Christian Bassogog

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: Christian Bassogog

Indlæg af AalBoyeBK » 15. feb 2017, 13:10

aaballday skrev:
Patmand skrev:Har fra en pålidelig kilde på Hornevej at der er kommet et tilbud fra Kina!

Kilden har altid haft ret i sine informationer.
Bum. Så er Gaarde nok ikke kun på ferie i Dubai
Ja, når debatsiden er "in the know", så plejer det jo at være rigtigt...

KJ
Superliga
Superliga
Indlæg: 644
Tilmeldt: 11. jul 2005, 11:47
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Christian Bassogog

Indlæg af KJ » 15. feb 2017, 13:15

Jeg har hørt, at kineserne har budt 500 mio. kr. for Bassogog. Det MÅ være sandt. Bassogog ville ikke misse et vigtigt pre-season-arrangement, med mindre det var for real.

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Christian Bassogog

Indlæg af aaballday » 15. feb 2017, 13:21

KJ skrev:Jeg har hørt, at kineserne har budt 500 mio. kr. for Bassogog. Det MÅ være sandt. Bassogog ville ikke misse et vigtigt pre-season-arrangement, med mindre det var for real.
Det er rigtigt med bud. Også hvad jeg hører nu.

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Christian Bassogog

Indlæg af aaballday » 15. feb 2017, 13:24

Og her bekræfter en af dks skarpeste transferjourbalister. http://nordicbetblog.dk/bassogog-kan-sa ... -soegelys/

Gamen

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Gamen » 15. feb 2017, 13:30

Efter en enkelt god sæson i Olimpija Ljubljana købte Lokomotiv nigerianske Henty for over 30 mio. kr. - rublerne sidder løst i Rusland, så et bud i den størrelsesorden vil ikke undre.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Christian Bassogog

Indlæg af MrBangDK » 15. feb 2017, 13:31

Men der er sgu da federe i Aalborg end i Moskva. Basso vil ikke bytte.. not a fucking chance!
Ska' vi hak'?

Lindvang
2. div
2. div
Indlæg: 218
Tilmeldt: 20. jan 2016, 19:48

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Lindvang » 15. feb 2017, 13:47

Altså, hvis de der kinesiske og russiske klubber virkelig gerne vil have ham, synes jeg ærligt talt, at 5-6 mio € er uambitiøst. Medmindre der kommer en grotesk videresalgsklausul på 50% med.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Yankee » 15. feb 2017, 13:48

MrBangDK skrev:Men der er sgu da federe i Aalborg end i Moskva. Basso vil ikke bytte.. not a fucking chance!
Hvis Bassogog siger nej til et tilbud, der indebærer en transfer på 5-6 mio. €, så skal han have en pistol for panden. Det ville være en fuldstændig fantastisk transfer.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Spanky » 15. feb 2017, 13:51

Kan Gaarde få forhandlet noget hjem som minder om 5-6 mio. €, så skal han ikke tøve med at slå til og løbe grinende ned I banken efterfølgende!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Christian Bassogog

Indlæg af FIDEL » 15. feb 2017, 13:52

Vi skal have 45 mill. dk for ham - intet mindre. Hvis AaB sælger ham for billigt, bliver der lynchstemning i Aalborg!

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Christian Bassogog

Indlæg af De Fem » 15. feb 2017, 13:58

Lindvang skrev:Altså, hvis de der kinesiske og russiske klubber virkelig gerne vil have ham, synes jeg ærligt talt, at 5-6 mio € er uambitiøst. Medmindre der kommer en grotesk videresalgsklausul på 50% med.
Er du seriøs? 40 mio kr er ikke nok?

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Halil » 15. feb 2017, 14:01

Lindvang skrev:Altså, hvis de der kinesiske og russiske klubber virkelig gerne vil have ham, synes jeg ærligt talt, at 5-6 mio € er uambitiøst. Medmindre der kommer en grotesk videresalgsklausul på 50% med.
Med det Bassogog har vist i suppen, så vil jeg mene, at 5-6 mio £ for Basso er en meget god pris til AaB nu, trust me.
Uden Synd Ingen Frelse

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Martino » 15. feb 2017, 14:04

Yankee skrev:
MrBangDK skrev:Men der er sgu da federe i Aalborg end i Moskva. Basso vil ikke bytte.. not a fucking chance!
Hvis Bassogog siger nej til et tilbud, der indebærer en transfer på 5-6 mio. €, så skal han have en pistol for panden. Det ville være en fuldstændig fantastisk transfer.

Enig, så er det satme med at sælge. Kan godt lide Basso, men penge i den størrelsesorden skal vi tage som den lille klub vi er.
Jeg savner Winsnes

Lindvang
2. div
2. div
Indlæg: 218
Tilmeldt: 20. jan 2016, 19:48

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Lindvang » 15. feb 2017, 14:06

Jeg er altid seriøs. Og jeg mener, at den hype, der har været om Basso godtgør, at man sagtens burde kunne hive noget mere hjem. Ikke at 45 mio. ikke ville være fint, men jeg tror bare, at man kunne kræve den højere. Desuden tror jeg ikke, at omtalte klubber just har øjne på ham pga. superligaen.

Men lad os nu se - det ender nok på 1,5-2 mio €.

Lindvang
2. div
2. div
Indlæg: 218
Tilmeldt: 20. jan 2016, 19:48

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Lindvang » 15. feb 2017, 14:07

Halil skrev:
Lindvang skrev:Altså, hvis de der kinesiske og russiske klubber virkelig gerne vil have ham, synes jeg ærligt talt, at 5-6 mio € er uambitiøst. Medmindre der kommer en grotesk videresalgsklausul på 50% med.
Med det Bassogog har vist i suppen, så vil jeg mene, at 5-6 mio £ for Basso er en meget god pris til AaB nu, trust me.
Hold op med at rode rundt i valutaer! Sad!

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Christian Bassogog

Indlæg af white splash » 15. feb 2017, 14:23

Det er et billede af Gaarde på fjæsen hvor han er ude og spille golf i Dubai...
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Pastorius » 15. feb 2017, 14:23

white splash skrev:Det er et billede af Gaarde på fjæsen hvor han er ude og spille golf i Dubai...
Svin!
Med venlig Hilsen
--
Robert

N
1. div
1. div
Indlæg: 309
Tilmeldt: 2. jan 2006, 11:48

Re: Christian Bassogog

Indlæg af N » 15. feb 2017, 14:25

Lindvang skrev:Jeg er altid seriøs. Og jeg mener, at den hype, der har været om Basso godtgør, at man sagtens burde kunne hive noget mere hjem. Ikke at 45 mio. ikke ville være fint, men jeg tror bare, at man kunne kræve den højere. Desuden tror jeg ikke, at omtalte klubber just har øjne på ham pga. superligaen.

Men lad os nu se - det ender nok på 1,5-2 mio €.
Man må også erkende at interessen omkring ham nok aldrig bliver større end den er i skrivende stund. Selv nogle gode præstationer i superligaen vil næppe hæve hans pris yderligere. Så venter vi gambler vi næsten kun med værdiforringelse for øje. Vi forudsætter jo næsten at han kommer tilbage som en ændret spiller, det er han jo ikke.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Køllen I Møllen » 15. feb 2017, 14:27

Lindvang skrev:Jeg er altid seriøs. Og jeg mener, at den hype, der har været om Basso godtgør, at man sagtens burde kunne hive noget mere hjem. Ikke at 45 mio. ikke ville være fint, men jeg tror bare, at man kunne kræve den højere. Desuden tror jeg ikke, at omtalte klubber just har øjne på ham pga. superligaen.

Men lad os nu se - det ender nok på 1,5-2 mio €.
Enig. At diskutere hvad Bassogog er værd for AaB er meningsløst.
Og når vi nu gang på gang sviner AaB til for ikke at kunne sælge dyrt hvorfor i alverden skulle vi sælge til den første der byder over 20 millioner nu?! Det giver da ingen mening, uagtet at Bassogog formentlig aldrig bliver 20 millioner værd for AaB.
Der skal MALKES! Russerere og kinesere der har rigeligt med penge og sagtens kan give 20 millioner for ligegyldige, afrikanske lottokuponer må dælentæskeme til lommen hvis de skal have fat i AFCON 2017s bedste spiller!!!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Køllen I Møllen » 15. feb 2017, 14:28

N skrev:
Lindvang skrev:Jeg er altid seriøs. Og jeg mener, at den hype, der har været om Basso godtgør, at man sagtens burde kunne hive noget mere hjem. Ikke at 45 mio. ikke ville være fint, men jeg tror bare, at man kunne kræve den højere. Desuden tror jeg ikke, at omtalte klubber just har øjne på ham pga. superligaen.

Men lad os nu se - det ender nok på 1,5-2 mio €.
Man må også erkende at interessen omkring ham nok aldrig bliver større end den er i skrivende stund. Selv nogle gode præstationer i superligaen vil næppe hæve hans pris yderligere. Så venter vi gambler vi næsten kun med værdiforringelse for øje. Vi forudsætter jo næsten at han kommer tilbage som en ændret spiller, det er han jo ikke.
Er det grund nok til at sælge til den første klub der byder 10 millioner?
Janteloven eksisterer IKKE!

Besvar