Indlægaf Kempes » 1. sep 2014 06:58
MHJ skrev:Pastorius skrev:Frygah skrev:Kempes skrev:En gut på Twitter skriver at han mødte Thelander på druk i Gaden i går.
Hvis det er rigtigt fortjener han en permanent plads på tribunen eller en enkeltbillet til Belgien. Komplet uacceptabelt aftenen/natten før en kamp, det er for h..... ikke Serie 6.
Jeg er stor Thelander-fan og mener han har det største potentiale af alle i AaB-truppen, men måske han ikke har den professionelle indstilling der er nødvendig for at tage skridtet op og blive en klassespiller.
Sådan en der kan man fandme bare ikke smide, og så ikke følge op! En eller anden link for helvede! Er det en random Twitter-person, en troll, en journalist, en spillerkone eller hvad? Somebody help!
Tror det er en and - der ligger i hvert fald ikke noget på twitter med hans navn stavet rigtigt.
Går ud fra det er denne random idiot som forsøger at gøre sig interessant på andres bekostning. Og god stil af dig Kempes ikke at give et link og lidt kontekst mens du starter rygtestrømmen.
Jeps det var "kilden". Selvfølgelig kan det være sagtens en "twitter-troll" og synes også jeg tager forbehold i mit indlæg. Beklager hvis det ikke var tydeligt nok.
Med hensyn til link, ja så har jeg endnu ikke fået lært at sætte citater ind via mobilen
Jeg synes dog en by-tur er en plausibel årsag til at Thelander i går var at finde på tribunen. Når han tilsyneladende hverken er skadet eller på vej til at blive solgt. Hvis det udelukkende handlede om en "sportslig vurdering" grundet mange kampe som Gaarde har været ude og sige, så kunne man jo nøjes med at sætte ham på bænken.