Kristoffer Pallesen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6090
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af FIDEL » 29. nov 2019, 13:07

Pastorius skrev:
29. nov 2019, 13:03
Der er jo sagt meget i denne tråd allerede. Jeg vil nøjes med at konstatere at forhåbentlig er den økonomiske ramme for kontrakten meget fordelagtig, og - forhåbentlig - foreligger der gode ophævelsesmuligheder inden kontraktudløb også.
Jeg er mere positiv hvis Pallesen er billig i drift, og samtidig fremover er 2. valg på pladsen, men det er fuldstændigt ambitionsforladt at lave så lang en kontrakt med en middelspiller.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4452
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af le Cid » 29. nov 2019, 13:08

Fint nok at man forlænger - men 4 år? 2 havde været rigeligt.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af Pastorius » 29. nov 2019, 13:09

FIDEL skrev:
29. nov 2019, 13:07
Pastorius skrev:
29. nov 2019, 13:03
Der er jo sagt meget i denne tråd allerede. Jeg vil nøjes med at konstatere at forhåbentlig er den økonomiske ramme for kontrakten meget fordelagtig, og - forhåbentlig - foreligger der gode ophævelsesmuligheder inden kontraktudløb også.
Jeg er mere positiv hvis Pallesen er billig i drift, og samtidig fremover er 2. valg på pladsen, men det er fuldstændigt ambitionsforladt at lave så lang en kontrakt med en middelspiller.
Jeg tænker det er fint, hvis han ikke er tiltænkt førstevalget, og kontraktomkostningerne afspejler det.
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10690
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af jonas386 » 29. nov 2019, 13:11

Pastorius skrev:
29. nov 2019, 13:09
FIDEL skrev:
29. nov 2019, 13:07
Pastorius skrev:
29. nov 2019, 13:03
Der er jo sagt meget i denne tråd allerede. Jeg vil nøjes med at konstatere at forhåbentlig er den økonomiske ramme for kontrakten meget fordelagtig, og - forhåbentlig - foreligger der gode ophævelsesmuligheder inden kontraktudløb også.
Jeg er mere positiv hvis Pallesen er billig i drift, og samtidig fremover er 2. valg på pladsen, men det er fuldstændigt ambitionsforladt at lave så lang en kontrakt med en middelspiller.
Jeg tænker det er fint, hvis han ikke er tiltænkt førstevalget, og kontraktomkostningerne afspejler det.
Men tror vi selv på den? Han var eftersigende blandt de højest lønnede da han kom til, og har spillet samtlige kampe i sæsonen. Det er utopi, for mig, at forestille sig han skulle være gået betydeligt ned i løn.

Jeg er dog enig, hvis han har fået en lav løn, og med forventningen om, at han kommer til at være backup enten efter denne eller næste sæson. Det er jeg bare ikke sikker på er tilfældet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3168
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af Gnu » 29. nov 2019, 13:16

Vi kan i hvert fald konstatere, at det ikke er mennesker med fodboldforstand, som sidder i toppen af AaB nu. Og det er så Bælum & Co, som skal styre klubben gennem det kommende transfervindue. :| Det her er jo en hovedet-oppe-i-røven tåbelig beslutning.

I den her situation er det eneste rigtige selvfølgelig at lade kontrakten løbe ud, skamme sig lidt over at man nogensinde hentede så dårlig en spiller, og så ellers lade ham glide ud i glemslen. Men AaB vælger simpelthen at stikke manden en lang forlængelse og yderligere udstille egen inkompetence.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af Pastorius » 29. nov 2019, 14:01

jonas386 skrev:
29. nov 2019, 13:11

Men tror vi selv på den? Han var eftersigende blandt de højest lønnede da han kom til, og har spillet samtlige kampe i sæsonen. Det er utopi, for mig, at forestille sig han skulle være gået betydeligt ned i løn.

Jeg er dog enig, hvis han har fået en lav løn, og med forventningen om, at han kommer til at være backup enten efter denne eller næste sæson. Det er jeg bare ikke sikker på er tilfældet.
Det er bestemt ikke utopi at han er gået meget ned i løn, om den ligefrem er lav, ved jeg ikke.

I modsætning til den gængse opfattelse herinde, er jeg faktisk ikke af den opfattelse at alle med tilknytning til AaB er komplette idioter, så jeg forventer da som udgangspunkt at det er også er en fornuftig aftale for AaB.
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10690
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af jonas386 » 29. nov 2019, 14:07

Pastorius skrev:
29. nov 2019, 14:01
jonas386 skrev:
29. nov 2019, 13:11

Men tror vi selv på den? Han var eftersigende blandt de højest lønnede da han kom til, og har spillet samtlige kampe i sæsonen. Det er utopi, for mig, at forestille sig han skulle være gået betydeligt ned i løn.

Jeg er dog enig, hvis han har fået en lav løn, og med forventningen om, at han kommer til at være backup enten efter denne eller næste sæson. Det er jeg bare ikke sikker på er tilfældet.
Det er bestemt ikke utopi at han er gået meget ned i løn, om den ligefrem er lav, ved jeg ikke.

I modsætning til den gængse opfattelse herinde, er jeg faktisk ikke af den opfattelse at alle med tilknytning til AaB er komplette idioter, så jeg forventer da som udgangspunkt at det er også er en fornuftig aftale for AaB.
Jeg ville da ønske jeg havde dit optimistiske sind :) Det virker bare usandsynligt, nu hvor Pallesen er fast mand. Jeg tror ikke han er gået fra profilløn til bankelevløn.
Jeg tror dog heller ikke, at ALLE omkring AaB er komplette idioter. Desværre er der bare meget der tyder på, at idiotien har lidt for gode kår i toppen indimellem.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3645
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af gravballe » 29. nov 2019, 14:48

Så er håber om at se dalsgaard i AaB igen vist død. Har Friis godt nok godkendt en forlængelse.. Puha

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3168
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af Gnu » 29. nov 2019, 15:12

Pastorius skrev:
29. nov 2019, 14:01
jonas386 skrev:
29. nov 2019, 13:11

Men tror vi selv på den? Han var eftersigende blandt de højest lønnede da han kom til, og har spillet samtlige kampe i sæsonen. Det er utopi, for mig, at forestille sig han skulle være gået betydeligt ned i løn.

Jeg er dog enig, hvis han har fået en lav løn, og med forventningen om, at han kommer til at være backup enten efter denne eller næste sæson. Det er jeg bare ikke sikker på er tilfældet.
Det er bestemt ikke utopi at han er gået meget ned i løn, om den ligefrem er lav, ved jeg ikke.

I modsætning til den gængse opfattelse herinde, er jeg faktisk ikke af den opfattelse at alle med tilknytning til AaB er komplette idioter, så jeg forventer da som udgangspunkt at det er også er en fornuftig aftale for AaB.
Jeg kan ikke forestille et scenarie, hvor det nogensinde er fornuftigt at stikke Kristoffer Pallesen en fireårig forlængelse. Det skulle da være, hvis han betaler for at være i klubben.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 490
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af AK48hamas » 29. nov 2019, 15:14

Ej nej nej nej hvordan kan de forlænge uden vi har en sportsdirektør?

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af Fromthecradle » 29. nov 2019, 15:19

Black Friday Deal
You pay for this?

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1742
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af RicoBR02 » 29. nov 2019, 15:26

Jeg kan simpelthen ikke se hvorfor vi skal nedgøre en mand der altid kæmper røven ud af bukserne som Pallesen gør! Han er ikke noget teknisk geni, men han kæmper satme for trøjen. Jeg er godt tilfreds med de 4 år!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10690
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af jonas386 » 29. nov 2019, 15:55

RicoBR02 skrev:
29. nov 2019, 15:26
Jeg kan simpelthen ikke se hvorfor vi skal nedgøre en mand der altid kæmper røven ud af bukserne som Pallesen gør! Han er ikke noget teknisk geni, men han kæmper satme for trøjen. Jeg er godt tilfreds med de 4 år!
Det er jo ikke Pallesen folk er efter. Men Bælum og andre der har valgt at forlænge. Pallesen ønsker naturligvis sikkerhed og løn. Det kan man ikke klandre ham for.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10690
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af jonas386 » 29. nov 2019, 16:06

https://nordjyske.dk/plus/sport/baelum- ... gK1b5_lZDM

Hvad fanden er det også for en overskrift...?
Er det fordi Bælum selv er hentet på en vennetjeneste, at han tror det er sådan fodboldverden hænger sammen? Jeg er bange for at han bliver et dyrt bekendtskab for os, Bælum. Han virker helt blank.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14744
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af Hanga » 29. nov 2019, 16:14

jonas386 skrev:
29. nov 2019, 16:06
https://nordjyske.dk/plus/sport/baelum- ... gK1b5_lZDM

Hvad fanden er det også for en overskrift...?
Er det fordi Bælum selv er hentet på en vennetjeneste, at han tror det er sådan fodboldverden hænger sammen? Jeg er bange for at han bliver et dyrt bekendtskab for os, Bælum. Han virker helt blank.
Man må i hvert fald håbe at sportschefen komme på plads ASAP så Bælum ikke skal træffe beslutningerne.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9612
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af Buzz Killington » 29. nov 2019, 16:18

jonas386 skrev:
29. nov 2019, 16:06
https://nordjyske.dk/plus/sport/baelum- ... gK1b5_lZDM

Hvad fanden er det også for en overskrift...?
Er det fordi Bælum selv er hentet på en vennetjeneste, at han tror det er sådan fodboldverden hænger sammen? Jeg er bange for at han bliver et dyrt bekendtskab for os, Bælum. Han virker helt blank.
Hvilken del af artikel reagerer du på?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Remark
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 19. feb 2009, 11:35
Geografisk sted: Amager

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af Remark » 29. nov 2019, 16:19

God forlængelse. Pallesen er steget i niveau.

4 år er meget, en model kunne jo være lavere løn for længere kontrakt?

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2997
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af raekkeettre » 29. nov 2019, 16:37

Det virker sgu ikke helt logisk. Det eneste jeg kan se er, at man har kigget hos talenterne, og set at der ikke kommer nogle foreløbig - og kan han bruges som 2. valg når Paddy udløber og Dalsgaard kommer hjem, samtidig med han er gået ned i løn og får en præstationskomtrakt, så er jeg med. Som jeg høre det, så giver han også en masse til træningsmiljøet. Så Pallesen "highfive" herfra!!

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af AaB1978 » 29. nov 2019, 16:51

andreasaab89 skrev:
29. nov 2019, 12:59
Og samtidig betyder dette også at alle der gik og drømte om dalsgaard hjem igen godt kan droppe det.
Sjovt nok har Dalsgaard netop også forlænget med Brentford i dag.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13660
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af Funky » 29. nov 2019, 17:11

RicoBR02 skrev:
29. nov 2019, 15:26
Jeg kan simpelthen ikke se hvorfor vi skal nedgøre en mand der altid kæmper røven ud af bukserne som Pallesen gør! Han er ikke noget teknisk geni, men han kæmper satme for trøjen. Jeg er godt tilfreds med de 4 år!
Enig. Manden har hævet niveauet og er helt åbenlyst til større gavn for AaB end folk herinde generelt vil anerkende - og selv hvis han ikke var, så stikker tonen da af. Tillykke til AaB og Pallesen, det har været en lang indflyvning, lad os få 4 gode, stabile år på hb.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar