Det er godt nok hurtigt, man har glemt de utallige postmatch interviews med Pallesen, hvor han har stået og sagt de mest ligegyldige floskler efter endnu en katastrofal indsats af holdet. Han har i den grad været repræsentant for den manglende selvindsigt, som har hersket på det her hold i de sidste 3-4 år i særdeleshed. Til tider har han virket til at være på en helt anden planet, når han har beskrevet den kamp han lige har været en del af.baresi skrev: ↑20. okt 2023, 09:31okay måske har jeg formuleret mig forkert ift. hvordan det bør opfattes. Spillemæssigt som en af de største - aldrig. Men jeg synes hans personlighed, vilje og evne til at ville knokle for logoet altid har været der 100% - åbenmundet og ærligt og en slider på banen - det er dyder jeg ser som i toppen af repræsentanter for klubben (blot det jeg mente) og det er der sgu mange jeg ikke kan sige det samme om. Han er outstanding som en der bærer logoet. Med det boldmæssige niveau - ahhh der kommer han nok noget fra toppen trods alt.Jakobsen skrev: ↑19. okt 2023, 10:47Arh - jeg er helt enig i, at alle de ting er mega prisværdige, men jeg synes det er historieløst og ude af proportioner at sige, at han skulle være en af de største nogensinde i klubben. Han var har været Mr. Reliable ifht. det han nu kan, men at gøre ham til en af de største er godt nok ude af proportioner.baresi skrev: ↑19. okt 2023, 09:54palle er for mig helt deroppe hvor han ligger i toppen som en af de bedste repræsentanter for AaB gennem tiden.
fantastisk personlighed
har altid givet alt - på banen har det haltet ift. kvalitet, specielt ift. indlæg mm.
MEN indsatsten, viljen - han har altid lagt alt på banen, og været suveræn når man stak ham en mikrofon for munden -
fantastisk for ham og AaB at han fortsætter i klubben - de værdier må man gerne bygge AaB på.
han er kult
Jeg har intet imod Pallesen som menneske. Han virker til at være en vellidt gut i klubben, og såfremt han er en god jurist, så skal han da være evigt velkommen i klubben. Dygtige folk, som virker til at holde af klubben, er altid velkomne.
Men jeg kan slet ikke genkende din beskrivelse af ham. Jeg har svært ved at se, hvad der adskiller ham fra en Frederik Børsting, som jeg heller ikke ville betragte som en der "ligger i toppen som en af de bedste repræsentanter for AaB gennem tiden.".