Henrik Dalsgaard

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5265
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af R Rosenberg » 7. jun 2021, 12:23

Henriksen skrev:
7. jun 2021, 11:55
R Rosenberg skrev:
7. jun 2021, 11:32
Føj. Håber hans karriere i den klub bliver én stor elendighed. Og at hans ankomst til Aalborg Stadion konsekvent bliver mødt af pibekoncert af tyrkiske dimensioner.
Og så bør han glide ud i glemslen, som det ringe menneske han åbenbart er.
Vel ikke Dalsgaards skyld at AaB er blevet en ambitionsforvirret parantes af en lottoindkøbs-klub
Nej, det er da svært skuffende, hvis det holder stik, at AaB skulle have vendt tomlen nedad.
Men at skifte til FCM, uanset, er stadig ubeskriveligt vammelt.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Pastorius » 7. jun 2021, 12:31

R Rosenberg skrev:
7. jun 2021, 12:23
Henriksen skrev:
7. jun 2021, 11:55
R Rosenberg skrev:
7. jun 2021, 11:32
Føj. Håber hans karriere i den klub bliver én stor elendighed. Og at hans ankomst til Aalborg Stadion konsekvent bliver mødt af pibekoncert af tyrkiske dimensioner.
Og så bør han glide ud i glemslen, som det ringe menneske han åbenbart er.
Vel ikke Dalsgaards skyld at AaB er blevet en ambitionsforvirret parantes af en lottoindkøbs-klub
Nej, det er da svært skuffende, hvis det holder stik, at AaB skulle have vendt tomlen nedad.
Men at skifte til FCM, uanset, er stadig ubeskriveligt vammelt.
Ja, det vil altid være en fejlvisning på det moralske kompas.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 854
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af hit666 » 7. jun 2021, 12:51

R Rosenberg skrev:
7. jun 2021, 12:22
Hybris skrev:
7. jun 2021, 12:06
R Rosenberg skrev:
7. jun 2021, 11:32
Føj. Håber hans karriere i den klub bliver én stor elendighed. Og at hans ankomst til Aalborg Stadion konsekvent bliver mødt af pibekoncert af tyrkiske dimensioner.
Og så bør han glide ud i glemslen, som det ringe menneske han åbenbart er.
Mener du helt oprigtigt, at Dalsgaard er et ringe menneske fordi han skifter til FCM eller er det bare noget, du skal lire af fordi de skulle forestille sig at være vores værste rivaler?
Først og fremmest ligner det jo, at AaB ikke har udvist den store interesse i Dalsgaard da man åbenbart har andre planer (dem kan vi så diskutere andetsteds)
For det andet er FCM jo altså bare, objektivt set, langt mere attraktiv end AaB. Kan du nævne ét eneste parameter, hvor AaB står stærkere end FCM udover historie? Vi er jo ikke blot et skridt efter, men efterhånden 3 eller 4 skridt efter og den udvikling ser kun ud til at fortsætte. At nuværende og tidligere AaB spillere skifter til FCK og FCM gør nas - men objektivt set er det jo ganske fornuftigt. At kalde folk for ringe mennesker på baggrund af et skifte til en større klub med større ambitioner er tåbeligt og patetisk.
Alle, der ønsker at spille for den klub er principielt set ringe mennesker. Så er den egentlig ikke så meget længere.
virkelige intelligent skrevet
AaB AaB AaB AaB

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Uldahl » 7. jun 2021, 13:06

R Rosenberg skrev:
7. jun 2021, 12:22
Hybris skrev:
7. jun 2021, 12:06
R Rosenberg skrev:
7. jun 2021, 11:32
Føj. Håber hans karriere i den klub bliver én stor elendighed. Og at hans ankomst til Aalborg Stadion konsekvent bliver mødt af pibekoncert af tyrkiske dimensioner.
Og så bør han glide ud i glemslen, som det ringe menneske han åbenbart er.
Mener du helt oprigtigt, at Dalsgaard er et ringe menneske fordi han skifter til FCM eller er det bare noget, du skal lire af fordi de skulle forestille sig at være vores værste rivaler?
Først og fremmest ligner det jo, at AaB ikke har udvist den store interesse i Dalsgaard da man åbenbart har andre planer (dem kan vi så diskutere andetsteds)
For det andet er FCM jo altså bare, objektivt set, langt mere attraktiv end AaB. Kan du nævne ét eneste parameter, hvor AaB står stærkere end FCM udover historie? Vi er jo ikke blot et skridt efter, men efterhånden 3 eller 4 skridt efter og den udvikling ser kun ud til at fortsætte. At nuværende og tidligere AaB spillere skifter til FCK og FCM gør nas - men objektivt set er det jo ganske fornuftigt. At kalde folk for ringe mennesker på baggrund af et skifte til en større klub med større ambitioner er tåbeligt og patetisk.
Alle, der ønsker at spille for den klub er principielt set ringe mennesker. Så er den egentlig ikke så meget længere.
WOW Nordjysk bonderøvs mentalitet for fuld skrue. :D Gaarde har ikke slået sine folder i AaB helt forgæves, han var om nogen eksponent for den Norjyske Bonderøvs mentalitet, selvom han er midtjyde.

Alt det bedste til Dalle her fra, ser frem til at se ham i ligaen igen, også selvom det er for FCM. I øvrigt tror jeg slet ikke vi har tilbudt ham en kontrakt, men den slags detaljer hænger Bonderøvene sig ikke i. Ej heller at pengene kan investeres bedre andet steds på banen.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4439
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af le Cid » 7. jun 2021, 13:23

Uldahl skrev:
7. jun 2021, 13:06
R Rosenberg skrev:
7. jun 2021, 12:22
Hybris skrev:
7. jun 2021, 12:06
R Rosenberg skrev:
7. jun 2021, 11:32
Føj. Håber hans karriere i den klub bliver én stor elendighed. Og at hans ankomst til Aalborg Stadion konsekvent bliver mødt af pibekoncert af tyrkiske dimensioner.
Og så bør han glide ud i glemslen, som det ringe menneske han åbenbart er.
Mener du helt oprigtigt, at Dalsgaard er et ringe menneske fordi han skifter til FCM eller er det bare noget, du skal lire af fordi de skulle forestille sig at være vores værste rivaler?
Først og fremmest ligner det jo, at AaB ikke har udvist den store interesse i Dalsgaard da man åbenbart har andre planer (dem kan vi så diskutere andetsteds)
For det andet er FCM jo altså bare, objektivt set, langt mere attraktiv end AaB. Kan du nævne ét eneste parameter, hvor AaB står stærkere end FCM udover historie? Vi er jo ikke blot et skridt efter, men efterhånden 3 eller 4 skridt efter og den udvikling ser kun ud til at fortsætte. At nuværende og tidligere AaB spillere skifter til FCK og FCM gør nas - men objektivt set er det jo ganske fornuftigt. At kalde folk for ringe mennesker på baggrund af et skifte til en større klub med større ambitioner er tåbeligt og patetisk.
Alle, der ønsker at spille for den klub er principielt set ringe mennesker. Så er den egentlig ikke så meget længere.
WOW Nordjysk bonderøvs mentalitet for fuld skrue. :D Gaarde har ikke slået sine folder i AaB helt forgæves, han var om nogen eksponent for den Norjyske Bonderøvs mentalitet, selvom han er midtjyde.

Alt det bedste til Dalle her fra, ser frem til at se ham i ligaen igen, også selvom det er for FCM. I øvrigt tror jeg slet ikke vi har tilbudt ham en kontrakt, men den slags detaljer hænger Bonderøvene sig ikke i. Ej heller at pengene kan investeres bedre andet steds på banen.
Jamen så har jeg også nordjysk bonderøvsmentalitet, uagtet at jeg ikke er nordjyde. Jeg ville kunne acceptere et skifte til en hvilken som helst anden klub i verden (er FCM egentlig en klub?), men lige præcis FCM halter så gevaldigt på samtlige moralske parametre. Det er også derfor jeg blev så glad, da Priske forlod dem - jeg bryder mig ikke meget om, når personer jeg dybest set holder af, er tilknyttet det lorteforetagende!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5265
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af R Rosenberg » 7. jun 2021, 13:26

Uldahl skrev:
7. jun 2021, 13:06
R Rosenberg skrev:
7. jun 2021, 12:22
Hybris skrev:
7. jun 2021, 12:06
R Rosenberg skrev:
7. jun 2021, 11:32
Føj. Håber hans karriere i den klub bliver én stor elendighed. Og at hans ankomst til Aalborg Stadion konsekvent bliver mødt af pibekoncert af tyrkiske dimensioner.
Og så bør han glide ud i glemslen, som det ringe menneske han åbenbart er.
Mener du helt oprigtigt, at Dalsgaard er et ringe menneske fordi han skifter til FCM eller er det bare noget, du skal lire af fordi de skulle forestille sig at være vores værste rivaler?
Først og fremmest ligner det jo, at AaB ikke har udvist den store interesse i Dalsgaard da man åbenbart har andre planer (dem kan vi så diskutere andetsteds)
For det andet er FCM jo altså bare, objektivt set, langt mere attraktiv end AaB. Kan du nævne ét eneste parameter, hvor AaB står stærkere end FCM udover historie? Vi er jo ikke blot et skridt efter, men efterhånden 3 eller 4 skridt efter og den udvikling ser kun ud til at fortsætte. At nuværende og tidligere AaB spillere skifter til FCK og FCM gør nas - men objektivt set er det jo ganske fornuftigt. At kalde folk for ringe mennesker på baggrund af et skifte til en større klub med større ambitioner er tåbeligt og patetisk.
Alle, der ønsker at spille for den klub er principielt set ringe mennesker. Så er den egentlig ikke så meget længere.
WOW Nordjysk bonderøvs mentalitet for fuld skrue. :D Gaarde har ikke slået sine folder i AaB helt forgæves, han var om nogen eksponent for den Norjyske Bonderøvs mentalitet, selvom han er midtjyde.

Alt det bedste til Dalle her fra, ser frem til at se ham i ligaen igen, også selvom det er for FCM. I øvrigt tror jeg slet ikke vi har tilbudt ham en kontrakt, men den slags detaljer hænger Bonderøvene sig ikke i. Ej heller at pengene kan investeres bedre andet steds på banen.
Smag og behag. Du er velkommen til at glæde dig over, at fcm styrkes med en super spiller, ligesom jeg ganske givet - i det frie, demokratiske bonderøvssamfund, er velkommen til at ønske det foretagende og alle dets personer, at det hele bliver en fiasko. Så er den næppe så meget længere.
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5265
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af R Rosenberg » 7. jun 2021, 13:26

le Cid skrev:
7. jun 2021, 13:23
Uldahl skrev:
7. jun 2021, 13:06
R Rosenberg skrev:
7. jun 2021, 12:22
Hybris skrev:
7. jun 2021, 12:06
R Rosenberg skrev:
7. jun 2021, 11:32
Føj. Håber hans karriere i den klub bliver én stor elendighed. Og at hans ankomst til Aalborg Stadion konsekvent bliver mødt af pibekoncert af tyrkiske dimensioner.
Og så bør han glide ud i glemslen, som det ringe menneske han åbenbart er.
Mener du helt oprigtigt, at Dalsgaard er et ringe menneske fordi han skifter til FCM eller er det bare noget, du skal lire af fordi de skulle forestille sig at være vores værste rivaler?
Først og fremmest ligner det jo, at AaB ikke har udvist den store interesse i Dalsgaard da man åbenbart har andre planer (dem kan vi så diskutere andetsteds)
For det andet er FCM jo altså bare, objektivt set, langt mere attraktiv end AaB. Kan du nævne ét eneste parameter, hvor AaB står stærkere end FCM udover historie? Vi er jo ikke blot et skridt efter, men efterhånden 3 eller 4 skridt efter og den udvikling ser kun ud til at fortsætte. At nuværende og tidligere AaB spillere skifter til FCK og FCM gør nas - men objektivt set er det jo ganske fornuftigt. At kalde folk for ringe mennesker på baggrund af et skifte til en større klub med større ambitioner er tåbeligt og patetisk.
Alle, der ønsker at spille for den klub er principielt set ringe mennesker. Så er den egentlig ikke så meget længere.
WOW Nordjysk bonderøvs mentalitet for fuld skrue. :D Gaarde har ikke slået sine folder i AaB helt forgæves, han var om nogen eksponent for den Norjyske Bonderøvs mentalitet, selvom han er midtjyde.

Alt det bedste til Dalle her fra, ser frem til at se ham i ligaen igen, også selvom det er for FCM. I øvrigt tror jeg slet ikke vi har tilbudt ham en kontrakt, men den slags detaljer hænger Bonderøvene sig ikke i. Ej heller at pengene kan investeres bedre andet steds på banen.
Jamen så har jeg også nordjysk bonderøvsmentalitet, uagtet at jeg ikke er nordjyde. Jeg ville kunne acceptere et skifte til en hvilken som helst anden klub i verden (er FCM egentlig en klub?), men lige præcis FCM halter så gevaldigt på samtlige moralske parametre. Det er også derfor jeg blev så glad, da Priske forlod dem - jeg bryder mig ikke meget om, når personer jeg dybest set holder af, er tilknyttet det lorteforetagende!
Just.
Ædruelighedens stemme

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10657
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af jonas386 » 7. jun 2021, 13:45

Nu er jeg nok selv grebet af bonderøvsmentaliteten, men mit indtryk af Gaarde (uden at jeg kender ham som sådan) ville da være, at han ville være glad på Dalsgaards vegne. Han (Gaarde) slår mig ikke umiddelbart som typen der bærer nag, eller ønsker ulykke for andre mennesker. Han havde mig bekendt muligheden for at få sparket David Nielsen i spjældet (i kølvandet på 'Sorte Svin'), men var (som jeg forstår det) den primære grund til at David ikke endte med en voldsdom.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13642
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Funky » 7. jun 2021, 14:13

Vi ved endnu ikke, hvilket valg Dalle overhovedet har haft - har AaB været på banen? Vi ved kun, han har skrevet med den sjælløse, Herningsmarte Bestseller/ulvehylskoncern, hvilket i min verden reducerer alt og alle, som har med det monstrum at gøre, til ligegyldighed. Uanset hvor mange penge, de vælter rundt i, og hvor mange pokaler, de vinder. Og deri ligger der da en følelse af tab, for Dalle var en spiller med AaB-identitet som kunne være blevet styrket med et skifte hjem til AaB. Men det er så mit tab, formentlig ikke Dalles. Han er nok bare endnu en prof med blik for de smarte karrierevalg.

Sådan er det så blevet. Han har sikkert det store smil på ned til banken, og har optimeret sine chancer for at løfte flere trofæer. Det sidste håber jeg på, stik mod den herskende fodboldlogik, kommer til at ske. Gid det lamme foretagende får realiseret sig selv lige så meget som Saurons sorte Bestseller-tårn på Heden. Så i min drømmeverden må Dalle nøjes med at glæde sig over pengene, og forhåbentlig rigtig meget endda, for der er ikke nogen særlig relation til AaB tilbage at lune sig ved på de kolde vinteraftener. Det sidste overlever han nok.

Videre.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3571
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Hovedet » 7. jun 2021, 14:15

Bisgaard skrev:
7. jun 2021, 10:34
Trist at se at FCM løber med Henrik Dalsgaard, men hans valg er ganske forudsigeligt. Sådan er det når AaB er blevet forvandlet til an parentes i dansk fodbold. En klub der hverken kan tilbyde løn eller sportslige udfordringer der matcher "topklubberne" i Danmark. Det kan godt være at AaB ser sig selv som en stor klub i Danmark, men fakta er at vi er blevet overhalet at indtil flere klubber (Randers, AGF, FCN og måske efterhånden også Sønderjydske). Det vil kræve overraskelser af de helt store hvis AaB skal komme bare i nærheden af top 4 i næste sæson. AaB må til at indstille sig på at være den bløde mellemvare som i enkelte sæsoner ville kunne spille sig i slutspillet. Jeg er glad for at have oplevet et par mesterskabet til AaB, for jeg er unægtelig bange for at det aldrig sker igen.....
Enig. Vi er meget langt fra de største klubber i landet - længere end vi nogensinde har været i Superligaens levetid - og vi er også godt på vej til at blive overhalet af klubber som Randers, FCN og SønderjyskE. Selvfølgelig vil klassespillere aldrig tilvælge AaB, hvis de har reelle alternativer. Vi vil kun kunne tiltrække en Henrik Dalsgaard, hvis han havde været skadet i 3-4 år eller lignende. Dette her er blot endnu en i en uendelig række af nederlag.

Vi skal revidere vores selvforståelse, og så skal alt det her nonsens om top 4 forstumme, når der tydeligvis ikke er nogen substans i de udmeldinger. Det bliver de næste sæsoner en udfordring alene at bevare status quo i forhold til sæsonerne efter 2014.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Mogens » 7. jun 2021, 14:20

Det er fandenfløjtemig ulækkert. Jeg hader at se tidligere AaB-drenge, som man kunne håbe ville tilvælge AaB, ende i en af de mest klamme "klubber" i DK.

Jeg forstår ham til dels, da løn og ambitioner hos de fleste vægter højere end hjertet, men det skal ikke afholde mig fra at ønske ham alt andet end held og lykke og et godt ophold i fcm.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3571
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Hovedet » 7. jun 2021, 14:30

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... -billedet/

Dette her er næsten på niveau med Allan Gaarde i storhedstiden :aabfan:

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af FlemmingG » 7. jun 2021, 14:31

Hovedet skrev:
7. jun 2021, 14:15
Bisgaard skrev:
7. jun 2021, 10:34
Trist at se at FCM løber med Henrik Dalsgaard, men hans valg er ganske forudsigeligt. Sådan er det når AaB er blevet forvandlet til an parentes i dansk fodbold. En klub der hverken kan tilbyde løn eller sportslige udfordringer der matcher "topklubberne" i Danmark. Det kan godt være at AaB ser sig selv som en stor klub i Danmark, men fakta er at vi er blevet overhalet at indtil flere klubber (Randers, AGF, FCN og måske efterhånden også Sønderjydske). Det vil kræve overraskelser af de helt store hvis AaB skal komme bare i nærheden af top 4 i næste sæson. AaB må til at indstille sig på at være den bløde mellemvare som i enkelte sæsoner ville kunne spille sig i slutspillet. Jeg er glad for at have oplevet et par mesterskabet til AaB, for jeg er unægtelig bange for at det aldrig sker igen.....
Enig. Vi er meget langt fra de største klubber i landet - længere end vi nogensinde har været i Superligaens levetid - og vi er også godt på vej til at blive overhalet af klubber som Randers, FCN og SønderjyskE. Selvfølgelig vil klassespillere aldrig tilvælge AaB, hvis de har reelle alternativer. Vi vil kun kunne tiltrække en Henrik Dalsgaard, hvis han havde været skadet i 3-4 år eller lignende. Dette her er blot endnu en i en uendelig række af nederlag.

Vi skal revidere vores selvforståelse, og så skal alt det her nonsens om top 4 forstumme, når der tydeligvis ikke er nogen substans i de udmeldinger. Det bliver de næste sæsoner en udfordring alene at bevare status quo i forhold til sæsonerne efter 2014.
Altså, skal vi nu ikke lige afvente og se hvad der sker i transfervinduet før vi dømmer AaB til evig kamp om nedrykning?? Jeg synes også det er godt gammeldags træls at Dalsgaard vender snuden mod Herning, men hvad nu HVIS - ved godt det er usandsynligt, but humor me - Inge har en yngre og tæt på ligeså god spiller i kikkerten? Vi aner det ikke, men også derfor jeg lige synes vi skal lade klubben komme igennem det kommende transfervindue før vi fælder dom! Måske vi står som de helt store vindere efter at have hentet 3-5 super spillere ind

RufusTheDog

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af RufusTheDog » 7. jun 2021, 14:40

Føj for satan!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Forza » 7. jun 2021, 14:40

Jeg er fløjtende ligeglad med om han kan vinde titler og tjene flere penge eller om AaB overhovedet bød på ham.

Nu er han en Herning spiller og jeg håber han aldrig får en landskamp igen eller får nogen som helst former for succes.

Selvfølgelig skal han buhes. Han er skiftet til en af vores absolutte hadeklubber. Det har intet med bonderøvsmentalitet at gøre. Tilsvarende havde også været tilfældet for spillere der kommer fra Aarhus/Odense/København.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

RufusTheDog

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af RufusTheDog » 7. jun 2021, 14:57

Forza skrev:
7. jun 2021, 14:40
Jeg er fløjtende ligeglad med om han kan vinde titler og tjene flere penge eller om AaB overhovedet bød på ham.

Nu er han en Herning spiller og jeg håber han aldrig får en landskamp igen eller får nogen som helst former for succes.

Selvfølgelig skal han buhes. Han er skiftet til en af vores absolutte hadeklubber. Det har intet med bonderøvsmentalitet at gøre. Tilsvarende havde også været tilfældet for spillere der kommer fra Aarhus/Odense/København.
Sådan har det altid været. Når fankulturens mekanismer udspiller sig lokalt er det “bøvet, kikset og bonderøvsagtigt”. Når det foregår i udlandet er det “fanatisk og eksotisk”. Man undres.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 7. jun 2021, 15:21

R Rosenberg skrev:
7. jun 2021, 12:23
Henriksen skrev:
7. jun 2021, 11:55
R Rosenberg skrev:
7. jun 2021, 11:32
Føj. Håber hans karriere i den klub bliver én stor elendighed. Og at hans ankomst til Aalborg Stadion konsekvent bliver mødt af pibekoncert af tyrkiske dimensioner.
Og så bør han glide ud i glemslen, som det ringe menneske han åbenbart er.
Vel ikke Dalsgaards skyld at AaB er blevet en ambitionsforvirret parantes af en lottoindkøbs-klub
Nej, det er da svært skuffende, hvis det holder stik, at AaB skulle have vendt tomlen nedad.
Men at skifte til FCM, uanset, er stadig ubeskriveligt vammelt.
Jeg har det fint med at Dalle ikke returnerer til AaB. Han bliver snart 32 år og kan efterhånden se karrieren lakke mod enden, Dalle er givetvis dyr i drift og jeg tror at vores begrænsede budget kan bruges langt bedre på andre positioner

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10657
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af jonas386 » 7. jun 2021, 15:21

Hovedet skrev:
7. jun 2021, 14:30
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... -billedet/

Dette her er næsten på niveau med Allan Gaarde i storhedstiden :aabfan:
Der siges ikke så meget i det interview, men jeg er egentlig heller ikke så utilfreds over, at det ikke lige bliver Dalsgaard. Men der skal simpelthen en højre back ind. Det kan godt være at Pallesen har lavet et fint antal af oplæg, men han har stadig ikke lært at tæmme en bold, kan ikke drible, ikke slå en aflevering eller og kan ikke placere sig defensivt.
Manden har ingen flair, og kan kun komme forbi en mand ved at løbe igennem ham. En offensivt tænkende back med teknik og power havde også gjort underværker for Kusk, der ellers ofte er meget alene med at bygge op i højre siden. Pallesen er en kraftfuld spiller, men mangler bare for meget til at være en moderne back. Hvis man så Joakim Mæhle imod Bosnien (et andet niveau, i know) så kan man nemt se forskellen på en back der tør skabe chancer, der tør gå diagonalt med bolden ved fødderne og som tør at opsøge bagerste stolpe. Det skaber bare en hel anden form for kaos end konstant at løbe til baglinjen og i 6/10 tilfælde sparke bolden ud.

Pallesen er meget fastlåst i sit spil, og som så mange andre AaB spillere, så er han bare en type der fungerede for 15-20 år siden, men som ikke har en fremtid hvis man vil være med i toppen eller vil sælge spillere for mange millioner.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3571
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Hovedet » 7. jun 2021, 15:46

FlemmingG skrev:
7. jun 2021, 14:31
Hovedet skrev:
7. jun 2021, 14:15
Bisgaard skrev:
7. jun 2021, 10:34
Trist at se at FCM løber med Henrik Dalsgaard, men hans valg er ganske forudsigeligt. Sådan er det når AaB er blevet forvandlet til an parentes i dansk fodbold. En klub der hverken kan tilbyde løn eller sportslige udfordringer der matcher "topklubberne" i Danmark. Det kan godt være at AaB ser sig selv som en stor klub i Danmark, men fakta er at vi er blevet overhalet at indtil flere klubber (Randers, AGF, FCN og måske efterhånden også Sønderjydske). Det vil kræve overraskelser af de helt store hvis AaB skal komme bare i nærheden af top 4 i næste sæson. AaB må til at indstille sig på at være den bløde mellemvare som i enkelte sæsoner ville kunne spille sig i slutspillet. Jeg er glad for at have oplevet et par mesterskabet til AaB, for jeg er unægtelig bange for at det aldrig sker igen.....
Enig. Vi er meget langt fra de største klubber i landet - længere end vi nogensinde har været i Superligaens levetid - og vi er også godt på vej til at blive overhalet af klubber som Randers, FCN og SønderjyskE. Selvfølgelig vil klassespillere aldrig tilvælge AaB, hvis de har reelle alternativer. Vi vil kun kunne tiltrække en Henrik Dalsgaard, hvis han havde været skadet i 3-4 år eller lignende. Dette her er blot endnu en i en uendelig række af nederlag.

Vi skal revidere vores selvforståelse, og så skal alt det her nonsens om top 4 forstumme, når der tydeligvis ikke er nogen substans i de udmeldinger. Det bliver de næste sæsoner en udfordring alene at bevare status quo i forhold til sæsonerne efter 2014.
Altså, skal vi nu ikke lige afvente og se hvad der sker i transfervinduet før vi dømmer AaB til evig kamp om nedrykning?? Jeg synes også det er godt gammeldags træls at Dalsgaard vender snuden mod Herning, men hvad nu HVIS - ved godt det er usandsynligt, but humor me - Inge har en yngre og tæt på ligeså god spiller i kikkerten? Vi aner det ikke, men også derfor jeg lige synes vi skal lade klubben komme igennem det kommende transfervindue før vi fælder dom! Måske vi står som de helt store vindere efter at have hentet 3-5 super spillere ind
Ah, vi rykker sgu ikke ned, men jeg kan heller ikke se, at vi skulle være på vej til at rykke den anden vej. Snarere status quo i forhold til de øvrige post - 2014 - sæsoner.

Hvad skal han dog stille op den stakkels Inge? Skal han virkelig hente den stribe klassespillere, som vi har behov for, skal han godt nok slå markedet med flere længder. Vi har jo ikke den økonomiske formåen, og vi er ærlig talt heller ikke særligt attraktive som klub. Det bliver nok snarere et Hobroinspireret transfervindue med udenlandske spillere fra hid og did, og han skal dæleme have en heldig hånd, hvis det skal bringe os videre fra det nuværende udgangspunkt.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Henrik Dalsgaard

Indlæg af Julgranen » 7. jun 2021, 15:52

Hovedet skrev:
7. jun 2021, 15:46
Det bliver nok snarere et Hobroinspireret transfervindue med udenlandske spillere fra hid og did, og han skal dæleme have en heldig hånd, hvis det skal bringe os videre fra det nuværende udgangspunkt.
Hvor i alverden kommer den opfattelse fra, at det er dét han vil hente? Han har udmærket sig, ved udelukkende at bruge mange penge på Hiljemark. Alle andre spillere har han fisket relativt billigt, med Prica som det helt store scoop til pengene.

I en økonomisk usikker tid var dét det eneste rigtige. Men med det store bud på Kamara, så ER der altså penge på kistebunden og man går efter spillere som kan levere over evne - som Louka Prip.

Besvar