Ny træner og sportdirektør?

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1566
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af dyhrmaN » 17. aug 2017, 11:36

MW bliver ikke fyret medmindre Gaarde også gør det. Det kan og skal ikke være anderledes.
MW har overtaget et hold, som har været splittet ad i atomer, og det er først nu, at han har kunnet sætte sit aftryk. Han skal som minimum have de næste par måneder med med sit nye hold til at bevise sit værd.
Går den ikke, er det både ham og Gaarde, der har fejlet, og så må begge to ud.
Jeg har ikke megen fornemmelse for sportsdirektører, men Krüger har vel gjort det godt i Vendsyssel og må være klar til næste skridt? Jeg mindes dog en vis modvilje mod ham herinde, og der kan være noget han har gjort, som jeg ikke kan huske.

Brugeravatar
nulle666
1. div
1. div
Indlæg: 459
Tilmeldt: 3. apr 2006, 12:41
Geografisk sted: Støvring

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af nulle666 » 17. aug 2017, 12:06

Jeg har aldrig været fan af fyringer af hverken træner eller sportsdirektør. Jeg synes sjældent det giver nogen nævneværdig effekt. I AaB er der nærmest kun skrækeksempler på dette, med undtagelse af Kuhns tur i sædet mellem Rioch og Phersson. MEN, i fald AaB ikke kan hente nogle sejre i de næste kampe mod Horsens, SIF og AGF, så tror jeg at både Gaarde og MW ryger. Mit bud på en midlertidig løsning vil være at Lynge vikarierer som chef sæsonen ud og Kuhn hentes ind som træner.....
DET HANDLER IKKE OM AT VÆRE MED, MEN OM AT VINDE.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Pastorius » 17. aug 2017, 12:08

Forza skrev:Gaarde er virkelig til eksamen i dette vindue. Han har fået en stor pose penge at handle for og fejler de allesammen så tror jeg også hans dage i klubben er talte.

Hvis han skulle ryge så tænker jeg Ole Nielsen ville være et fint valg. Vi har brug for en rutineret mand der kender sportsdirektør gamet. Samtidig har han en forkærlighed og et stort kendskab til AaB.

På trænerposten har Wieghorst mangel på præstationer kun bekræftet mig i at Kuhn er min drømmekandidat.
Det kan man vel allerede se at de ikke gør.

Jeg synes Okore har været godkendt hidtil, og Lesniak har vist at han allerede er mere end godkendt, Pallesen har været under middel og Rolim er stadig uden for bedømmelse. Det er ikke dette vindue Gaarde dumper på - det skal være nogle af de tidligere.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Forza » 17. aug 2017, 12:25

Pastorius skrev:
Forza skrev:Gaarde er virkelig til eksamen i dette vindue. Han har fået en stor pose penge at handle for og fejler de allesammen så tror jeg også hans dage i klubben er talte.

Hvis han skulle ryge så tænker jeg Ole Nielsen ville være et fint valg. Vi har brug for en rutineret mand der kender sportsdirektør gamet. Samtidig har han en forkærlighed og et stort kendskab til AaB.

På trænerposten har Wieghorst mangel på præstationer kun bekræftet mig i at Kuhn er min drømmekandidat.
Det kan man vel allerede se at de ikke gør.

Jeg synes Okore har været godkendt hidtil, og Lesniak har vist at han allerede er mere end godkendt, Pallesen har været under middel og Rolim er stadig uden for bedømmelse. Det er ikke dette vindue Gaarde dumper på - det skal være nogle af de tidligere.
Jeg er sådan set enig med dig, men fejler Rinne, brasilianeren og vores potentielle nye angriber, så får man svært ved at forsvare Gaardes transfer evner. I hvert fald sammenholdt med de sidste par transfervinduers fadæser.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Martino » 17. aug 2017, 12:29

Jeg kan sgu godt lide Gaarde, han skal bare blive bedre til at ansætte trænere. LS og Wieghorst har ikke lige været ønsketrænere i ret mange AaBers øjne.
Jeg savner Winsnes

seamann

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af seamann » 17. aug 2017, 12:31

Pastorius skrev:
Forza skrev:Gaarde er virkelig til eksamen i dette vindue. Han har fået en stor pose penge at handle for og fejler de allesammen så tror jeg også hans dage i klubben er talte.

Hvis han skulle ryge så tænker jeg Ole Nielsen ville være et fint valg. Vi har brug for en rutineret mand der kender sportsdirektør gamet. Samtidig har han en forkærlighed og et stort kendskab til AaB.

På trænerposten har Wieghorst mangel på præstationer kun bekræftet mig i at Kuhn er min drømmekandidat.
Det kan man vel allerede se at de ikke gør.

Jeg synes Okore har været godkendt hidtil, og Lesniak har vist at han allerede er mere end godkendt, Pallesen har været under middel og Rolim er stadig uden for bedømmelse. Det er ikke dette vindue Gaarde dumper på - det skal være nogle af de tidligere.
Jeg syntes så ikke Okore er godkendt. Han har lavet mange fejl, og har ikke overbevist om at han kan nå noget, der bare minder om tiden før hans skade. Bevares, det kan fortsat nås, men jeg tror odds er dårlige.
Lesniak er fin og Pallesen kan forhåbentligt bringes i form.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Pastorius » 17. aug 2017, 12:32

Forza skrev:
Pastorius skrev:
Forza skrev:Gaarde er virkelig til eksamen i dette vindue. Han har fået en stor pose penge at handle for og fejler de allesammen så tror jeg også hans dage i klubben er talte.

Hvis han skulle ryge så tænker jeg Ole Nielsen ville være et fint valg. Vi har brug for en rutineret mand der kender sportsdirektør gamet. Samtidig har han en forkærlighed og et stort kendskab til AaB.

På trænerposten har Wieghorst mangel på præstationer kun bekræftet mig i at Kuhn er min drømmekandidat.
Det kan man vel allerede se at de ikke gør.

Jeg synes Okore har været godkendt hidtil, og Lesniak har vist at han allerede er mere end godkendt, Pallesen har været under middel og Rolim er stadig uden for bedømmelse. Det er ikke dette vindue Gaarde dumper på - det skal være nogle af de tidligere.
Jeg er sådan set enig med dig, men fejler Rinne, brasilianeren og vores potentielle nye angriber, så får man svært ved at forsvare Gaardes transfer evner. I hvert fald sammenholdt med de sidste par transfervinduers fadæser.
Jamen det er da klart. Går alt galt herfra er vi på skideren - ikke mindst Gaarde.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Forza » 17. aug 2017, 12:35

seamann skrev:
Pastorius skrev:
Forza skrev:Gaarde er virkelig til eksamen i dette vindue. Han har fået en stor pose penge at handle for og fejler de allesammen så tror jeg også hans dage i klubben er talte.

Hvis han skulle ryge så tænker jeg Ole Nielsen ville være et fint valg. Vi har brug for en rutineret mand der kender sportsdirektør gamet. Samtidig har han en forkærlighed og et stort kendskab til AaB.

På trænerposten har Wieghorst mangel på præstationer kun bekræftet mig i at Kuhn er min drømmekandidat.
Det kan man vel allerede se at de ikke gør.

Jeg synes Okore har været godkendt hidtil, og Lesniak har vist at han allerede er mere end godkendt, Pallesen har været under middel og Rolim er stadig uden for bedømmelse. Det er ikke dette vindue Gaarde dumper på - det skal være nogle af de tidligere.
Jeg syntes så ikke Okore er godkendt. Han har lavet mange fejl, og har ikke overbevist om at han kan nå noget, der bare minder om tiden før hans skade. Bevares, det kan fortsat nås, men jeg tror odds er dårlige.
Lesniak er fin og Pallesen kan forhåbentligt bringes i form.
Jeg syntes sådan set Okore har været okay. Han er allerede åbenlyst den bedste midterforsvarer vi længe har haft på hans nuværende niveau. Vi vidste han både skulle spille sig i form og vende sig til måden vi spiller på. Holder han sig skadesfri er jeg slet ikke i tvivl om han er et scoop.

Pallesen har ikke imponeret mig. Især i sidste kamp var han forfærdelig. Håber han spiller sig op for os.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Pastorius » 17. aug 2017, 12:43

seamann skrev: Jeg syntes så ikke Okore er godkendt. Han har lavet mange fejl, og har ikke overbevist om at han kan nå noget, der bare minder om tiden før hans skade. Bevares, det kan fortsat nås, men jeg tror odds er dårlige.
Lesniak er fin og Pallesen kan forhåbentligt bringes i form.
Jeg synes han kommer med lige nøjagtig det jeg havde forventet. De der opspilsfejl lavede han også i FCN og andre steder.
Problemet er at vi lægger utroligt meget ansvar for vores opspil på centerforsvarerne, og vi har ikke spillerne til at bære det. Dengang det gik, var da vi aldrig spillede lange bolde op, og hurtigt forsøgte at spille os ud af alle problemer med det samme vi fik bolden. Det var meget risikobetonet, og når det ikke lykkedes så det dumt ud, men det gjorde at vi fik spillet bolden frem uden at komme til at stå med den i fødderne hos midterforsvaret, mens hele modstanderens hold var på plads. Efter vores mesterskabssæson, så det ud til at vi sytes det var lige risikobetonet nok, og vi skruede ned for risikoen, med det resultat at KEP begyndte at lave den samme type fejl som både Holgersen, KP, Blåbjerg og Okore bliver kritiseret for.

Det er muligt vi har været uheldige og har haft de dårligste midtforsvarer på bolden i ligaen i en årrække - men det kunne også tænkes at vi kunne lave nogle taktiske lndringer, der gjorde os knap så afhængige af at skulle stå med bolden på fødderne overfor et velorganiseret hold.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7815
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Forza » 17. aug 2017, 12:48

Pastorius skrev:
seamann skrev: Jeg syntes så ikke Okore er godkendt. Han har lavet mange fejl, og har ikke overbevist om at han kan nå noget, der bare minder om tiden før hans skade. Bevares, det kan fortsat nås, men jeg tror odds er dårlige.
Lesniak er fin og Pallesen kan forhåbentligt bringes i form.
Jeg synes han kommer med lige nøjagtig det jeg havde forventet. De der opspilsfejl lavede han også i FCN og andre steder.
Problemet er at vi lægger utroligt meget ansvar for vores opspil på centerforsvarerne, og vi har ikke spillerne til at bære det. Dengang det gik, var da vi aldrig spillede lange bolde op, og hurtigt forsøgte at spille os ud af alle problemer med det samme vi fik bolden. Det var meget risikobetonet, og når det ikke lykkedes så det dumt ud, men det gjorde at vi fik spillet bolden frem uden at komme til at stå med den i fødderne hos midterforsvaret, mens hele modstanderens hold var på plads. Efter vores mesterskabssæson, så det ud til at vi sytes det var lige risikobetonet nok, og vi skruede ned for risikoen, med det resultat at KEP begyndte at lave den samme type fejl som både Holgersen, KP, Blåbjerg og Okore bliver kritiseret for.

Det er muligt vi har været uheldige og har haft de dårligste midtforsvarer på bolden i ligaen i en årrække - men det kunne også tænkes at vi kunne lave nogle taktiske lndringer, der gjorde os knap så afhængige af at skulle stå med bolden på fødderne overfor et velorganiseret hold.
Præcis. Selvom han har lavet opspilsfejl syntes jeg faktisk han er niveauer over KP, Blåbjerg og Holgersson til at spille bolden op.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

seamann

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af seamann » 17. aug 2017, 13:10

Pastorius skrev:
seamann skrev: Jeg syntes så ikke Okore er godkendt. Han har lavet mange fejl, og har ikke overbevist om at han kan nå noget, der bare minder om tiden før hans skade. Bevares, det kan fortsat nås, men jeg tror odds er dårlige.
Lesniak er fin og Pallesen kan forhåbentligt bringes i form.
Jeg synes han kommer med lige nøjagtig det jeg havde forventet. De der opspilsfejl lavede han også i FCN og andre steder.
Problemet er at vi lægger utroligt meget ansvar for vores opspil på centerforsvarerne, og vi har ikke spillerne til at bære det. Dengang det gik, var da vi aldrig spillede lange bolde op, og hurtigt forsøgte at spille os ud af alle problemer med det samme vi fik bolden. Det var meget risikobetonet, og når det ikke lykkedes så det dumt ud, men det gjorde at vi fik spillet bolden frem uden at komme til at stå med den i fødderne hos midterforsvaret, mens hele modstanderens hold var på plads. Efter vores mesterskabssæson, så det ud til at vi sytes det var lige risikobetonet nok, og vi skruede ned for risikoen, med det resultat at KEP begyndte at lave den samme type fejl som både Holgersen, KP, Blåbjerg og Okore bliver kritiseret for.

Det er muligt vi har været uheldige og har haft de dårligste midtforsvarer på bolden i ligaen i en årrække - men det kunne også tænkes at vi kunne lave nogle taktiske lndringer, der gjorde os knap så afhængige af at skulle stå med bolden på fødderne overfor et velorganiseret hold.
Det er ikke så meget opspilsfejlene, jeg har bidt mærke i, det er mere opdækningsfejlene og den manglende speed.
Mht opspil ift et organiseret forsvar, kræver det flere varianter og evner end vi tilsyneladende har pt. Fx ville evnen til at lave et sideskifte med een aflevering kunne øge farten i opspillet - ligesom hurtigere vendinger fra midtbanen ville hjælpe - samt kanter der indimellem løber dybt. Men alt fremadrettet spil hænger pt endnu mindre sammen end under LS.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2503
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af baresi » 17. aug 2017, 17:06

Mener faktisk AaBs bestyrelse skal handle nu. For løbet om top 6 det er kørt.
For et af de store problemer som jeg ser det er at man signalerer en taber kultur. gaarde udtaler sig altid konservativt, og siger altid at "han har tiltro til at nuværende trup er et top 6 hold". Der burde ham måske signalere noget mere kynisme og også vise spillerne at de underpræsterer. Vi har efter min mening superligaens dårligste forsvar og angreb. Desuden har gaarde bare fejlet i flere transfervinduer. AaB trænger til en sportsdirektør med lidt mere gå på mod også i pressen.
Træner:
Jeg er ret sikker på at wieghorst laver et stort stykke arbejde. Men jeg er uenig i spillestilen. AaB har bare ikke et hold der pt skal spille posseisions bold. Og taktikken 4-4-1-1 har han ikke fraveget fra selvom den med 0,84 point i snit taler sit tydelige sprog om at den fejler big time. Hvis man ser på de spillere der er til rådighed, samt de udfordringer man har, så burde man sadle om og både hjælpe forsvaret og angrebet noget mere. Udfra Nuværende trup så jeg gerne en 4-2-3-1
palle - okore - Pedersen - ahlman
lesniak - wurtz
Flores - yann del pino - Thellufsen
sylvestre

på den måde kan wurtz og lesniak frigøres mere til at hjælpe forsvaret og ikke mindst kan de offensive kræfter bruges mere til det angrebsmæssige, og så burde AaB gøre op med at være et boldbesiddende hold og spille kontra.
Desuden tror jeg at en flores uden så mange defensive pligter ville shine :-)

Men mest af alt savner jeg en plan b og c fra wieghorst, jeg ser den ikke, og der er INGEN fremskridt hverken i forsvaret eller angrebet. Jeg har næsten aldrig set AaB i så dårlig forfatning og jeg her fulgt dem i maaaaaaange år.

Ønske scenarie er Ny midterforsvarer, ny offensiv midt og ny angriber

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af BassogogsVen » 18. aug 2017, 09:08

Smukke Erik bør være eneste bud på en sportsdirektør, hvis bestyrelsen nosser sig sammen og får sendt Gaarde videre i karrieren. Så kan vi atter få genindført noget af den professionalisme, som kun er set i hans tid i klubben. Derudover har han nogle meritter og en erfaring, der gør hans kontaktflader i fodboldverdenen enestående i Skandinavien.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5174
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Jakobsen » 18. aug 2017, 09:42

BassogogsVen skrev:Smukke Erik bør være eneste bud på en sportsdirektør, hvis bestyrelsen nosser sig sammen og får sendt Gaarde videre i karrieren. Så kan vi atter få genindført noget af den professionalisme, som kun er set i hans tid i klubben. Derudover har han nogle meritter og en erfaring, der gør hans kontaktflader i fodboldverdenen enestående i Skandinavien.
Præcis. Smukke Erik som manager og Kuhn som first team coach. Så kommer vi til at se noget vinnerskjalle og professionalisme igen. Så kan vi passende hyre Curth som Kuhns assistent. Jeg tror, at det team kunne være helt fantastisk og få AaB tilbage i første top 6 og sidenhen også bygge på.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af MrBangDK » 18. aug 2017, 10:27

Jakobsen skrev:
BassogogsVen skrev:Smukke Erik bør være eneste bud på en sportsdirektør, hvis bestyrelsen nosser sig sammen og får sendt Gaarde videre i karrieren. Så kan vi atter få genindført noget af den professionalisme, som kun er set i hans tid i klubben. Derudover har han nogle meritter og en erfaring, der gør hans kontaktflader i fodboldverdenen enestående i Skandinavien.
Præcis. Smukke Erik som manager og Kuhn som first team coach. Så kommer vi til at se noget vinnerskjalle og professionalisme igen. Så kan vi passende hyre Curth som Kuhns assistent. Jeg tror, at det team kunne være helt fantastisk og få AaB tilbage i første top 6 og sidenhen også bygge på.
Man har været efter Gaardes manglende erfaring på posten som Sportsdirektør. Hvad tilskriver at Erik skulle være så meget bedre, når han "kun" har været træner?
Ska' vi hak'?

Gamen

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Gamen » 18. aug 2017, 10:29

MrBangDK skrev: Man har været efter Gaardes manglende erfaring på posten som Sportsdirektør. Hvad tilskriver at Erik skulle være så meget bedre, når han "kun" har været træner?
Troels Bech klarer sig da fremragende i Brøndby.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af BassogogsVen » 18. aug 2017, 10:38

MrBangDK skrev:
Jakobsen skrev:
BassogogsVen skrev:Smukke Erik bør være eneste bud på en sportsdirektør, hvis bestyrelsen nosser sig sammen og får sendt Gaarde videre i karrieren. Så kan vi atter få genindført noget af den professionalisme, som kun er set i hans tid i klubben. Derudover har han nogle meritter og en erfaring, der gør hans kontaktflader i fodboldverdenen enestående i Skandinavien.
Præcis. Smukke Erik som manager og Kuhn som first team coach. Så kommer vi til at se noget vinnerskjalle og professionalisme igen. Så kan vi passende hyre Curth som Kuhns assistent. Jeg tror, at det team kunne være helt fantastisk og få AaB tilbage i første top 6 og sidenhen også bygge på.
Man har været efter Gaardes manglende erfaring på posten som Sportsdirektør. Hvad tilskriver at Erik skulle være så meget bedre, når han "kun" har været træner?
Et navn, et netværk, en enorm erfaring på allerhøjeste niveau, nogle yderst professionelle kompetencer og en særdeles professionel indstilling af international kaliber. Noget, Gaarde ikke har.

Besides, hvad havde Gaarde, da han blev ansat? En eller anden ligegyldig CBS-master?
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5174
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Jakobsen » 18. aug 2017, 10:41

Gamen skrev:
MrBangDK skrev: Man har været efter Gaardes manglende erfaring på posten som Sportsdirektør. Hvad tilskriver at Erik skulle være så meget bedre, når han "kun" har været træner?
Troels Bech klarer sig da fremragende i Brøndby.
Hamren har alle de rigtige menneskelige kompetencer til at være en god leder og han kender et hav af spillere. Derudover er han også en stærk leder der kan sætte en sportslig agenda overfor bestyrelsen og udfordre dem på en konstruktiv måde. Derudover stoler jeg væsentlig mere på Hamren til at vuredere en spillers kvaliteter end Gaarde.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af MrBangDK » 18. aug 2017, 10:44

Gamen skrev:
MrBangDK skrev: Man har været efter Gaardes manglende erfaring på posten som Sportsdirektør. Hvad tilskriver at Erik skulle være så meget bedre, når han "kun" har været træner?
Troels Bech klarer sig da fremragende i Brøndby.
Jeg taler ikke om Troels Bech!
Ska' vi hak'?

Legum Magister
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 14. jul 2017, 22:40
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Legum Magister » 18. aug 2017, 10:44

BassogogsVen skrev:Smukke Erik bør være eneste bud på en sportsdirektør, hvis bestyrelsen nosser sig sammen og får sendt Gaarde videre i karrieren. Så kan vi atter få genindført noget af den professionalisme, som kun er set i hans tid i klubben. Derudover har han nogle meritter og en erfaring, der gør hans kontaktflader i fodboldverdenen enestående i Skandinavien.
Jeg må indrømme, at jeg har svært ved at forestille mig, at Hamrén skulle være interesseret i at returnere til AaB, dertil er han ganske enkelt for stort et navn. Hvis han vender tilbage til Danmark bliver det enten som landstræner efter Åge, eller som afløser for Ståle i FCK.

Låst