Ny træner og sportdirektør?

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Pastorius » 14. apr 2018, 13:37

Alexis skrev:
Enig. Det virker som om en lang række herinde tror der er en konspiration imod Kuhn så han ikke kan få noget job. Han var været omkring cheftræner i AaB, FCM og Malmø. Alle stederne har man ikke følt han var manden. Hvor mange klubber har fået ny træner siden han blev fyret i Malmø? AGF, Randers, Lyngby, Hobro, Esbjerg. Sikkert flere. Tilmed sikkert ca 5 klubber i både Sverige og Norge. Hvorfor er der ingen af de klubber der har taget ham? Han er ikke engang blevet seriøst linket til dem. I stedet bliver han tilbudt jobs i den færøske liga og den næstbedste svenske række. Personligt elsker jeg Kuhn, hans personlighed og attitude. Men hele Skandinavien her efterhånden fundet ud af at Kuhn ikke er cheftræner potentiale. På trods heraf virker han som manges våde drøm, hvilket er totalt uforståeligt for mig.
Min våde drøm er Hamrén, men den tror jeg ikke rigtig på. (Måske med et flig af en chance som sportsdirektør, hvis han har de ambitioner).

Der er helt sikkert nogle issues ved at vælge Kuhn, men det er også lige så sikkert at han rent faktisk kan noget omkring at skabe gjest og resultater.
Det ér en chance at vælge Kuhn, også selvom man får lavet et setup omkring ham til at kompensere for hans huller.

Personligt vælger jeg gerne at tage den chance, fremfor at prøve med flere Wieghorst/Søndergaard-typer, eller hvad der nu ellers er at semi-etablerede nvane vi kan trække til AaB.

Kunne man lokke en Hjulmand eller lignende type fra udlandet, så er det endnu bedre. Det tror jeg bare ikke rigtig på.

Helt generelt - både mht spillere og trænere - så vil jeg langt hellere gå efter nogle typer der har nogle spidskompetencer (og så leve med hullerne) fremfor at hente flere typer der er nogenlunde til det meste, men ikke rigtig brænder igennem nogen steder.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af FlæskeFrank » 14. apr 2018, 13:42

Uanset hvad Kuhn har betydet for os, så er man bare nød til at se, at han blev strittet ud i Malmö. Og han stadig næste 1½ år efter stadig ikke har fået et job, så det er nok ikke kun AaB som har sin tvivl.

Jeg tror, at man skal bryde med et Lynge-mantra, nemlig at den kommende træner også kan udpege sine assistenter fuldstændig selv. Ved ikke om det er gældende stadig. Ikke fordi de nuværende er dårlige, men det er bare et team, som skal have en klar rollefordeling og hierarki.
- FlæskeFrank

CphAab
2. div
2. div
Indlæg: 197
Tilmeldt: 18. feb 2018, 14:26
Favoritspiller: Erik bo

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af CphAab » 14. apr 2018, 14:41

Yankee skrev:
CphAab skrev:
Men det handler ikke om erfaring kun.. det handler jo om at Kuhn tydeligvis ikke er god nok til at lave den overordnet plan for et hold.
hans resultater var dårlige for FCM.. han fik sparket hårdt i Malmø og blev fundet for let i AaB til cheftræner stillingen.

hvorfor tror i de her ting er sket? fordi hele verdenen er i mod Kuhn ? .
Jeg har fundet 5 forskellige Malmø spillere der efter fyringen af Kuhn har været ude og sige han slet ikke magter opgaven som cheftræner.
Det er alligevel imponerende at Skandinaviens på det tidspunkt bedste klub valgte at ansætte ham og i øvrigt blev mestre ved ham bag roret hvis han slet ikke magter opgaven. Alle trænere prøver at blive fyret. Det lærer man af og bevæger sig videre. Du kan også finde masser af kritik af Ståle Solbakken og Alexander Zorniger, der begge er blevet fyret og ydmyget på større scener. Sådan er det.

Spørgsmålet er jo om Lars Søndergaard og Morten Wieghorst var så åbenlyst bedre kandidater? Har de bragt bedre resultater og mere opmærksomhed til AaB? Kan Jakob Michelsen det? Det kan jeg på ingen måde se.
Det er sku ikke alle trænere der har prøvet at vinde guld og alligevel tropper hele holdet op hos bestyrelsen og kræver dig fyret.

det er alligevel de færreste der kan påstå det.

CphAab
2. div
2. div
Indlæg: 197
Tilmeldt: 18. feb 2018, 14:26
Favoritspiller: Erik bo

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af CphAab » 14. apr 2018, 14:44

FIDEL skrev:
Alexis skrev:
CphAab skrev:
Martino skrev:
Yankee skrev:
CphAab skrev:
hov hov hov hov.
vi snakker om ham som cheftræner.. så skal vi ikke lige forholde os til hvad han har opnået som cheftræner?
Hvorfor dog det? Det er da ekstremt relevant at se på hvad han har været med til at opnå som assistent også. Han har været en meget vigtig del af trænerteamet i alle ovenstående præstationer, og det er i hvert fald et vidnesbyrd om at han har en kæmpe erfaring og har et enormt vinderinstinkt. Du kan ikke finde nogle andre danske trænere der når ham til sokkeholderne hvad angår titler og europæisk erfaring.

Derudover er han jo en fremragende kommunikator, hvilket typisk er den største forskel på en assistent og en chef. Kuhn er født til at interagere med medier, fans og ikke mindst sponsorer. På den front vil han passe perfekt ind i et kommercielt fremstød, som AaB jo tydeligvis lægger stor vægt på de kommende år jf. fyringen af Schors.

Igen må man bare sige - havde det været en svensk træner ved navn Johan Pettersson, der havde de meritter og kom lige fra et mesterskab med Malmø, så havde vi været helt oppe og køre over at kunne tiltrække sådan en profil. Det er kun fordi der eksisterer sådan nogle bodega-myter om at en assistent ikke kan blive chef, at AaB ikke har overvejet Kuhn og det er dybt uprofessionelt - især fordi vi så har ansat ret middelmådige navne som Lars Søndergaard og Morten Wieghorst i stedet. Hvis vi havde ansat Kasper Hjulmand eller Fernando Morientes, så var det jo folk der på nogle parametre havde noget, som Kuhn ikke havde. Men Wieghorst og Søndergaard er sgu på ingen måde bedre kvalificerede eller mere erfarne end Kuhn - tværtimod.
Er meget enig i det du skriver - specielt sidste afsnit er fuldstændig spot on. Mener stadig Morientes kunne have været et spændende valg - ligesom Hjulmand. Morientes gør sig vist som sportsdirektør pt?
Men det handler ikke om erfaring kun.. det handler jo om at Kuhn tydeligvis ikke er god nok til at lave den overordnet plan for et hold.
hans resultater var dårlige for FCM.. han fik sparket hårdt i Malmø og blev fundet for let i AaB til cheftræner stillingen.

hvorfor tror i de her ting er sket? fordi hele verdenen er i mod Kuhn ? .
Jeg har fundet 5 forskellige Malmø spillere der efter fyringen af Kuhn har været ude og sige han slet ikke magter opgaven som cheftræner.
Enig. Det virker som om en lang række herinde tror der er en konspiration imod Kuhn så han ikke kan få noget job. Han var været omkring cheftræner i AaB, FCM og Malmø. Alle stederne har man ikke følt han var manden. Hvor mange klubber har fået ny træner siden han blev fyret i Malmø? AGF, Randers, Lyngby, Hobro, Esbjerg. Sikkert flere. Tilmed sikkert ca 5 klubber i både Sverige og Norge. Hvorfor er der ingen af de klubber der har taget ham? Han er ikke engang blevet seriøst linket til dem. I stedet bliver han tilbudt jobs i den færøske liga og den næstbedste svenske række. Personligt elsker jeg Kuhn, hans personlighed og attitude. Men hele Skandinavien her efterhånden fundet ud af at Kuhn ikke er cheftræner potentiale. På trods heraf virker han som manges våde drøm, hvilket er totalt uforståeligt for mig.
I fcm gik han selv, da han følte at cheftræner - rollen ikke passede til ham og hans familie. Jeg har ikke set noget fra fcm, hvor de udtaler at Kuhn ikke er god som cheftræner.
han forlod FCM med 5 nederlag i streg, og et forår der minder lidt om det vi har i AaB lige nu.
Han sad i et varmt sæde.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Yankee » 14. apr 2018, 15:30

CphAab skrev:
Yankee skrev:
CphAab skrev:
Men det handler ikke om erfaring kun.. det handler jo om at Kuhn tydeligvis ikke er god nok til at lave den overordnet plan for et hold.
hans resultater var dårlige for FCM.. han fik sparket hårdt i Malmø og blev fundet for let i AaB til cheftræner stillingen.

hvorfor tror i de her ting er sket? fordi hele verdenen er i mod Kuhn ? .
Jeg har fundet 5 forskellige Malmø spillere der efter fyringen af Kuhn har været ude og sige han slet ikke magter opgaven som cheftræner.
Det er alligevel imponerende at Skandinaviens på det tidspunkt bedste klub valgte at ansætte ham og i øvrigt blev mestre ved ham bag roret hvis han slet ikke magter opgaven. Alle trænere prøver at blive fyret. Det lærer man af og bevæger sig videre. Du kan også finde masser af kritik af Ståle Solbakken og Alexander Zorniger, der begge er blevet fyret og ydmyget på større scener. Sådan er det.

Spørgsmålet er jo om Lars Søndergaard og Morten Wieghorst var så åbenlyst bedre kandidater? Har de bragt bedre resultater og mere opmærksomhed til AaB? Kan Jakob Michelsen det? Det kan jeg på ingen måde se.
Det er sku ikke alle trænere der har prøvet at vinde guld og alligevel tropper hele holdet op hos bestyrelsen og kræver dig fyret.

det er alligevel de færreste der kan påstå det.
Ja, det kræver jo at man har vundet guld før man kan påstå det og det er der godt nok ikke ret mange danske trænere der har.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af FIDEL » 14. apr 2018, 15:55

CphAab skrev:
FIDEL skrev:
Alexis skrev:
CphAab skrev:
Martino skrev:
Yankee skrev:
Hvorfor dog det? Det er da ekstremt relevant at se på hvad han har været med til at opnå som assistent også. Han har været en meget vigtig del af trænerteamet i alle ovenstående præstationer, og det er i hvert fald et vidnesbyrd om at han har en kæmpe erfaring og har et enormt vinderinstinkt. Du kan ikke finde nogle andre danske trænere der når ham til sokkeholderne hvad angår titler og europæisk erfaring.

Derudover er han jo en fremragende kommunikator, hvilket typisk er den største forskel på en assistent og en chef. Kuhn er født til at interagere med medier, fans og ikke mindst sponsorer. På den front vil han passe perfekt ind i et kommercielt fremstød, som AaB jo tydeligvis lægger stor vægt på de kommende år jf. fyringen af Schors.

Igen må man bare sige - havde det været en svensk træner ved navn Johan Pettersson, der havde de meritter og kom lige fra et mesterskab med Malmø, så havde vi været helt oppe og køre over at kunne tiltrække sådan en profil. Det er kun fordi der eksisterer sådan nogle bodega-myter om at en assistent ikke kan blive chef, at AaB ikke har overvejet Kuhn og det er dybt uprofessionelt - især fordi vi så har ansat ret middelmådige navne som Lars Søndergaard og Morten Wieghorst i stedet. Hvis vi havde ansat Kasper Hjulmand eller Fernando Morientes, så var det jo folk der på nogle parametre havde noget, som Kuhn ikke havde. Men Wieghorst og Søndergaard er sgu på ingen måde bedre kvalificerede eller mere erfarne end Kuhn - tværtimod.
Er meget enig i det du skriver - specielt sidste afsnit er fuldstændig spot on. Mener stadig Morientes kunne have været et spændende valg - ligesom Hjulmand. Morientes gør sig vist som sportsdirektør pt?
Men det handler ikke om erfaring kun.. det handler jo om at Kuhn tydeligvis ikke er god nok til at lave den overordnet plan for et hold.
hans resultater var dårlige for FCM.. han fik sparket hårdt i Malmø og blev fundet for let i AaB til cheftræner stillingen.

hvorfor tror i de her ting er sket? fordi hele verdenen er i mod Kuhn ? .
Jeg har fundet 5 forskellige Malmø spillere der efter fyringen af Kuhn har været ude og sige han slet ikke magter opgaven som cheftræner.
Enig. Det virker som om en lang række herinde tror der er en konspiration imod Kuhn så han ikke kan få noget job. Han var været omkring cheftræner i AaB, FCM og Malmø. Alle stederne har man ikke følt han var manden. Hvor mange klubber har fået ny træner siden han blev fyret i Malmø? AGF, Randers, Lyngby, Hobro, Esbjerg. Sikkert flere. Tilmed sikkert ca 5 klubber i både Sverige og Norge. Hvorfor er der ingen af de klubber der har taget ham? Han er ikke engang blevet seriøst linket til dem. I stedet bliver han tilbudt jobs i den færøske liga og den næstbedste svenske række. Personligt elsker jeg Kuhn, hans personlighed og attitude. Men hele Skandinavien her efterhånden fundet ud af at Kuhn ikke er cheftræner potentiale. På trods heraf virker han som manges våde drøm, hvilket er totalt uforståeligt for mig.
I fcm gik han selv, da han følte at cheftræner - rollen ikke passede til ham og hans familie. Jeg har ikke set noget fra fcm, hvor de udtaler at Kuhn ikke er god som cheftræner.
han forlod FCM med 5 nederlag i streg, og et forår der minder lidt om det vi har i AaB lige nu.
Han sad i et varmt sæde.
Ja og? Han trivedes ikke som cheftræner dengang,og gik selv.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Forza » 14. apr 2018, 16:02

FlæskeFrank skrev:Uanset hvad Kuhn har betydet for os, så er man bare nød til at se, at han blev strittet ud i Malmö. Og han stadig næste 1½ år efter stadig ikke har fået et job, så det er nok ikke kun AaB som har sin tvivl.

Jeg tror, at man skal bryde med et Lynge-mantra, nemlig at den kommende træner også kan udpege sine assistenter fuldstændig selv. Ved ikke om det er gældende stadig. Ikke fordi de nuværende er dårlige, men det er bare et team, som skal have en klar rollefordeling og hierarki.
Det var vist ikke et Lynge mantra men nærmere end undskyldning man gav fordi man for alt i verdenen ikke ville af med Kuhn (med god grund).

Pehrsson fik eksempelvist også hans assistent med fra Norge.

Wieghorst er for mig klart den der er vigtigst at komme af med. Jeg har dog stadig ikke set noget som helst argument for at vores nuværende to assistenter er sin opgave voksen. Det har stort set været en stor nedgang lige siden begge tiltrådte. Og det var før Wieghorst var her.

Friis og Augu mangler i min optik evnen til at skabe gejst, sammenhold og komme med taktiske input. Omend vi ikke kan se alt fra trænerkabinen, var det altid tydeligt hvor vigtig Kuhn var for truppen. Det modsatte ses med Friis og Augu.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

bongo1234
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 76
Tilmeldt: 28. jun 2016, 16:11
Geografisk sted: Syd/vest for Aalborg

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af bongo1234 » 14. apr 2018, 20:16

Jeg høre fra mit gode bekendtskab i fodboldverden, at der er dansk interesse fra Thomas Frank i Brentford.
Ikke hermed sagt det er fra AaB. Og heller ikke et ord om hvordan Thomas Frank forholder sig.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Hanga » 14. apr 2018, 20:22

bongo1234 skrev:Jeg høre fra mit gode bekendtskab i fodboldverden, at der er dansk interesse fra Thomas Frank i Brentford.
Ikke hermed sagt det er fra AaB. Og heller ikke et ord om hvordan Thomas Frank forholder sig.
Åh gud nej. Ellers tak.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af FIDEL » 14. apr 2018, 20:33

Hanga skrev:
bongo1234 skrev:Jeg høre fra mit gode bekendtskab i fodboldverden, at der er dansk interesse fra Thomas Frank i Brentford.
Ikke hermed sagt det er fra AaB. Og heller ikke et ord om hvordan Thomas Frank forholder sig.
Åh gud nej. Ellers tak.
Samme tanke. Nej nej nej! Hvad skal han dog også tilbage til Danmark for...

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1027
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Mephisto2 » 14. apr 2018, 20:33

Hanga skrev:
bongo1234 skrev:Jeg høre fra mit gode bekendtskab i fodboldverden, at der er dansk interesse fra Thomas Frank i Brentford.
Ikke hermed sagt det er fra AaB. Og heller ikke et ord om hvordan Thomas Frank forholder sig.
Åh gud nej. Ellers tak.
Den ene DBU træner efter den anden.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af FIDEL » 14. apr 2018, 21:03

Mephisto2 skrev:
Hanga skrev:
bongo1234 skrev:Jeg høre fra mit gode bekendtskab i fodboldverden, at der er dansk interesse fra Thomas Frank i Brentford.
Ikke hermed sagt det er fra AaB. Og heller ikke et ord om hvordan Thomas Frank forholder sig.
Åh gud nej. Ellers tak.
Den ene DBU træner efter den anden.
Hvis Gaarde står bag at hente Frank, så er han endnu mere idiot end jeg troede! Det må bare ikke ske. Her kan man virkelig tale om en træner, der aldrig har bevist noget.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af 9520AaB » 14. apr 2018, 21:07

FIDEL skrev:
Mephisto2 skrev:
Hanga skrev:
bongo1234 skrev:Jeg høre fra mit gode bekendtskab i fodboldverden, at der er dansk interesse fra Thomas Frank i Brentford.
Ikke hermed sagt det er fra AaB. Og heller ikke et ord om hvordan Thomas Frank forholder sig.
Åh gud nej. Ellers tak.
Den ene DBU træner efter den anden.
Hvis Gaarde står bag at hente Frank, så er han endnu mere idiot end jeg troede! Det må bare ikke ske. Her kan man virkelig tale om en træner, der aldrig har bevist noget.

Ubekræftet rygte, og debatsiden flyder med idiot og åhhh nej.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Jakobsen » 14. apr 2018, 21:14

9520AaB skrev:
FIDEL skrev:
Mephisto2 skrev:
Hanga skrev:
bongo1234 skrev:Jeg høre fra mit gode bekendtskab i fodboldverden, at der er dansk interesse fra Thomas Frank i Brentford.
Ikke hermed sagt det er fra AaB. Og heller ikke et ord om hvordan Thomas Frank forholder sig.
Åh gud nej. Ellers tak.
Den ene DBU træner efter den anden.
Hvis Gaarde står bag at hente Frank, så er han endnu mere idiot end jeg troede! Det må bare ikke ske. Her kan man virkelig tale om en træner, der aldrig har bevist noget.

Ubekræftet rygte, og debatsiden flyder med idiot og åhhh nej.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi skal ikke have Thomas Frank. Jeg har fået referet, at en journalist skulle have spurgt ham om de ledige trænerjobs i Danmark efter Søndergaard blev fyret. Han havde meget overbærende have givet udtryk for, at han hverken ville til AaB eller SønderjyskE, men i det mindste hellere AaB end SønderjyskE men på en måde hvor det var klart at han så begge som dårlige steder. Ikke just en mand med en rette ærgærrighed og respekt for jobbet og logoet. Hans præstationer i Brøndby ser jeg dog faktisk ikke som et problem. Han havde en trup der var Allan Gaarde-style dårligt sammensat og var ansat til noget andet end det de så rent fakitsk gjorde.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af FIDEL » 14. apr 2018, 21:36

Jakobsen skrev:
9520AaB skrev:
FIDEL skrev:
Mephisto2 skrev:
Hanga skrev:
bongo1234 skrev:Jeg høre fra mit gode bekendtskab i fodboldverden, at der er dansk interesse fra Thomas Frank i Brentford.
Ikke hermed sagt det er fra AaB. Og heller ikke et ord om hvordan Thomas Frank forholder sig.
Åh gud nej. Ellers tak.
Den ene DBU træner efter den anden.
Hvis Gaarde står bag at hente Frank, så er han endnu mere idiot end jeg troede! Det må bare ikke ske. Her kan man virkelig tale om en træner, der aldrig har bevist noget.

Ubekræftet rygte, og debatsiden flyder med idiot og åhhh nej.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi skal ikke have Thomas Frank. Jeg har fået referet, at en journalist skulle have spurgt ham om de ledige trænerjobs i Danmark efter Søndergaard blev fyret. Han havde meget overbærende have givet udtryk for, at han hverken ville til AaB eller SønderjyskE, men i det mindste hellere AaB end SønderjyskE men på en måde hvor det var klart at han så begge som dårlige steder. Ikke just en mand med en rette ærgærrighed og respekt for jobbet og logoet. Hans præstationer i Brøndby ser jeg dog faktisk ikke som et problem. Han havde en trup der var Allan Gaarde-style dårligt sammensat og var ansat til noget andet end det de så rent fakitsk gjorde.
Thomas Frank mangler også power og karisma, og er endnu en fodbold-romantiker. Desuden er ikke ligefrem et geni taktisk.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Forza » 15. apr 2018, 12:20

FIDEL skrev:
Mephisto2 skrev:
Hanga skrev:
bongo1234 skrev:Jeg høre fra mit gode bekendtskab i fodboldverden, at der er dansk interesse fra Thomas Frank i Brentford.
Ikke hermed sagt det er fra AaB. Og heller ikke et ord om hvordan Thomas Frank forholder sig.
Åh gud nej. Ellers tak.
Den ene DBU træner efter den anden.
Hvis Gaarde står bag at hente Frank, så er han endnu mere idiot end jeg troede! Det må bare ikke ske. Her kan man virkelig tale om en træner, der aldrig har bevist noget.
Det må/kan ikke være AaB. Vi må simpelthen ha større ambitioner end Thomas Frank. Især nu når de seneste to trænere har været kæmpe fiaskoer.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Winterburn
Superliga
Superliga
Indlæg: 655
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:00
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: New York

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Winterburn » 16. apr 2018, 01:15

Thomas Christiansen er ledig
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.

Silver77
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 14. nov 2017, 15:13

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Silver77 » 16. apr 2018, 07:06

Jeg mener ikke, at vi skal have endnu en dansk træner, jeg ser hellere en tysk træner i AaB

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af le Cid » 16. apr 2018, 07:24

Silver77 skrev:Jeg mener ikke, at vi skal have endnu en dansk træner, jeg ser hellere en tysk træner i AaB
Præcis! Det fungerer lige nu for BIF, derfor skal vi naturligvis også have en tysk træner... eller noget!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Forza » 16. apr 2018, 08:29

Silver77 skrev:Jeg mener ikke, at vi skal have endnu en dansk træner, jeg ser hellere en tysk træner i AaB
Hvad gør denne nationalitet mere spændende end alle andre? Handler det ikke mere om erfaring, kompetencer og ambitionsniveau? At Brøndby er lykkedes med en tysker gør det jo ikke til løsningen for alle klubber.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Låst