Troels Kløve fra Horsens

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Kasper » 16. jul 2014, 21:13

Frederikshavneren, korrekt han sparker med højreskøjten.

Helt enig med AaB-Jones med hensyn til videresalgspotentiale. Meeeen det gør heller ikke noget at de spillere vi henter forlænger den oprindelige periode i klubben såfremt de bliver en succes. Kontinuitet er vigtig.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Brodernumsi » 17. jul 2014, 03:54

Rigtig godt med ny energi udefra, det skal ikke blive alt for indspist det hele. Der skal folk til udefra for at give ny sult og få armene ned efter the double.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af jonas386 » 17. jul 2014, 04:03

Brodernumsi skrev:Rigtig godt med ny energi udefra, det skal ikke blive alt for indspist det hele. Der skal folk til udefra for at give ny sult og få armene ned efter the double.
Har man ikke fået det i Enevoldsen og Helenius?
Sult må der være rigelig af når man tænker på hvor store muligheder der er for at spille europa. Noget der for flere af spillerne vil være en rigtig fin oplevelse at få med inden de smutter videre ud, eller inden karrieren slutter. Spillere som Ahlmann, Larsen, Thomsen, Thelander, AK, Spalvis, Helenius får måske ikke så stor en mulighed med AaB igen, og de har ikke prøvet det før. Spillere som Würtz, Ene og Risgaard vil gerne prøve det igen (Würtz måske ekstra meget da han ikke var med sidst). Så jeg håber og tror da stadig der er massere af sult i truppen for at imponere i europa.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Brodernumsi » 17. jul 2014, 04:11

jonas386 skrev:
Brodernumsi skrev:Rigtig godt med ny energi udefra, det skal ikke blive alt for indspist det hele. Der skal folk til udefra for at give ny sult og få armene ned efter the double.
Har man ikke fået det i Enevoldsen og Helenius?
Sult må der være rigelig af når man tænker på hvor store muligheder der er for at spille europa. Noget der for flere af spillerne vil være en rigtig fin oplevelse at få med inden de smutter videre ud, eller inden karrieren slutter. Spillere som Ahlmann, Larsen, Thomsen, Thelander, AK, Spalvis, Helenius får måske ikke så stor en mulighed med AaB igen, og de har ikke prøvet det før. Spillere som Würtz, Ene og Risgaard vil gerne prøve det igen (Würtz måske ekstra meget da han ikke var med sidst). Så jeg håber og tror da stadig der er massere af sult i truppen for at imponere i europa.
Ene og Helenius har også AaB DNA'et. Synes det er godt vi får nogle spillere med en anden "opdragelse" der kan give et andet syn på tingene. Med gamle kendinge og egne talenter får vi aldrig rigtigt rystet posen.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af thomasjn » 17. jul 2014, 10:43

Brodernumsi skrev:
jonas386 skrev:
Brodernumsi skrev:Rigtig godt med ny energi udefra, det skal ikke blive alt for indspist det hele. Der skal folk til udefra for at give ny sult og få armene ned efter the double.
Har man ikke fået det i Enevoldsen og Helenius?
Sult må der være rigelig af når man tænker på hvor store muligheder der er for at spille europa. Noget der for flere af spillerne vil være en rigtig fin oplevelse at få med inden de smutter videre ud, eller inden karrieren slutter. Spillere som Ahlmann, Larsen, Thomsen, Thelander, AK, Spalvis, Helenius får måske ikke så stor en mulighed med AaB igen, og de har ikke prøvet det før. Spillere som Würtz, Ene og Risgaard vil gerne prøve det igen (Würtz måske ekstra meget da han ikke var med sidst). Så jeg håber og tror da stadig der er massere af sult i truppen for at imponere i europa.
Ene og Helenius har også AaB DNA'et. Synes det er godt vi får nogle spillere med en anden "opdragelse" der kan give et andet syn på tingene. Med gamle kendinge og egne talenter får vi aldrig rigtigt rystet posen.
Helt enig i, at det er en meget vigtig ting, men hvis det er eneste pointe med at hente Kløve kan man lige så godt lade være for spilleren skal selvfølgelig stadig være god nok, hvilket jeg ærligtalt tvivler på.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af jernskjorten » 17. jul 2014, 12:34

thomasjn skrev:Helt enig i, at det er en meget vigtig ting, men hvis det er eneste pointe med at hente Kløve kan man lige så godt lade være for spilleren skal selvfølgelig stadig være god nok, hvilket jeg ærligtalt tvivler på.
Mit bud er, at det (at få en spiller udefra) ikke er den eneste grund til, at man kigger på Kløve.
Hvad bygger du din tvivl om Kløves evner og potentiale på?

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af thomasjn » 17. jul 2014, 12:52

jernskjorten skrev:
thomasjn skrev:Helt enig i, at det er en meget vigtig ting, men hvis det er eneste pointe med at hente Kløve kan man lige så godt lade være for spilleren skal selvfølgelig stadig være god nok, hvilket jeg ærligtalt tvivler på.
Mit bud er, at det (at få en spiller udefra) ikke er den eneste grund til, at man kigger på Kløve.
Hvad bygger du din tvivl om Kløves evner og potentiale på?
Helhedsindtrykket de gange vi har mødt Horsens og de gange jeg ellers har set dem i suppen. Ser ham lidt som en leverpostejspiller, som ikke er stærk nok til vores hold. Især synes jeg ikke han har vist den spilforståelse som det kræver at være kant i AaBs system. De gange jeg har set ham ligner han mere sådan en rugbrødskant OB havde masser af i gamle dage.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af jernskjorten » 17. jul 2014, 13:42

thomasjn skrev:Helhedsindtrykket de gange vi har mødt Horsens og de gange jeg ellers har set dem i suppen. Ser ham lidt som en leverpostejspiller, som ikke er stærk nok til vores hold. Især synes jeg ikke han har vist den spilforståelse som det kræver at være kant i AaBs system. De gange jeg har set ham ligner han mere sådan en rugbrødskant OB havde masser af i gamle dage.
Jeg kender ærlig talt ikke rigtig andet til ham, end at jeg har hørt hans navn flere gange i P3 Sporten - så han må være god! :-)

Mit bedste argument for at det kan være en god handel er, at Kent åbenbart mener, at han er værd at smide penge efter. Måske kender Kent ham fra tiden i Horsens, hvor Kløve har været på et af U-holdene.

Spilforståelse, rolle, placering på banen osv. kan vel altid udvikles hos en spiller, hvis blot de grundlæggende kompetencer er til stede - man kan i hvert fald forsøge.

Men hvis det bliver til en handel, hører vi jo nok nærmere fra AaB, hvad tanker de gør sig. Mit bud er en "bredde-spiller", der både indeholder udviklingspotentiale og ikke er helt grøn i Superliga-sammenhæng.

degn
1. div
1. div
Indlæg: 495
Tilmeldt: 11. dec 2007, 19:35
Geografisk sted: nordjylland

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af degn » 17. jul 2014, 14:18

jernskjorten skrev:
thomasjn skrev:Helhedsindtrykket de gange vi har mødt Horsens og de gange jeg ellers har set dem i suppen. Ser ham lidt som en leverpostejspiller, som ikke er stærk nok til vores hold. Især synes jeg ikke han har vist den spilforståelse som det kræver at være kant i AaBs system. De gange jeg har set ham ligner han mere sådan en rugbrødskant OB havde masser af i gamle dage.
Jeg kender ærlig talt ikke rigtig andet til ham, end at jeg har hørt hans navn flere gange i P3 Sporten - så han må være god! :-)

Mit bedste argument for at det kan være en god handel er, at Kent åbenbart mener, at han er værd at smide penge efter. Måske kender Kent ham fra tiden i Horsens, hvor Kløve har været på et af U-holdene.

Spilforståelse, rolle, placering på banen osv. kan vel altid udvikles hos en spiller, hvis blot de grundlæggende kompetencer er til stede - man kan i hvert fald forsøge.

Men hvis det bliver til en handel, hører vi jo nok nærmere fra AaB, hvad tanker de gør sig. Mit bud er en "bredde-spiller", der både indeholder udviklingspotentiale og ikke er helt grøn i Superliga-sammenhæng.

AaB kan give Wichmann i bytte for ham.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af jernskjorten » 17. jul 2014, 14:36

degn skrev:
jernskjorten skrev:Jeg kender ærlig talt ikke rigtig andet til ham, end at jeg har hørt hans navn flere gange i P3 Sporten - så han må være god! :-)

Mit bedste argument for at det kan være en god handel er, at Kent åbenbart mener, at han er værd at smide penge efter. Måske kender Kent ham fra tiden i Horsens, hvor Kløve har været på et af U-holdene.

Spilforståelse, rolle, placering på banen osv. kan vel altid udvikles hos en spiller, hvis blot de grundlæggende kompetencer er til stede - man kan i hvert fald forsøge.

Men hvis det bliver til en handel, hører vi jo nok nærmere fra AaB, hvad tanker de gør sig. Mit bud er en "bredde-spiller", der både indeholder udviklingspotentiale og ikke er helt grøn i Superliga-sammenhæng.

AaB kan give Wichmann i bytte for ham.
Okay?

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af hje1980 » 17. jul 2014, 19:17

thomasjn skrev:
jernskjorten skrev:
thomasjn skrev:Helt enig i, at det er en meget vigtig ting, men hvis det er eneste pointe med at hente Kløve kan man lige så godt lade være for spilleren skal selvfølgelig stadig være god nok, hvilket jeg ærligtalt tvivler på.
Mit bud er, at det (at få en spiller udefra) ikke er den eneste grund til, at man kigger på Kløve.
Hvad bygger du din tvivl om Kløves evner og potentiale på?
Helhedsindtrykket de gange vi har mødt Horsens og de gange jeg ellers har set dem i suppen. Ser ham lidt som en leverpostejspiller, som ikke er stærk nok til vores hold. Især synes jeg ikke han har vist den spilforståelse som det kræver at være kant i AaBs system. De gange jeg har set ham ligner han mere sådan en rugbrødskant OB havde masser af i gamle dage.
Nåååå.... Ligesom ham der AK47 de havde... Han bliver sgu aldrig Superliga spiller...
Hov for dælen... Vandt han ikke the Double sidste sæson???

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Jesper Schmidt » 17. jul 2014, 23:14

Jeg må sige at jeg stoler 110% på at Kent kender alt til samtlige divisionsspillere i kongeriget, og at han selvfølgelig ved hvad han laver, hvis vi henter en spiller ind som han endda tidligere har trænet....så kan vi andre kloge os nok så meget i hvad vi har set spilleren kunne, jeg er ikke et sekund i tvivl om at Kent ser noget andet!

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Arendt » 18. jul 2014, 12:32

Vi skal nok ikke regne med Troels Kløve, da det efter Henrik Ravns udtalelser virker som, at interessen fra AaB's side noget ældre end det her transfervindue.

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ho ... ke-konkret" onclick="window.open(this.href);return false;
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 26. okt 2005, 20:34
Geografisk sted: Belgien

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Jacob » 18. jul 2014, 13:23

Må indrømme at det er begrænset hvad jeg selv kender til Kløve, men som andre folk herinde skriver, så har jeg fuld tillid til at Kent og teamet ved hvad de laver når fiskes spillere fra de lavere rækker. Jeg syntes at det har godt ud indtil videre.

Ifht Kløve så snakkede jeg tidligere i dag med en ven der er Viborg fan, som siger at de er brandærgelige hvis AaB får fat i ham, da de havde kig på ham også. Han beskriver Kløve som en Kasper Kusk type, der dog er lidt mere defensivt anlagt og mere arbejdsom for holdet end Kusk.
Syntes at det lyder lovende, hvis det er rigtigt.
Life is good..... AaB is better!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af thomasjn » 19. jul 2014, 17:46

Jeg giver mig, hvis Wichmann er alternativet så skal vi skynde os at hente en anden kant. Kæft han er ringe!!!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Funky » 20. jul 2014, 10:53

thomasjn skrev:Jeg giver mig, hvis Wichmann er alternativet så skal vi skynde os at hente en anden kant. Kæft han er ringe!!!
Arh, lige kampen i går, det var da vistnok et epic fejlcast af Kent og Kuhn at sætte Wich overfor en smokin' hot raket derude på kanten. Det var jo Dalsgaard-speed, ham tyskeren kom farende med.

Dalsgaard burde i øvrigt være et oplagt alternativ på højre kant, når han er frisk igen. Evt. Paddy. De burde kunne finde ud af noget sjovt derude sammen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 924
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Salle17 » 20. sep 2014, 09:39

http://kanalsport.dk/indslag/klove-aerg ... AaB-skifte" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Rams » 25. nov 2014, 11:10

Hvis vi virkeligt var/er interesserede i yderligere kreativitet til højrekanten, så ser det ud til, at det er nu at der er brandudsalg i Horsens http://www.bt.dk/fodbold/spillersalg-fy ... aerer-dybt" onclick="window.open(this.href);return false;

De mest interessante er i mine øjne:
- Troels Kløve
- André Bjerregaard
- Janus Drachmann

Drachmann er blevet 26 år, men er nu anfører. Han kunne være en god erstatning for Augo, hvis han snart overgår til et træner- eller administrativt job.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af jonas386 » 25. nov 2014, 11:41

Hvor god er Drachmann egentlig? Kan huske han for en del år siden var regnet som det næste helt store, men der skete aldrig rigtigt det vilde.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 965
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Troels Kløve fra Horsens

Indlæg af Rams » 25. nov 2014, 11:51

Han var et rigtigt stort talent som fik en slem knæskade. Men i mine øjne har han udviklet sig til en rigtig fin defensiv midtbanespiller, der er god til at tage temperaturen på en kamp. Han skulle også være dybt professionel og hårdtarbejdende.

Altså ingen Ronaldo, men jeg mener godt han kunne fylde Augo's sko ud. Drachmann har en fin fodboldalder, og vil kunne sænke gennemsnitsalderen en kende ift. Würtz og Augo. Han har også været mange år i Horsens, så kunne måske have godt af en luftforandring.

Men bliver det til noget er det vel Troels Kløve som Gaarde går efter. Han har modsat resten af Horsens-holdet haft en fin sæson.

Besvar