Pavol Safranko

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Pavol Safranko

Indlægaf Gaarde6 » 9. nov 2017 14:54

Hvis nu Gaarde får fingrene ud af røven i næste vindue og henter de to kanter vi har manglet, siden Thomsen og Kusk forlod os.
Så er jeg 1000% sikker på vi ser en helt anden Safranko. Lige nu render han rundt nede midt på banen, for at holde i bolden for os.
Når vi får to kanter med fart og teknik. Så kan Safranko vende snuden fremad igen og tage kampene i feltet. Noget han med garanti er meget bedre til, end han er til at forsvare bolden nede i midtercirklen.
Han ligner en klodset spiller i øjeblikket. Og det tror fanden, når man som angriber skal ned på midten for at få bolden engang i mellem.

Vores hold SKRIGER på 3-4 profiler (midterforsvar, 2 kanter og en angriber mere), som kan løfte hele holdet.

gravballe
Landshold
Landshold

Re: Pavol Safranko

Indlægaf gravballe » 9. nov 2017 16:58

Yankee skrev:
Pastorius skrev:Jeg tror egentlig bare det er svært at få enderne til at mødes. Tre ting skal passe:

- Skal have det niveau AaB har brug for
- Skal ville AaB
- Der skal være et nogenlunde forhold mellem kvalitet/pris.

Ja, men man har så måske givet sig på den forkerte parameter. Det virker jo til at vi gik efter færdiguddannede typer som Kamil Wilczek og Pål Kirkevold, men at det ikke kunne lade sig gøre. Løsningen blev så et ungt talent i Safranko, og der skulle man nok have holdt sig til typen, men så fundet en fattigmandsudgave af Wilczek/Pål - for eksempel Mayron George, Finnbogason eller Rasmus Festersen. Ikke spillemæssig type, men type ift. erfaring og rolle i truppen.

Ingen ide.. jeg har bare fået afvide man var villig til at betale godt for den rette spillere, men dem man havde prikket til havde takket nej.
Planen har altid været en rigtig kvalitets angriber + poul/safranko, så man havde lidt forskelligt at spille med (i typer)

Tilbage til "AaB transfers"