Thelander til Belgien ?

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Thelander til Belgien ?

Indlæg af swfc » 1. sep 2014, 18:48

nj27 skrev:synes alligevel det lyder lidt mærkeligt at det er sportslige vurdering at han ikke skulle spille , jeg mener da helt sikkert der nu er 14 dages pause i ligaen hvor han kunne få den pause han åbenbart har haft brug for
men med den nuværende performance er der brug for at stille det stærkeste hold , ikke mindst efter plamachen på cypern
for at komme videre som hold
Synes stadig det er helt sort. Intet af hvad der er skrevet giver mening. Skulle han have pause kunne han bare sidde på bænken, så han kunne bruges hvis nødvendigt
AaB i hjertet

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: Thelander til Belgien ?

Indlæg af Kempes » 1. sep 2014, 22:06

swfc skrev:
nj27 skrev:synes alligevel det lyder lidt mærkeligt at det er sportslige vurdering at han ikke skulle spille , jeg mener da helt sikkert der nu er 14 dages pause i ligaen hvor han kunne få den pause han åbenbart har haft brug for
men med den nuværende performance er der brug for at stille det stærkeste hold , ikke mindst efter plamachen på cypern
for at komme videre som hold
Synes stadig det er helt sort. Intet af hvad der er skrevet giver mening. Skulle han have pause kunne han bare sidde på bænken, så han kunne bruges hvis nødvendigt
Enig. Vi nærmer os et "Thelander-gate", når man tænker på at AaB ikke havde nogle centrale forsvarere på bænken, da Blåbjerg heller ikke var med - samt at Thelander var i startopstillingen i dagens testkamp.

Kan godt være at byturen er en and, men jeg er overbevist om at der er foregået et eller andet. Kan slet ikke forestille mig at KN under normale omstændigheder vil lave et så vildt sats som at sætte f.eks. Augu til at spille Centerforsvar i tilfælde af skade til KEP eller KP.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Thelander til Belgien ?

Indlæg af Jesper Schmidt » 2. sep 2014, 00:28

Kempes skrev:
swfc skrev:
nj27 skrev:synes alligevel det lyder lidt mærkeligt at det er sportslige vurdering at han ikke skulle spille , jeg mener da helt sikkert der nu er 14 dages pause i ligaen hvor han kunne få den pause han åbenbart har haft brug for
men med den nuværende performance er der brug for at stille det stærkeste hold , ikke mindst efter plamachen på cypern
for at komme videre som hold
Synes stadig det er helt sort. Intet af hvad der er skrevet giver mening. Skulle han have pause kunne han bare sidde på bænken, så han kunne bruges hvis nødvendigt
Enig. Vi nærmer os et "Thelander-gate", når man tænker på at AaB ikke havde nogle centrale forsvarere på bænken, da Blåbjerg heller ikke var med - samt at Thelander var i startopstillingen i dagens testkamp.

Kan godt være at byturen er en and, men jeg er overbevist om at der er foregået et eller andet. Kan slet ikke forestille mig at KN under normale omstændigheder vil lave et så vildt sats som at sætte f.eks. Augu til at spille Centerforsvar i tilfælde af skade til KEP eller KP.
Man ville selvfølgelig tage Thelander med til Silkeborg som backup, hvis der skulle ske noget med nogen i truppen, hvis der lå en disciplinærsag bag... altså "du bliver straffet ved at ryge på tribunen, medmindre vi får brug for dig, så straffer vi dig selvfølgelig ikke".

Nogen der kan forestille sig Kent tænke på den måde? Jeg kan absolut ikke.

Jeg tror ganske enkelt Thelander var sat af... måske har der været lidt for mange tanker om et eventuelt skifte, hvem ved. Men jeg har i dén grad tiltro til at Kent har fuldstændigt styr på at uddanne unge spillere til at reagere rigtigt som fodboldspillere, og jeg kan sagtens forestille mig at det er grunden til Thelander, og Blåbjerg for den sags skyld, var røget helt ud af truppen.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Thelander til Belgien ?

Indlæg af Yankee » 2. sep 2014, 08:05

Jeg er tilbøjelig til at give dig ret, Jesper. Vi så det jo også med Ene, hvor man efter Esbjerg-kampen valgte at skride ind og lave et helt nyt hårdt træningsprogram. Simpelthen starte forfra fordi man nu havde en periode på 3-4 uger hvor den eneste ligakamp var mod Silkeborg. Det samme har man nok valgt at gøre med Thelander og Blåbjerg (og måske andre), hvilket jo netop er den fordel, man kan drage af sådan en dobbelt-pause midt i efterårssæsonen.

Det er nok kun mig, men jeg er overbevist om at vi ser et helt nyt AaB-hold mod København i næste weekend. Fysisk, mentalt og taktisk.

Besvar