Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2009, 11:11
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Walther » 10. aug 2016, 12:01

aaballday skrev:
Walther skrev:
aaballday skrev:
Walther skrev:Flores og Gaarde har forladt kontoret og står nu og ser holdets træning.
Er Friis henne og snakke lidt spansk?
Nej jeg så kun at fyssen var henne og give hånd og sige hej. De var kun derude i 15 minutter eller deromkring. Vejret er ikke ligefrem som i Peru. :-D
Nej præcis. Så de glade ud? ;)
Jeg var desværre ikke tæt nok på til at aflæse ansigtsmimik. Nu går jeg utålmodigt rundt og venter på offentliggørelse.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af abbifar » 10. aug 2016, 12:01

Walther skrev:
aaballday skrev:
Walther skrev:Flores og Gaarde har forladt kontoret og står nu og ser holdets træning.
Er Friis henne og snakke lidt spansk?
Nej jeg så kun at fyssen var henne og give hånd og sige hej. De var kun derude i 15 minutter eller deromkring. Vejret er ikke ligefrem som i Peru. :-D
Lima i dag: 20 grader og en smule regn. Der er sgu ikke så stor forskel.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2009, 11:11
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Walther » 10. aug 2016, 12:06

abbifar skrev:
Walther skrev:
aaballday skrev:
Walther skrev:Flores og Gaarde har forladt kontoret og står nu og ser holdets træning.
Er Friis henne og snakke lidt spansk?
Nej jeg så kun at fyssen var henne og give hånd og sige hej. De var kun derude i 15 minutter eller deromkring. Vejret er ikke ligefrem som i Peru. :-D
Lima i dag: 20 grader og en smule regn. Der er sgu ikke så stor forskel.
Det føles som 10 grader på Hornevej idag. :-(
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

Brugeravatar
Mini-p
Superliga
Superliga
Indlæg: 736
Tilmeldt: 13. jul 2007, 11:01
Geografisk sted: NEW YORK

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Mini-p » 10. aug 2016, 12:33

Få ham nu bare i den trøje og så få taget det billede!
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Siiger
Drenge
Drenge
Indlæg: 48
Tilmeldt: 26. apr 2016, 07:24
Kontakt:

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Siiger » 10. aug 2016, 12:56

Søgaard skrev:Tak til den AaB-fan der havde manipuleret med dagens mest populære nyheder på godmorgen P3, således at ankomsten af Flores havde sneget sig ind på 1. Pladsen.. Høj klasse, det reddede lige min morgen :)
Du kan takke producer på Go' Morgen P3 Mads Møller. Det faldt sgu i god jord her også!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 10. aug 2016, 14:01

Edison Flores er på vej til kbh......???!!???? Er spottet i lufthavnen lige nu.

Billedeupload a gif

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af jernskjorten » 10. aug 2016, 14:04

Poker-One-Kenobi skrev:Edison Flores er på vej til kbh......???!!???? Er spottet i lufthavnen lige nu.
Måske et besøg på ambassade eller lignende i forhold til arbejdstilladelser eller noget andet bureaukratisk crap?

Brugeravatar
Mini-p
Superliga
Superliga
Indlæg: 736
Tilmeldt: 13. jul 2007, 11:01
Geografisk sted: NEW YORK

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Mini-p » 10. aug 2016, 14:05

Poker-One-Kenobi skrev:Edison Flores er på vej til kbh......???!!???? Er spottet i lufthavnen lige nu.

Billedeupload a gif
What! Hvad? Det her fucker med min hjerne!!
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af jernskjorten » 10. aug 2016, 14:07

Mini-p skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Edison Flores er på vej til kbh......???!!???? Er spottet i lufthavnen lige nu.

Billedeupload a gif
What! Hvad? Det her fucker med min hjerne!!
Hvis det var "abort mission", ville kæreste og agent vel være med? Med mindre han har droppet senorita og scoret hende den blonde i Gaajen.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Buzz Killington » 10. aug 2016, 14:10

Haha, fuck der er nerver paa herinde. Det siger vist en del om hvor stor denne transfer er.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 10. aug 2016, 14:11

Buzz Killington skrev:Haha, fuck der er nerver paa herinde. Det siger vist en del om hvor stor denne transfer er.
Og lufthavnsrygterne når nye højder, elsker vi stadig er så åndssvage trods alt.

Brugeravatar
Mini-p
Superliga
Superliga
Indlæg: 736
Tilmeldt: 13. jul 2007, 11:01
Geografisk sted: NEW YORK

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Mini-p » 10. aug 2016, 14:14

Hele året sidder man og er pisse irriteret over der ingen lufthavnsrygter er! - når der så endelig er nogle, som nu, så er man mest af alt irriteret over at der intet er meldt ud !
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gnu » 10. aug 2016, 14:29

Is på. Der kommer ikke noget før tidligst i morgen. AaB vil da ikke lade Flores-bekræftelsen drukne i Gylletankens præsentation af en afdanket, hollandsk konetæver.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gentleman Finn » 10. aug 2016, 15:27

Hvem var det der interviewede ham, kunne da godt tænke mig at høre hvad han havde at sige. Umiddelbart lød det jo til at alt næsten var på plads, så det behager mig ikke at intet er meldt ud endnu

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 10. aug 2016, 15:53

Gentleman Finn skrev:Hvem var det der interviewede ham, kunne da godt tænke mig at høre hvad han havde at sige. Umiddelbart lød det jo til at alt næsten var på plads, så det behager mig ikke at intet er meldt ud endnu
Det var AaBsport.dk der interviewede, umiddelbart et godt tegn. Svært sat se dem lave et "Nå du orkede ikke Hornevej alligevel, hvordan føles det i kroppen lige nu" interview.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Jesper Schmidt » 10. aug 2016, 16:01

Poker-One-Kenobi skrev:
Gentleman Finn skrev:Hvem var det der interviewede ham, kunne da godt tænke mig at høre hvad han havde at sige. Umiddelbart lød det jo til at alt næsten var på plads, så det behager mig ikke at intet er meldt ud endnu
Det var AaBsport.dk der interviewede, umiddelbart et godt tegn. Svært sat se dem lave et "Nå du orkede ikke Hornevej alligevel, hvordan føles det i kroppen lige nu" interview.
Kan de være taget i lufthavnen for at lave et fake "lige ankommet til Danmark" interview måske?

Jeg magter ikke det her, meld nu ud at der er skrevet under for helvede.

Brugeravatar
Kristian60
1. div
1. div
Indlæg: 307
Tilmeldt: 5. okt 2009, 05:10

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Kristian60 » 10. aug 2016, 16:06

Jesper Schmidt skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Gentleman Finn skrev:Hvem var det der interviewede ham, kunne da godt tænke mig at høre hvad han havde at sige. Umiddelbart lød det jo til at alt næsten var på plads, så det behager mig ikke at intet er meldt ud endnu
Det var AaBsport.dk der interviewede, umiddelbart et godt tegn. Svært sat se dem lave et "Nå du orkede ikke Hornevej alligevel, hvordan føles det i kroppen lige nu" interview.
Kan de være taget i lufthavnen for at lave et fake "lige ankommet til Danmark" interview måske?

Jeg magter ikke det her, meld nu ud at der er skrevet under for helvede.
Satans, vi glemte at få det interview da du landede for to timer siden - afsted til nørrenutten!

emil_kj
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 77
Tilmeldt: 23. jan 2015, 09:33

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af emil_kj » 10. aug 2016, 16:09

Claus fra nordjyske melder på twitter: Han er på vej til København for at underskrive forskellige ting ved Udlændingestyrelsen. Spilleberettiget om 2-4 uger

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af MrBangDK » 10. aug 2016, 16:11

emil_kj skrev:Claus fra nordjyske melder på twitter: Han er på vej til København for at underskrive forskellige ting ved Udlændingestyrelsen. Spilleberettiget om 2-4 uger
Typisk AaB - om 4 uger er vi rykket ned!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 10. aug 2016, 16:15

emil_kj skrev:Claus fra nordjyske melder på twitter: Han er på vej til København for at underskrive forskellige ting ved Udlændingestyrelsen. Spilleberettiget om 2-4 uger
Så gir det vel go mening i fht. teorien om at lade FCM underholde den samlede danske sportspresse i dag, og så indkalde til et nordjysk show i morgen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar