Niclas Lind fra Skanderborg FC til AaB

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
JFL
1. div
1. div
Indlæg: 348
Tilmeldt: 12. maj 2008, 12:32

Niclas Lind fra Skanderborg FC til AaB

Indlæg af JFL » 18. jan 2015, 13:29

Skanderborg FC skriver, at deres Niclas Lind er skiftet til AaB. Nogen der ved noget om hvad han er for en spiller?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Niclas Lind fra Skanderborg FC til AaB

Indlæg af Buzz Killington » 18. jan 2015, 13:35

JFL skrev:Skanderborg FC skriver, at deres Niclas Lind er skiftet til AaB. Nogen der ved noget om hvad han er for en spiller?
Jf. deres hjemmeside er han aargang 1998, og dermed vel omkring de 17 aar. Uanset, saa er det da flinkt at vi kan tiltraekke spillere saa langt syd fra som Skanderborg.
[naa, 19 aar gammel kan jeg hoere i min snegl]
[naa, ↓ siger han er 20. Jeg lukker bare roeven]
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div
Indlæg: 348
Tilmeldt: 12. maj 2008, 12:32

Re: Niclas Lind fra Skanderborg FC til AaB

Indlæg af JFL » 18. jan 2015, 13:39

Han har angiveligt spillet seniorbold for Skanderborg i 1,5 år. Han er 20 år. Central midtbane.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Niclas Lind fra Skanderborg FC til AaB

Indlæg af Yankee » 18. jan 2015, 13:44

Så vidt jeg husker er han gammel GF'er. Går vel direkte ind på DS-holdet.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Niclas Lind fra Skanderborg FC til AaB

Indlæg af Eksil » 18. jan 2015, 14:25

Yankee skrev:Så vidt jeg husker er han gammel GF'er. Går vel direkte ind på DS-holdet.
yep, og endda halvt kineser ifølge Skanderborgs hjemmeside, eksotisk.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Niclas Lind fra Skanderborg FC til AaB

Indlæg af FlæskeFrank » 18. jan 2015, 14:34

Niclas Lind. Gammel AGF'er måske det er Gunnar (B)linds afkom??? Det vil være kult.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Niclas Lind fra Skanderborg FC til AaB

Indlæg af thomasjn » 18. jan 2015, 17:35

Interessant om han bare skifter til DS-holdet eller om han signes som kontraktspiller. I følge FCS's hjemmeside kan han både spille centralt og kant på midten. Hvis han er tiltænkt førsteholdet så havde jeg nok hellere set man beholdte Wichmann og vi har jo masser af unge midtbanespillere. Lige nu ser jeg hellere vi henter en spiller, som kan hjælpe holdet her og nu fremfor en amatørspiller der først skal vænne sig til at spille professionelt. Det er også fint, hvis det er fremtidens mand, men vi skal stadig have noget kvalitet i dette vindue.

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Niclas Lind fra Skanderborg FC til AaB

Indlæg af Arendt » 18. jan 2015, 18:59

Det er kun på Skanderborgs hjemmeside, hvor det er offentliggjort, at Niclas Lind er skiftet til AaB. Det fremgår ikke af andre medier. Jeg har aldrig set denne spiller spille, hvorfor jeg har svært ved at afgøre, hvorvidt om dette er en signing.

Det må tiden vise.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

Lunding
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 96
Tilmeldt: 13. jun 2008, 01:13

Re: Niclas Lind fra Skanderborg FC til AaB

Indlæg af Lunding » 18. jan 2015, 21:08

http://www.tv2oj.dk/artikel/241543:Skan ... il-AaB?rss" onclick="window.open(this.href);return false;

De lokale medier har også opsnuset historien. Kan se, at han tidligere er blevet vraget og fundet for let i GF, men nogle gange kan luftforandring jo gøre en verden til forskel.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Niclas Lind fra Skanderborg FC til AaB

Indlæg af thomasjn » 18. jan 2015, 21:24

Lunding skrev:http://www.tv2oj.dk/artikel/241543:Skan ... il-AaB?rss

De lokale medier har også opsnuset historien. Kan se, at han tidligere er blevet vraget og fundet for let i GF, men nogle gange kan luftforandring jo gøre en verden til forskel.
Når han er hentet til anden holdet så kommer der vel næppe noget officielt fra AaB. Dog bemærkelsesmæssigt, at vi kan tiltrække en spiller til vores DS hold, som ikke er lokal. Kunne være spændende at vide om han bare er hentet til at spille DS eller det er for at se ham an ifht. førsteholdet.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Niclas Lind fra Skanderborg FC til AaB

Indlæg af Funky » 18. jan 2015, 23:08

Ka' jo være han skal et eller andet uddannelsesmæssigt i Aalborg, som så kan kombineres med noget bold.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Niclas Lind fra Skanderborg FC til AaB

Indlæg af A_Strandfelt » 19. jan 2015, 12:59


Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Niclas Lind fra Skanderborg FC til AaB

Indlæg af mich1596 » 20. jan 2015, 21:44

Han kan kun være en gratis brede spiller...der ad åre måske kan udvikle sig til at blive superligaspiller, det er der åbentbart nogle der tror på, i det AaB team der har hentet ham.....(gratis/næsten)....så held og lykke herfra, håber vi ser dig i suppen i løbet af et par år:-) ellers går vi næppe konkurs over denne signing.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Niclas Lind fra Skanderborg FC til AaB

Indlæg af Sønderhof » 21. jan 2015, 09:09

mich1596 skrev:Han kan kun være en gratis brede spiller...der ad åre måske kan udvikle sig til at blive superligaspiller, det er der åbentbart nogle der tror på, i det AaB team der har hentet ham.....(gratis/næsten)....så held og lykke herfra, håber vi ser dig i suppen i løbet af et par år:-) ellers går vi næppe konkurs over denne signing.
Tror nu ikke det er sådan det er foregået.
Som en anden skriver, så skal han kkert til Aalborg og læse, og er derfor mødt op hos AaB og spurgt om han måtte spille med.
Vi har stensikkert ikke betalt så meget som en Vejgaarddollar til Skanderborg, ligesom de spillere der er på DS vel ikke får noget som helst løn af AaB.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Niclas Lind fra Skanderborg FC til AaB

Indlæg af A_Strandfelt » 21. jan 2015, 19:15

Sønderhof skrev:
mich1596 skrev:Han kan kun være en gratis brede spiller...der ad åre måske kan udvikle sig til at blive superligaspiller, det er der åbentbart nogle der tror på, i det AaB team der har hentet ham.....(gratis/næsten)....så held og lykke herfra, håber vi ser dig i suppen i løbet af et par år:-) ellers går vi næppe konkurs over denne signing.
Tror nu ikke det er sådan det er foregået.
Som en anden skriver, så skal han kkert til Aalborg og læse, og er derfor mødt op hos AaB og spurgt om han måtte spille med.
Vi har stensikkert ikke betalt så meget som en Vejgaarddollar til Skanderborg, ligesom de spillere der er på DS vel ikke får noget som helst løn af AaB.
Jeg tror ikke, du skal sige, at DS-spillere ikke får penge af AaB. De fleste får en eller anden form for kompenstation i form af "kørepenge" eller andet. Men det er jo så AaB af 1885 og ikke AaB A/S, der betaler.

Besvar