Nicolaj Thomsen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af thomasjn » 29. nov 2015, 18:29

Synes egentlig vi skal holde på Thomsen til kontrakten løber ud. Vi er ikke tvungt til at sælge og vi har en fantastisk mulighed for at tage en topplacering. Evt. tilbyd ham en ny kontrakt med en frikøbsklausul på 15-20 millioner.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Sønderhof » 29. nov 2015, 21:57

thomasjn skrev:Synes egentlig vi skal holde på Thomsen til kontrakten løber ud. Vi er ikke tvungt til at sælge og vi har en fantastisk mulighed for at tage en topplacering. Evt. tilbyd ham en ny kontrakt med en frikøbsklausul på 15-20 millioner.
Meget enig. Forskellen mellem og blive nr.3 og nr.6, målt på tv-penge og tilskurerindtægter, er alene +10 millioner. Dertil kommer muligheden for at komme i Europa League.

Kan vi holde på Thomsen, Spalvis og Dalsgaard, mener jeg vi har en reel chancen for at hjemtage et mesterskab!

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af KJ » 2. dec 2015, 16:27

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... han-er-dyr

Lyder ikke til at Gaarde har tænkt sig at forære Thomsen væk.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Hovedet » 6. jan 2016, 19:57

KJ skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... han-er-dyr

Lyder ikke til at Gaarde har tænkt sig at forære Thomsen væk.
»Jeg har dog en forventning om, at han forlader os i år. Det ligger nemlig i AaB's dna, at vi gerne slipper vores dygtigste spillere, hvis de modtager et attraktivt tilbud udefra. Og mon ikke han modtager et sådan i 2016? Alt andet vil vist være utænkeligt. Men et salg skræmmer ikke. Når vi tidligere har mistet spillere, er andre kommet til med succes.«

Til gengæld forventer samme Gaarde, at Thomsen forlader AaB i 2016, iflg. en artikel i BT. Og bemærk i øvrigt ordvalget - det ligger i AaBs dna. Intet mindre såmænd. Vi er blevet FCM :aabfan:

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af thomasjn » 6. jan 2016, 21:13

Hovedet skrev:
KJ skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... han-er-dyr

Lyder ikke til at Gaarde har tænkt sig at forære Thomsen væk.
»Jeg har dog en forventning om, at han forlader os i år. Det ligger nemlig i AaB's dna, at vi gerne slipper vores dygtigste spillere, hvis de modtager et attraktivt tilbud udefra. Og mon ikke han modtager et sådan i 2016? Alt andet vil vist være utænkeligt. Men et salg skræmmer ikke. Når vi tidligere har mistet spillere, er andre kommet til med succes.«

Til gengæld forventer samme Gaarde, at Thomsen forlader AaB i 2016, iflg. en artikel i BT. Og bemærk i øvrigt ordvalget - det ligger i AaBs dna. Intet mindre såmænd. Vi er blevet FCM :aabfan:
Den er ikke god med DNA. Svarer næsten til, at Nyrup pludselig indkalder til et pressemøde og erklærer DF for stuerene.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Hovedet » 6. jan 2016, 21:43

thomasjn skrev:
Hovedet skrev:
KJ skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... han-er-dyr

Lyder ikke til at Gaarde har tænkt sig at forære Thomsen væk.
»Jeg har dog en forventning om, at han forlader os i år. Det ligger nemlig i AaB's dna, at vi gerne slipper vores dygtigste spillere, hvis de modtager et attraktivt tilbud udefra. Og mon ikke han modtager et sådan i 2016? Alt andet vil vist være utænkeligt. Men et salg skræmmer ikke. Når vi tidligere har mistet spillere, er andre kommet til med succes.«

Til gengæld forventer samme Gaarde, at Thomsen forlader AaB i 2016, iflg. en artikel i BT. Og bemærk i øvrigt ordvalget - det ligger i AaBs dna. Intet mindre såmænd. Vi er blevet FCM :aabfan:
Den er ikke god med DNA. Svarer næsten til, at Nyrup pludselig indkalder til et pressemøde og erklærer DF for stuerene.
Tænkte lidt det samme - altså i forhold til AaB og dna. Kom nu lige ind i kampen, Gaarde, og drop det floskelsnak!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Yankee » 7. jan 2016, 10:02

Det er jo fordi Thomsen spiller på et meget afklaret hold med masser af x-faktor og godt med bund i.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Køllen I Møllen » 7. jan 2016, 11:52

Yankee skrev:Det er jo fordi Thomsen spiller på et meget afklaret hold med masser af x-faktor og godt med bund i.
Og en masse sorte spillere som er utroligt populære blandt pigerne. Faktisk så populære at det er ok at de voldtager dem lidt engang imellem. Som de hele mennesker de naturligvis er.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af BoT » 27. jan 2016, 08:32

I al balladen omkring Lukas Spalvis glemmer vi helt Nicolaj Thomsen. Lad os bare håbe, at de udenlandske klubber også har gjort det.

Jeg mener nemlig, vi vil komme til at savne ham mere end Spalvis...!

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Kasper » 27. jan 2016, 08:42

Shh..
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af birk » 4. feb 2016, 21:42


Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Provst i Brovst » 4. feb 2016, 21:46

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Hanga » 4. feb 2016, 22:24

Han lyder lidt småskuffet, og det er forståeligt nok, når han nu gennem flere vinduer gerne har villet afsted. Men buddene har jo bare ikke været gode nok, og det er jo ikke fordi, at AaB bare har afvist alt - Nantes fik jo accepteret i første omgang.

Det er vigtigt at vi bliver bedre til at holde på vores profiler, så de ikke smutter så snart de har fået deres gennembrud, så det er gode signaler AaB har sendt.

Forhåbentlig kan det spændende forår gøre det spiseligt for Thomsen, og så kan han få sit skifte til sommer, hvor mulighederne nok skal være der.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af AllanPedersen » 4. feb 2016, 22:28

Er det de samme folk der siger de ikke vil være som FCM?
At vi er en flink klub en venlig klub..

For han lyder absolut skuffet.. Han siger mere eller mindre vi bryder en gentleman aftale.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Buzz Killington » 4. feb 2016, 22:43

Hanga skrev:
Han lyder lidt småskuffet, og det er forståeligt nok, når han nu gennem flere vinduer gerne har villet afsted. Men buddene har jo bare ikke været gode nok, og det er jo ikke fordi, at AaB bare har afvist alt - Nantes fik jo accepteret i første omgang.

Det er vigtigt at vi bliver bedre til at holde på vores profiler, så de ikke smutter så snart de har fået deres gennembrud, så det er gode signaler AaB har sendt.

Forhåbentlig kan det spændende forår gøre det spiseligt for Thomsen, og så kan han få sit skifte til sommer, hvor mulighederne nok skal være der.
Den er sgu svær den her. Det er jo valget mellem at skuffe Thomsen, eller skuffe fans og spillere med ambitioner om en topplacering. Og Gaarde har i hvert fald snakket som om Thomsen har været på vej væk i snart et år nu, så han har selv bygget på Thomsens forventninger. På den anden side, så er det nu bare sådan at vi har brug for Thomsen's kvaliteter, og han må også ha' øje for at AaB skal have en fornuftig kompensation for at udvikle sine spillere, samt for at miste så megen kvalitet i startopstillingen. Når andre klubber så ikke vil betale en fornuftig pris, så kan det ikke være anderledes i en professionel klub som AaB. Vi kan jo ikke bare "give" spillerne væk. Thomsen kan jo også udvikle sig yderligere i AaB, hvor han stadig mangler noget i sine afslutninger. Og det må da alt andet lige være lættere at bygge den del på hans spil i Suppen, end i f.eks. den Franske eller Tyske liga.

At det mere negative, så er dette en streg i regningen i forhold til hvad Gaarde plejer at kommunikere ud om at vi er en sælgende klub, og en klub hvor spillere skal have lyst til at komme til for at bruge os som et springbræt til noget større. Vi har ikke formået at sælge ham, eller andre for den sags skyld, og det er noget vi skal blive bedre til.

Anyway, han lyder da fortrøstningsfuld:
det [er] heller ikke det værste at blive. Jeg kunne have været i en værre situation, hvor jeg sad på bænken et sted, uden at jeg som her har mine venner og min familie omkring mig. Og så har vi selvfølgelig et spændende halvår foran os, hvor vi forhåbentlig er med helt fremme til sidst, siger Nicolaj Thomsen.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Yankee » 5. feb 2016, 08:26

Thomsen skal bare slå hælene i. Han har skrevet under på en kontrakt gældende indtil udgangen af 2016, og når vi står overfor en mulig guldduel så kan han altså ikke forvente at vi sælger ham.

Det er et rigtigt stærkt signal af Gaarde og meget vigtigt for vores forhandlingspositioner i fremtiden. Hvis vi skal udvikle os sportsligt så er vi nødt til at holde noget længere på vores bedste spillere - og det ser heldigvis ud til at Gaarde er af samme opfattelse.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af MrBangDK » 5. feb 2016, 08:30

Buzz Killington skrev:
Hanga skrev:
Han lyder lidt småskuffet, og det er forståeligt nok, når han nu gennem flere vinduer gerne har villet afsted. Men buddene har jo bare ikke været gode nok, og det er jo ikke fordi, at AaB bare har afvist alt - Nantes fik jo accepteret i første omgang.

Det er vigtigt at vi bliver bedre til at holde på vores profiler, så de ikke smutter så snart de har fået deres gennembrud, så det er gode signaler AaB har sendt.

Forhåbentlig kan det spændende forår gøre det spiseligt for Thomsen, og så kan han få sit skifte til sommer, hvor mulighederne nok skal være der.
Den er sgu svær den her. Det er jo valget mellem at skuffe Thomsen, eller skuffe fans og spillere med ambitioner om en topplacering. Og Gaarde har i hvert fald snakket som om Thomsen har været på vej væk i snart et år nu, så han har selv bygget på Thomsens forventninger. På den anden side, så er det nu bare sådan at vi har brug for Thomsen's kvaliteter, og han må også ha' øje for at AaB skal have en fornuftig kompensation for at udvikle sine spillere, samt for at miste så megen kvalitet i startopstillingen. Når andre klubber så ikke vil betale en fornuftig pris, så kan det ikke være anderledes i en professionel klub som AaB. Vi kan jo ikke bare "give" spillerne væk. Thomsen kan jo også udvikle sig yderligere i AaB, hvor han stadig mangler noget i sine afslutninger. Og det må da alt andet lige være lættere at bygge den del på hans spil i Suppen, end i f.eks. den Franske eller Tyske liga.

At det mere negative, så er dette en streg i regningen i forhold til hvad Gaarde plejer at kommunikere ud om at vi er en sælgende klub, og en klub hvor spillere skal have lyst til at komme til for at bruge os som et springbræt til noget større. Vi har ikke formået at sælge ham, eller andre for den sags skyld, og det er noget vi skal blive bedre til.

Anyway, han lyder da fortrøstningsfuld:
det [er] heller ikke det værste at blive. Jeg kunne have været i en værre situation, hvor jeg sad på bænken et sted, uden at jeg som her har mine venner og min familie omkring mig. Og så har vi selvfølgelig et spændende halvår foran os, hvor vi forhåbentlig er med helt fremme til sidst, siger Nicolaj Thomsen.
Kan man det med ét øje? :D
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af BoT » 5. feb 2016, 08:47

Yankee skrev:Thomsen skal bare slå hælene i. Han har skrevet under på en kontrakt gældende indtil udgangen af 2016, og når vi står overfor en mulig guldduel så kan han altså ikke forvente at vi sælger ham.

Det er et rigtigt stærkt signal af Gaarde og meget vigtigt for vores forhandlingspositioner i fremtiden. Hvis vi skal udvikle os sportsligt så er vi nødt til at holde noget længere på vores bedste spillere - og det ser heldigvis ud til at Gaarde er af samme opfattelse.
Præcis. Og jeg læser da også hans udtalelser som om, at det netop er det, han gør. Men derfor har man da lov at være skuffet, hvis noget, man havde håbet på, ikke går i opfyldelse. Jeg er sikker på, han kommer til at levere i foråret.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af AllanPedersen » 5. feb 2016, 16:03

Problemet er bare når Gaarde går og lover det.

Thomsen siger han har forsøgt at komme videre i 2 vinduer og Gaarde og ham har en gentleman aftale.
Og den virker det til han føler vi bryder.

Tror godt han er klar over han er kontraktlig forpligtet.. men i årevis har vi og specielt folk herinde
prydet sig af vi er en klub der gør hvad spillerne vil.. vi hjælper dem videre.. og tvinger dem ikke til at blive.

Husker i det så når FCM gør det samme om en sæson og i sviner dem for det?
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nicolaj Thomsen

Indlæg af Jesper Schmidt » 5. feb 2016, 17:03

AllanPedersen skrev:Problemet er bare når Gaarde går og lover det.

Thomsen siger han har forsøgt at komme videre i 2 vinduer og Gaarde og ham har en gentleman aftale.
Og den virker det til han føler vi bryder.

Tror godt han er klar over han er kontraktlig forpligtet.. men i årevis har vi og specielt folk herinde
prydet sig af vi er en klub der gør hvad spillerne vil.. vi hjælper dem videre.. og tvinger dem ikke til at blive.

Husker i det så når FCM gør det samme om en sæson og i sviner dem for det?
Hvis du kan finde et eneste eksempel på at der er noget som helst dramatik i det her, udover at Thomsen end ikke vil gå så langt som til at kritisere AaB, synes jeg du skal finde dem frem. Men det er jo det sædvanlige - du gætter dig frem i vildskab og kommer med "sandheder" som passer ind i dine egne agendaer. Hvis du gør dig den umage at læse hele artiklen (jeg fornemmer at den sandsynligvis er for lang til at du gider læse det hele), så vil du se Thomsen understrege at han ikke vil kritisere AaB.

Thomsen er skuffet over ikke at blive solgt, og AaB har ikke fået et bud på ham som de kunne acceptere. Thomsen er på kontrakt med AaB. End of story. Du vil også se Thomsen udtale at han glæder sig til foråret i AaB, og du vil andetsteds kunne læse at gaarde har udtalt der ikke var konkrete bud på Thomsen i vinduet... Selv om jeg godt ved at han som udgangspunkt i din verden altid lyver.

Besvar