Hold da op.. Han går ikke fra topscorer til slet ikke at blive udtaget af rent sportslige årsager.. det kan simpelthen ikke passe du selv tror det.Jesper Schmidt skrev:Jeg tror bestemt AK spiller, hvis han beviser til træning at han er bedre end de andre, og det er vel også det der bliver meldt ud. Forskellen er vel blot at han nu netop skal bevise det, hvor det måske tidligere var de andre som skulle bevise de var bedre end AK pga. hans status. Men det er klart at AK ikke bliver den første som bliver afprøvet, hvis de nuværende startende angribere ikke slår til... så skal han have gjort det exceptionelt til træning.
Kent vil ha AaB angriber til OB
-
- Allstar
- Favoritspiller: Chris Rolfe
Re: Kent vil ha AaB angriber til OB
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
-
- Ynglinge
- Favoritspiller: ...ingen over klubben
- Geografisk sted: Aalborg
Han udtaler jo netop at hvis Thomsen ryger, så skal der handles en erstatning? I øvrigt så giver det slet ingen mening at bruge AK, hvis andre har vist sig at være skarpere eller stort set lige så skarpe...AllanPedersen skrev:Egentlig synes jeg det er rigtig fint man gør det på den måde..
Samtidig tænker jeg efterhånden om Søndergaard blev valgt pga. af sine kompetencer eller fordi han er den letteste træner at styre for
ledelsen?
Virker til han accepterer alt uden bøvl.. "vi får ingen nye spillere... vi mister Thomsen.. du må ikke bruge Ak... "
"Du får lav løn, og du har intet transfer budget.. og du skal spille med om top 4..."
"Ok.. yes chef.. ja chef"
Kent Nielsen er nok mere typen der stamper i jorden og siger han ville have AK med hvis han var den bedste.. ligemeget hvad omstændighederne er.
Det bedste vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
-
- Allstar
Så du tror i ramme alvor AK er gået fra at vore topscorer til slet ikke at kunne være med på bænken?ContractManager skrev:Han udtaler jo netop at hvis Thomsen ryger, så skal der handles en erstatning? I øvrigt så giver det slet ingen mening at bruge AK, hvis andre har vist sig at være skarpere eller stort set lige så skarpe...AllanPedersen skrev:Egentlig synes jeg det er rigtig fint man gør det på den måde..
Samtidig tænker jeg efterhånden om Søndergaard blev valgt pga. af sine kompetencer eller fordi han er den letteste træner at styre for
ledelsen?
Virker til han accepterer alt uden bøvl.. "vi får ingen nye spillere... vi mister Thomsen.. du må ikke bruge Ak... "
"Du får lav løn, og du har intet transfer budget.. og du skal spille med om top 4..."
Kent Nielsen er nok mere typen der stamper i jorden og siger han ville have AK med hvis han var den bedste.. ligemeget hvad omstændighederne er.
Af rent sportslige årsager?.
Og ikke fordi Søndergaard har fået af vide han ikke skal bruge ham?
- Kristian
- Allstar
- Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland
Mon ikke det er Søndergaard der bestemmer hvem der sætter holdet i AaB. Nægter at tro på, at Gaarde siger til LS, at AK skal på reserveholdet. Sådan håber jeg for guds skyld ikke vores klub bliver drevet.AllanPedersen skrev:Egentlig synes jeg det er rigtig fint man gør det på den måde..
ledelsen?
Mon ikke LS ser fornuften i at spille med de angribere her i starten, der rent faktisk har en fremtid i klubben.
------------------
mvh Kristian
mvh Kristian
-
- Allstar
- Geografisk sted: Middelfart
Det der er ren brok og intet andet.AllanPedersen skrev:Hold da op.. Han går ikke fra topscorer til slet ikke at blive udtaget af rent sportslige årsager.. det kan simpelthen ikke passe du selv tror det.Jesper Schmidt skrev:Jeg tror bestemt AK spiller, hvis han beviser til træning at han er bedre end de andre, og det er vel også det der bliver meldt ud. Forskellen er vel blot at han nu netop skal bevise det, hvor det måske tidligere var de andre som skulle bevise de var bedre end AK pga. hans status. Men det er klart at AK ikke bliver den første som bliver afprøvet, hvis de nuværende startende angribere ikke slår til... så skal han have gjort det exceptionelt til træning.
Hvis du var træner ville du så have udtaget ham ? Hvem ville du have undladt at udtage i stedet ? Det nemme valg var inden kampen Abildgaard, fordi han blot var fyld. Hvilket jo så ikke var tilfældet.
Du ville være nød til at udelade en anden angriber. At udelade Spalvis ville være mindst ligeså håbløs. Der var udtaget en reservemålmand, ingen reserver til forsvaret, så det er nok ikke der, du vil undlade yderligere en spiller.
Truppen var:
1 Nicolai Larsen, 4 Jakob Blåbjerg, 5 Kenneth Emil Petersen, 6 Jukka Raitala, 7 Thomas Enevoldsen, 8 Rasmus Würtz, 9 Thomas Augustinussen, 10 Rasmus Jönsson, 11 Nicklas Helenius, 16 Mathias Thrane, 20 Henrik Dalsgaard, 21 Kasper Risgård, 22 Carsten Christensen, 23 Nicolaj Thomsen, 25 Frederik Børsting, 27 Oliver Abildgaard, 30 Andreas Bruhn, 33 Lukas Spalvis
- FlæskeFrank
Ha ha! Nej nu må jeg le.AllanPedersen skrev:Så du tror i ramme alvor AK er gået fra at vore topscorer til slet ikke at kunne være med på bænken?ContractManager skrev:Han udtaler jo netop at hvis Thomsen ryger, så skal der handles en erstatning? I øvrigt så giver det slet ingen mening at bruge AK, hvis andre har vist sig at være skarpere eller stort set lige så skarpe...AllanPedersen skrev:Egentlig synes jeg det er rigtig fint man gør det på den måde..
ledelsen?
Af rent sportslige årsager?.
Og ikke fordi Søndergaard har fået af vide han ikke skal bruge ham?
Jeg må erklære mig 100% enig med AllanPedersen. AK helt udenfor truppen er da soleklart en ordre fra oven.
Jönsson har spillet som en brækket arm i et år nu og det ser ud til han fortsætter stilen. Han har kun et år tilbage af sin kontrakt, så som en anden allerede har nævnt, så er det useriøst at påstå at det er fordi man hellere vil satse på fremtidens spillere.
AK var førstevalg for nogle få uger siden af helt indlysende årsager. Nu vælger AaB at smide point/placeringer fordi man har set sig sur på ham. Patetisk, intet mindre.
Hvor er konsekvensen henne?
Dalsgaards kontrakt udløber også den 31/12. Hvorfor er han stadig fast starter?
Hvorfor ikke afkræve ham et svar? Hvis han ikke ønsker at forlænge så skal han da heller ikke udtages til flere førsteholdskampe.
De interesserede kandidater der var til trænerjobbet takkede pænt nej når de erfarede, at de blev tilbudt en lav løn, ingen penge til at investere i spillertruppen, ingen indflydelse på hvordan der skal spilles (det bestemmes af Poul Erik og Co.)
Alt sammen noget jeg bragte på banen i tråden om den nye træner, og nu kan vi så konstatere at træneren heller ikke må stille med det til enhver tid stærkeste hold.
Nej jeg forstår så udemærket det blev Lars fra Ålleren.
- Provst i Brovst
- Allstar
- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
IQen er altså droppet drastisk herinde.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Eller måske vælger træneren at bruge de angribere, der har en fremtid i klubben. Det er jo ikke fordi, AK er niveauer over de andre.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Amen. Man overvejer jo nærmest en Lindvang efterhånden. Det er jo ren nationen herinde.Provst i Brovst skrev:IQen er altså droppet drastisk herinde.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
- Allstar
Så du ville have udeladt Jönsson i stedet for AK ?Patmand skrev:Jeg må erklære mig 100% enig med AllanPedersen. AK helt udenfor truppen er da soleklart en ordre fra oven.
Jönsson har spillet som en brækket arm i et år nu og det ser ud til han fortsætter stilen.
- FlæskeFrank
Som Jönsson?Kunji skrev:Eller måske vælger træneren at bruge de angribere, der har en fremtid i klubben. Det er jo ikke fordi, AK er niveauer over de andre.
Er han fremtidens mand?
AK har 6 måneder tilbage, Jönsson 12.
Vi ved AK er i form og tilmed ser ud til lægge yderligere på. Jönsson...han er langsom og uskarp. Til gengæld er han dyr i løn.
Med jeres logik så skal Dalsgaard spille reserveholdskampe så snart Patrick K. er klar.
Jeg kan også mærke lysten bliver mindre til at deltage. Synes godt nok der er ufattelig meget negativitet herinde, så man bliver helt træt. Jeg har aldrig været jubeloptimist, og elsker at vi kan se med kritiske briller på vores klub. Men jeg synes godt nok efterhånden det er blevet for meget, hvor intet er positivt, og alt kan drejes til at være noget negativt. Det synes jeg er lidt trist.Kunji skrev:Amen. Man overvejer jo nærmest en Lindvang efterhånden. Det er jo ren nationen herinde.Provst i Brovst skrev:IQen er altså droppet drastisk herinde.
Til dem der fabler om at en AK udenfor truppen koster point nu og her. Kan samme argument så ikke bruges om vores forår, hvis han har taget en plads foran Spalvis, Jönsson eller Helenius i en halvsæson, og den person der ikke får spilletid i stedet for AK, så skal til at spilles ind? Og så er der altså forskel på en spiller der muligvis/muligvis ikke forlænger sin kontrakt, og så en spiller der direkte har kørt om hjørner med AaB i en kontraktforhandling, hvor han har snakket om udlandet trækker, for så at skifte til en direkte konkurrent i suppen.
EDIT: Har jeg misset noget, eller har vi kun spillet 1(!) kamp i sæsonen? Det er lidt tidligt at dømme Jönssons sæson som værende lort, men det passer jo meget godt til trenden herinde for tiden.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Jeg kan forstå du er synsk, og ved at Dalsgaard og Jönsson ligesom AK er fortid til vinter, og har skrevet kontrakt med en anden klub? Kan du eventuelt smide nogle lottotal på bordet, når du tilsyneladende har styr på hvad fremtiden bringer?Patmand skrev:Som Jönsson?Kunji skrev:Eller måske vælger træneren at bruge de angribere, der har en fremtid i klubben. Det er jo ikke fordi, AK er niveauer over de andre.
Er han fremtidens mand?
AK har 6 måneder tilbage, Jönsson 12.
Vi ved AK er i form og tilmed ser ud til lægge yderligere på. Jönsson...han er langsom og uskarp. Til gengæld er han dyr i løn.
Med jeres logik så skal Dalsgaard spille reserveholdskampe så snart Patrick K. er klar.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Lad mig svare sådan her; jeg ville have stillet det stærkeste hold og gået efter tre point.FlæskeFrank skrev:Så du ville have udeladt Jönsson i stedet for AK ?Patmand skrev:Jeg må erklære mig 100% enig med AllanPedersen. AK helt udenfor truppen er da soleklart en ordre fra oven.
Jönsson har spillet som en brækket arm i et år nu og det ser ud til han fortsætter stilen.
AK ville have været mit førstevalg baseret på forårets kampe. Så havde jeg nok valgt Helenius som hans makker i front. I øvrigt syntes jeg de to komplimenter hinanden bedre end Helenius/Jönsson.
Jönsson er langsom og uskarp og det virker som om han er uvenner med bolden pt.
Jeg tror Jönsson har mere brug for reserveholdskampekampe end AK.
Det er AaB bedre tjent med.
-
- Allstar
Jamen hvem er det, som ikke skulle have været i truppen. En ny mand i truppen betyder, at en anden skal forlade truppen. Her kan jeg ikke se rimeligheden i at stille op med fire angribere: Jönsson, Helenius, Spalvis og AK. Det er jo det, du vil med, mindre du mener en af de andre angribere skal udgå af truppen.Patmand skrev:Lad mig svare sådan her; jeg ville have stillet det stærkeste hold og gået efter tre point.FlæskeFrank skrev:Så du ville have udeladt Jönsson i stedet for AK ?Patmand skrev:Jeg må erklære mig 100% enig med AllanPedersen. AK helt udenfor truppen er da soleklart en ordre fra oven.
AK ville have været mit førstevalg baseret på forårets kampe. Så havde jeg nok valgt Helenius som hans makker i front. I øvrigt syntes jeg de to komplimenter hinanden bedre end Helenius/Jönsson.
- FlæskeFrank
- Spanky
- Allstar
- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Debatsiden er efterhånden spækket til med hysteriske kællinger åbenbart - slap af!
Det AaB er bedst tjent med er, at få OB til at hoste op med nogle klejner inden dette vindue klapper i. Derfor er det fint på nuværende tidspunkt at sætte hårdt mod hårdt og give udtryk for, at AK ikke får så meget som et min. på førsteholdet i efteråret.
Såfremt det ender med AK er i AaB efter vinduet er lukket, så skal han selvfølgelig spille, hvis Søndergaard vurderer at han er god nok - længere er den ikke.
Det AaB er bedst tjent med er, at få OB til at hoste op med nogle klejner inden dette vindue klapper i. Derfor er det fint på nuværende tidspunkt at sætte hårdt mod hårdt og give udtryk for, at AK ikke får så meget som et min. på førsteholdet i efteråret.
Såfremt det ender med AK er i AaB efter vinduet er lukket, så skal han selvfølgelig spille, hvis Søndergaard vurderer at han er god nok - længere er den ikke.
Du har ikke forstået hvad jeg har skrevet. Jeg ville have ladet AK starte inde i stedet for Jönsson.FlæskeFrank skrev:Jamen hvem er det, som ikke skulle have været i truppen. En ny mand i truppen betyder, at en anden skal forlade truppen. Her kan jeg ikke se rimeligheden i at stille op med fire angribere: Jönsson, Helenius, Spalvis og AK. Det er jo det, du vil med, mindre du mener en af de andre angribere skal udgå af truppen.Patmand skrev:Lad mig svare sådan her; jeg ville have stillet det stærkeste hold og gået efter tre point.FlæskeFrank skrev:Så du ville have udeladt Jönsson i stedet for AK ?Patmand skrev:Jeg må erklære mig 100% enig med AllanPedersen. AK helt udenfor truppen er da soleklart en ordre fra oven.
Jeg er sådan set ligeglad med om AaB vælger tre eller fire angribere til truppen.
Mig bekendt stillede AaB i øvrigt med fire angribere i går. Kom Enevoldsen ikke ind og erstattede Jönsson?
For min skyld kunne man have udeladt Jönsson eller Spalvis. Spalvis fik ingen spilletid og Jönsson fik nok engang bevist han er lysår fra at være i form. En form han har jagtet i et år nu.
-
- Allstar
Nu er det jo en del sværere, at sætte en spiller på tribunen istedet for blot at sætte ham på bænken. Det var derfor jeg bad dig om at forholde dig til truppen og ikke blot hvem som skulle starte inde.
Iøvrigt hvis AaB synes, han er så fantastisk, som du mener, så ville de jo lade ham spille. Så når han har lavet 10 mål i august, så skulle OB jo nok finde penge til at hente ham nu.
Iøvrigt hvis AaB synes, han er så fantastisk, som du mener, så ville de jo lade ham spille. Så når han har lavet 10 mål i august, så skulle OB jo nok finde penge til at hente ham nu.
- FlæskeFrank
Nej, men hans niveau siden han kom på kontrakt har ikke været til noget der ligner en startplads. I går skaber han INTET, hverken for sig selv eller sine medspillere. Lunter rundt som var han Peter Lassen.Frygah skrev:[
EDIT: Har jeg misset noget, eller har vi kun spillet 1(!) kamp i sæsonen? Det er lidt tidligt at dømme Jönssons sæson som værende lort, men det passer jo meget godt til trenden herinde for tiden.
Det kan tælles på en hånd hvor mange gode aktioner han har haft det sidste halve år. Faktum lige nu er at han er pivringe, og at vi ikke har set skyggen af niveauet fra mesterskabssæsonen og efterhånden nok også må tvivle på om vi ser det igen, inden han (formentlig) stikker videre. Han virker simpelthen så ufatteligt langsom.
-
- Allstar
Det er sådan en sportschef tænker...Kunji skrev:Eller måske vælger træneren at bruge de angribere, der har en fremtid i klubben. Det er jo ikke fordi, AK er niveauer over de andre.
En træner sætter det bedste hold...
AK siger:
"Da jeg skiftede til OB blev jeg fortalt, at jeg nu står bagerst i køen, og med det antal angribere, vi har i truppen, tyder det ikke på, at jeg kommer til at spille en stor rolle i efteråret."
Han var vores bedste angriber sidste år. og får af vide han er bagerst lige efter han skriver ny kontrakt med OB..
Forestil dig han havde skrevet ny kontrakt for 2 uger siden med OS.. ville du så ikke synes det var mærkeligt hvis han ikke var med?.
Det kan godt være jeg nogle gange har nogle uberretiget hjerneblødninger herinde.
men så tåbelige kan i sku da ikke være at i ikke kan regne ud LS har fået af vide vi ikke skal bruge AK oppe fra.