark skrev:Gaarde spottet i CPH tidligt i morges!
Hehe så skal der gang i rygtemøllen påny. Gaarde kan have flere i kikkerten fra dk, men han kan selvfølgelig også have været udenlands.Lindmark skrev:Gaarde spottet i CPH tidligt i morges!
Jeg elsker det her.
Af realistiske emner fra dk:
Kasper Kusk
Pascal Gregor (kontraktudløb til nytår)
En ny 10´er B. Blume eller M. Rygaard fra Lyngby
Thomas G. Christensen - Lyngby (kontraktudløb til sommer)
Lasse Petry - Fcn (kontraktudløb til nytår)
Kim Christensen - fck (kontraktudløb til sommer)
PÅ den liste kan du roligt afskrive alle andre end Kusk og evt. Gregor.FIDEL skrev:Hehe så skal der gang i rygtemøllen påny. Gaarde kan have flere i kikkerten fra dk, men han kan selvfølgelig også have været udenlands.Lindmark skrev:Gaarde spottet i CPH tidligt i morges!
Jeg elsker det her.
Kasper Kusk
At hente resten ville være uambitiøst fra en side af. Bror Blume synes jeg ikke har vist nok Rygaard er en tryghedsspiller der først har fundet niveau i en sen alder. Teknisk er han spændende, men det kunne godt blive et projekt at integrere ham og det kan vi ikke bruge tid på lige nu.
Thomas G. Christensen er en divisionsnomade og ikke betydeligt bedre end Kasper P og Blåbjerg.
Ifht. Petry så tror jeg ikke på det. Vi har jo MC til at tage overfor Würtz så hvorfor pokker skulle vi hente Petry?
Kim Christensen - hans niveau er totalt ukendt efter mange år uden kampe. Derudover tror jeg egentlig AaB ville vælge noget med mere fremtid i.
SSE22 Indexet
Er Petry ikke mere fremadrettet end MC? Og hvis Sloth skal videre skal vi vel have nyt ind der.Jakobsen skrev:PÅ den liste kan du roligt afskrive alle andre end Kusk og evt. Gregor.FIDEL skrev:Hehe så skal der gang i rygtemøllen påny. Gaarde kan have flere i kikkerten fra dk, men han kan selvfølgelig også have været udenlands.Lindmark skrev:Gaarde spottet i CPH tidligt i morges!
Jeg elsker det her.
Kasper Kusk
At hente resten ville være uambitiøst fra en side af. Bror Blume synes jeg ikke har vist nok Rygaard er en tryghedsspiller der først har fundet niveau i en sen alder. Teknisk er han spændende, men det kunne godt blive et projekt at integrere ham og det kan vi ikke bruge tid på lige nu.
Thomas G. Christensen er en divisionsnomade og ikke betydeligt bedre end Kasper P og Blåbjerg.
Ifht. Petry så tror jeg ikke på det. Vi har jo MC til at tage overfor Würtz så hvorfor pokker skulle vi hente Petry?
Kim Christensen - hans niveau er totalt ukendt efter mange år uden kampe. Derudover tror jeg egentlig AaB ville vælge noget med mere fremtid i.
T Christensen er stadig bedre end Blåbjerg og kp.
Har svært ved at se kusk på højrekanten i AaB. Så bliver den højreside meget svag defensiv.
Tror mest på spiller fra en udenlandsk klub...
Enig. Kun Kusk er interessant på den liste.Jakobsen skrev:PÅ den liste kan du roligt afskrive alle andre end Kusk og evt. Gregor.FIDEL skrev:Hehe så skal der gang i rygtemøllen påny. Gaarde kan have flere i kikkerten fra dk, men han kan selvfølgelig også have været udenlands.Lindmark skrev:Gaarde spottet i CPH tidligt i morges!
Jeg elsker det her.
Kasper Kusk
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.