Buzz Killington skrev:Du giver da ikke Gaarde kredit når du grundløst spekulerer i at hans handling var et resultat af tvang fra Würtz og Risgård. Igen, Gaarde har flere gange har vist at han tør trodse spillernes ønsker, så din psykologisering er grundløs. I det hele taget forstår jeg ikke hvorfor du har behov for at få din overdramatiserede analyse til at fremstå som en førstehåndsberetning, når den tydeligvis er spekulativ. Slutteligt, så er det jo decideret forkert at Lynge ikke havde pengene. Hvor har du det fra? Lynge valgte i flere omgang at bruge pengene på fede kontrakter, i stedet for faciliteter. Det var en prioritering, ligesom det var en prioritering ikke at have en fuldtids fitness coach ansat.
Det er ikke grundløst når jeg konstaterer, at der var et massivt pres mod Gaarde fra spillertrup og trænerstab - noget du let og elegant forsøger at undsige. Det var ikke Gaarde der gav svarene i den undersøgelse der blev lavet, men bl.a. spillertruppen - og dermed også dem der satte retningen for de investeringer der skulle laves. Ergo er det i mindst ligeså høj grad spillerrådets vedholdende pres, der gav pote - jeg bruger så de konflikter der var under Kent til at understrege det. Spillerne vendte skytset mod Kent, der vendte skytset mod Gaarde.
Nu er der væsentlig forskel på enkeltspilleres ønsker og så til en enig spillertrup + trænerstab, der er rasende over de forhold de bliver budt.
Fra kort efter Pehrsson ankom og frem til mesterskabet i 2014 lå økonomien i ruiner. Det er fakta, og det har Pehrsson også selv i flere omgange fortalt om, ligesom det kan læses ud af vores regnskaber. Mente du at vi skulle have brugt 10 mio. som vi ikke havde på faciliteter? Det var først undervejs i Hamren-æra'en at klubben blev sådan nogenlunde professionaliseret, og at der kom øget fokus på faciliteternes elendige beskaffenhed.
"Overdramatiserede", "psykologisering" osv. - jeg er helt med på, at du gerne vil have mine indlæg til at fremstå som om jeg er en anden Stephen Glass.
Jeg fortæller bare, hvad jeg har hørt fra spillerhold.
Nå, ikke mere diskussion om det - lad os fokusere på kamptråden.