Jacob Rinne
-
- Superliga
- Favoritspiller: Jakob Ahlmann
- Geografisk sted: Malta
Re: Jacob Rinne
Hvis Marvin Schwäbe er omkring 2 millioner euro værd for en klub i 2. Bundesliga (jvf. BT), må Jacob Rinne vel være være mindst 3 millioner euro værd for en ligakonkurrent? Har fandme svært ved at forestille mig, at vi sælger en profil til Brøndby for spotpris!
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Det lyder også af en omgang praktikantarbejde fra BT. Brøndby har overhovedet ikke for vane at spendere store transfers for superligaspillere. Rinne har udløb i 2022 og er en af vores vigtigste spillere. Ham har de ikke råd til (råd=lyst til at bruge så mange penge på).FlæskeFrank skrev: ↑19. jun 2019, 21:10Altså først skal Brøndby sælge en ikke monster overbevisende målmand til 2. bundesligaklub - for de rykkede vel ned ? Dernæst skal de købe en kvalitetsmålmand som Rinne af en konkurrent.
Det lyde ikke som et nulsumspil for Brøndby. Selvfølgelig kan det ske, men det lyder dyrt for Brøndby.
Altså hvis Brøndby er tændt på at bytte med Lasse Vigen, så er det fanme i orden med 10 millioner for Rinne.
Selvfølgelig vil BIF gerne have Rinne. Men det er fuldstændig urealistisk at de har råd til ham. De giver MAKS 7-10 mio hvis de strækker sig langt for en spiller. Rinne med 3 år tilbage af kontrakten ryger ikke for mindre end 2 mio eur.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Enig, der er jo pludselig mange tillæg, hvis de skal købe. Vi sælger ham til en ligakonkurrent og så en gevaldig dummebøde for at være Brøndby. Vil de give 4 millioner € så kan vi snakke.
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Lader til FCK er tæt på Kalle Johnsen (tidligere Randers keeper). Så er Rinne nok ikke et emne i FCK længere.
SSE22 Indexet
Jeg ser stort set aldrig Brøndby spille så undskyld på forhånd.
Men hvad er det denne Lasse Vigen, kan som folk herinde falder i svime over?
Han er vel en form for 8'er eller kant ik?
Googler jeg ham, kommer han frem med en statistik, som hedder: spilletid i 25 kampe i denne sæson med 1 mål og 2 assist.
Lyder overhovedet ikke imponerende i mine øre.
Men igen.. Ser dem næsten aldrig spille, så vil gerne høre hvad der gør at AaB skal hente en lønførende spiller til. Klubben, med de stats.
Deler heller ikke hypen, men tror det skyldes hans optrædener for U21 landsholdet på Aalborg Stadion. Min bror har tit snakket meget begejstret om Vigen pga. de U21 kampe han har set. Som jeg forstår det var han virkelig vild som 8´er da han spillede U21 og var på kontrakt i Fulham. At han ikke har shinet I BIF kan vel i øvrigt skyldes de har for mange 8´ere og dårlig balance på holdet.Gaarde6 skrev: ↑25. jun 2019, 15:00Jeg ser stort set aldrig Brøndby spille så undskyld på forhånd.
Men hvad er det denne Lasse Vigen, kan som folk herinde falder i svime over?
Han er vel en form for 8'er eller kant ik?
Googler jeg ham, kommer han frem med en statistik, som hedder: spilletid i 25 kampe i denne sæson med 1 mål og 2 assist.
Lyder overhovedet ikke imponerende i mine øre.
Men igen.. Ser dem næsten aldrig spille, så vil gerne høre hvad der gør at AaB skal hente en lønførende spiller til. Klubben, med de stats.
SSE22 Indexet
-
- Allstar
- Favoritspiller: Johansson
Interview med Rinne: https://aabsport.dk/nyheder/2019/oktobe ... rkendelse/
Fint at læse at han har den selvindsigt at han erkender at han faldt i niveau i sidste sæson
Fint at læse at han har den selvindsigt at han erkender at han faldt i niveau i sidste sæson
-
- Allstar
- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Der har været interresse for Rinne i dette vindue, men åbenbart ikke fra gode nok klubber eller ligaer.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... ide-i-det/
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg bider mærke i hvor positiv og afslappet han er omkring situationen. Han er stadig en topmålmand herhjemme, så det er da egentligt bare fint vi beholder vores bedste spillere uden brok.Uldahl skrev: ↑6. feb 2021, 07:26Der har været interresse for Rinne i dette vindue, men åbenbart ikke fra gode nok klubber eller ligaer.
Tja - personligt havde jeg hellere set ham skifte for 10-15 mio. så Andreas Hansen kunne få chancen. Det havde været fin timing nu. Bedre har Rinne heller ikke været det sidste års tid til halvandet.Buzz Killington skrev: ↑6. feb 2021, 07:29Jeg bider mærke i hvor positiv og afslappet han er omkring situationen. Han er stadig en topmålmand herhjemme, så det er da egentligt bare fint vi beholder vores bedste spillere uden brok.Uldahl skrev: ↑6. feb 2021, 07:26Der har været interresse for Rinne i dette vindue, men åbenbart ikke fra gode nok klubber eller ligaer.
-
- Landshold
- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
Er der nogen der ved, om AaB og Rinne er begyndt at overveje en forlængelse, nu hvor det ikke ser ud til, at der kommer et bud på ham?
-
- Allstar
En herinde skrev, at Rinne + familie vist ikke er afvisende over for en mulig forlængelse.Legum Magister skrev: ↑14. jul 2021, 22:27Er der nogen der ved, om AaB og Rinne er begyndt at overveje en forlængelse, nu hvor det ikke ser ud til, at der kommer et bud på ham?
Altså, hvis han har det godt, spiller fast, glad for byen og ingen storklub byder, så er det jo win-win for begge parter.
Så er AaB også fri for at skulle på markedet efter en ny top 3-keeper.
Ædruelighedens stemme
Lad os lige hylde Rinne med Det gyldne bur...
"Dobbelt så mange point som Randers FC's Patrik Carlgren på andenpladsen"
"De tre seneste gange Tipsbladet har uddelt Det Gyldne Bur til årets bedste målmand i dansk fodbold, har AaB's Jacob Rinne været i top-3 uden at vinde"
Og så lad os grine lidt af at FCK købte idioten fra GF
"De tre seneste gange Tipsbladet har uddelt Det Gyldne Bur til årets bedste målmand i dansk fodbold, har AaB's Jacob Rinne været i top-3 uden at vinde"
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
- Allstar
Og så lad os også lige frygte, at man nedprioriterer den position, når han smutter...Lyfe skrev: ↑23. dec 2021, 21:16Lad os lige hylde Rinne med Det gyldne bur...
Men fuldt fortjent.
Ædruelighedens stemme
Er der nogen der ved noget om Rinne, i forhold til forlængelse af kontrakten?
Håber virkelig han forlænger, synes Andreas Hansen har virket usikker til tider.
Håber virkelig han forlænger, synes Andreas Hansen har virket usikker til tider.
Tror ikke du skal regne med det. Rinne blev hentet for at blive skudt afsted og det er han ikke blevet endnu så mon ikke han tager afsted til sommer. Især når hverken klubbens ambitioner eller investeringsvillighed er større.
SSE22 Indexet