Pavol Safranko

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Pavol Safranko

Indlæg af FlæskeFrank » 31. maj 2019, 11:51

Nu har der været en del svinere mod Safranko igennem tiderne, men jeg synes, at det er et kvalitetsstempel for ham, at Rangers(uanset forfatning) holder øje med ham.
- FlæskeFrank

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Pavol Safranko

Indlæg af McMark » 31. maj 2019, 13:26

FlæskeFrank skrev:
31. maj 2019, 11:51
Nu har der været en del svinere mod Safranko igennem tiderne, men jeg synes, at det er et kvalitetsstempel for ham, at Rangers(uanset forfatning) holder øje med ham.
Jeg ved altså heller ikke, hvor de informationer stammer fra. Ifølge et par skotske medier er de ikke interessede i at hente ham. Vil sige det er rigtig godt købmandskab af Allan Gaarde, hvis han kan få det halve for ham (omkring 4 millioner kroner)!
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Pavol Safranko

Indlæg af gravballe » 31. maj 2019, 15:07

Forza skrev:
30. maj 2019, 16:37
https://www.eveningtelegraph.co.uk/fp/b ... nterested/

Gaarde kræver 8,5 mio for Safranko. Foruden Dundee United er Rangers og Aberdeen eftersigende interesseret.

Lykkes det Gaarde må selv de største Gaarde hadere indrømme at han er en kølig sælger. Det lyder dog for godt til at være sandt.
Hvis det lykkes at få 8m for ham så må gaarde gerne få en år mere men så er det også sidste chance

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Pavol Safranko

Indlæg af FIDEL » 20. jun 2019, 15:56

Der er åbenbart interesse for Safranko fra England og Tyskland. Herligt! :aabfan:

Brugeravatar
PFA
2. div
2. div
Indlæg: 214
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:26
Geografisk sted: Aabybro

Re: Pavol Safranko

Indlæg af PFA » 20. jun 2019, 16:16

FIDEL skrev:
20. jun 2019, 15:56
Der er åbenbart interesse for Safranko fra England og Tyskland. Herligt! :aabfan:
Har du en kilde, virker næsten for godt til at være sandt. Men vil være lækkert at få ham afsted, og frigjort penge til en forstærkning.

Gamen

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Gamen » 20. jun 2019, 16:24

Skotske aviser. De siger dog også at AaB har sænket kravene til pris, og at de forventer den falder yderligere. Der er ingen der ved sine fulde fem vil betale 7 mio. for ham...

Altid-for-Aalborg
2. div
2. div
Indlæg: 101
Tilmeldt: 30. maj 2016, 15:33
Favoritspiller: Røde romario (Erik Bo)

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Altid-for-Aalborg » 20. jun 2019, 16:25


Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Jakobsen » 21. jun 2019, 09:26

Det ville være helt absurd, hvis vi får 7-8 millioner for en spiller vi ikke gider bruge. Tænker dog også, at Gaarde kommer til at sænke prisen betragteligt, men 4-5 millioner ville også være rigtig pænt. I et marked, hvor AC Horsens køber Kasper Junker for 4 millioner i AGF er det vel heller ikke helt urealistisk.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Forza » 21. jun 2019, 16:46

Jakobsen skrev:
21. jun 2019, 09:26
Det ville være helt absurd, hvis vi får 7-8 millioner for en spiller vi ikke gider bruge. Tænker dog også, at Gaarde kommer til at sænke prisen betragteligt, men 4-5 millioner ville også være rigtig pænt. I et marked, hvor AC Horsens køber Kasper Junker for 4 millioner i AGF er det vel heller ikke helt urealistisk.
Efterspørgslen dikterer prisen. Jeg er glad for at Gaarde ikke bare sætter en lav pris. Lad os håbe der kommer nogle bud så han kan presse dem op imod hinanden.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Pavol Safranko

Indlæg af FlæskeFrank » 18. jul 2019, 10:58

Celtic annoncerer forstærkning. Det kan da kun være Safranko... stærkt gået Gaarde, hvis...
- FlæskeFrank

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Forza » 18. jul 2019, 11:57

FlæskeFrank skrev:
18. jul 2019, 10:58
Celtic annoncerer forstærkning. Det kan da kun være Safranko... stærkt gået Gaarde, hvis...
Hvorfor kan det kun være ham??

Ifølge dette link er det en anden spiller de henter:

https://www.google.dk/amp/s/www.67hailh ... -back/amp/
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gamen

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Gamen » 18. jul 2019, 14:18

FlæskeFrank skrev:
18. jul 2019, 10:58
Celtic annoncerer forstærkning. Det kan da kun være Safranko... stærkt gået Gaarde, hvis...
Hvad er det for et indlæg?

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2476
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Pavol Safranko

Indlæg af baresi » 18. jul 2019, 23:09

Der er ik sket meget den sidste måned siden den Tipsbladet artikel. Gaarde kunne erstattes af en hvilken som helst Hjallerup marked kræmmer ...

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Buzz Killington » 19. jul 2019, 07:32

baresi skrev:
18. jul 2019, 23:09
Der er ik sket meget den sidste måned siden den Tipsbladet artikel. Gaarde kunne erstattes af en hvilken som helst Hjallerup marked kræmmer ...
Gaarde har en fornuftig track record på salgssiden.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Pavol Safranko

Indlæg af 9520AaB » 19. jul 2019, 10:13

Buzz Killington skrev:
baresi skrev:
18. jul 2019, 23:09
Der er ik sket meget den sidste måned siden den Tipsbladet artikel. Gaarde kunne erstattes af en hvilken som helst Hjallerup marked kræmmer ...
Gaarde har en fornuftig track record på salgssiden.
Det vil jeg først give dig ret i, når det lykkedes ham at sælge Safranko/Okore/Abildgaard/Pallesen etc.

At han solgte Bassogog og Mæhle tæller ikke i min verden. De solgte sig selv.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Peroni21
Junior
Junior
Indlæg: 69
Tilmeldt: 24. feb 2016, 16:55
Favoritspiller: Spalvis

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Peroni21 » 19. jul 2019, 10:31

9520AaB skrev:
19. jul 2019, 10:13
Buzz Killington skrev:
baresi skrev:
18. jul 2019, 23:09
Der er ik sket meget den sidste måned siden den Tipsbladet artikel. Gaarde kunne erstattes af en hvilken som helst Hjallerup marked kræmmer ...
Gaarde har en fornuftig track record på salgssiden.
Det vil jeg først give dig ret i, når det lykkedes ham at sælge Safranko/Okore/Abildgaard/Pallesen etc.

At han solgte Bassogog og Mæhle tæller ikke i min verden. De solgte sig selv.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Come on. Mener du helt seriøst ikke at det var flot af Gaarde at få SÅ mange millioner for Bassogog?

Giv nu manden bare en lille smule credit, selvom hans indkøb selvfølgelig har været - stort set - alt andet end succesfulde.

Jeg er ikke selv fan af Gaarde. Men salget af Bassogog har jeg sgu respekt for..

Gamen

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Gamen » 19. jul 2019, 11:02

Buzz Killington skrev:
19. jul 2019, 07:32
Gaarde har en fornuftig track record på salgssiden.
Baseret på hvad?

Brugeravatar
Rolden
2. div
2. div
Indlæg: 216
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Rolden » 19. jul 2019, 11:05

Mener nu det var den tidligere direktør Stephan Schors som tog til Kina for afsluttede handlen med Bassogog.

Husker også at AaB sagde 50. Mill og at kineserne accepterede med det samme, så måske man skulle have startet endu højere.
Men sådan er der jo så meget. :money:

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Jakobsen » 19. jul 2019, 12:10

Peroni21 skrev:
9520AaB skrev:
19. jul 2019, 10:13
Buzz Killington skrev:
baresi skrev:
18. jul 2019, 23:09
Der er ik sket meget den sidste måned siden den Tipsbladet artikel. Gaarde kunne erstattes af en hvilken som helst Hjallerup marked kræmmer ...
Gaarde har en fornuftig track record på salgssiden.
Det vil jeg først give dig ret i, når det lykkedes ham at sælge Safranko/Okore/Abildgaard/Pallesen etc.

At han solgte Bassogog og Mæhle tæller ikke i min verden. De solgte sig selv.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Come on. Mener du helt seriøst ikke at det var flot af Gaarde at få SÅ mange millioner for Bassogog?

Giv nu manden bare en lille smule credit, selvom hans indkøb selvfølgelig har været - stort set - alt andet end succesfulde.

Jeg er ikke selv fan af Gaarde. Men salget af Bassogog har jeg sgu respekt for..
Når Kina spørger på en spiller ovenpå en stærk skal man da bare sige et højt beløb og holde masken og hvis de uden at blinke accepterede 50 har Gaarde bedt om for lidt. Alle der har hørt bare lidt Mediano med Mads Davidsen ved, at Kina er en absurd størrelse, hvad angår transfer og i det lys er Bassogog salget ikke så imponerende. Derudover er de 11 millioner for at talent som Mæhle da for lidt.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Pavol Safranko

Indlæg af jonas386 » 19. jul 2019, 12:15

Jakobsen skrev:
19. jul 2019, 12:10
Peroni21 skrev:
9520AaB skrev:
19. jul 2019, 10:13
Buzz Killington skrev:
baresi skrev:
18. jul 2019, 23:09
Der er ik sket meget den sidste måned siden den Tipsbladet artikel. Gaarde kunne erstattes af en hvilken som helst Hjallerup marked kræmmer ...
Gaarde har en fornuftig track record på salgssiden.
Det vil jeg først give dig ret i, når det lykkedes ham at sælge Safranko/Okore/Abildgaard/Pallesen etc.

At han solgte Bassogog og Mæhle tæller ikke i min verden. De solgte sig selv.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Come on. Mener du helt seriøst ikke at det var flot af Gaarde at få SÅ mange millioner for Bassogog?

Giv nu manden bare en lille smule credit, selvom hans indkøb selvfølgelig har været - stort set - alt andet end succesfulde.

Jeg er ikke selv fan af Gaarde. Men salget af Bassogog har jeg sgu respekt for..
Når Kina spørger på en spiller ovenpå en stærk skal man da bare sige et højt beløb og holde masken og hvis de uden at blinke accepterede 50 har Gaarde bedt om for lidt. Alle der har hørt bare lidt Mediano med Mads Davidsen ved, at Kina er en absurd størrelse, hvad angår transfer og i det lys er Bassogog salget ikke så imponerende. Derudover er de 11 millioner for at talent som Mæhle da for lidt.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Kritikken af Gaarde kan altså også blive for ynkelig og søgt indimellem...
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar