Henrik Dalsgaard

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Buzz Killington » 26. sep 2015, 16:09

Yankee skrev:Gaarde siger dermed at vi overhovedet ikke er igang med at erstatte Henrik Dalsgaard. Det er godt nok skræmmende.
Man forventer vel at erstatningen allerede var i truppen i PK som var god nok til ca. 30 kampe i mesterskabsæsonen.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af NIN » 26. sep 2015, 16:29

Ofte er det sådan her i livet, at mennesker skal miste for at forstå hvad de havde. Med al respekt for PK, så tror jeg at vi vil få et seriøst wake-up call offensivt, skal han være permanent afløser for Dalsgaard.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Califfen » 26. sep 2015, 17:13

Buzz Killington skrev:
Califfen skrev:http://www.bold.dk/nyt/dalsgaard-skifte ... klubskifte

http://www.bold.dk/nyt/gaarde-dalsgaard ... fte-kikser


Hold da op, hvor virker Dalle desperat. Lyder til han er godt træt af Aalborg og/eller AaB. Måske bør han bare indse, at han endnu ikke er god nok til mere end Superligaen. Defensivt er der i hvert fald stadig markante mangler.

Og Gaardes udmelding er forfærdelig at læse. Han får os til at fremstå som en 2. divisionsklub. Det er den sædvanlige underspillende AaB-retorik i medierne. Ikke overraskende, men stadig irriterende og tåkrummende.
Hvad er der specielt underspillende ved dette:
" Det er ikke nogen hemmelighed, at vi gerne vil have ham tilknyttet på en længerevarende kontrakt. Det har vi for længest fortalt ham. Så får han ingen attraktive tilbud de næste måneder, står vi klar med et tilbud"
?
Han får AaB til at fremstå som et sikkerhedsnet for Dalsgaard. Som om, hvis alle de større klubber ikke gider have ham, så skal vi da nok give ham en ny kontrakt i lille AaB, også selvom han tydeligvis ikke gider være her mere. Som om, at vi skal være død-priviligeret over at have en "stjerne" som Dalsgaard i klubben.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3644
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af gravballe » 26. sep 2015, 17:27

NIN skrev:Ofte er det sådan her i livet, at mennesker skal miste for at forstå hvad de havde. Med al respekt for PK, så tror jeg at vi vil få et seriøst wake-up call offensivt, skal han være permanent afløser for Dalsgaard.
Han gjorde det da fint da vi blev mester..

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2503
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af troelsh » 26. sep 2015, 17:37

Califfen skrev:
Buzz Killington skrev:
Califfen skrev:http://www.bold.dk/nyt/dalsgaard-skifte ... klubskifte

http://www.bold.dk/nyt/gaarde-dalsgaard ... fte-kikser


Hold da op, hvor virker Dalle desperat. Lyder til han er godt træt af Aalborg og/eller AaB. Måske bør han bare indse, at han endnu ikke er god nok til mere end Superligaen. Defensivt er der i hvert fald stadig markante mangler.

Og Gaardes udmelding er forfærdelig at læse. Han får os til at fremstå som en 2. divisionsklub. Det er den sædvanlige underspillende AaB-retorik i medierne. Ikke overraskende, men stadig irriterende og tåkrummende.
Hvad er der specielt underspillende ved dette:
" Det er ikke nogen hemmelighed, at vi gerne vil have ham tilknyttet på en længerevarende kontrakt. Det har vi for længest fortalt ham. Så får han ingen attraktive tilbud de næste måneder, står vi klar med et tilbud"
?
Han får AaB til at fremstå som et sikkerhedsnet for Dalsgaard. Som om, hvis alle de større klubber ikke gider have ham, så skal vi da nok give ham en ny kontrakt i lille AaB, også selvom han tydeligvis ikke gider være her mere. Som om, at vi skal være død-priviligeret over at have en "stjerne" som Dalsgaard i klubben.
Det er måske sat lidt på spidsen, men jeg vil egentlig give dig ret.
Ikke at vi skal begynde at lege FCM og Steinlein, men i nogle situationer kunne jeg godt tænke mig klubben havde lidt større tanker om sig selv, vi er en klub med god økonomi og en lang historie, aalborg er danmarks fjerde største by med et stort opland, og spillerne bør være stolte over at repræsentere de røde hvide farver.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af NIN » 26. sep 2015, 17:43

gravballe skrev:
NIN skrev:Ofte er det sådan her i livet, at mennesker skal miste for at forstå hvad de havde. Med al respekt for PK, så tror jeg at vi vil få et seriøst wake-up call offensivt, skal han være permanent afløser for Dalsgaard.
Han gjorde det da fint da vi blev mester..
Hvem gjorde det ikke godt, da vi blev pokal og mester? Selv Bræmer gjorde det godt engang. PK er en fantastisk allround spiller, men samtidig uden naturlig spidskompetencer. Vi vil ikke blot komme til at mangle Dalsgaards gennembruds -og råstyrke, men også det fokus som stort set alle modstandere giver ham i dag. Vores spil er afhængig af at vi spiller med super offensive backs g her kommer PK naturligt til kort.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Henriksen » 26. sep 2015, 19:56

Dalsgaard er tabt for klubben og sådan er det. Der skal ikke forlænges med en spiller der ikke vil være her. Længere er den vel ikke? Dalsgaard har vundet hvad der med AaB er realistisk muligt at vinde på disse breddegrader og nu skal der nye udfordringer til, for en mand der som alle andre nutidige fodboldspiller, ikke på nogen måde brænder for den trøje han er er ansat til at spille... Ja, "ansat til at spille i", beskriver vel det hele med een sætning. Han har været her, han har ydet en indsats der afgjort har været over det godkendte, han vundet det væsentligste og nu skal han hen hvor der er nye udfordringer og (gerne) flere penge. En lunken midterklub fra en liga lidt over den danske er vel bedste bud på en ny arbejdsgiver eller også en ny udfordring i en evt dansk klub, der i så fald vil give ham lidt mere mønt end AaB.

Er det ikke bare Farvel og Tak, Dalsgaard? Og så er den lukket? Lidt groft sat på spidsen :cool:
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Yankee » 28. sep 2015, 09:21

Henriksen skrev:Dalsgaard er tabt for klubben og sådan er det. Der skal ikke forlænges med en spiller der ikke vil være her. Længere er den vel ikke?
Præcis. Vi skal ikke være sikkerhedsnet eller plan B for vores spillere. De skal have motivationen og viljen til at præstere i AaB - ikke kun bruge AaB som springbræt eller som nødløsning. Og hvis Dalsgaard ikke har den motivation eller ikke ser de muligheder i AaB - så peger det igen tilbage på Gaarde, der tydeligvis ikke er ret god til at formulere et spændende projekt for hverken fans eller egne profiler.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af NIN » 28. sep 2015, 09:39

Det var da den samme signalpolitik fra Ene. Han ville også meget gerne til udlandet (igen), men ville ikke afvise AaB som en mulighed, lykkedes det ikke med et nyt eventyr uden for landets grænser.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6393
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af FlæskeFrank » 28. sep 2015, 11:13

Yankee skrev:
Henriksen skrev:Dalsgaard er tabt for klubben og sådan er det. Der skal ikke forlænges med en spiller der ikke vil være her. Længere er den vel ikke?
Præcis. Vi skal ikke være sikkerhedsnet eller plan B for vores spillere. De skal have motivationen og viljen til at præstere i AaB - ikke kun bruge AaB som springbræt eller som nødløsning. Og hvis Dalsgaard ikke har den motivation eller ikke ser de muligheder i AaB - så peger det igen tilbage på Gaarde, der tydeligvis ikke er ret god til at formulere et spændende projekt for hverken fans eller egne profiler.
Jeg håber, at AaB enten
1) klart ser Patrick på backen efter nytår eller
2) går direkte efter en erstatning for Dalsgaard. Så kan de eventuel høre Dalsgaard i processen om han alligevel er klar til en ny omgang.

Jeg frygter, at de afventer Dalsgaard og så tænker, at hvis det glipper, så kan Patrick spille der. Så ender vi med at mangle en spiller, fordi Patrick både skal spille venstreback og højreback pga. karantæner og skader.
- FlæskeFrank

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3644
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af gravballe » 28. sep 2015, 12:14

FlæskeFrank skrev:
Yankee skrev:
Henriksen skrev:Dalsgaard er tabt for klubben og sådan er det. Der skal ikke forlænges med en spiller der ikke vil være her. Længere er den vel ikke?
Præcis. Vi skal ikke være sikkerhedsnet eller plan B for vores spillere. De skal have motivationen og viljen til at præstere i AaB - ikke kun bruge AaB som springbræt eller som nødløsning. Og hvis Dalsgaard ikke har den motivation eller ikke ser de muligheder i AaB - så peger det igen tilbage på Gaarde, der tydeligvis ikke er ret god til at formulere et spændende projekt for hverken fans eller egne profiler.
Jeg håber, at AaB enten
1) klart ser Patrick på backen efter nytår eller
2) går direkte efter en erstatning for Dalsgaard. Så kan de eventuel høre Dalsgaard i processen om han alligevel er klar til en ny omgang.

Jeg frygter, at de afventer Dalsgaard og så tænker, at hvis det glipper, så kan Patrick spille der. Så ender vi med at mangle en spiller, fordi Patrick både skal spille venstreback og højreback pga. karantæner og skader.
Enig, de sidste mange år, er det ikke fordi man har haft fornemmelsen om at AaB planlagede ret langt ud i fremtiden, angående spillere..

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14707
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Hanga » 28. sep 2015, 12:38

gravballe skrev:
Enig, de sidste mange år, er det ikke fordi man har haft fornemmelsen om at AaB planlagede ret langt ud i fremtiden, angående spillere..
Det er vist det man kalder en underdrivelse! Jeg har så accepteret dette i erkendelse af, at vores meget pressede økonomi tvang os til det. Derfor er det frustrerende at vi fortsætter ad samme vej, selvom vi har fået styr på økonomien.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2862
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Eksil » 28. sep 2015, 12:44

Omkring fremtidsplanlægning, så er de seneste kontrakter der er bleve stanget ud på 4 år (Basso), 4 år (Abildgaard) og 3 år (Kat-etellerandet), så synes efterhånden de er begyndt at skifte gear på den front.

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 679
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 28. sep 2015, 15:50

Yankee skrev:
Henriksen skrev:Dalsgaard er tabt for klubben og sådan er det. Der skal ikke forlænges med en spiller der ikke vil være her. Længere er den vel ikke?
Præcis. Vi skal ikke være sikkerhedsnet eller plan B for vores spillere. De skal have motivationen og viljen til at præstere i AaB - ikke kun bruge AaB som springbræt eller som nødløsning. Og hvis Dalsgaard ikke har den motivation eller ikke ser de muligheder i AaB - så peger det igen tilbage på Gaarde, der tydeligvis ikke er ret god til at formulere et spændende projekt for hverken fans eller egne profiler.
Jeg kan altså ikke se noget modsætningsforhold her, tror da alle vores spillere kan drømme om noget andet end AaB og samtidig præsterer for AaB...Mit nuværende job er et jeg tog fordi jeg blev fyret fra drømmejobbet, men jeg går da på arbejde og præsterer alligevel, og kan ikke se hvorfor fodboldspillere skulle fungerer anderledes i hvovedet...
Jeg forstår faktisk godt hvorfor Dalsgaard hans alder og erfaring taget i betragtning, ønsker at komme ud og prøve noget andet end AaB. Men hvis det ikke lykkes, så burde han da kunne finde motivationen i AaB, ellers skal han selvfølgelig ikke være her..

Lige nu tror jeg faktisk det er mentalt værst for ham at være i den limbo han er i nu, efter nyår er der ro på igen, om det så er i AaB eller en anden klub..
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3168
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Gnu » 28. sep 2015, 15:53

Eksil skrev:Omkring fremtidsplanlægning, så er de seneste kontrakter der er bleve stanget ud på 4 år (Basso), 4 år (Abildgaard) og 3 år (Kat-etellerandet), så synes efterhånden de er begyndt at skifte gear på den front.
Så kunne bare godt ønske sig at det også gjaldt de steder, hvor der åbenlyst kommer et hul. Det har længe stået klart at Dalsgaard ikke gider AaB mere og så er det sgu lidt ynkeligt at læse om, at Gaarde som en anden bænkevarmer til et halbal bare håber på at præmietyren får overstået sin flirt med de meget frækkere damer og falder til patten igen. Kom videre og find en anden.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Yankee » 28. sep 2015, 16:47

KlaskmyggenNoah skrev: Jeg forstår faktisk godt hvorfor Dalsgaard hans alder og erfaring taget i betragtning, ønsker at komme ud og prøve noget andet end AaB. Men hvis det ikke lykkes, så burde han da kunne finde motivationen i AaB, ellers skal han selvfølgelig ikke være her..

Lige nu tror jeg faktisk det er mentalt værst for ham at være i den limbo han er i nu, efter nyår er der ro på igen, om det så er i AaB eller en anden klub..
Her er vi 100 pct. enige. For mig lyder Dalsgaard bare ikke som en mand, der kan finde motivation i at spille videre i AaB - ellers var han vel ikke så desperat for at komme afsted.

Og det peger jo tilbage på at AaB ikke er noget ret spændende "projekt" for tiden. AK vælger at tage til OB og Thelander vælger at tage til Grækenland. Det er altså ikke specielt fantastiske adresser, de har fundet - men de har alligevel vurderet disse muligheder MEGET bedre end at blive i AaB. På samme måde er Dalsgaard helt elektrisk efter at komme væk, selvom han ikke engang har fået nogle tilbud udefra og realistisk set vel maksimalt kan lande en kontrakt i the Championship eller 2. Bundesliga.

Jeg savner lidt selvransagelse når spillere som de tre decideret flygter fra AaB. Det er jo ikke spillere fra Lucas Andersen-hylden, vi taler om.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6393
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af FlæskeFrank » 28. sep 2015, 17:33

Yankee skrev:For mig lyder Dalsgaard bare ikke som en mand, der kan finde motivation i at spille videre i AaB - ellers var han vel ikke så desperat for at komme afsted.
Så synes jeg godt nok, at du overfortolker hans udtalelser. Han vil gerne afprøve sig selv i udlandet. Chancen for at komme afsted vurderer han til at være størst som kontraktfri. Længere er den vel ikke ?

Han har ikke udtalt sig om AaB og ambitioner. Det er den samme spiller, som i stedet for at skrive kontrakt med det samme med AaB tog på udlandstur(som jeg husker det).
- FlæskeFrank

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2862
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Eksil » 28. sep 2015, 19:19

Gnu skrev:
Eksil skrev:Omkring fremtidsplanlægning, så er de seneste kontrakter der er bleve stanget ud på 4 år (Basso), 4 år (Abildgaard) og 3 år (Kat-etellerandet), så synes efterhånden de er begyndt at skifte gear på den front.
Så kunne bare godt ønske sig at det også gjaldt de steder, hvor der åbenlyst kommer et hul. Det har længe stået klart at Dalsgaard ikke gider AaB mere og så er det sgu lidt ynkeligt at læse om, at Gaarde som en anden bænkevarmer til et halbal bare håber på at præmietyren får overstået sin flirt med de meget frækkere damer og falder til patten igen. Kom videre og find en anden.
Det fascinerer mig, at transfertråden heletiden går imod dating/kæreste metaforer konstant. Hvad er det ved Gaarde der lokker jer ud i det.

Dalsgaard kan for min skyld rejse til Armensk 3.div., men der mangler en erstatning så.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af MrBangDK » 28. sep 2015, 20:33

Yankee skrev:
KlaskmyggenNoah skrev: Jeg forstår faktisk godt hvorfor Dalsgaard hans alder og erfaring taget i betragtning, ønsker at komme ud og prøve noget andet end AaB. Men hvis det ikke lykkes, så burde han da kunne finde motivationen i AaB, ellers skal han selvfølgelig ikke være her..

Lige nu tror jeg faktisk det er mentalt værst for ham at være i den limbo han er i nu, efter nyår er der ro på igen, om det så er i AaB eller en anden klub..
Her er vi 100 pct. enige. For mig lyder Dalsgaard bare ikke som en mand, der kan finde motivation i at spille videre i AaB - ellers var han vel ikke så desperat for at komme afsted.

Og det peger jo tilbage på at AaB ikke er noget ret spændende "projekt" for tiden. AK vælger at tage til OB og Thelander vælger at tage til Grækenland. Det er altså ikke specielt fantastiske adresser, de har fundet - men de har alligevel vurderet disse muligheder MEGET bedre end at blive i AaB. På samme måde er Dalsgaard helt elektrisk efter at komme væk, selvom han ikke engang har fået nogle tilbud udefra og realistisk set vel maksimalt kan lande en kontrakt i the Championship eller 2. Bundesliga.

Jeg savner lidt selvransagelse når spillere som de tre decideret flygter fra AaB. Det er jo ikke spillere fra Lucas Andersen-hylden, vi taler om.
Flygter fra AaB? Det er da en retorisk stramning der vil noget!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Buzz Killington » 28. sep 2015, 20:51

MrBangDK skrev:
Yankee skrev:
KlaskmyggenNoah skrev: Jeg forstår faktisk godt hvorfor Dalsgaard hans alder og erfaring taget i betragtning, ønsker at komme ud og prøve noget andet end AaB. Men hvis det ikke lykkes, så burde han da kunne finde motivationen i AaB, ellers skal han selvfølgelig ikke være her..

Lige nu tror jeg faktisk det er mentalt værst for ham at være i den limbo han er i nu, efter nyår er der ro på igen, om det så er i AaB eller en anden klub..
Her er vi 100 pct. enige. For mig lyder Dalsgaard bare ikke som en mand, der kan finde motivation i at spille videre i AaB - ellers var han vel ikke så desperat for at komme afsted.

Og det peger jo tilbage på at AaB ikke er noget ret spændende "projekt" for tiden. AK vælger at tage til OB og Thelander vælger at tage til Grækenland. Det er altså ikke specielt fantastiske adresser, de har fundet - men de har alligevel vurderet disse muligheder MEGET bedre end at blive i AaB. På samme måde er Dalsgaard helt elektrisk efter at komme væk, selvom han ikke engang har fået nogle tilbud udefra og realistisk set vel maksimalt kan lande en kontrakt i the Championship eller 2. Bundesliga.

Jeg savner lidt selvransagelse når spillere som de tre decideret flygter fra AaB. Det er jo ikke spillere fra Lucas Andersen-hylden, vi taler om.
Flygter fra AaB? Det er da en retorisk stramning der vil noget!
Ja for dælen. Dalle siger overhovedet ikke andet end at han er åben for alt der er tilstrækkeligt attraktivt, hvilket jo må være sandheden for alle spillere. Det betyder ikke at han desperat vil væk fra AaB, men bare at han også gerne vil prøve sig af hvis tilbuddet kommer. Han har oplevet en del i AaB, og vil naturligvis gerne sikre fremtiden. Det kræver ikke meget selvransagelse at forstå hvorfor. Og at Thelander vælger at skifte til den vel næststørste klub i Grækenland som spiller europæisk hvert år kan heller ikke betegnes som en flugt. Det er et opad, og ikke til siden for ham, hvilket vel var planen da han valgte AaB frem for Roda i sin tid.

De eneste der kræver selvransagelse her er hvorfor vores spillere ikke er mere attraktive end de er, ikke hvorfor spillere der ikke er født og opvokset i AaB har ambitioner om andet i den udviklingsfase hvor AaB er lige pt. for det er da ret naturligt.

Og til den med motivationen, så bør Dalles motivation netop være ekstra stor hvis han spiller for at blive solgt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Besvar