Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 25. jul 2018, 09:44

Jeg gætter bare, men har en fornemmelse af, at det er en vis hr. Carlos Gonzales som er dukkefører.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af frederikshavneren » 25. jul 2018, 10:01

Alpa Chino skrev:
25. jul 2018, 09:02
De Fem skrev:
25. jul 2018, 08:32
Tillader mig at snuppe noget fra en anden bruger herinde:
Det er godt nok uprofessionelt. Han laver en Coutinho, Dembele, Payet, Sterling etc. og forsøger at presse en transfer igennem ved at blive væk.
Dagens fodbold i en nøddeskal hvor flere spillere (og deres agenter) ikke vil acceptere den kontrakt de har underskrevet :S

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af frederikshavneren » 25. jul 2018, 10:30

Køllen I Møllen skrev:
25. jul 2018, 08:04
SLAP NU AF FOR FANDEN.

Træt af at læse tåbelige indlæg om at han skal rådne op på andetholdet de næste 2 år fordi han har taget en uges ekstra ferie. At sammenligne med Masango er useriøst. Masango meldte offentligt ud at han ville væk og ikke agtede at spille for Randers mere. Vi har slet ikke hørt Flores version endnu. Han er udeblevet fra træningen i en uge og skal naturligvis trækkes i løn. Men så heller ikke yderligere. For alles skyld skal vi videre og han skal ind på holdet igen hvis det ikke lykkedes at finde en køber.
Så det er i orden bare at blive væk i pt. 9 dage og dermed misligholde kontrakten?

Flores' version er i for og sig ligegyldig da Gaarde har sagt at AaB ikke accepterer fraværet, uanset hvilke motiver Flores/agenten har så er det da uhørt at lade hånt om klubben.

Og ja selvfølgelig skal Flores da sanktioneres/evt. udelukkes det mangler da bare. Om ikke andet så for at sende et signal.

Sager som denne medvirker til billedet af forkælede og overbetalte fodboldspillere

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af NIN » 25. jul 2018, 10:48

frederikshavneren skrev:
25. jul 2018, 10:30
Køllen I Møllen skrev:
25. jul 2018, 08:04
SLAP NU AF FOR FANDEN.

Træt af at læse tåbelige indlæg om at han skal rådne op på andetholdet de næste 2 år fordi han har taget en uges ekstra ferie. At sammenligne med Masango er useriøst. Masango meldte offentligt ud at han ville væk og ikke agtede at spille for Randers mere. Vi har slet ikke hørt Flores version endnu. Han er udeblevet fra træningen i en uge og skal naturligvis trækkes i løn. Men så heller ikke yderligere. For alles skyld skal vi videre og han skal ind på holdet igen hvis det ikke lykkedes at finde en køber.
Så det er i orden bare at blive væk i pt. 9 dage og dermed misligholde kontrakten?

Flores' version er i for og sig ligegyldig da Gaarde har sagt at AaB ikke accepterer fraværet, uanset hvilke motiver Flores/agenten har så er det da uhørt at lade hånt om klubben.

Og ja selvfølgelig skal Flores da sanktioneres/evt. udelukkes det mangler da bare. Om ikke andet så for at sende et signal.

Sager som denne medvirker til billedet af forkælede og overbetalte fodboldspillere
Pjat! Selvfølgelig er det da helt i orden med lidt ekstra selv-bevilliget ferie. Kender I ikke det fra jeres arbejdsplads? Jeg kommer måske et smut forbi om en uge, måske 14 dage. Vejret er jo fantastisk, så hvem har travlt? I mellemtiden må de andre jo bare løbe et par skridt mere i sommervarmen. Det er der vel ingen der har noget imod? Flores er trods alt VM-spiller og stjernen i truppen og signalværdien er jo fin til spillere længere nede i hierarkiet: Kæmp for det, så for du også udvidet beføjelser og fleks-ferie. Og som Gaarde udtaler: Vi ved ikke hvornår han kommer tilbage. Det gør jo samtidig det hele langt mere spændende, ikke mindst for MW. Det er lidt som en sms fra en gammel ven. Jeg kigger måske forbi på et tidspunkt, hvis du giver en kop kaffe.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Patmand » 25. jul 2018, 10:57

Sauer skrev:
25. jul 2018, 09:09
Alpa Chino skrev:
25. jul 2018, 09:02
De Fem skrev:
25. jul 2018, 08:32
Tillader mig at snuppe noget fra en anden bruger herinde:
Det er godt nok uprofessionelt. Han laver en Coutinho, Dembele, Payet, Sterling etc. og forsøger at presse en transfer igennem ved at blive væk.
Gaarde siger selv, at det ikke handler om at, Flores forsøger at gennemtvinge et skifte. Selvom det jo ellers unægteligt ser sådan ud, havde Gaarde vel bare holdt kæft og sagt 'ingen kommentarer', hvis det forholdt sig sådan.

https://nordjyske.dk/nyheder/flores-for ... c1237073ce
Ja, for Gaarde er jo slet ikke kendt for at pynte på sandheden. :S
Selv når hele verden kan se, at det handler om Flores vil væk, så forsøger Gaarde sig med en ‘komiske Ali’.
Han ved godt at buddene på Flores ikke bliver højere af, at Flores så åbenlyst gennem sine handlinger siger: “jeg vil væk!”
Men Gaarde narer da ikke nogen ved at sige det modsatte.

https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/e ... uligheder/

“Jeg vil gerne undersøge mulighederne for at få luftforandring. Men vi må vente og se, for jeg har to år tilbage af min kontrakt, siger AaB-spilleren ifølge det peruvianske medie Correo.”

Så ikke bare viser han gennem sin udeblivelse at han vil væk, han siger det også helt klart.

Jeg har skrevet det før, Gaarde er bare ikke god til kommunikation. Han bliver taget med bukserne nede konstant.

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Glenn Francisco » 25. jul 2018, 11:23

"Edison Flores glimrer ved sit fravær og er nu i en uges tid blevet væk fra AaB og omegn, som Nordjyske beretter.

Ifølge vores kilder har den situation flere elementer – blandt andet interesse fra La Liga-klubben Alaves, der dog ikke kan møde AaB’s prisskilt, men rasende gerne vil lande peruvianeren."

Fra Nordicbet blog https://www.nordicbet.dk/da/blog/fodbol ... ymidtbane/
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Buzz Killington » 25. jul 2018, 11:28

Glenn Francisco skrev:
25. jul 2018, 11:23
"Edison Flores glimrer ved sit fravær og er nu i en uges tid blevet væk fra AaB og omegn, som Nordjyske beretter.

Ifølge vores kilder har den situation flere elementer – blandt andet interesse fra La Liga-klubben Alaves, der dog ikke kan møde AaB’s prisskilt, men rasende gerne vil lande peruvianeren."

Fra Nordicbet blog https://www.nordicbet.dk/da/blog/fodbol ... ymidtbane/
Alaves er ikke bange for at betale for spillere i 2-3 mio euro-klassen, og med den nye spanske tvaftale er det bare at forsøge at presse citronen. Vi skal alligevel af med 40% til hans gamle klub.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af De Fem » 25. jul 2018, 11:34

Buzz Killington skrev:
25. jul 2018, 11:28
Glenn Francisco skrev:
25. jul 2018, 11:23
"Edison Flores glimrer ved sit fravær og er nu i en uges tid blevet væk fra AaB og omegn, som Nordjyske beretter.

Ifølge vores kilder har den situation flere elementer – blandt andet interesse fra La Liga-klubben Alaves, der dog ikke kan møde AaB’s prisskilt, men rasende gerne vil lande peruvianeren."

Fra Nordicbet blog https://www.nordicbet.dk/da/blog/fodbol ... ymidtbane/
Alaves er ikke bange for at betale for spillere i 2-3 mio euro-klassen, og med den nye spanske tvaftale er det bare at forsøge at presse citronen. Vi skal alligevel af med 40% til hans gamle klub.
Kan kostede 3,5 mio kr, så kan Gaarde bare få 7 mio for ham, så er der 4,5 mio tilbage efter den tidligere klub tager de 40 %. Med de penge der kom ind for VM, omkring 1,5, dækker de eks 2-3 mio nok hvad der er ekstra udgifter i signon og agenter.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Hanga » 25. jul 2018, 11:40

De Fem skrev:
25. jul 2018, 11:34

Kan kostede 3,5 mio kr, så kan Gaarde bare få 7 mio for ham, så er der 4,5 mio tilbage efter den tidligere klub tager de 40 %. Med de penge der kom ind for VM, omkring 1,5, dækker de eks 2-3 mio nok hvad der er ekstra udgifter i signon og agenter.
Det regnestykke kan jeg ikke få til at gå op... Desuden er det ikke helt så simpelt at stille op, f.eks. skal vi også afskrive kontraktværdien. Det påvirker ikke likviditeten men resultatopgørelsen.

Det er en svær balancegang som Gaarde skal ud i. På den ene side skal en klub som Alaves ikke nøjes med at betale håndører, og vi skal ikke lade os stresse af Flores opførsel. På den anden side bør Flores ikke kunne komme tilbage på holdet, så vi skal gerne finde en løsning.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af De Fem » 25. jul 2018, 11:45

Hanga skrev:
25. jul 2018, 11:40
De Fem skrev:
25. jul 2018, 11:34

Kan kostede 3,5 mio kr, så kan Gaarde bare få 7 mio for ham, så er der 4,5 mio tilbage efter den tidligere klub tager de 40 %. Med de penge der kom ind for VM, omkring 1,5, dækker de eks 2-3 mio nok hvad der er ekstra udgifter i signon og agenter.
Det regnestykke kan jeg ikke få til at gå op... Desuden er det ikke helt så simpelt at stille op, f.eks. skal vi også afskrive kontraktværdien. Det påvirker ikke likviditeten men resultatopgørelsen.

Det er en svær balancegang som Gaarde skal ud i. På den ene side skal en klub som Alaves ikke nøjes med at betale håndører, og vi skal ikke lade os stresse af Flores opførsel. På den anden side bør Flores ikke kunne komme tilbage på holdet, så vi skal gerne finde en løsning.
Indrømmet, det er en gæt, men tror det holder nogenlunde.

Ved salg til 7,5 mio kr
Indtægter transfer: 4,5 mio kr. (60% af beløbet)
VM deltagelse: 1,5 mio kr.
Ialt 6 mio kr.

Udgifter:
Købspris på 3,5 mio kr.
Agenter + signon 2 mio kr (gæt)
ialt: 5,5 mio kr.

Stefanovic
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 8. jul 2018, 20:07

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Stefanovic » 25. jul 2018, 11:48

Flores har vel også suget en 1,5-1,7 mio. i løn om året...

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af BassogogsVen » 25. jul 2018, 11:59

Men vi kan jo ikke forvente altid også at få dækket allerede brugte lønudgifter. Sådanne får man jo valuta for på banen. Altså ikke, at man har fået det med Flores, men du ved...
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Gamen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gamen » 25. jul 2018, 12:28

Men derfor er det stadigvæk en udgift vi har haft, lønnen altså. Uden at han har været i nærheden af at være en formodet top 4-løn værd.
Dertil kommer signon-fee som næppe har været ubetydeligt. Vi skal være heldige, hvis vi tjener penge på ham.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Hovedet » 25. jul 2018, 12:42

Gamen skrev:
25. jul 2018, 12:28
Men derfor er det stadigvæk en udgift vi har haft, lønnen altså. Uden at han har været i nærheden af at være en formodet top 4-løn værd.
Dertil kommer signon-fee som næppe har været ubetydeligt. Vi skal være heldige, hvis vi tjener penge på ham.
Jeg er også der, hvor vi bare skal ud af dette arrangement for om ikke andet at spare en stor lønudgift. Kan vi endda komme ud af det med et 0 eller i den omegn - med alle de her sofistikterede mellemregninger, der måtte være - er det vel nærmest det højst opnåelige i betragtning af dels kontraktens udformning (de 40%) og dels de kønsløse præstationer på banen for både AaB og senest under VM.

Det er i grunden utroligt, at der skulle være interesse fra en La Liga - klub i Spanien al den stund, at FCK næppe ville byde så meget som en Marsbar for ham.

Alpa Chino
1. div
1. div
Indlæg: 269
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Alpa Chino » 25. jul 2018, 14:14

Ja det er der ikke meget logik over.

Vil FCK give 5 mio. for Flores? Nej.
Vil FCM give 5 mio. for Flores? Nej.
Vil Brøndby give 5 mio. for Flores? Nej

Vil La Liga klubber giver 10-20 mio for Flores? Åbenbart ja.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Forza » 25. jul 2018, 14:17

Alpa Chino skrev:
25. jul 2018, 14:14
Ja det er der ikke meget logik over.

Vil FCK give 5 mio. for Flores? Nej.
Vil FCM give 5 mio. for Flores? Nej.
Vil Brøndby give 5 mio. for Flores? Nej

Vil La Liga klubber giver 10-20 mio for Flores? Åbenbart ja.
Det tror jeg ikke du skal regne med de vil.

Jeg tror vi skal prise os lykkelige hvis vi kan sælge ham for 1 mio eur.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Forza » 25. jul 2018, 14:20

NIN skrev:
25. jul 2018, 10:48
frederikshavneren skrev:
25. jul 2018, 10:30
Køllen I Møllen skrev:
25. jul 2018, 08:04
SLAP NU AF FOR FANDEN.

Træt af at læse tåbelige indlæg om at han skal rådne op på andetholdet de næste 2 år fordi han har taget en uges ekstra ferie. At sammenligne med Masango er useriøst. Masango meldte offentligt ud at han ville væk og ikke agtede at spille for Randers mere. Vi har slet ikke hørt Flores version endnu. Han er udeblevet fra træningen i en uge og skal naturligvis trækkes i løn. Men så heller ikke yderligere. For alles skyld skal vi videre og han skal ind på holdet igen hvis det ikke lykkedes at finde en køber.
Så det er i orden bare at blive væk i pt. 9 dage og dermed misligholde kontrakten?

Flores' version er i for og sig ligegyldig da Gaarde har sagt at AaB ikke accepterer fraværet, uanset hvilke motiver Flores/agenten har så er det da uhørt at lade hånt om klubben.

Og ja selvfølgelig skal Flores da sanktioneres/evt. udelukkes det mangler da bare. Om ikke andet så for at sende et signal.

Sager som denne medvirker til billedet af forkælede og overbetalte fodboldspillere
Pjat! Selvfølgelig er det da helt i orden med lidt ekstra selv-bevilliget ferie. Kender I ikke det fra jeres arbejdsplads? Jeg kommer måske et smut forbi om en uge, måske 14 dage. Vejret er jo fantastisk, så hvem har travlt? I mellemtiden må de andre jo bare løbe et par skridt mere i sommervarmen. Det er der vel ingen der har noget imod? Flores er trods alt VM-spiller og stjernen i truppen og signalværdien er jo fin til spillere længere nede i hierarkiet: Kæmp for det, så for du også udvidet beføjelser og fleks-ferie. Og som Gaarde udtaler: Vi ved ikke hvornår han kommer tilbage. Det gør jo samtidig det hele langt mere spændende, ikke mindst for MW. Det er lidt som en sms fra en gammel ven. Jeg kigger måske forbi på et tidspunkt, hvis du giver en kop kaffe.
Og når manden samtidig slår en masse op på de sociale medier, hvor han hygger sig i Peru uden den mindste form for anger, så er det lige prikken over i'et. Flores har hidtil ikke slået mig som en usympatisk egoist, så jeg tilslutter mig koret der mistænker agenten for at drive dette værk.

Uanset hvad er alt respekt fra min side til Flores tabt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Yankee » 25. jul 2018, 14:32

Forza skrev:
25. jul 2018, 14:17
Alpa Chino skrev:
25. jul 2018, 14:14
Ja det er der ikke meget logik over.

Vil FCK give 5 mio. for Flores? Nej.
Vil FCM give 5 mio. for Flores? Nej.
Vil Brøndby give 5 mio. for Flores? Nej

Vil La Liga klubber giver 10-20 mio for Flores? Åbenbart ja.
Det tror jeg ikke du skal regne med de vil.

Jeg tror vi skal prise os lykkelige hvis vi kan sælge ham for 1 mio eur.
Det ville være logisk, men der er også andre mekanismer i spil. Fx Alavés har ikke noget problem med at betale 2-3 mio. € for den rigtige spiller. Hvis de har identificeret Flores som den helt rigtige mand og deres træner virkelig gerne vil have ham, så vil de nok bare slå til hvis prisen er nede i 1-1½ mio. € i stedet for at blive ved med at presse og risikere at det går i vasken. Det er stadig en billig handel for dem.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Forza » 25. jul 2018, 15:25

Yankee skrev:
25. jul 2018, 14:32
Forza skrev:
25. jul 2018, 14:17
Alpa Chino skrev:
25. jul 2018, 14:14
Ja det er der ikke meget logik over.

Vil FCK give 5 mio. for Flores? Nej.
Vil FCM give 5 mio. for Flores? Nej.
Vil Brøndby give 5 mio. for Flores? Nej

Vil La Liga klubber giver 10-20 mio for Flores? Åbenbart ja.
Det tror jeg ikke du skal regne med de vil.

Jeg tror vi skal prise os lykkelige hvis vi kan sælge ham for 1 mio eur.
Det ville være logisk, men der er også andre mekanismer i spil. Fx Alavés har ikke noget problem med at betale 2-3 mio. € for den rigtige spiller. Hvis de har identificeret Flores som den helt rigtige mand og deres træner virkelig gerne vil have ham, så vil de nok bare slå til hvis prisen er nede i 1-1½ mio. € i stedet for at blive ved med at presse og risikere at det går i vasken. Det er stadig en billig handel for dem.
Det har du ret i, men havde det været tilfældet havde Flores været solgt forlængst som jeg ser det.

At de har økonomien betyder ikke de nødvendigvis vil punge ud efter en middelmådig Superliga spiller.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Hovedet » 25. jul 2018, 15:59

Forza skrev:
25. jul 2018, 15:25
Yankee skrev:
25. jul 2018, 14:32
Forza skrev:
25. jul 2018, 14:17
Alpa Chino skrev:
25. jul 2018, 14:14
Ja det er der ikke meget logik over.

Vil FCK give 5 mio. for Flores? Nej.
Vil FCM give 5 mio. for Flores? Nej.
Vil Brøndby give 5 mio. for Flores? Nej

Vil La Liga klubber giver 10-20 mio for Flores? Åbenbart ja.
Det tror jeg ikke du skal regne med de vil.

Jeg tror vi skal prise os lykkelige hvis vi kan sælge ham for 1 mio eur.
Det ville være logisk, men der er også andre mekanismer i spil. Fx Alavés har ikke noget problem med at betale 2-3 mio. € for den rigtige spiller. Hvis de har identificeret Flores som den helt rigtige mand og deres træner virkelig gerne vil have ham, så vil de nok bare slå til hvis prisen er nede i 1-1½ mio. € i stedet for at blive ved med at presse og risikere at det går i vasken. Det er stadig en billig handel for dem.
Det har du ret i, men havde det været tilfældet havde Flores været solgt forlængst som jeg ser det.

At de har økonomien betyder ikke de nødvendigvis vil punge ud efter en middelmådig Superliga spiller.
Logikken bag tanken om at stort salg har jo hele tiden været, at Flores blomstrede på Perus landshold, og at han ville brænde igennem til VM -slutrunden. Vi glemte så nok lige i euforien, at der vel rundt regnet optræder omkring 450 spillere til sådan en slutrunde, og at det gode spil, der jo til tider kom fra Peru og navnlig mod Danmark, kom fra alle andre end Flores, der også i landsholdssammenhæng optrådte lige så anonymt som i Superligaen.

Skal vi score rigtige penge, må vi håbe på et eller andet fjolleri fra Kina eller et andet u-land med store ambitioner inden for fodbold og tilsvarende manglende know-how.

Besvar