Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Forza » 26. jul 2018, 08:39

Mr. Larsen skrev:
26. jul 2018, 08:19
Vi er vel alle enig om at han skal mærke at det ikke at overholde reglerne og svigte sine holdkammerater skal ha en konsekvens ??

Målet for begge parter må være at få ham solgt så hurtigt som muligt, kan det ikke lad sig gøre så må han væk fra 1 holdet i en periode, jeg kan ikke se hvorfor han skulle ta pladsen fra en af drengene der pt. har kæmpet hjertet ud på banen de første kampe, og sportslig virker vi jo ikke til at savne ham

Flores har meldt ud han vil væk og er ligeglad med klubben, ergo vi skal ikke spilde mere tid på ham, han er fortid så nu skal vi ha fundet erstatningen for ham + en rigtig angriber med mål i.
Jeg er helt enig. Det må simpelthen aldrig været acceptabelt at folk pisser på klubben som han har gjort. Det skal statueres et eksempel.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Buzz Killington » 26. jul 2018, 08:51

Forza skrev:
26. jul 2018, 08:39
Mr. Larsen skrev:
26. jul 2018, 08:19
Vi er vel alle enig om at han skal mærke at det ikke at overholde reglerne og svigte sine holdkammerater skal ha en konsekvens ??

Målet for begge parter må være at få ham solgt så hurtigt som muligt, kan det ikke lad sig gøre så må han væk fra 1 holdet i en periode, jeg kan ikke se hvorfor han skulle ta pladsen fra en af drengene der pt. har kæmpet hjertet ud på banen de første kampe, og sportslig virker vi jo ikke til at savne ham

Flores har meldt ud han vil væk og er ligeglad med klubben, ergo vi skal ikke spilde mere tid på ham, han er fortid så nu skal vi ha fundet erstatningen for ham + en rigtig angriber med mål i.
Jeg er helt enig. Det må simpelthen aldrig været acceptabelt at folk pisser på klubben som han har gjort. Det skal statueres et eksempel.
Udover at trække ham i løn? Hvad skulle det konkret være, og hvordan ville din anbefalede konsekvens evt. have for AaBs anseelse ude i verden? Hvis agentverdenen får den opfattelse at AaB er meget hurtige på aftrækkeren i forhold til at sanktionere spillere som Flores, der som bekendt har meldt ud (om det er sandt eller ej) at han havde personlige grunde til at blive væk, så tror jeg vi får det sværere ved at tiltrække spillere i fremtiden.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af san » 26. jul 2018, 08:55

Buzz Killington skrev:
26. jul 2018, 08:51
Forza skrev:
26. jul 2018, 08:39
Mr. Larsen skrev:
26. jul 2018, 08:19
Vi er vel alle enig om at han skal mærke at det ikke at overholde reglerne og svigte sine holdkammerater skal ha en konsekvens ??

Målet for begge parter må være at få ham solgt så hurtigt som muligt, kan det ikke lad sig gøre så må han væk fra 1 holdet i en periode, jeg kan ikke se hvorfor han skulle ta pladsen fra en af drengene der pt. har kæmpet hjertet ud på banen de første kampe, og sportslig virker vi jo ikke til at savne ham

Flores har meldt ud han vil væk og er ligeglad med klubben, ergo vi skal ikke spilde mere tid på ham, han er fortid så nu skal vi ha fundet erstatningen for ham + en rigtig angriber med mål i.
Jeg er helt enig. Det må simpelthen aldrig været acceptabelt at folk pisser på klubben som han har gjort. Det skal statueres et eksempel.
Udover at trække ham i løn? Hvad skulle det konkret være, og hvordan ville din anbefalede konsekvens evt. have for AaBs anseelse ude i verden? Hvis agentverdenen får den opfattelse at AaB er meget hurtige på aftrækkeren i forhold til at sanktionere spillere som Flores, der som bekendt har meldt ud (om det er sandt eller ej) at han havde personlige grunde til at blive væk, så tror jeg vi får det sværere ved at tiltrække spillere i fremtiden.
:thumbsup: :thumbsup:
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig :cool:

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Mr. Larsen » 26. jul 2018, 08:57

[quote="Buzz Killington"
Udover at trække ham i løn? Hvad skulle det konkret være, og hvordan ville din anbefalede konsekvens evt. have for AaBs anseelse ude i verden? Hvis agentverdenen får den opfattelse at AaB er meget hurtige på aftrækkeren i forhold til at sanktionere spillere som Flores, der som bekendt har meldt ud (om det er sandt eller ej) at han havde personlige grunde til at blive væk, så tror jeg vi får det sværere ved at tiltrække spillere i fremtiden.
[/quote]

Hvad tror du reaktionen havde være i anden klub?

Hvorfor skulle det få konsekvenser for AaBs ry at man straffer en spiller der ikke overholder sin kontrakt?

Hvis ik man gør noget, så viser man jo med al tydelighed at man er vattet og ikke tør at handle når behovet er der. det gælder både for fremtidige spiller såvel som nuværende spiller.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Forza » 26. jul 2018, 09:20

Mr. Larsen skrev:
26. jul 2018, 08:57
[quote="Buzz Killington"
Udover at trække ham i løn? Hvad skulle det konkret være, og hvordan ville din anbefalede konsekvens evt. have for AaBs anseelse ude i verden? Hvis agentverdenen får den opfattelse at AaB er meget hurtige på aftrækkeren i forhold til at sanktionere spillere som Flores, der som bekendt har meldt ud (om det er sandt eller ej) at han havde personlige grunde til at blive væk, så tror jeg vi får det sværere ved at tiltrække spillere i fremtiden.
Hvad tror du reaktionen havde være i anden klub?

Hvorfor skulle det få konsekvenser for AaBs ry at man straffer en spiller der ikke overholder sin kontrakt?

Hvis ik man gør noget, så viser man jo med al tydelighed at man er vattet og ikke tør at handle når behovet er der. det gælder både for fremtidige spiller såvel som nuværende spiller.
[/quote]

Præcis. Udover den åbenlyse bøde bør Flores ikke være i betragtning til de næste par kampe + jeg mener han skal arbejde sig op igennem hierarkiet igen. Hans plads på holdet er taget og den skal han selv vinde tilbage til træning.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Mr. Larsen » 26. jul 2018, 09:23

Også ville det klæde ham at stå frem foran sine holdkammerater og undskylde overfor dem at han satte sig selv højere end holdet, det er dem han i den grad har svigtet.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af san » 26. jul 2018, 09:26

Mr. Larsen skrev:
26. jul 2018, 08:57

Hvad tror du reaktionen havde være i anden klub?

Hvorfor skulle det få konsekvenser for AaBs ry at man straffer en spiller der ikke overholder sin kontrakt?

Hvis ik man gør noget, så viser man jo med al tydelighed at man er vattet og ikke tør at handle når behovet er der. det gælder både for fremtidige spiller såvel som nuværende spiller.
alle husker randers..
Så er vi smart i en fart kunne vi måske tiltrække et tv selskab, en ny sportscchef/direktør og træner :cool:
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig :cool:

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af MrBangDK » 26. jul 2018, 09:36

Alt Gaarde har sagt er vel at Flores ikke er mødt til træning, hvilket strider mod aftaler. Men måske der er en forklaring man har forståelse for, og derfor har man ikke reageret mere end man har?

Helt enig i, at det selvfølgelig skal have en konsekvens. Men man må håbe den bliver baseret på en god snak mellem Flores og den sportslige ledelse og ikke på affekt..
Ska' vi hak'?

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af De Fem » 26. jul 2018, 10:35

Ifølge tvivlsomme kilder så har Flores mange bejlere ude i verden.
Google translate får meget lidt mening ud af originalkilden: https://libero.pe/futbol-internacional/ ... ia-saudita

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Patmand » 26. jul 2018, 10:45

MrBangDK skrev:
26. jul 2018, 09:36
Alt Gaarde har sagt er vel at Flores ikke er mødt til træning, hvilket strider mod aftaler. Men måske der er en forklaring man har forståelse for, og derfor har man ikke reageret mere end man har?

Helt enig i, at det selvfølgelig skal have en konsekvens. Men man må håbe den bliver baseret på en god snak mellem Flores og den sportslige ledelse og ikke på affekt..
Det er ganske uinteressant, også helt generelt, hvad Gaarde siger. Næh, det er noget mere interessant, hvad hovedpersonen i første omgang selv sagde ifm. sin udebliven:
Edison Flores skrev: - Jeg vil gerne undersøge mulighederne for at få luftforandring. Men vi må vente og se, for jeg har to år tilbage af min kontrakt.

- Den danske liga er allerede startet. Min klub ved godt, hvad jeg tænker, og hvis jeg ikke får muligheden for at skifte, bliver jeg og spiller der.
Bevares, at han så har redigeret virkeligheden sidenhen - ja det er vel som forventet. Det kaldes damage control og en lille hvid løgn skader vel ikke nogen.

Men det er da skønt, at du tror på alt hvad der kommer ud af munden på Gaarde & Co.

RendOs
Drenge
Drenge
Indlæg: 45
Tilmeldt: 19. feb 2017, 06:18

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af RendOs » 26. jul 2018, 10:46

De Fem skrev:
26. jul 2018, 10:35
Ifølge tvivlsomme kilder så har Flores mange bejlere ude i verden.
Google translate får meget lidt mening ud af originalkilden: https://libero.pe/futbol-internacional/ ... ia-saudita
Ja, for det er 100% lettere at integrere sig i Saudi-Arabien end i Danmark :thumbsup:

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Patmand » 26. jul 2018, 11:20

Buzz Killington skrev:
26. jul 2018, 08:51
Forza skrev:
26. jul 2018, 08:39
Mr. Larsen skrev:
26. jul 2018, 08:19
Vi er vel alle enig om at han skal mærke at det ikke at overholde reglerne og svigte sine holdkammerater skal ha en konsekvens ??

Målet for begge parter må være at få ham solgt så hurtigt som muligt, kan det ikke lad sig gøre så må han væk fra 1 holdet i en periode, jeg kan ikke se hvorfor han skulle ta pladsen fra en af drengene der pt. har kæmpet hjertet ud på banen de første kampe, og sportslig virker vi jo ikke til at savne ham

Flores har meldt ud han vil væk og er ligeglad med klubben, ergo vi skal ikke spilde mere tid på ham, han er fortid så nu skal vi ha fundet erstatningen for ham + en rigtig angriber med mål i.
Jeg er helt enig. Det må simpelthen aldrig været acceptabelt at folk pisser på klubben som han har gjort. Det skal statueres et eksempel.
Udover at trække ham i løn? Hvad skulle det konkret være, og hvordan ville din anbefalede konsekvens evt. have for AaBs anseelse ude i verden? Hvis agentverdenen får den opfattelse at AaB er meget hurtige på aftrækkeren i forhold til at sanktionere spillere som Flores, der som bekendt har meldt ud (om det er sandt eller ej) at han havde personlige grunde til at blive væk, så tror jeg vi får det sværere ved at tiltrække spillere i fremtiden.
Man kunne lave en Anders K. Jacobsen lignende aktion.

Personlige grunde? Som i “jeg vil videre til en ny klub NU”?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af MrBangDK » 26. jul 2018, 12:02

Patmand skrev:
26. jul 2018, 10:45
MrBangDK skrev:
26. jul 2018, 09:36
Alt Gaarde har sagt er vel at Flores ikke er mødt til træning, hvilket strider mod aftaler. Men måske der er en forklaring man har forståelse for, og derfor har man ikke reageret mere end man har?

Helt enig i, at det selvfølgelig skal have en konsekvens. Men man må håbe den bliver baseret på en god snak mellem Flores og den sportslige ledelse og ikke på affekt..
Det er ganske uinteressant, også helt generelt, hvad Gaarde siger. Næh, det er noget mere interessant, hvad hovedpersonen i første omgang selv sagde ifm. sin udebliven:
Edison Flores skrev: - Jeg vil gerne undersøge mulighederne for at få luftforandring. Men vi må vente og se, for jeg har to år tilbage af min kontrakt.

- Den danske liga er allerede startet. Min klub ved godt, hvad jeg tænker, og hvis jeg ikke får muligheden for at skifte, bliver jeg og spiller der.
Bevares, at han så har redigeret virkeligheden sidenhen - ja det er vel som forventet. Det kaldes damage control og en lille hvid løgn skader vel ikke nogen.

Men det er da skønt, at du tror på alt hvad der kommer ud af munden på Gaarde & Co.
Ikke fordi jeg tror på alt hvad de siger - men er nok lidt mere tilhænger af nuancer end “Flores er lort” argumenter!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Buzz Killington » 26. jul 2018, 12:09

Mr. Larsen skrev:
26. jul 2018, 08:57
[quote="Buzz Killington"
Udover at trække ham i løn? Hvad skulle det konkret være, og hvordan ville din anbefalede konsekvens evt. have for AaBs anseelse ude i verden? Hvis agentverdenen får den opfattelse at AaB er meget hurtige på aftrækkeren i forhold til at sanktionere spillere som Flores, der som bekendt har meldt ud (om det er sandt eller ej) at han havde personlige grunde til at blive væk, så tror jeg vi får det sværere ved at tiltrække spillere i fremtiden.
Hvad tror du reaktionen havde være i anden klub?

Hvorfor skulle det få konsekvenser for AaBs ry at man straffer en spiller der ikke overholder sin kontrakt?

Hvis ik man gør noget, så viser man jo med al tydelighed at man er vattet og ikke tør at handle når behovet er der. det gælder både for fremtidige spiller såvel som nuværende spiller.
[/quote]

Jeg skrev "udover at trække ham i løn". Det er en straf. Det er den optimale straf jf. situationen. Flores har været væk i en uges tid, hans officielle forklaring er personlige forhold. Jeg tror egentlig omverdenen syntes det er en proportionel "straf" jf. Flores' udmeldinger, uanset hvad vi så kan spekulere i vitterligt ligger bag. Når det så er sagt, så skal han da bare skydes af hurtigst muligt, så vi slipper for mere bøvl.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Freddie » 26. jul 2018, 12:10

MrBangDK skrev:
26. jul 2018, 09:36
Alt Gaarde har sagt er vel at Flores ikke er mødt til træning, hvilket strider mod aftaler. Men måske der er en forklaring man har forståelse for, og derfor har man ikke reageret mere end man har?

Helt enig i, at det selvfølgelig skal have en konsekvens. Men man må håbe den bliver baseret på en god snak mellem Flores og den sportslige ledelse og ikke på affekt..
Lynges besked til spillerene var: No work, no pay.

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af swfc » 26. jul 2018, 12:56

RendOs skrev:
26. jul 2018, 10:46
De Fem skrev:
26. jul 2018, 10:35
Ifølge tvivlsomme kilder så har Flores mange bejlere ude i verden.
Google translate får meget lidt mening ud af originalkilden: https://libero.pe/futbol-internacional/ ... ia-saudita
Ja, for det er 100% lettere at integrere sig i Saudi-Arabien end i Danmark :thumbsup:
Men integrerer sig slet ikke i Saudi-Arabien. Så der er det ligegyldigt
AaB i hjertet

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Mogens » 26. jul 2018, 13:07

Man må håbe, at vi kan få solgt Flores og naturligvis gerne med lidt fortjeneste (og en gigantisk videresalgsklausul, da jeg stadig tror på, at han har "noget" i sig).

Salget skal naturligvis komme, fordi han vel nærmest intet har vist, og jeg tror heller ikke, at det kommer med vores spillestil. Derudover var han jævnt tit væk og kom (så vidt jeg husker) ofte tilbage uden at kunne deltage lige med det samme. Havde han toppræsteret og var en stor profil, så kunne man være tilbøjelig til at se gennem fingre med de sidste ting, omend man naturligvis ville ærge sig mere over fraværet af en profil end fravær af en gennemsnitlig spiller.

Konklusion: Farvel (og tak???), hvis der er en køber der vil smide en acceptabel mængde bitcoins.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Gamen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gamen » 26. jul 2018, 13:12

MrBangDK skrev:
26. jul 2018, 12:02
Ikke fordi jeg tror på alt hvad de siger - men er nok lidt mere tilhænger af nuancer end “Flores er lort” argumenter!
Hvem i alverden skriver Flores er lort? Jeg kan ikke se nogen, der ikke bakker deres synspunkt i denne sag op med argumentation?

Du har gang på gang påstået at du er tilhænger af nuancer, men problemet er nok at det ikke rigtigt afspejler sig i dine indlæg. Som regel er det intetsigende oneliners med sarkastiske henvendelser rettet mod dem du ikke er enige med.

Hvis du har noget at byde ind med, så gør det da endelig. F.eks. hvorfor du forsvarer det der ganske tydeligt er et røgslør, for (klogt nok) at dæmpe al virakken omkring den her sag.
Flores vil væk nu og her, og det har fremgået af flere artikler denne sommer i peruviansk presse. Hvorfor i alverden så bestride at det er derfor han udebliver?
Og så lad mig lige endnu engang pointere, at det vi allesammen er fan af herinde er KLUBBEN AaB, og altså forhåbentlig ikke enkelt-spillere, for hvem vi er et ligegyldigt step i en fodboldkarriere.
Derfor er det også klubbens hensyn, og ikke spillerens, der er væsentlige. Og lige pt. er denne virak årsag til irriterende avisskriverier, og en mindre disput mellem sportschef og en spiller. Det er usundt med negativ presse og det er skidt ageret overfor en trup der har gjort alt for at få den pågældende spiller til at føle sig velkommen, og det er dét jeg reagerer på.

Gamen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gamen » 26. jul 2018, 13:42

Italienske Tutto Mercato melder at også Frosinone har meldt sig i kampen om Flores. De går efter et lån, og ser gode muligheder for at handlen bliver en realitet.

Udover det, så skriver skriver flere sider i Peru, at Flores' agent ankommer til Aalborg indenfor de næste par dage, for at nå til overenskomst med Gaarde og præsentere mulighederne, så han kan få en afklaring på hans situation.

Stefanovic
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 8. jul 2018, 20:07

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Stefanovic » 26. jul 2018, 16:20

Peru-medier nævner også Udinese, Empoli og Sampdoria som interesserede, og AaBs pris skulle hedde 3 mio. euro., ligesom AaB ikke skulle være afvisende over for udleje med købsret/forpligtelse.

Besvar