Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1243
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Pollack2 » 9. aug 2016, 11:17

FlæskeFrank skrev:Uddrag af forhandlingerne med Flores.

Flores: "Er det rigtig, at I har solgt en boldmongol til en græsk storklub ?
Gaarde: "Ja"
Flores: "Er det også rigtig, at har solgt en angriber med brækket ben til en portugisisk storklub ?"
Gaarde: "Ja, han havde lidt knæproblemer".
Flores: "Er det rigtig at afdankede AaB-spillere er sikret 2-3 år i OB efterfølgende ?
Gaarde: "Ja, det plejer at være reglen"
Flores: "Hvad sker der hvis man får succes i AaB og er skadesfri?"
Gaarde: "Ja, den situation har vi ikke prøvet endnu..."
Sidste del af samtalen kommer her:
Flores: "Det lyder alt sammen fantastisk - men I har vel trods alt ikke kunne sælge en halvblind til fransk fodbold?"
Gaarde:"Jo, alt kan lade sig gøre i AaB!"
Flores: "Okay - så kan I nok også videresælge mig for ørernes skyld senere!"

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Eksil » 9. aug 2016, 11:20

Pollack2 skrev: Sidste del af samtalen kommer her:
Flores: "Det lyder alt sammen fantastisk - men I har vel trods alt ikke kunne sælge en halvblind til fransk fodbold?"
Gaarde:"Jo, alt kan lade sig gøre i AaB!"
Flores: "Okay - så kan I nok også videresælge mig for ørernes skyld senere!"
Nantes nægter dog at betale fuld pris, da flyveørerene skaber en risiko for at han blæser væk og derfor er han dyrere at forsikre.

seamann

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af seamann » 9. aug 2016, 11:34

Eksil skrev:
Pollack2 skrev: Sidste del af samtalen kommer her:
Flores: "Det lyder alt sammen fantastisk - men I har vel trods alt ikke kunne sælge en halvblind til fransk fodbold?"
Gaarde:"Jo, alt kan lade sig gøre i AaB!"
Flores: "Okay - så kan I nok også videresælge mig for ørernes skyld senere!"
Nantes nægter dog at betale fuld pris, da flyveørerene skaber en risiko for at han blæser væk og derfor er han dyrere at forsikre.
Den med Thomsen var en and. Han faldt på lægetjekket, da han blev taget i at stå på tæer ved højdemålingen.

Brugeravatar
Schredni
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 28. apr 2008, 14:27
Favoritspiller: Hristo Stoichkov

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Schredni » 9. aug 2016, 11:52

https://www.youtube.com/watch?v=9EYLwjNulXw

Denne her har vist ikke været delt.

Jeg er virkeligt oppe og køre over de her rygter og handlen må gerne lukkes meget snart. Der blev tidligere snakket formationer og jeg ser ham gerne i en 4-2-3-1 formation. Vi behøver ikke den 2 meter høje forward, før det kan blive en succes. Som sådan er det ikke så forskelligt, fra det vi har allerede. Jeg vil dog helst have ham ud på kanten og spille, da jeg tror han virkelig kan bruge sin teknik der, hvilket gør det langt mere underholende at se ham. Der var en der nævnte Nomwethe - vi kan da håbe.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Sønderhof » 9. aug 2016, 12:24

Schredni skrev:https://www.youtube.com/watch?v=9EYLwjNulXw

Denne her har vist ikke været delt.

Jeg er virkeligt oppe og køre over de her rygter og handlen må gerne lukkes meget snart. Der blev tidligere snakket formationer og jeg ser ham gerne i en 4-2-3-1 formation. Vi behøver ikke den 2 meter høje forward, før det kan blive en succes. Som sådan er det ikke så forskelligt, fra det vi har allerede. Jeg vil dog helst have ham ud på kanten og spille, da jeg tror han virkelig kan bruge sin teknik der, hvilket gør det langt mere underholende at se ham. Der var en der nævnte Nomwethe - vi kan da håbe.
Helt enig. Med de typer vi har, er det oplagt at forsøge sig med en 4-2-3-1. Langt de fleste hold der praktisere denne formation spiller netop ikke med en stor mand fremme, men med hvad eksperterne kalder en falsk 9'er. Synes både Basso, Ene og Helenius vil passe godt ind her. De er af natur meget flagrende. En debattør herinde, mente ikke det var en mulighed at spille denne formation, da det ikke vil passe ind i den røde tråd som klubben har. Jeg er ikke enig. For mig at se, er vores ungdomspillere ikke oplært i at spille ét system, men derimod har de lært at praktisere hurtigt pasningsspil, presspil og fokus på tekniske færdigheder.

Er vild med de muligheder det vil give os på de fire forreste pladser med Ene, Flores, Basso, Sloth, Helenius og Meilinger. Dertil de unge spillere, som har gjort et godt indtryk. Med en sådan offensiv, bør vi kunne åbne de defensivt orientere hold op, som har været vores største udfordring de seneste år.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Jakobsen » 9. aug 2016, 13:00

Det bliver spændende med vores offensiv. Jeg hælder nok til flg. formationer forudsat Fores skriver med os.

Larsen

Paddy/Gilli, Holgersson, Blåbjerg, Ahlmann

Meillinger, Würtz, Sloth, Risgård

Ene/Basso, Flores

Tanken er 4-2-3-1 inspireret med meget offensive kanter, som trækker ind. Paddy/Gilli og Ahlmann skal komme styrtende udenom vores kanter Meillinger og Risgård. Ingen af dem er specielt hurtige, men de er gode til at gå trække ind fra siden og blive trusler hhv. med afslutninger og assists. Jeg vil gerne have Sloth centralt qua. hans rolle som spilfordeler, men jeg vil samtidig gerne have Risgård på midtbanen qua. hans fysik da jeg tror det bliver for tyndbenet uden. Derudover tror jeg Risgård på venstre kant er et bud på at erstatte noget af det Thomsen gav os. Fremme vil jeg have Flores ved siden af Ene eller Basso. Tanken her er netop, at vi kan bygge en dynamisk relation mellem de to angribere, hvor de skiftes til at falde tilbage i en kreativ rolle. Det eneste vi mangler i offensiven er så en god højre back og evt. en mere klassisk angriber som kan komme ind og bidrage (Helenius er ikke god nok mere og Grønning er stadig et stykke fra).
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

emil_kj
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 77
Tilmeldt: 23. jan 2015, 09:33

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af emil_kj » 9. aug 2016, 13:26

Han lander 16.50. Hvem skal med i lufthavnen?

http://nordjyske.dk/nyheder/AaB--flores ... 7/112/1513

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af frederikshavneren » 9. aug 2016, 13:28

Søgaard skrev:
Mini-p skrev:Var der snak om at han skulle ankomme til Aalborg i dag? Eller er det i løbet af ugen?
Da han spillede kamp sent i nat og flyvetiden er 15-20 timer minimum fra Lima til Aalborg via Amsterdam, så tror jeg ikke vi hører nærmere til ham, før i morgen :)
Iflg. Nordjyske er Flores med et fly der lander i Aalborg lufthavn kl. 17.50 i aften

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af frederikshavneren » 9. aug 2016, 13:30

emil_kj skrev:Han lander 16.50. Hvem skal med i lufthavnen?

http://nordjyske.dk/nyheder/AaB--flores ... 7/112/1513
Flyet lander efter planen kl. 17.50

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 9. aug 2016, 13:34

Sørg for at have målebånd med - vi skal vide hvor høj han EGENTLIG er.

Mht. det med formation og hvad AaB spiller ned gennem rækkerne, så var mit argument tidligere i tråden ikke, at AaB ikke kan spille den ene eller anden formation, men at man ikke i AaB har for vane at bygge offensiven op omkring en stor, tung targetspiller.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Patmand » 9. aug 2016, 13:44

emil_kj skrev:Han lander 16.50. Hvem skal med i lufthavnen?

http://nordjyske.dk/nyheder/AaB--flores ... 7/112/1513
Vi ses derude. Jeg medbringer nogle klappepølser - det virker sikkert mere imødekommende end "welcome to hell" banneret.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Flower » 9. aug 2016, 13:49

Patmand skrev:
emil_kj skrev:Han lander 16.50. Hvem skal med i lufthavnen?

http://nordjyske.dk/nyheder/AaB--flores ... 7/112/1513
Vi ses derude. Jeg medbringer nogle klappepølser - det virker sikkert mere imødekommende end "welcome to hell" banneret.
Han når ikke 'kiss and goodbye' skiltet, før han er vendt om og på vej ombord på en flyver mod Sydamerika igen. Jesus kristus et vejr vi kan tilbyde ;)
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Eksil » 9. aug 2016, 13:50

Patmand skrev:
emil_kj skrev:Han lander 16.50. Hvem skal med i lufthavnen?

http://nordjyske.dk/nyheder/AaB--flores ... 7/112/1513
Vi ses derude. Jeg medbringer nogle klappepølser.
"No no, I am not here to play handball".

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Søgaard » 9. aug 2016, 13:51

En noget åbenmundet agent han har sig, baseret på tidligere tweets. Med sådan et tweet må man formode det er teknikaliteter der mangler, for at færdiggøre aftalen.

Det er sent den flyver lander, vi må nok vente i spænding til i morgen eftermiddag tidligst, førend han kan blive præsenteret :)
Aalborg BK 1885!

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Patmand » 9. aug 2016, 13:53

Måske skulle man starte med at skrive kontrakt med manden før eventuelle 3-2-3-2 formationer med falske backs bliver bragt i spil.

Det lugter lidt af Brian Laudrup der blev præsenteret som Messias i Fiorentina før sæsonen 1992/93. Han endte op med at blive smuglet ud i bagagerummet på faderens bil.

Lad ham nu lige komme i gang.

Gamen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gamen » 9. aug 2016, 14:13

Patmand skrev:Måske skulle man starte med at skrive kontrakt med manden før eventuelle 3-2-3-2 formationer med falske backs bliver bragt i spil.

Det lugter lidt af Brian Laudrup der blev præsenteret som Messias i Fiorentina før sæsonen 1992/93. Han endte op med at blive smuglet ud i bagagerummet på faderens bil.

Lad ham nu lige komme i gang.
Enig. Lad os lige se, hvad han kan byde ind med først. Jeg antager at der vil være nogle udfordringer rent defensivt, som det også var tilfældet med Bassogog.

Brugeravatar
Mini-p
Superliga
Superliga
Indlæg: 736
Tilmeldt: 13. jul 2007, 11:01
Geografisk sted: NEW YORK

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Mini-p » 9. aug 2016, 14:15

Hvem er lige en knag og sender live fra lufthavnen??
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Tobias83
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 75
Tilmeldt: 11. jun 2008, 13:33
Geografisk sted: Birkerød

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Tobias83 » 9. aug 2016, 14:18

Mini-p skrev:Hvem er lige en knag og sender live fra lufthavnen??
:thumbsup:

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Kokkefar » 9. aug 2016, 14:26

Patmand skrev:Måske skulle man starte med at skrive kontrakt med manden før eventuelle 3-2-3-2 formationer med falske backs bliver bragt i spil.

Det lugter lidt af Brian Laudrup der blev præsenteret som Messias i Fiorentina før sæsonen 1992/93. Han endte op med at blive smuglet ud i bagagerummet på faderens bil.

Lad ham nu lige komme i gang.
Jeg kan ikke se problemet. Flores er så lille, at han kan smugles ud i bagagerummet på en Aygo. :thumbsup:

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Eksil » 9. aug 2016, 14:34

Kokkefar skrev:
Patmand skrev:Måske skulle man starte med at skrive kontrakt med manden før eventuelle 3-2-3-2 formationer med falske backs bliver bragt i spil.

Det lugter lidt af Brian Laudrup der blev præsenteret som Messias i Fiorentina før sæsonen 1992/93. Han endte op med at blive smuglet ud i bagagerummet på faderens bil.

Lad ham nu lige komme i gang.
Jeg kan ikke se problemet. Flores er så lille, at han kan smugles ud i bagagerummet på en Aygo. :thumbsup:
Han kommer da flyvende ind ved egen kraft:

Billede

Besvar