Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af strangecap » 17. jun 2018, 08:28

troelsh skrev:
17. jun 2018, 08:19
Lindmark skrev:
17. jun 2018, 07:41
Hovedet skrev:
16. jun 2018, 22:42
Og lad os være ærlige; Flores fik ikke solgt sig selv til en europæisk topklub i dag ...
Han ligger højere i Guardians reader ratings end samtlige danske spillere, bortset fra Schmeichel. Og fik pæne ord med på vejen ("has been excellent") da han blev udskiftet for Guerrero. Men vi kan da godt sidde og tale ham ned her på vores bette forum...
Jeg syntes nu også han var god og det var vel kun en super Schmeichel redning der forhindrede ham i at score igår.

Generelt er det tydeligt han fungerer godt når han har medspillere der er gode i småspillet, det har nok lidt været en mangelvare hos os, når f.eks. Rolim har været på banen syntes jeg også Flores bliver en anden spiller.
Han havde sku en fin kamp og var imponeret over han kunne dække TD i dødbold situationer. Glad for han ikke scorede det må han gerne gøre alt det han kan mod Frankrig og Australien; )

Alpa Chino
1. div
1. div
Indlæg: 268
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Alpa Chino » 17. jun 2018, 10:25

Flores var med på et landshold som fuldstændig smadrer det danske landshold. Jeg synes det var vildt at se hvor god han var.
Jeg ville ønske at AaB spillede som Peru.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af FIDEL » 17. jun 2018, 10:44

Alpa Chino skrev:
17. jun 2018, 10:25
Flores var med på et landshold som fuldstændig smadrer det danske landshold. Jeg synes det var vildt at se hvor god han var.
Jeg ville ønske at AaB spillede som Peru.
Helt enig. Peru var stærkere end jeg troede. De var teknisk overlegne, hurtige, fysisk stærke og aggressive. Imponerende! Men de var så meget uskarpe.
Vanvittigt at dk vandt den kamp. Svineheldige.
Men man lægger ikke så meget mærke til Flores.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14623
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Hanga » 17. jun 2018, 11:53

FIDEL skrev:
17. jun 2018, 10:44


Helt enig. Peru var stærkere end jeg troede. De var teknisk overlegne, hurtige, fysisk stærke og aggressive. Imponerende! Men de var så meget uskarpe.
Vanvittigt at dk vandt den kamp. Svineheldige.
Men man lægger ikke så meget mærke til Flores.
Synes faktisk Flores var med i rigtig meget. Jeg bemærkede især at han kommer meget mere med i feltet end han gør i AaB, hvilket også giver ham 2 store muligheder, og han burde naturligvis have scoret. Tydeligt at han trives bedre på et hold med færre taktiske begrænsninger og med teknisk bedre medspillere end hvad han har hos os.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3533
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Hovedet » 17. jun 2018, 12:28

Lindmark skrev:
17. jun 2018, 07:41
Hovedet skrev:
16. jun 2018, 22:42
Og lad os være ærlige; Flores fik ikke solgt sig selv til en europæisk topklub i dag ...
Han ligger højere i Guardians reader ratings end samtlige danske spillere, bortset fra Schmeichel. Og fik pæne ord med på vejen ("has been excellent") da han blev udskiftet for Guerrero. Men vi kan da godt sidde og tale ham ned her på vores bette forum...
Hellere at vi gør det her på vores perifære forum end andetsteds, kunne man så sige. Der skulle jeg nok forsøge den stik modsatte strategi :-)

Men ærlig talt synes jeg ikke, man så meget til ham og er lidt overrasket over de generelt positive skudsmål, han får med herinde. Jeg synes kun, det er rigtig skønt, at nogle vigtigere personer i den forbindelse end jeg ser noget, jeg ikke ser. Måske jeg også var så optaget af det i øvrigt fremragende peruvianske hold, der jo til tider udspillede os, at jeg ikke havde overskud til Flores.

Jeg bemærkede, at han var involveret i en situation, der kunne have ført til straffespark, og at han ikke fik ordentligt ram på bolden ved en utallige dramatiske situationer i vores straffesparksfelt i 2. halvleg.

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af AK48hamas » 17. jun 2018, 12:35

Jeg synes at flores var mest usynlig af de 4 forreste igår. Tror stadig jens stryger er rundtosset hold op hvor blev han barberet i vores højre side. Dalsgaard var en lille tand bedre.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Yankee » 17. jun 2018, 14:31

Det er jo fint nok at det er medspillernes skyld at Flores ikke har præsteret for AaB.

Man kunne også vende den om. En type som Flores skulle jo gerne gøre sine medspillere bedre og skabe ting på egen hånd. Det gør Kasper Kusk eksempelvis.

Nå, dejligt at han starter for Peru - lad os håbe han kan score mod Australien fx. Ingen vil være tjent med at han starter op i Aalborg efter VM.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14623
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Hanga » 17. jun 2018, 16:30

Yankee skrev:
17. jun 2018, 14:31
Det er jo fint nok at det er medspillernes skyld at Flores ikke har præsteret for AaB.

Man kunne også vende den om. En type som Flores skulle jo gerne gøre sine medspillere bedre og skabe ting på egen hånd. Det gør Kasper Kusk eksempelvis.

Nå, dejligt at han starter for Peru - lad os håbe han kan score mod Australien fx. Ingen vil være tjent med at han starter op i Aalborg efter VM.
Det var skam ikke for at tage Flores i forsvar, men derimod blot en konstatering. Han bør søge et andet sted hen, hvor fodbolden passer bedre til ham. Forhåbentlig kan vi lave et pænt salg på det.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Yankee » 17. jun 2018, 16:51

Hanga skrev:
17. jun 2018, 16:30
Yankee skrev:
17. jun 2018, 14:31
Det er jo fint nok at det er medspillernes skyld at Flores ikke har præsteret for AaB.

Man kunne også vende den om. En type som Flores skulle jo gerne gøre sine medspillere bedre og skabe ting på egen hånd. Det gør Kasper Kusk eksempelvis.

Nå, dejligt at han starter for Peru - lad os håbe han kan score mod Australien fx. Ingen vil være tjent med at han starter op i Aalborg efter VM.
Det var skam ikke for at tage Flores i forsvar, men derimod blot en konstatering. Han bør søge et andet sted hen, hvor fodbolden passer bedre til ham. Forhåbentlig kan vi lave et pænt salg på det.
Helt enig - og heller ikke møntet på dig. Det er jo korrekt at han er bedre på et bedre spillende hold, men det viser jo også at han nok er lidt fejlcastet, da han i modsætning til fx Kusk og Okore ikke er en type, der tager ansvar for holdets spil.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af FIDEL » 17. jun 2018, 17:34

Yankee skrev:
17. jun 2018, 16:51
Hanga skrev:
17. jun 2018, 16:30
Yankee skrev:
17. jun 2018, 14:31
Det er jo fint nok at det er medspillernes skyld at Flores ikke har præsteret for AaB.

Man kunne også vende den om. En type som Flores skulle jo gerne gøre sine medspillere bedre og skabe ting på egen hånd. Det gør Kasper Kusk eksempelvis.

Nå, dejligt at han starter for Peru - lad os håbe han kan score mod Australien fx. Ingen vil være tjent med at han starter op i Aalborg efter VM.
Det var skam ikke for at tage Flores i forsvar, men derimod blot en konstatering. Han bør søge et andet sted hen, hvor fodbolden passer bedre til ham. Forhåbentlig kan vi lave et pænt salg på det.
Helt enig - og heller ikke møntet på dig. Det er jo korrekt at han er bedre på et bedre spillende hold, men det viser jo også at han nok er lidt fejlcastet, da han i modsætning til fx Kusk og Okore ikke er en type, der tager ansvar for holdets spil.
Hvad siger du! En fejlcastet spiller i AaB?! Sikke noget vrøvl... :cheers:

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af frederikshavneren » 21. jun 2018, 16:32

Flores er i startopstillingen mod Frankrig

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gaarde6 » 21. jun 2018, 20:04

Er der et klogt menneske herinde, som kan svare mig på et enkelt spærgsmål?
Hvilken spidskompetence besider Flores?

Jeg kan ikke komme på en eneste ting, som jeg synes han er rigtig god til. Kan i?

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1984
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af 9520AaB » 21. jun 2018, 20:13

Gaarde6 skrev:Er der et klogt menneske herinde, som kan svare mig på et enkelt spærgsmål?
Hvilken spidskompetence besider Flores?

Jeg kan ikke komme på en eneste ting, som jeg synes han er rigtig god til. Kan i?
Når man ser Peru spille, ligger Flores oftest på den centrale midtbane og fordeler bolden, holder den i gang og er første mand i presset.
Han har på landsholdet altid 4-5 mand foran sig, hvilket aldrig sker i AaB. Jeg ser ham som Peru’s Thomas Delaeny.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

seamann

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af seamann » 21. jun 2018, 21:07

9520AaB skrev:
21. jun 2018, 20:13
Gaarde6 skrev:Er der et klogt menneske herinde, som kan svare mig på et enkelt spærgsmål?
Hvilken spidskompetence besider Flores?

Jeg kan ikke komme på en eneste ting, som jeg synes han er rigtig god til. Kan i?
Når man ser Peru spille, ligger Flores oftest på den centrale midtbane og fordeler bolden, holder den i gang og er første mand i presset.
Han har på landsholdet altid 4-5 mand foran sig, hvilket aldrig sker i AaB. Jeg ser ham som Peru’s Thomas Delaeny.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvor mange Peru kampe set, bygger du det, fejlagtige tror jeg, udsagn på?

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 21. jun 2018, 21:10

9520AaB skrev:
21. jun 2018, 20:13
Gaarde6 skrev:Er der et klogt menneske herinde, som kan svare mig på et enkelt spærgsmål?
Hvilken spidskompetence besider Flores?

Jeg kan ikke komme på en eneste ting, som jeg synes han er rigtig god til. Kan i?
Når man ser Peru spille, ligger Flores oftest på den centrale midtbane og fordeler bolden, holder den i gang og er første mand i presset.
Han har på landsholdet altid 4-5 mand foran sig, hvilket aldrig sker i AaB. Jeg ser ham som Peru’s Thomas Delaeny.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Flores spillede faktisk en ganske fin kamp. Han har noget coolness på bolden som resten af hans hold ikke rigtigt besidder, og han er meget pasningsstærk. Han har vel en enkelt kikset aflevering og et fejlslagent skud på mål som negative præstationer i hele kampen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Klaus » 21. jun 2018, 22:29

Synes også han spillede en fin kamp i dag. Om der ligger et monstersalg og venter, tvivler jeg på. Man kan ikke lade være med at tænke på hvor meget VM må have fyldt i hovedet på ham i denne sæson, når man oplever de mange fans fra Peru i levende live på skærmen. Måske vil det alligevel ikke være så tosset at få ham hjem i en sæson mere. Jeg tænker, at hans topniveau er af en sådan karat, at hvis vi kan få det frem, vil vi have en af ligaens allerbedste spillere. På den anden side tror jeg det vil kræve noget offensiv og måske mere direkte fodbold. Hvis vi vil fortsætte samme stil som de sidste par sæsoner, kan det være lige meget. Så skal vi bare have ham skudt af hurtigst muligt og måske bruge pengene på en gardering for Ahlmann.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Tyskeren » 26. jun 2018, 19:33

Nogle der så Perus kamp og kan bedømme Flores?

Gamen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gamen » 3. jul 2018, 10:45

Rayo Vallecano skulle være meget interesserede i Flores, ifølge en 2 dage gammel nyhed i peruvianske medier.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9593
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Buzz Killington » 3. jul 2018, 11:01

Gamen skrev:
3. jul 2018, 10:45
Rayo Vallecano skulle være meget interesserede i Flores, ifølge en 2 dage gammel nyhed i peruvianske medier.
Fattigrøve.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Køllen I Møllen » 3. jul 2018, 12:21

Gamen skrev:
3. jul 2018, 10:45
Rayo Vallecano skulle være meget interesserede i Flores, ifølge en 2 dage gammel nyhed i peruvianske medier.
De spiller jo også i Peru-trøjer så det kunne blive et fint match :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Besvar