Kristoffer Pallesen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af Uldahl » 31. jan 2019, 19:49

BassogogsVen skrev:
31. jan 2019, 19:40
Forza skrev:
31. jan 2019, 19:31
BassogogsVen skrev:
31. jan 2019, 10:26
raekkeettre skrev:
31. jan 2019, 10:21
BassogogsVen skrev:
31. jan 2019, 10:11
raekkeettre skrev:
31. jan 2019, 09:55


Jeg synes også han passede perfekt den gang - men hans mangler i kombinationsspillet og hurtighed efter Dahlsgaard (Han var nu just heller ikke en mellemrumsspiller :)) - men hans mangler bliver desværre ikke vejret op af hans forcer, der er ikke blevet udbygget nok på dem i AaB. MEN MW ville jo også spille et helt andet spil, og slet ikke så direkte som Friis vil, så måske han kan finde et andet niveau i en anden spillestil - man kan kun håbe, for ham og AaB!
Han har aldrig passet perfekt. Handlen skreg til himlen. Hvis man mener det, har man ikke megen fodboldforstand.

0 mål og 2 assist i en karriere på 117 kampe, fordelt på 5 sæsoner er uhyre ringe for en back. Og han passede i særdeleshed ikke i AaB, når man gennem mange år har praktiseret offensive backs, der kan lave indlæg.
Pallesen er en af de største fejlcastings i nyere tid i AaB - det var han allerede dengang.
Det er din holding, og jeg mener bestemt du har fodboldforstand og mener det bedste - jeg har en anden, hvor jeg igennem mange kampe, hvor han spillede for Viborg mod AaB altid var banes bedste eller tæt på....og synes han var sindsyg god. Han har det lidt svært i AaB - det kan du have ret i - men tror måske også det skal falde tilbage på vores spillestil under MW, hvor hans direktehed ikke er kommet til udtryk - så håber på at Friis kan få det bedste frem i ham, da vi jo stadigvæk har ham lidt endnu.
0 mål og 2 assists i 117 kampe? Den "direktehed", du mener, han ikke fik under MW, fik han vel så i Viborg? Hvor han lavede 0 mål og 2 assists i 79 kampe?
Så nej, jeg mener faktisk, at det helt generelt står sløjt til med fodboldforstanden, hvis man mener, at Pallesen var et godt køb - især i lyset af, at han kostede 3-3,5 mio + en formodentlig ganske pæn løn.
Pallesen ligger helt på niveau med Holgersson og Safranko på fejlkøbsskalaen, men modsat de to andre, kunne alle se det på forhånd med Pallesen.
Han kostede 2.2 mio for os.
Måske. Plus en god hyre. Uanset hvad er det 2,2 for mange.
Der til skal så lægges signon og agent fee. Det løber op det skidt. :(

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af Buzz Killington » 31. jan 2019, 20:25

Uldahl skrev:
31. jan 2019, 19:49
BassogogsVen skrev:
31. jan 2019, 19:40
Forza skrev:
31. jan 2019, 19:31
BassogogsVen skrev:
31. jan 2019, 10:26
raekkeettre skrev:
31. jan 2019, 10:21
BassogogsVen skrev:
31. jan 2019, 10:11


Han har aldrig passet perfekt. Handlen skreg til himlen. Hvis man mener det, har man ikke megen fodboldforstand.

0 mål og 2 assist i en karriere på 117 kampe, fordelt på 5 sæsoner er uhyre ringe for en back. Og han passede i særdeleshed ikke i AaB, når man gennem mange år har praktiseret offensive backs, der kan lave indlæg.
Pallesen er en af de største fejlcastings i nyere tid i AaB - det var han allerede dengang.
Det er din holding, og jeg mener bestemt du har fodboldforstand og mener det bedste - jeg har en anden, hvor jeg igennem mange kampe, hvor han spillede for Viborg mod AaB altid var banes bedste eller tæt på....og synes han var sindsyg god. Han har det lidt svært i AaB - det kan du have ret i - men tror måske også det skal falde tilbage på vores spillestil under MW, hvor hans direktehed ikke er kommet til udtryk - så håber på at Friis kan få det bedste frem i ham, da vi jo stadigvæk har ham lidt endnu.
0 mål og 2 assists i 117 kampe? Den "direktehed", du mener, han ikke fik under MW, fik han vel så i Viborg? Hvor han lavede 0 mål og 2 assists i 79 kampe?
Så nej, jeg mener faktisk, at det helt generelt står sløjt til med fodboldforstanden, hvis man mener, at Pallesen var et godt køb - især i lyset af, at han kostede 3-3,5 mio + en formodentlig ganske pæn løn.
Pallesen ligger helt på niveau med Holgersson og Safranko på fejlkøbsskalaen, men modsat de to andre, kunne alle se det på forhånd med Pallesen.
Han kostede 2.2 mio for os.
Måske. Plus en god hyre. Uanset hvad er det 2,2 for mange.
Der til skal så lægges signon og agent fee. Det løber op det skidt. :(
Pallesen har da ikke krævet nogen nævneværdig signon. Det var et drømmeskifte for en som ham.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af Uldahl » 31. jan 2019, 20:41

Buzz Killington skrev:
31. jan 2019, 20:25
Uldahl skrev:
31. jan 2019, 19:49
BassogogsVen skrev:
31. jan 2019, 19:40
Forza skrev:
31. jan 2019, 19:31
BassogogsVen skrev:
31. jan 2019, 10:26
raekkeettre skrev:
31. jan 2019, 10:21


Det er din holding, og jeg mener bestemt du har fodboldforstand og mener det bedste - jeg har en anden, hvor jeg igennem mange kampe, hvor han spillede for Viborg mod AaB altid var banes bedste eller tæt på....og synes han var sindsyg god. Han har det lidt svært i AaB - det kan du have ret i - men tror måske også det skal falde tilbage på vores spillestil under MW, hvor hans direktehed ikke er kommet til udtryk - så håber på at Friis kan få det bedste frem i ham, da vi jo stadigvæk har ham lidt endnu.
0 mål og 2 assists i 117 kampe? Den "direktehed", du mener, han ikke fik under MW, fik han vel så i Viborg? Hvor han lavede 0 mål og 2 assists i 79 kampe?
Så nej, jeg mener faktisk, at det helt generelt står sløjt til med fodboldforstanden, hvis man mener, at Pallesen var et godt køb - især i lyset af, at han kostede 3-3,5 mio + en formodentlig ganske pæn løn.
Pallesen ligger helt på niveau med Holgersson og Safranko på fejlkøbsskalaen, men modsat de to andre, kunne alle se det på forhånd med Pallesen.
Han kostede 2.2 mio for os.
Måske. Plus en god hyre. Uanset hvad er det 2,2 for mange.
Der til skal så lægges signon og agent fee. Det løber op det skidt. :(
Pallesen har da ikke krævet nogen nævneværdig signon. Det var et drømmeskifte for en som ham.
Nej ikke noget stort ala en transfer fri spiller. Men det vel normalt i dag at kontrakter indeholder en signon. Sker jo også ved forlængelser, der jo normalt flytte udgifter osv for spilleren. Tror vi nærmere 3 mio med fee til agenten også

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af PeterS » 29. nov 2019, 12:09

4 år mere til Pallesen.

Jeg forstår den ikke

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af jonas386 » 29. nov 2019, 12:10

Hold nu kæft. Det giver ingen mening. Og så 4 år?!!!??????? Hvad fanden foregår der. Jeg troede endelig der var lidt grund til optimisme, og så smider de den der i hovedet på os.

Har de ikke øjne i hovedet derude?

Bælum fortsætter iøvrigt med Gaardes spillerbeskrivelser. Virkelig skuffende, og virkelig bekymrende
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7816
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af Forza » 29. nov 2019, 12:15

Fire år er helt ude i hampen! Bælum skal vist ikke ha meget mere tid på det sportslige område...
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14707
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af Hanga » 29. nov 2019, 12:21

Billede
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af Yankee » 29. nov 2019, 12:26

Vi er enige om at det er en joke, ikke?

Der er ikke nogen seriøse mennesker der smider en 4-årig kontrakt efter en 29-årig middelspiller.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14707
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af Hanga » 29. nov 2019, 12:28

Yankee skrev:
29. nov 2019, 12:26
Vi er enige om at det er en joke, ikke?

Der er ikke nogen seriøse mennesker der smider en 4-årig kontrakt efter en 29-årig middelspiller.
Middelspiller er endda pænt sagt.
Han har på ingen måde vist tilstrækkeligt niveau i AaB og så viser han lige lidt niveau i et par kampe her i efteråret, og vupti, her er ny kontrakt til dig... Det er Kakeeto om igen.

Selv hvis det var en lidt bedre spiller, smækker man da ikke en 4årig kontrakt efter en 29årig når man står uden sportschef.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5175
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af Jakobsen » 29. nov 2019, 12:31

Hold kæft hvor er det åndsvagt. Hvorfor ikke vente til en ny sportsdirektør er på plads. Det er sgu næppe fordi halvdelen af superligaen står klar til at stjæle ham. Derudover er han jo bare ikke god nok! Derudover er han jo bare ikke god nok til der skulle forlænges.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 768
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af bedstefar » 29. nov 2019, 12:32

Lige lovlig lang kontrakt, men synes faktisk han har gang i en fin sæson. Foretrækker klart ham foran Paddy!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af Buzz Killington » 29. nov 2019, 12:33

Forstår intet af det her.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4424
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af doukas » 29. nov 2019, 12:37

Det her har vi simpelthen forlænget 4 år med? Den eneste ting, der kan retfærdiggøre sådan kontrakt er, hvis hans løn ligger helt i bund.

Billede
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af Yankee » 29. nov 2019, 12:39

doukas skrev:
29. nov 2019, 12:37
Det her har vi simpelthen forlænget 4 år med? Den eneste ting, der kan retfærdiggøre sådan kontrakt er, hvis hans løn ligger helt i bund.
Ja, og selv til lav løn giver man jo kun sådan en mand 1 eller til nøds 1½ år. Tror vi virkelig en rendyrket løbespiller som Pallesen kan holde sit niveau til han bliver 33? Et niveau, der i forvejen ikke er ret godt...

DenGamleMand
1. div
1. div
Indlæg: 417
Tilmeldt: 29. maj 2017, 11:34

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af DenGamleMand » 29. nov 2019, 12:41

Det er jo det dummeste nogensinde! Om han så tilbød at spille gratis burde det være et nej tak. Fire år?! Og hvorfor nu? Hvorfor ikke vente og se hvad en ny sportschef kunne komme med af nye navne?

Jeg er i chok. Håbløst, pinligt og dybt åndssvagt.
VAR - nej tak!

Hader AGF.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af FIDEL » 29. nov 2019, 12:50

DenGamleMand skrev:
29. nov 2019, 12:41
Det er jo det dummeste nogensinde! Om han så tilbød at spille gratis burde det være et nej tak. Fire år?! Og hvorfor nu? Hvorfor ikke vente og se hvad en ny sportschef kunne komme med af nye navne?

Jeg er i chok. Håbløst, pinligt og dybt åndssvagt.
Jeg er enig. Det her er absurd! Men tænk hvis de allerede har fundet den nye sportschef og, at han er inde over denne forlængelse. Skræmmende tanke!! :thumbsdown:
Med denne lange kontraktforlængelse viser AaB, at de ikke har et ønske om at være en del af dansk fodbold. Middelmådighedens boldklub.

Bjoernen
Drenge
Drenge
Indlæg: 25
Tilmeldt: 1. aug 2016, 13:51
Favoritspiller: Jimmy Nielsen

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af Bjoernen » 29. nov 2019, 12:53

Four more years til Pallesen! Det er meget svært at se ideen i det, selv om han ganske vist har løftet sit niveau en smule i indeværende sæson. Men det er vel ikke noget Bælum finder på af sig selv - man må vel formode, at Friis også synes, det er en god idé. Det er egentlig ikke så betryggende.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af andreasaab89 » 29. nov 2019, 12:59

Og samtidig betyder dette også at alle der gik og drømte om dalsgaard hjem igen godt kan droppe det.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af FIDEL » 29. nov 2019, 13:03

andreasaab89 skrev:
29. nov 2019, 12:59
Og samtidig betyder dette også at alle der gik og drømte om dalsgaard hjem igen godt kan droppe det.
Jeps, og AaB fanger ingen sponsorer når de forlænger 4 år med en spiller, der hører til på et bundhold.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kristoffer Pallesen

Indlæg af Pastorius » 29. nov 2019, 13:03

Der er jo sagt meget i denne tråd allerede. Jeg vil nøjes med at konstatere at forhåbentlig er den økonomiske ramme for kontrakten meget fordelagtig, og - forhåbentlig - foreligger der gode ophævelsesmuligheder inden kontraktudløb også.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar