Christian Bassogog
- Provst i Brovst
- Allstar
- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Christian Bassogog
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Christian Bassogog
Cool. Reserveholdet tager pokalen igen i aar!Provst i Brovst skrev:
Ej men maa jo ha' vist en del til traening inden han blev skadet siden man signer ham allerede nu.
edit:
Denne mand er 19 aar
- Provst i Brovst
- Allstar
Nordjyske: AaB skriver med ung camerouner
"... han spiller for Wilmington Hammerheads på tredjehøjeste niveau. (...) Der er ikke tale om en spiller, der bare vil glide direkte ind på holdet. AaB er dog blevet overbevist om camerounerens kvaliteter og ikke mindst hans udviklingspotentiale. (...) Selv om han er på kontrakt i USA er der dog tale om en forholdsvis beskeden transfer rent økonomisk."
"... han spiller for Wilmington Hammerheads på tredjehøjeste niveau. (...) Der er ikke tale om en spiller, der bare vil glide direkte ind på holdet. AaB er dog blevet overbevist om camerounerens kvaliteter og ikke mindst hans udviklingspotentiale. (...) Selv om han er på kontrakt i USA er der dog tale om en forholdsvis beskeden transfer rent økonomisk."
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- Provst i Brovst
- Allstar
Han ser ældre ud en Abdul Sule.
Der er lidt Yeboah over ham. 19 år, siger de? Den tror jeg ikke helt på. At han så også er blevet solgt af ghanesiske Jorge Mendes-kloner ved jeg ikke helt hvad jeg skal sige til. Jeg er i hvert fald spændt på hvad det betyder på længere sigt, hvis han på noget tidspunkt gør sig salgbar.Provst i Brovst skrev:Han ser ældre ud en Abdul Sule.
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Man maa lige lave en MRI scanning paa ham, eller hvad det er man plejer at goere, for at vaere helt sikre. Det kan ikke vaere anderledes.Gamen skrev:Der er lidt Yeboah over ham. 19 år, siger de? Den tror jeg ikke helt på. At han så også er blevet solgt af ghanesiske Jorge Mendes-kloner ved jeg ikke helt hvad jeg skal sige til. Jeg er i hvert fald spændt på hvad det betyder på længere sigt, hvis han på noget tidspunkt gør sig salgbar.Provst i Brovst skrev:Han ser ældre ud en Abdul Sule.
-
- Halftime
- Geografisk sted: Aalborg
En kulstof-14 prøve måske?Buzz Killington skrev:Man maa lige lave en MRI scanning paa ham, eller hvad det er man plejer at goere, for at vaere helt sikre. Det kan ikke vaere anderledes.Gamen skrev:Der er lidt Yeboah over ham. 19 år, siger de? Den tror jeg ikke helt på. At han så også er blevet solgt af ghanesiske Jorge Mendes-kloner ved jeg ikke helt hvad jeg skal sige til. Jeg er i hvert fald spændt på hvad det betyder på længere sigt, hvis han på noget tidspunkt gør sig salgbar.Provst i Brovst skrev:Han ser ældre ud en Abdul Sule.
- Provst i Brovst
- Allstar
Er der nogen der ved om grauballemanden er der endnu?
Interessant signing. Lidt en SE tilgang, hvor der hentes en spiller fra sære steder. Det bliver rigtigt interessant at se hvor længe Gaarde binder ham
- doukas
- Allstar
- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Har lidt svært ved at forstå, at man henter endnu en udviklingsspiller til kanten. Har vi ikke rigeligt i Bruhn, Thrane og Børsting?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Han kan jo tydeligvis noget andet, end dem vi allerede har.doukas skrev:Har lidt svært ved at forstå, at man henter endnu en udviklingsspiller til kanten. Har vi ikke rigeligt i Bruhn, Thrane og Børsting?
Jeg glæder mig til at se ham i aktion, omend det næppe bliver foreløbig.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index
Hvis de vurdere CB's potentiale til at være bedre end de 3, samt han måske har nogle kvaliteter som de ikke har... kunne jo være en usleben diamant man har fundet...doukas skrev:Har lidt svært ved at forstå, at man henter endnu en udviklingsspiller til kanten. Har vi ikke rigeligt i Bruhn, Thrane og Børsting?
- Flower
- Allstar
- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
4 år. Jeg er spændt, men han kan umuligt kun være 19 år.Eksil skrev:Interessant signing. Lidt en SE tilgang, hvor der hentes en spiller fra sære steder. Det bliver rigtigt interessant at se hvor længe Gaarde binder ham
Aabport.dk
- Winning doesn't really matter as long as you win.
Det tyder jo klart på, at han kommer med noget x-faktor, som vores nuværende kantspillere ikke kan bidrage med.
Vi henter ham fra den 3. bedste amerikanske række, så han kommer næppe til at ødelægge vores lønbudget.
Vi henter ham fra den 3. bedste amerikanske række, så han kommer næppe til at ødelægge vores lønbudget.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Det er jo to 2årige kontrater - i streg!!!Flower skrev:4 år. Jeg er spændt, men han kan umuligt kun være 19 år.Eksil skrev:Interessant signing. Lidt en SE tilgang, hvor der hentes en spiller fra sære steder. Det bliver rigtigt interessant at se hvor længe Gaarde binder ham
Aabport.dk
Dejligt med lidt eksotisk tilføjelse til truppen. Spørgsmålet om hvorvidt vi har mange lovende kantspillere. Ja måske, men en Børsting kunne også være i spil til central midt nu Blomqvist virker til at være bagerst i køen der, samt en erkendelse af at Bruhn stadig skal have tid. Svært at vurdere, men fedt med en dribletype. Det har vi manglet.
Velkommen til ham ihvertfald. Jeg er positivt stemt.
Velkommen til ham ihvertfald. Jeg er positivt stemt.
Jeg savner Winsnes
Bhele v2.0.
Bare yngre. Og ældre.
Bare yngre. Og ældre.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Spændende. Han skal nok lige skoles taktisk det første 1-1½ år, så jeg forventer der går noget tid før vi ser ham. At han skulle være 19, det tvivler jeg lidt på, men hvis det er rigtigt, så har vi jo også fin tid til at udvikle ham. Han er utvivlsomt en anden type end dem vi har, så selvom det ikke lige er potentiale på kanten vi mangler mest, synes jeg det er fornuftigt nok at hive ham ind. Han må have vist noget og være ok billig.
Hvad jeg kan læse fra den amerikanske klub, er at han ikke talte engelsk tilbage i maj. Så det er da lidt spændende om han har lært noget og hvor længe der går før han kan kommunikere med holdkammeraterne. Det kan da godt hæmme hans integration i truppen lidt.
Hvad jeg kan læse fra den amerikanske klub, er at han ikke talte engelsk tilbage i maj. Så det er da lidt spændende om han har lært noget og hvor længe der går før han kan kommunikere med holdkammeraterne. Det kan da godt hæmme hans integration i truppen lidt.
Aalborg BK 1885!
-
- Allstar
- Geografisk sted: Middelfart
Det er en toårig kontrakt til den yngre Bassogog og to år til den ældre Bassosog. Altså fire år.Kunji skrev:Bhele v2.0.
Bare yngre. Og ældre.
- FlæskeFrank