Kuhn retur?

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1373
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Kuhn retur?

Indlæg af AaB-Jones » 2. aug 2017, 10:26

Legum Magister skrev:Kuhn til Viborg FF?
Som jeg læser interviewet med Kuhn i Politikken, så er han meget sulten efter at komme i gang igen, hvilket han selv vurderer sker i løbet af 2017.

Det kunne også være et udtryk for, at han på det tidspunkt allerede var i kontakt med interesserede klubber - jeg tror, han ender i Viborg. Det er næppe en helt spontan fyring af Mølby, og mon ikke afløseren er på plads inden længe - Kuhn eller Jonas Dal er mine bud som afløsere.

Det ville ærgre mig voldsomt, hvis vi ikke har forsøgt at tilknytte ham som assistent igen - tror han ville være et super match til strategen og den mere stille Wieghorst. Omvendt har jeg sympati for Viborg - og skulle han til en anden dansk klub, så håber jeg, at han lykkes med at få dem tilbage i det bedste selskab.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Dalbjerg » 2. aug 2017, 11:07

Tvivler på Viborg..

Så skal han godt nok være sulten efter at komme i gang igen, fordi lige nu får han en fed hyre fra Malmø...

Der vil selvfølgelig ske noget forhandling, hvis han får mulighed for et nyt job, men jeg har svært at se, at han vælger at træne Viborg gratis (hvilket han jo de facto kommer til, fordi han skal give afkald på noget af lønnen fra Malmø)..

Jeg tror at han lige venter, og ser hvad der evt. dukker op i SL, og så først fra næste sæson bliver "desperat".

svendpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 192
Tilmeldt: 2. okt 2008, 18:07

Re: Kuhn retur?

Indlæg af svendpoulsen » 2. aug 2017, 11:48

kuhn skal sku IKKE til Viborg - se nu at få hm ind i folden Gaarde, det kan ikke gå for hurtigt.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Jakobsen » 2. aug 2017, 14:07

svendpoulsen skrev:kuhn skal sku IKKE til Viborg - se nu at få hm ind i folden Gaarde, det kan ikke gå for hurtigt.
Deler dit ønske om at få Kuhn tilbage, men tvivler på det er realistisk;

1) Kuhn vil ikke være assistent og
2) Det kan ikke forsvares at fyre Wieghorst når man ser på det materiale han har haft til rådighed.

Kommer Kuhn bliver det nok desværre som brændslukker, hvis vi kommer helt på røven og så bliver det desværre nok også på en kort kontrakt.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kuhn retur?

Indlæg af jonas386 » 2. aug 2017, 14:34

Jakobsen skrev: Kommer Kuhn bliver det nok desværre som brændslukker, hvis vi kommer helt på røven og så bliver det desværre nok også på en kort kontrakt.
Det tror jeg ærlig talt ikke at Kuhn er særligt interesseret i. Hvis han kommer til AaB bliver det som en langsigtet løsning.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Pastorius » 2. aug 2017, 14:39

Jakobsen skrev:
svendpoulsen skrev:kuhn skal sku IKKE til Viborg - se nu at få hm ind i folden Gaarde, det kan ikke gå for hurtigt.
Deler dit ønske om at få Kuhn tilbage, men tvivler på det er realistisk;

1) Kuhn vil ikke være assistent og
2) Det kan ikke forsvares at fyre Wieghorst når man ser på det materiale han har haft til rådighed.

Kommer Kuhn bliver det nok desværre som brændslukker, hvis vi kommer helt på røven og så bliver det desværre nok også på en kort kontrakt.
Det er vel lige så urealistisk at se Kuhn som assistent i AaB, som det er at se ham som chef i Viborg. Det kan ikke være godt nok til ham.

Jeg så ham gerne som cheftræner i AaB, men jeg tvivler på at AaB nogensinde gør det, når de har valgt ham fra på de øvrige tidspunkter, hvor chancen har været der.

Mao. tror jeg desværre kun Kuhn er aktuel på debatsiden, i "Tidligere AaB'ere-tråden)
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Hanga » 2. aug 2017, 15:24

Kuhn skal passe på med at vente for længe. Som træner er man ret afhængig af at have et godt navn, og det kan forsvinde stille og roligt i takt med at man går ledig. Wieghorst var lidt inde på det i forbindelse med ansættelsen hos os.

Dog vil jeg også sige, at han bør stile højere end Viborg, især fordi at det er et giftigt sæde at sætte sig i. Der er mange om buddet til oprykning i år og alt andet vil naturligvis være en fiasko for dem.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Gnu » 2. aug 2017, 15:42

Det er jo heller ikke sikkert, at Kasper Hjulmand har tænkt sig at blive i Nordsjælland for evigt, og det er vel også begrænset, hvor længe Lyngby kan holde på David Nielsen. Det er i hvert fald to adresser, hvor jeg godt kunne se Kuhn passe ind. Og ja, så kan der jo komme en trænerfyring, som åbner nogle døre. - Men enig, han skal stile højere end Viborg.

AaB er nok desværre udelukket, og da slet ikke som assistent.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Kuhn retur?

Indlæg af aaballday » 2. aug 2017, 16:22

Gnu skrev:Det er jo heller ikke sikkert, at Kasper Hjulmand har tænkt sig at blive i Nordsjælland for evigt, og det er vel også begrænset, hvor længe Lyngby kan holde på David Nielsen. Det er i hvert fald to adresser, hvor jeg godt kunne se Kuhn passe ind. Og ja, så kan der jo komme en trænerfyring, som åbner nogle døre. - Men enig, han skal stile højere end Viborg.

AaB er nok desværre udelukket, og da slet ikke som assistent.
Nordsjælland og Kuhn? HAH. Manden er ikke kendt for stor taktisk sans og har hørt udtalelser om ham ala "forvirret, kan ikke finde rundt i sin egen lomme" osv. Det tror jeg ikke går hodt i spænd med det store projekt i FCN med mange jern i ilden.
Kuhn er en indpisker og en stor gevinst for den samlede trup. Jo før han erkender det, jo bedre. Viborg umiddelbart bedre match.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kuhn retur?

Indlæg af le Cid » 2. aug 2017, 22:01

KEP har i dag tweeter, at Kuhn og Viborg havde været et match på tinder.
Jeg ville nu sige det samme om Søndergaard - altså som et match med Viborg, ikke med Kuhn :-p
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Pastorius » 2. aug 2017, 22:08

le Cid skrev:KEP har i dag tweeter, at Kuhn og Viborg havde været et match på tinder.
Jeg ville nu sige det samme om Søndergaard - altså som et match med Viborg, ikke med Kuhn :-p
Kuhn skal have større ambitioner end Viborg.
Det kan godt være han har nogle mangler, men han har fandme en trackrekord, som ikke mange gør ham efter.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5105
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Jakobsen » 2. aug 2017, 22:13

le Cid skrev:KEP har i dag tweeter, at Kuhn og Viborg havde været et match på tinder.
Jeg ville nu sige det samme om Søndergaard - altså som et match med Viborg, ikke med Kuhn :-p
Jeg kan ikke se Viborg hyre Søndergaard igen - der er han jo blevet fyret en gang og direktøren i Viborg hedder dengang som nu Morten Jensen.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Gnu » 3. aug 2017, 08:48

aaballday skrev:
Gnu skrev:Det er jo heller ikke sikkert, at Kasper Hjulmand har tænkt sig at blive i Nordsjælland for evigt, og det er vel også begrænset, hvor længe Lyngby kan holde på David Nielsen. Det er i hvert fald to adresser, hvor jeg godt kunne se Kuhn passe ind. Og ja, så kan der jo komme en trænerfyring, som åbner nogle døre. - Men enig, han skal stile højere end Viborg.

AaB er nok desværre udelukket, og da slet ikke som assistent.
Nordsjælland og Kuhn? HAH. Manden er ikke kendt for stor taktisk sans og har hørt udtalelser om ham ala "forvirret, kan ikke finde rundt i sin egen lomme" osv. Det tror jeg ikke går hodt i spænd med det store projekt i FCN med mange jern i ilden.
Kuhn er en indpisker og en stor gevinst for den samlede trup. Jo før han erkender det, jo bedre. Viborg umiddelbart bedre match.
De finder jo alligevel aldrig en 1:1-erstatning for Hjulmand, og de har da fx også haft Olafur, som spiller noget andet bold. Det er jo også begrænset hvad en klub som Nordsjælland kan tiltrække af trænere. Kuhn er en vinder-type og vandt til at arbejde med unge. Det passer fint til Nordsjælland.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kuhn retur?

Indlæg af le Cid » 3. aug 2017, 09:17

Jakobsen skrev:
le Cid skrev:KEP har i dag tweeter, at Kuhn og Viborg havde været et match på tinder.
Jeg ville nu sige det samme om Søndergaard - altså som et match med Viborg, ikke med Kuhn :-p
Jeg kan ikke se Viborg hyre Søndergaard igen - der er han jo blevet fyret en gang og direktøren i Viborg hedder dengang som nu Morten Jensen.
Jeg var faktisk ikke klar over, at det også var Morten Jensen, som var direktør på det tidspunkt... men ellers ville det have været logisk.
Men ikke desto mindre, så må man jo antage, at KEP ved nogenlunde, hvad han taler om...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Kuhn retur?

Indlæg af astonvilla » 3. aug 2017, 09:43

Kuhn som cheftræner
Smukke Erik som sportschef

Så er den ged barberet.

Man har vel lov at sidder og drømme på sådan en trist og regnvåd torsdag....
Bienvenu Bassogog!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Martino » 3. aug 2017, 09:51

astonvilla skrev:Kuhn som cheftræner
Smukke Erik som sportschef

Så er den ged barberet.

Man har vel lov at sidder og drømme på sådan en trist og regnvåd torsdag....
Hvis Gaarde en dag skulle være fortid synes jeg at Gaardsøe ligger lige til højrebenet som sportsdirektør, skulle han være interesseret. Men jeg bakker stadig Gaarde op. Der må evalueres på Wieghorst og Gaarde til vinter.
Om Kuhn skal tilbage til AaB...måske en dag, men så bliver det nok under en anden sportslig ledelse.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Sauer » 3. aug 2017, 10:13

Martino skrev:
astonvilla skrev:Kuhn som cheftræner
Smukke Erik som sportschef

Så er den ged barberet.

Man har vel lov at sidder og drømme på sådan en trist og regnvåd torsdag....
Hvis Gaarde en dag skulle være fortid synes jeg at Gaardsøe ligger lige til højrebenet som sportsdirektør, skulle han være interesseret. Men jeg bakker stadig Gaarde op. Der må evalueres på Wieghorst og Gaarde til vinter.
Om Kuhn skal tilbage til AaB...måske en dag, men så bliver det nok under en anden sportslig ledelse.
Hvorfor tænker du, at Gaardsøe ville være oplagt til den position? Det er ikke fordi, jeg har noget indgående kendskab til ham. Men jeg kan alligevel huske, at jeg ikke var særligt imponeret af hans karakter under hans seneste ophold heroppe. På trods af det kan han selvfølgelig godt være en dygtig sportsdirektør.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Kasper » 3. aug 2017, 10:39

astonvilla skrev:Kuhn som cheftræner
Smukke Erik som sportschef

Så er den ged barberet.

Man har vel lov at sidder og drømme på sådan en trist og regnvåd torsdag....
Det drømmer jeg om hver eneste dag.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Pastorius » 3. aug 2017, 10:57

Kasper skrev:
astonvilla skrev:Kuhn som cheftræner
Smukke Erik som sportschef

Så er den ged barberet.

Man har vel lov at sidder og drømme på sådan en trist og regnvåd torsdag....
Det drømmer jeg om hver eneste dag.
Jep, same here. Smukke Erik er lige netop den perfekte ledertype til AaB. Hans værdier matcher, han får topkarakter i kommunikation, han kan ændre kulturen, hvis det er nødvendigt.

Jeg har håbet han vendte tilbage som sportsdirektør når Lynge holdt op, lige siden han annoncerede sit stop i AaB.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kuhn retur?

Indlæg af Yankee » 3. aug 2017, 11:02

Pastorius skrev:
Det drømmer jeg om hver eneste dag.
Jep, same here. Smukke Erik er lige netop den perfekte ledertype til AaB. Hans værdier matcher, han får topkarakter i kommunikation, han kan ændre kulturen, hvis det er nødvendigt.

Jeg har håbet han vendte tilbage som sportsdirektør når Lynge holdt op, lige siden han annoncerede sit stop i AaB.[/quote]

Det er svært ikke at være tændt på den idé. Det kræver dog nok et temmelig radikalt strategiskifte og større ambitioner hvis vi skal lokke Erik tilbage. Jeg tror dog han er manden, der kunne føre os tilbage i toppen af skandinavisk fodbold, og han og Kuhn ville være en uhørt tiltrækkende duo for sponsorer, medier, fans osv. Både kommercielt og sportsligt er det en drøm.

Besvar