Lufthavns rygter :-)
-
- 2. div
- Favoritspiller: min søn
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Lufthavns rygter :-)
Er der nogen der holder øje i lufthavnen om Gaarde har været der ? Han er vel ved at se på nye spillere.
Håber han ser på spillere andre steder end i lufthavnen....thequest skrev:Er der nogen der holder øje i lufthavnen om Gaarde har været der ? Han er vel ved at se på nye spillere.
-
- Landshold
- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
Har fra en ikke fodboldinteresseret bekendt hørt, at Gaarde skulle have været i lufthavnen i tidligt i morges, min bekendte skulle selv med Norwegian kl. 7 til Kbh., og så angiveligt Gaarde i afgangshallen.
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Han var ude at se fodbold i går jf kommentatoren (Siger folk) så enten var det mod forventning ikke i København han var i går (siden skulle med flyet fra Aalborg til Kbh i morges), eller også så din kammerat fejl.Legum Magister skrev:Har fra en ikke fodboldinteresseret bekendt hørt, at Gaarde skulle have været i lufthavnen i tidligt i morges, min bekendte skulle selv med Norwegian kl. 7 til Kbh., og så angiveligt Gaarde i afgangshallen.
Det blev dog ikke spillet andre kampe i normal køreafstand fra Aalborg i går, så den er svær.
-
- Landshold
- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
Ja, jeg ved ikke om min bekendte så syner eller ej; men skylder at fortælle, at Gaarde (eller den person, som min bekendte forvekslede ham med) ikke var med samme fly, som min bekendte, så jeg ved ikke om han var på vej til Kbh., eller om han skulle et andet sted hen.Buzz Killington skrev:Han var ude at se fodbold i går jf kommentatoren (Siger folk) så enten var det mod forventning ikke i København han var i går (siden skulle med flyet fra Aalborg til Kbh i morges), eller også så din kammerat fejl.Legum Magister skrev:Har fra en ikke fodboldinteresseret bekendt hørt, at Gaarde skulle have været i lufthavnen i tidligt i morges, min bekendte skulle selv med Norwegian kl. 7 til Kbh., og så angiveligt Gaarde i afgangshallen.
Det blev dog ikke spillet andre kampe i normal køreafstand fra Aalborg i går, så den er svær.
Både SAS og Norwegian flyver til CPH fra AAL så han kunne sagtens bare flyve med et andet selskab. Til langt de fleste destinationer giver det skal han jo nok i øvrigt over CPH eller Schipol.Legum Magister skrev:Ja, jeg ved ikke om min bekendte så syner eller ej; men skylder at fortælle, at Gaarde (eller den person, som min bekendte forvekslede ham med) ikke var med samme fly, som min bekendte, så jeg ved ikke om han var på vej til Kbh., eller om han skulle et andet sted hen.Buzz Killington skrev:Han var ude at se fodbold i går jf kommentatoren (Siger folk) så enten var det mod forventning ikke i København han var i går (siden skulle med flyet fra Aalborg til Kbh i morges), eller også så din kammerat fejl.Legum Magister skrev:Har fra en ikke fodboldinteresseret bekendt hørt, at Gaarde skulle have været i lufthavnen i tidligt i morges, min bekendte skulle selv med Norwegian kl. 7 til Kbh., og så angiveligt Gaarde i afgangshallen.
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Gaarde eftersigende IGEN med morgenflyet til København
Hvis det er rigtigt at han igen er i KBH tror jeg det er kusk han arbejder på. Vil gi god mening da han stadig er målfarlig, han er stadig ikke solgt og virker heller ikke til der nogle der vil ham, han har alderen til at blibe solgt igen med profit, han kender holdet og så kommer han længere væk fra holdet i takt med at der bliber mindre skader på midtbanen.aaballday skrev:Gaarde eftersigende IGEN med morgenflyet til København
Håber det er ham han arbejder på.
- MrBangDK
- Allstar
- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Ja, for det er jo utænkeligt, at der går flyvere fra København til andre destinationer i verden end netop Aalborg Det er gas! Damn, hvis jeg så Gaarde i Københavns Lufthavn, ville jeg stalke ham, om så jeg skulle miste min egen connection!9000AaB skrev:Hvis det er rigtigt at han igen er i KBH tror jeg det er kusk han arbejder på. Vil gi god mening da han stadig er målfarlig, han er stadig ikke solgt og virker heller ikke til der nogle der vil ham, han har alderen til at blibe solgt igen med profit, han kender holdet og så kommer han længere væk fra holdet i takt med at der bliber mindre skader på midtbanen.aaballday skrev:Gaarde eftersigende IGEN med morgenflyet til København
Ska' vi hak'?
Vi skulle nok samle sammen til dig, så du kunne tjene en god skilling på at gøre detMrBangDK skrev:Ja, for det er jo utænkeligt, at der går flyvere fra København til andre destinationer i verden end netop Aalborg Det er gas! Damn, hvis jeg så Gaarde i Københavns Lufthavn, ville jeg stalke ham, om så jeg skulle miste min egen connection!9000AaB skrev:Hvis det er rigtigt at han igen er i KBH tror jeg det er kusk han arbejder på. Vil gi god mening da han stadig er målfarlig, han er stadig ikke solgt og virker heller ikke til der nogle der vil ham, han har alderen til at blibe solgt igen med profit, han kender holdet og så kommer han længere væk fra holdet i takt med at der bliber mindre skader på midtbanen.aaballday skrev:Gaarde eftersigende IGEN med morgenflyet til København
Hans kone/ex-kæreste/mor til hans børn/hvad de nu er - hun bor vel stadig i København?
- Kristian
- Allstar
- Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland
Gaarde har ikke tid til familie tam tam i disse tider :-)Yankee skrev:Hans kone/ex-kæreste/mor til hans børn/hvad de nu er - hun bor vel stadig i København?
------------------
mvh Kristian
mvh Kristian
-
- 1. div
Så Allan Kuhn i lufthavnen i morges. Han kom alene og fløj ud af Aalborg.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
- Geografisk sted: I et land befolket af idioter
https://www.krak.dk/p/allan+kuhn/536998 ... Allan+KuhnAlpa Chino skrev:Så Allan Kuhn i lufthavnen i morges. Han kom alene og fløj ud af Aalborg.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg
Tvivler på at FCK overhovedet er interesseret i at sælge Kusk mere.. Han virker til at være inde i varmen ved dem (ved godt at de har skader, men stadigvæk).9000AaB skrev:Hvis det er rigtigt at han igen er i KBH tror jeg det er kusk han arbejder på. Vil gi god mening da han stadig er målfarlig, han er stadig ikke solgt og virker heller ikke til der nogle der vil ham, han har alderen til at blibe solgt igen med profit, han kender holdet og så kommer han længere væk fra holdet i takt med at der bliber mindre skader på midtbanen.aaballday skrev:Gaarde eftersigende IGEN med morgenflyet til København
Desuden ville FCK ikke slippe ham uden en god slat penge, og der mener jeg rent faktisk ikke, at AaB skal satse.
Bevares hvis det var en anden spiller med Kusk evner og CV, så ville jeg måske nok brøle køb (og dermed glemmer økonomisk fornuft), men synes det er et for stort sats at vende tilbage til en gammel stjerne, hvis man skal betale mange penge.. Synes tit at sådanne handler ender skidt.. Og så er det lige meget om vi taler om AaB, FCM eller en helt tredje klub som har prøvet det.
Og nå ja, så vil det også koste meget at skulle genopbygge de broer, som Kusk brændte bag sig, da han sendte valgflæsk ud i medierne, for så at handle imod udmeldingerne..
Det han sagde var helt præcis at han aldrig kunne finde på at skifte til en klub der var lavere placeret end AaB, og dengang lå vi nr 1.Dalbjerg skrev:Tvivler på at FCK overhovedet er interesseret i at sælge Kusk mere.. Han virker til at være inde i varmen ved dem (ved godt at de har skader, men stadigvæk).9000AaB skrev:Hvis det er rigtigt at han igen er i KBH tror jeg det er kusk han arbejder på. Vil gi god mening da han stadig er målfarlig, han er stadig ikke solgt og virker heller ikke til der nogle der vil ham, han har alderen til at blibe solgt igen med profit, han kender holdet og så kommer han længere væk fra holdet i takt med at der bliber mindre skader på midtbanen.aaballday skrev:Gaarde eftersigende IGEN med morgenflyet til København
Desuden ville FCK ikke slippe ham uden en god slat penge, og der mener jeg rent faktisk ikke, at AaB skal satse.
Bevares hvis det var en anden spiller med Kusk evner og CV, så ville jeg måske nok brøle køb (og dermed glemmer økonomisk fornuft), men synes det er et for stort sats at vende tilbage til en gammel stjerne, hvis man skal betale mange penge.. Synes tit at sådanne handler ender skidt.. Og så er det lige meget om vi taler om AaB, FCM eller en helt tredje klub som har prøvet det.
Og nå ja, så vil det også koste meget at skulle genopbygge de broer, som Kusk brændte bag sig, da han sendte valgflæsk ud i medierne, for så at handle imod udmeldingerne..
- Lindmark
- Allstar
- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Thelander med familie har tilsyneladende været en tur i Nordjylland her i weekenden
Lindmark / Vendelbokartellet
Hans kæreste er fra Aalborg, så det behøver ikke være grundet en forestående transfer.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Lindmark
- Allstar
- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
-
- Lilleput
Til den kommende vintertranfer periode må vi have en fast mand placeret i lufthavnen....