Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Enevoldsen23
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 85
Tilmeldt: 2. maj 2014, 17:30
Favoritspiller: Thomas Enevoldsen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Enevoldsen23 » 24. jul 2018, 09:45

gravballe skrev:
24. jul 2018, 09:03
Enevoldsen23 skrev:
24. jul 2018, 08:48
gravballe skrev:
24. jul 2018, 08:43
AaB burde bare sige fuck det, får han ikke røven tilbage til DK, så smid ham på et divisions hold, og lad ham rådne op der.

Jeg har tit forsvaret FLores, og syntes han var en god spiller der bare blev brugt forkert, eller ikke passede ind. Men det er godt nok uskønt det han har gang i. AaB sidder vel på spiller certificatet i 2 år, så lige meget hvad, kan han vel ikke spille andre steder. Så er det ikke bare trække ham i løn, og nægte at udlevære det, med mindre der bliver betalt 10m.
Folk er godt nok hurtige med "træk ham i løn" kortet, problemet er bare at det er en stort set umulig juridisk mulighed. Lige nu hvor han selv siger, at han holder ferie kan man selvfølgelig trække ham i feriedage alt efter hvordan de aflønnes ifm. ferie. Men hvis han vender tilbage og AaB smider ham på divisionsholdet og trækker ham i løn, er det AaB der bryder kontrakten, og han vil sikkert kunne ophæve den samtidig med at han sikkert kan vinde en sag med flere måneders løn i godtgørelse.
Selvfølgelig skal AaB overholde kontrakten, men der står ikke i kontrakten at han skal spille på 1 holdet. Randers kunne uden problemer smide ham der skabte problemer på deres andethold. Jeg går da stærkt ud fra man kan trække i løn, for de dage man ikke møder. Selvfølgelig står AaB lidt svagt, hvis man gerne vil have lidt mønt for ham. Det undre mig bare han pludselig opføre sig sådan her. Alle de historier om hvor glad han var for at være i Aalborg, og hvor godt de var faldet til, samtidig med han virkede meget loyal over for sine tidligere klubbere, og nu det her pis? WTF...
Jeg er helt enig, i at han kan trækkes for hans ferie. Jeg troede bare du mente, at han også bare skulle trækkes i løn for mere end de ekstra dage han lige tager. Jeg har ingen idé om hvordan hans kontrakt er udformet, men han er købt som en "stjerne", så i princippet kan hans kontrakt være udformet til at han ikke kan smides ud af førsteholdet. Tvivler på at nogle har sådanne kontrakter, men i princippet er det jo en mulighed.

Men ja, helt åndssvag situation, som igen tyder på at de pynter lidt for meget på tingene fra ledelsens side.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Pastorius » 24. jul 2018, 09:57

Tag nbu lige et par dybe indåndinger.

AaB er en virksomhed i Danmark, der lever på danske vilkår. Et af dem er at vi har en forventning til at vi indbyrdes opfører os nogenlunde ordenligt. Den forventning skal vi blive ved med at have, selvom vi møder en idiot på vejen.

Det er selvfølgelig en træls situation vi er havnet i her - hvis den bliver ved, men vi skal ikke begynde at opføre os som Michael Gravgaard. Offentligt siger Gaarde lige nøjagtig det han skal (så lidt som muligt), og internt er jeg sikker på at der gøres alt for at komme fornuftigt ud af situationen.

Vi skal selvfølgelig ikke smide penge efter at statuere et eksempel, hvor forargede vi end måtte være, og vi skal heller ikke ud i formålsløse straffeaktioner.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Martino » 24. jul 2018, 10:00

Pastorius skrev:
24. jul 2018, 09:57
Tag nbu lige et par dybe indåndinger.

AaB er en virksomhed i Danmark, der lever på danske vilkår. Et af dem er at vi har en forventning til at vi indbyrdes opfører os nogenlunde ordenligt. Den forventning skal vi blive ved med at have, selvom vi møder en idiot på vejen.

Det er selvfølgelig en træls situation vi er havnet i her - hvis den bliver ved, men vi skal ikke begynde at opføre os som Michael Gravgaard. Offentligt siger Gaarde lige nøjagtig det han skal (så lidt som muligt), og internt er jeg sikker på at der gøres alt for at komme fornuftigt ud af situationen.

Vi skal selvfølgelig ikke smide penge efter at statuere et eksempel, hvor forargede vi end måtte være, og vi skal heller ikke ud i formålsløse straffeaktioner.
Tak. :aabfan:
Jeg savner Winsnes

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Patmand » 24. jul 2018, 10:06

gravballe skrev:
24. jul 2018, 09:03
Enevoldsen23 skrev:
24. jul 2018, 08:48
gravballe skrev:
24. jul 2018, 08:43
AaB burde bare sige fuck det, får han ikke røven tilbage til DK, så smid ham på et divisions hold, og lad ham rådne op der.

Jeg har tit forsvaret FLores, og syntes han var en god spiller der bare blev brugt forkert, eller ikke passede ind. Men det er godt nok uskønt det han har gang i. AaB sidder vel på spiller certificatet i 2 år, så lige meget hvad, kan han vel ikke spille andre steder. Så er det ikke bare trække ham i løn, og nægte at udlevære det, med mindre der bliver betalt 10m.
Folk er godt nok hurtige med "træk ham i løn" kortet, problemet er bare at det er en stort set umulig juridisk mulighed. Lige nu hvor han selv siger, at han holder ferie kan man selvfølgelig trække ham i feriedage alt efter hvordan de aflønnes ifm. ferie. Men hvis han vender tilbage og AaB smider ham på divisionsholdet og trækker ham i løn, er det AaB der bryder kontrakten, og han vil sikkert kunne ophæve den samtidig med at han sikkert kan vinde en sag med flere måneders løn i godtgørelse.
Selvfølgelig skal AaB overholde kontrakten, men der står ikke i kontrakten at han skal spille på 1 holdet. Randers kunne uden problemer smide ham der skabte problemer på deres andethold. Jeg går da stærkt ud fra man kan trække i løn, for de dage man ikke møder. Selvfølgelig står AaB lidt svagt, hvis man gerne vil have lidt mønt for ham. Det undre mig bare han pludselig opføre sig sådan her. Alle de historier om hvor glad han var for at være i Aalborg, og hvor godt de var faldet til, samtidig med han virkede meget loyal over for sine tidligere klubbere, og nu det her pis? WTF...
Hvor har du læst eller hørt de historier om hvor glad han er for Aalborg?
Og det her med at være faldet til, kan han en del dansk efter to år i Danmark? Hvad med engelsk?
Hænger han meget ud med sine holdkammerater uden for arbejdstid?

Ren spekulation, men det kan være Gaarde har fortalt Flores, at senest efter VM skulle han videre til en ny klub.
Det kan være Flores føler sig frustreret i den forbindelse - ikke har lyst til at komme tilbage til det kolde nord, hvor enhver jo kan se han ikke har haft succes.

Jeg prøver ikke at undskylde på Flores vegne, der er ingen undskyldning for at udeblive!
Men der er selvfølgelig en grund til den reaktion vi ser fra Flores.
Jeg tror ikke denne historie får en lykkelig slutning, men det er risikoen med en så ‘eksotisk’ spiller.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af gravballe » 24. jul 2018, 11:39

Patmand skrev:
24. jul 2018, 10:06
gravballe skrev:
24. jul 2018, 09:03
Enevoldsen23 skrev:
24. jul 2018, 08:48
gravballe skrev:
24. jul 2018, 08:43
AaB burde bare sige fuck det, får han ikke røven tilbage til DK, så smid ham på et divisions hold, og lad ham rådne op der.

Jeg har tit forsvaret FLores, og syntes han var en god spiller der bare blev brugt forkert, eller ikke passede ind. Men det er godt nok uskønt det han har gang i. AaB sidder vel på spiller certificatet i 2 år, så lige meget hvad, kan han vel ikke spille andre steder. Så er det ikke bare trække ham i løn, og nægte at udlevære det, med mindre der bliver betalt 10m.
Folk er godt nok hurtige med "træk ham i løn" kortet, problemet er bare at det er en stort set umulig juridisk mulighed. Lige nu hvor han selv siger, at han holder ferie kan man selvfølgelig trække ham i feriedage alt efter hvordan de aflønnes ifm. ferie. Men hvis han vender tilbage og AaB smider ham på divisionsholdet og trækker ham i løn, er det AaB der bryder kontrakten, og han vil sikkert kunne ophæve den samtidig med at han sikkert kan vinde en sag med flere måneders løn i godtgørelse.
Selvfølgelig skal AaB overholde kontrakten, men der står ikke i kontrakten at han skal spille på 1 holdet. Randers kunne uden problemer smide ham der skabte problemer på deres andethold. Jeg går da stærkt ud fra man kan trække i løn, for de dage man ikke møder. Selvfølgelig står AaB lidt svagt, hvis man gerne vil have lidt mønt for ham. Det undre mig bare han pludselig opføre sig sådan her. Alle de historier om hvor glad han var for at være i Aalborg, og hvor godt de var faldet til, samtidig med han virkede meget loyal over for sine tidligere klubbere, og nu det her pis? WTF...
Hvor har du læst eller hørt de historier om hvor glad han er for Aalborg?
Og det her med at være faldet til, kan han en del dansk efter to år i Danmark? Hvad med engelsk?
Hænger han meget ud med sine holdkammerater uden for arbejdstid?

Ren spekulation, men det kan være Gaarde har fortalt Flores, at senest efter VM skulle han videre til en ny klub.
Det kan være Flores føler sig frustreret i den forbindelse - ikke har lyst til at komme tilbage til det kolde nord, hvor enhver jo kan se han ikke har haft succes.

Jeg prøver ikke at undskylde på Flores vegne, der er ingen undskyldning for at udeblive!
Men der er selvfølgelig en grund til den reaktion vi ser fra Flores.
Jeg tror ikke denne historie får en lykkelig slutning, men det er risikoen med en så ‘eksotisk’ spiller.
Det er blevet nævnt konstant hvergang TV sendte AaB kampe af Dennis Søndergaard...

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af De Fem » 24. jul 2018, 14:15

Han skal nok ikke lede så meget efter en klub i Nordeuropa. Jeg kan ikke forestille mig en sportschef nord for alperne som vil binde an med det der.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Hanga » 24. jul 2018, 14:48

De Fem skrev:
24. jul 2018, 14:15
Han skal nok ikke lede så meget efter en klub i Nordeuropa. Jeg kan ikke forestille mig en sportschef nord for alperne som vil binde an med det der.
Nej, og i det hele taget bør han vel gå efter at vende tilbage til Sydamerika. Når han ikke kan tilpasse sig niveauet i dansk fodbold kan han det næppe heller i andre europæiske ligaer.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af De Fem » 24. jul 2018, 14:56

Hanga skrev:
24. jul 2018, 14:48
De Fem skrev:
24. jul 2018, 14:15
Han skal nok ikke lede så meget efter en klub i Nordeuropa. Jeg kan ikke forestille mig en sportschef nord for alperne som vil binde an med det der.
Nej, og i det hele taget bør han vel gå efter at vende tilbage til Sydamerika. Når han ikke kan tilpasse sig niveauet i dansk fodbold kan han det næppe heller i andre europæiske ligaer.
Håber han ender i en klub med en Felix Magath klon ved roret. Så kan han sidde på en ost til pjættesygen er overstået.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Patmand » 24. jul 2018, 16:11

gravballe skrev:
24. jul 2018, 11:39
Patmand skrev:
24. jul 2018, 10:06
Hvor har du læst eller hørt de historier om hvor glad han er for Aalborg?
Og det her med at være faldet til, kan han en del dansk efter to år i Danmark? Hvad med engelsk?
Hænger han meget ud med sine holdkammerater uden for arbejdstid?

Ren spekulation, men det kan være Gaarde har fortalt Flores, at senest efter VM skulle han videre til en ny klub.
Det kan være Flores føler sig frustreret i den forbindelse - ikke har lyst til at komme tilbage til det kolde nord, hvor enhver jo kan se han ikke har haft succes.

Jeg prøver ikke at undskylde på Flores vegne, der er ingen undskyldning for at udeblive!
Men der er selvfølgelig en grund til den reaktion vi ser fra Flores.
Jeg tror ikke denne historie får en lykkelig slutning, men det er risikoen med en så ‘eksotisk’ spiller.
Det er blevet nævnt konstant hvergang TV sendte AaB kampe af Dennis Søndergaard...
Ja, og hvor han måtte have det fra kan vi kun gisne om...

Det passer i hvert fald ikke sammen med Flores udeblivelse.
Måske er der nogen herinde der kan bekræfte, at han efter to år i Aalborg kan tale noget dansk og har skabt sig et netværk.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Patmand » 24. jul 2018, 16:14

Hanga skrev:
24. jul 2018, 14:48
De Fem skrev:
24. jul 2018, 14:15
Han skal nok ikke lede så meget efter en klub i Nordeuropa. Jeg kan ikke forestille mig en sportschef nord for alperne som vil binde an med det der.
Nej, og i det hele taget bør han vel gå efter at vende tilbage til Sydamerika. Når han ikke kan tilpasse sig niveauet i dansk fodbold kan han det næppe heller i andre europæiske ligaer.
Jeg kunne ikke være mere enig, med lad os se om ikke en spansk klub trods alt tør tage chancen.

Gamen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gamen » 24. jul 2018, 18:08

Patmand skrev:
24. jul 2018, 10:06
Hvor har du læst eller hørt de historier om hvor glad han er for Aalborg?
Og det her med at være faldet til, kan han en del dansk efter to år i Danmark? Hvad med engelsk?
Hænger han meget ud med sine holdkammerater uden for arbejdstid?
Det er i hvert fald løgn og latin. Han kan stadig stort set ikke snakke andet end spansk. Han har haft venner og familie boende nærmest konstant i lejligheden over en lang periode.
Og så har han sammen med sin kommende kone holdt sig meget for sig selv.
Godt integreret? Ikke i nærheden af at være det.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Forza » 24. jul 2018, 18:10

Gamen skrev:
24. jul 2018, 18:08
Patmand skrev:
24. jul 2018, 10:06
Hvor har du læst eller hørt de historier om hvor glad han er for Aalborg?
Og det her med at være faldet til, kan han en del dansk efter to år i Danmark? Hvad med engelsk?
Hænger han meget ud med sine holdkammerater uden for arbejdstid?
Det er i hvert fald løgn og latin. Han kan stadig stort set ikke snakke andet end spansk. Han har haft venner og familie boende nærmest konstant i lejligheden over en lang periode.
Og så har han sammen med sin kone holdt sig meget for sig selv.
Godt integreret? Ikke i nærheden af at være det.
Det er også det indtryk jeg har, hvilket i sig selv er bekymrende efter 2 år.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Hovedet » 24. jul 2018, 19:29

Forza skrev:
24. jul 2018, 18:10
Gamen skrev:
24. jul 2018, 18:08
Patmand skrev:
24. jul 2018, 10:06
Hvor har du læst eller hørt de historier om hvor glad han er for Aalborg?
Og det her med at være faldet til, kan han en del dansk efter to år i Danmark? Hvad med engelsk?
Hænger han meget ud med sine holdkammerater uden for arbejdstid?
Det er i hvert fald løgn og latin. Han kan stadig stort set ikke snakke andet end spansk. Han har haft venner og familie boende nærmest konstant i lejligheden over en lang periode.
Og så har han sammen med sin kone holdt sig meget for sig selv.
Godt integreret? Ikke i nærheden af at være det.
Det er også det indtryk jeg har, hvilket i sig selv er bekymrende efter 2 år.
Her skal vi huske på, at hans mål ikke er at "blive integreret" eller andet. AaB har jo hele tiden blot udgjort et springbræt til at komme videre til en større klub (om end dette springbræt må siges at være stivnet godt og grundigt til). Det er der heller intet odiøst i, og der var heller ingen af parterne, der lagde skjul på det fra start. Der er jo ingen grund til at lægge sig voldsomt i selen for at blive integreret, når opholdet skønsmæssigt kan slutte når som helst og maximalt efter et par år, som planen jo var.

Flores har imidlertid intet vist i AaB, og til det nylige VM var han ligeså anonym som et lig stillet op af hvidkalket væg. Jeg har endnu til gode at se den spektakulære scoring, afleveringen der splitter et forsvar eller en dribling, der sætter en mand af.

Jeg kan ikke se, hvordan i alverden vi kan få den fjerneste mønt presset ud af ham, og nu drejer det sig vel alene om at afvikle forholdet og den sidste spiller fra Alle Miserable Transfervinduers Moder.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Forza » 24. jul 2018, 22:03

Hovedet skrev:
24. jul 2018, 19:29
Forza skrev:
24. jul 2018, 18:10
Gamen skrev:
24. jul 2018, 18:08
Patmand skrev:
24. jul 2018, 10:06
Hvor har du læst eller hørt de historier om hvor glad han er for Aalborg?
Og det her med at være faldet til, kan han en del dansk efter to år i Danmark? Hvad med engelsk?
Hænger han meget ud med sine holdkammerater uden for arbejdstid?
Det er i hvert fald løgn og latin. Han kan stadig stort set ikke snakke andet end spansk. Han har haft venner og familie boende nærmest konstant i lejligheden over en lang periode.
Og så har han sammen med sin kone holdt sig meget for sig selv.
Godt integreret? Ikke i nærheden af at være det.
Det er også det indtryk jeg har, hvilket i sig selv er bekymrende efter 2 år.
Her skal vi huske på, at hans mål ikke er at "blive integreret" eller andet. AaB har jo hele tiden blot udgjort et springbræt til at komme videre til en større klub (om end dette springbræt må siges at være stivnet godt og grundigt til). Det er der heller intet odiøst i, og der var heller ingen af parterne, der lagde skjul på det fra start. Der er jo ingen grund til at lægge sig voldsomt i selen for at blive integreret, når opholdet skønsmæssigt kan slutte når som helst og maximalt efter et par år, som planen jo var.

Flores har imidlertid intet vist i AaB, og til det nylige VM var han ligeså anonym som et lig stillet op af hvidkalket væg. Jeg har endnu til gode at se den spektakulære scoring, afleveringen der splitter et forsvar eller en dribling, der sætter en mand af.

Jeg kan ikke se, hvordan i alverden vi kan få den fjerneste mønt presset ud af ham, og nu drejer det sig vel alene om at afvikle forholdet og den sidste spiller fra Alle Miserable Transfervinduers Moder.
Han havde vel en interesse i at lære engelsk for at være mere attraktiv for europæiske klubber, men ikke en gang det har han kunne.

Lad os håbe der en kinesisk eller russisk klub op som bare vil have en VM spiller uden yderligere scouting.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Køllen I Møllen » 25. jul 2018, 08:04

SLAP NU AF FOR FANDEN.

Træt af at læse tåbelige indlæg om at han skal rådne op på andetholdet de næste 2 år fordi han har taget en uges ekstra ferie. At sammenligne med Masango er useriøst. Masango meldte offentligt ud at han ville væk og ikke agtede at spille for Randers mere. Vi har slet ikke hørt Flores version endnu. Han er udeblevet fra træningen i en uge og skal naturligvis trækkes i løn. Men så heller ikke yderligere. For alles skyld skal vi videre og han skal ind på holdet igen hvis det ikke lykkedes at finde en køber.
Janteloven eksisterer IKKE!

donjuul84
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 82
Tilmeldt: 23. sep 2014, 22:46
Favoritspiller: Rasmus Thelander

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af donjuul84 » 25. jul 2018, 08:19

Virker til han er på vej mod Aalborg nu på hans Instergram story kan man se ham på et fly

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af De Fem » 25. jul 2018, 08:32

Tillader mig at snuppe noget fra en anden bruger herinde:

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af MrBangDK » 25. jul 2018, 08:40

Køllen I Møllen skrev:
25. jul 2018, 08:04
SLAP NU AF FOR FANDEN.

Træt af at læse tåbelige indlæg om at han skal rådne op på andetholdet de næste 2 år fordi han har taget en uges ekstra ferie. At sammenligne med Masango er useriøst. Masango meldte offentligt ud at han ville væk og ikke agtede at spille for Randers mere. Vi har slet ikke hørt Flores version endnu. Han er udeblevet fra træningen i en uge og skal naturligvis trækkes i løn. Men så heller ikke yderligere. For alles skyld skal vi videre og han skal ind på holdet igen hvis det ikke lykkedes at finde en køber.
Tak!
Ska' vi hak'?

Alpa Chino
1. div
1. div
Indlæg: 269
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Alpa Chino » 25. jul 2018, 09:02

De Fem skrev:
25. jul 2018, 08:32
Tillader mig at snuppe noget fra en anden bruger herinde:
Det er godt nok uprofessionelt. Han laver en Coutinho, Dembele, Payet, Sterling etc. og forsøger at presse en transfer igennem ved at blive væk.

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Sauer » 25. jul 2018, 09:09

Alpa Chino skrev:
25. jul 2018, 09:02
De Fem skrev:
25. jul 2018, 08:32
Tillader mig at snuppe noget fra en anden bruger herinde:
Det er godt nok uprofessionelt. Han laver en Coutinho, Dembele, Payet, Sterling etc. og forsøger at presse en transfer igennem ved at blive væk.
Gaarde siger selv, at det ikke handler om at, Flores forsøger at gennemtvinge et skifte. Selvom det jo ellers unægteligt ser sådan ud, havde Gaarde vel bare holdt kæft og sagt 'ingen kommentarer', hvis det forholdt sig sådan.

https://nordjyske.dk/nyheder/flores-for ... c1237073ce

Besvar