Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
loeber med saks
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 24
Tilmeldt: 20. mar 2018, 20:20

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af loeber med saks » 19. jul 2018, 15:49

9520AaB skrev:
19. jul 2018, 15:36
Gamen skrev:
9520AaB skrev:
19. jul 2018, 15:02
... så har jeg aldrig troet at Flores ville slå igennem i AaB. ...
Lad den forudseende Gud få en statue nær stadion.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af jonas386 » 19. jul 2018, 16:22

Gamen skrev:
19. jul 2018, 15:17

Come on, Jonas. Det er ikke raketvidenskab. Det er normal kutyme på en arbejdsplads at man leder efter en løsning der er så gelinde som muligt, uden at skabe for meget uro.
Klart. Men der er også to ting i det her der hedder økonomi og forpligtelser. Jeg forstår da fint at Flores, og alle andre fodboldspillere, hellere vil hygge sig i Spanien end at spille fodbold på frostkolde baner i Jylland, men hvorfor skrive under på en kontrakt i 4 år hvis du ikke har planer om at respektere den. Jeg tror vi er ret enige om, at Flores opfører sig ekstremt forkælet, og det er ikke fordi jeg på nogen måder synes at opførslen er iorden. Men hvad viser det, hvis man så sælger ham til Rayo (eksempelvis) for et symbolsk beløb? At AaB er en klub hvor man kan komme og hygge sig i et par år, og når det så ikke lige er så interessant længere, så kan man brokke sig ud af kontrakten. Ift hvor large AaB har været ift landsholdsture, hjemve osv, så er det simpelthen for nemt bare at sende ham videre fordi han ikke lige føler for det.
3. Hvilke spillere/kolleger er det lige der vil arbejde sammen med sådan en mand, som om intet var hændt?
Jeg vil tro, at der i starten kan være lidt utilfredshed, men selv den slags er jo noget man lægger bag sig. Jeg har ikke set Flores omtale AaB negativt nogle steder (jeg har dog, indrømmet, heller ikke fulgt sagen intensivt) eller tale dårligt om holdkammeraterne. Alle kan vel sætte sig ind i en skuffelse, eller hjemve. Jeg er dog helt enig i at forløbet er amatøragtigt, illoyalt og på ingen måder iorden, men af det jeg har set mener jeg heller ikke at vi er nået et punkt hvor der er tale om en utilgivelig handling.

Nu nævner du selv det niveau som Flores har præsteret, og det er jo så det næste. Flores har jo heller ikke spillet godt nok til at han er i en position hvor han kan presse sig selv væk. Buddene vælter formentlig ikke ind, og hans udeblivelse fra træning og kampe gør næppe noget positivt for prisen (fra et AaB perspektiv).
Jeg er dog enig så langt, at hvis AaB nu får et fornuftigt bud, så skal man selvfølgelig acceptere, men vi skal ikke forære ham væk, eller sælge ham for håndører, dertil har det simpelthen været for langt et forløb, og jeg vil ærlig talt hellere at man smider ham på reserveholdet eller sætter ham til at samle kegler resten af kontrakten end at lade spillere slippe så snart de brokker sig lidt. Det er også et spørgsmål om hvordan man skal kunne tillade sig at opføre sig overfor klubben.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Buzz Killington » 19. jul 2018, 18:05

Gamen skrev:
19. jul 2018, 15:41
9520AaB skrev:
19. jul 2018, 15:36
Du følte dig ramt??, hvis du kigger mine tidligere indlæg, så har jeg aldrig troet at Flores ville slå igennem i AaB. Ja, det er skidt at han bliver væk, men han er hverken den første eller sidste sydamerikaner eller afrikaner, der har en anden tidsfornemmelse. Kom videre Gamen, lad være med at dømme andres indlæg, og lad os sammen støtte AaB, og ikke ved at hænge den enkelte spiller ud, som du gør.
Jeg håber ved Gud også at Flores er historie her.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg hænger ikke nogen enkeltspillere ud, men nu slipper vi forhåbentlig for at høre på de debattører der er blevet ved med at lovprise ham, uanset hans ringe præstationer gang på gang. Som et af de formodet dyreste køb i AaB's historie (løn + transfer + det faktum at vi kun har købt 60 % af ham), så har han været en gedigen skuffelse.
Og igen, han er knap nok en del af truppen, snakker stadig stort set kun spansk og har været meget svær at integrere.
Det er intet tab for AaB, så lad os komme videre i teksten.
Hvorfor i himlens navn skal du bruge historien om Flores som undskyldning for at snakke lort om andre brugere? Ffs mand, jeg troede du var ovre det pis.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gamen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gamen » 19. jul 2018, 20:59

Snakke lort? Jeg siger bare, at det her tegner til at udvikle sig rigtig skidt for AaB. Og at der altså er nogen der må vågne op af drømmeland nu, og erkende at han formodentlig ender ud med at være en fiasko.
Det er forhåbentlig sidste gang vi skal se en spiller levere så ringe ifht. løn og transfer og så stadigvæk blive udråbt som en fantastisk spiller herinde.
Er der andet du vil gå i rette med, mens jeg er her? Så skriv gerne PM.

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af san » 19. jul 2018, 21:38

Gamen skrev:
19. jul 2018, 20:59
Snakke lort? Jeg siger bare, at det her tegner til at udvikle sig rigtig skidt for AaB. Og at der altså er nogen der må vågne op af drømmeland nu, og erkende at han formodentlig ender ud med at være en fiasko.
Det er forhåbentlig sidste gang vi skal se en spiller levere så ringe ifht. løn og transfer og så stadigvæk blive udråbt som en fantastisk spiller herinde.
Er der andet du vil gå i rette med, mens jeg er her? Så skriv gerne PM.
Dejligt at se en helt igennem skråsikker Gamen :danmarkfan:
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig :cool:

Stefanovic
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 8. jul 2018, 20:07

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Stefanovic » 19. jul 2018, 21:59

Gamen classic, altid fyldt med “værdifulde” analyser... ffs

Gamen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gamen » 19. jul 2018, 22:19

Stefanovic skrev:
19. jul 2018, 21:59
Gamen classic, altid fyldt med “værdifulde” analyser... ffs
Godt at du har fået ny energi af at finde et nyt brugernavn :kiss:

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af gravballe » 19. jul 2018, 23:38

Flores er sku da ikke en ringe spiller, det hele falder tilbage på man tror han er en kant spiller og mw ikke tør bruge ham hvor han er bedst. Det er fanme I støre grad amatør afgift af AaB at man har scouted ham som kant spiller. Hvis han var blevet brugt på sin rigtige plads, så havde han også leveret bedre.

MW er simpelthen en skandale hvad det angår.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 20. jul 2018, 00:04

gravballe skrev:
19. jul 2018, 23:38
Flores er sku da ikke en ringe spiller, det hele falder tilbage på man tror han er en kant spiller og mw ikke tør bruge ham hvor han er bedst. Det er fanme I støre grad amatør afgift af AaB at man har scouted ham som kant spiller. Hvis han var blevet brugt på sin rigtige plads, så havde han også leveret bedre.

MW er simpelthen en skandale hvad det angår.
Could be wrong, men blev han ikke benyttet som kantspiller under VM?
Nå, det er en akademisk diskussion nu.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af McMark » 20. jul 2018, 00:15

Funky skrev:
20. jul 2018, 00:04
gravballe skrev:
19. jul 2018, 23:38
Flores er sku da ikke en ringe spiller, det hele falder tilbage på man tror han er en kant spiller og mw ikke tør bruge ham hvor han er bedst. Det er fanme I støre grad amatør afgift af AaB at man har scouted ham som kant spiller. Hvis han var blevet brugt på sin rigtige plads, så havde han også leveret bedre.

MW er simpelthen en skandale hvad det angår.
Could be wrong, men blev han ikke benyttet som kantspiller under VM?
Nå, det er en akademisk diskussion nu.
Det kan man vist gode sige. Han spillede til venstre i en 4-2-3-1. Synes dog også klart at han er bedst som 10'er i AaB. Det så man blandt andet i Randers-kampen, hvor vi vandt 4-0.

EDIT: Okay der spillede han vist også til venstre. Den mand er sgu ikke nem at blive klog på!
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Stefanovic
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 8. jul 2018, 20:07

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Stefanovic » 20. jul 2018, 08:11

Flores er en glimrende spiller - når taktikken og holdkammeraterne er de rigtige. Dette har, minus ovennævnte kamp mod Randers, ikke været tilfældet i AaB-tiden og bliver det næppe fremadrettet, så helt fint han ryger.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af BassogogsVen » 20. jul 2018, 08:18

Dennis Søndergaard skriver følgende på Twitter:

"Præsenteret som et kæmpe scoop, har været alt andet, nu blevet væk fra træning og det man hører fra Peru er, at AaB forsøger udleje Flores, da ingen tilsynelandende vil købe ham. Flores er røget i Sloth, Holgersson, Meilinger, Sylvestr-gryden. #afskrivninger"

Det lyder jo helt bizart, hvis det bare har en flig af sandhed i sig.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Stefanovic
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 8. jul 2018, 20:07

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Stefanovic » 20. jul 2018, 08:22

Udlejning er måske ikke helt dumt, hvis alternativet er 0,5 mio USD. Han kan ikke spille ringere end han har gjort i AaB.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af gravballe » 20. jul 2018, 09:01

Hvis han begynder at opføre sig på tværs, så er det sku bare at smide ham på andet holdet, hvis han vil sælges må han spille nogle gode kampe. Spillere skal simpelthen ikke kunne true sig til at blive løst fra kontrakter.

Meget sjovt man kan gå fra at være så glad for at bo i Aalborg, som der hele tiden blev fortalt historier om han var, til at opføre sig sådan.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Patmand » 20. jul 2018, 09:24

Stefanovic skrev:
20. jul 2018, 08:22
Udlejning er måske ikke helt dumt, hvis alternativet er 0,5 mio USD. Han kan ikke spille ringere end han har gjort i AaB.
Selvfølgelig kan han spille ringere end han har gjort i AaB.

Skal han udlejes i et år? Så kan han returnere til AaB med et år tilbage af sin kontrakt. Gad vide hvor meget han så er værd.
Du gætter på væsentligt mere end 0,5 mio. USD?

Hvad siger du dit tidligere brugernavn var? Jeg kan forstå du ikke er så ny igen herinde. :cool:

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Buzz Killington » 20. jul 2018, 09:35

Patmand skrev:
20. jul 2018, 09:24
Stefanovic skrev:
20. jul 2018, 08:22
Udlejning er måske ikke helt dumt, hvis alternativet er 0,5 mio USD. Han kan ikke spille ringere end han har gjort i AaB.
Selvfølgelig kan han spille ringere end han har gjort i AaB.

Skal han udlejes i et år? Så kan han returnere til AaB med et år tilbage af sin kontrakt. Gad vide hvor meget han så er værd.
Du gætter på væsentligt mere end 0,5 mio. USD?

Hvad siger du dit tidligere brugernavn var? Jeg kan forstå du ikke er så ny igen herinde. :cool:
Det kan da være en god forretning. Best case, så ryger han til Rayo og præsterer som på landsholdet. Så er han pludselig mange millioner værd, selv med et år tilbage.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Stefanovic
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 8. jul 2018, 20:07

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Stefanovic » 20. jul 2018, 09:44

Præcis, det optimale er at få Flores i et fodboldmiljø, hvor han fungerer. Men der er mange ting der skal gå op i en højere enhed for at det bliver en økonomisk succes.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Mr. Larsen » 20. jul 2018, 09:45

BassogogsVen skrev:
20. jul 2018, 08:18
Dennis Søndergaard skriver følgende på Twitter:

"Præsenteret som et kæmpe scoop, har været alt andet, nu blevet væk fra træning og det man hører fra Peru er, at AaB forsøger udleje Flores, da ingen tilsynelandende vil købe ham. Flores er røget i Sloth, Holgersson, Meilinger, Sylvestr-gryden. #afskrivninger"

Det lyder jo helt bizart, hvis det bare har en flig af sandhed i sig.
Viser jo med alt tydelighed Gaarde ikke har styr på en skid. Han skal ikke ha glæden af at skifte klub, slet ikke uden AaB får nået økonomisk ud af det.

Hvis Flores ikke vil følge den kontrakt han selv har skrevet under på, så kan passsende få et erstatningskrav fra AaB med krav på løn og delvist transferbeløb bliver betalt tilbage til AaB som erstatning.

Hvis ikke det er muligt, så tvinge manden til DK og lad ham rådne op på 3-4 holdet (Han skal ikke i nærheden af 1 holdet og sprede dårlig energi), og forbyd ham at deltage i internationale kampe for sit land

Men Gaarde er jo tydeligvis for slap, og mangler nosser til at sætte sig i respekt, det var ikke sket under Lynge !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Gamen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gamen » 20. jul 2018, 09:48

Erstatningskrav fra AaB på delvist transferbeløb?
Placeres på 3-4. holdet?

Klokken er 9.47, og det er tid til at vågne, Mr. Larsen. Det du skitserer er komplet urealistisk :D

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Mr. Larsen » 20. jul 2018, 09:52

Gamen skrev:
20. jul 2018, 09:48
Erstatningskrav fra AaB på delvist transferbeløb?
Placeres på 3-4. holdet?

Klokken er 9.47, og det er tid til at vågne, Mr. Larsen. Det du skitserer er komplet urealistisk :D
Hvorfor??

Vi har lagt en betydelig investering i manden og giver en fyrstelig løn hver måned, han har valgt bevidst ikke at overholde kontrakten så kan han også kunne holdes ansvarlig for at ha misligholdt denne.

Det er ikke anerledes end de fleste af superliga holdene modtog et søgsmål for år tilbage pga feriepenge sagen, eller mener du loven ikke er ens for alle bare fordi man er arbejdsgiver?
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Besvar