Pavol Safranko

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
HJEMME
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 22
Tilmeldt: 19. jan 2017, 14:02

Re: Pavol Safranko

Indlæg af HJEMME » 9. maj 2019, 19:19

Køllen I Møllen skrev:
9. maj 2019, 12:44
Aberdeen og Safranko passer fint sammen. AaBs største fejlkøb til dato i jordens største hul af en by. Trist med trist på.
Aberdeen, Aberdeen svedig by med et hit i
Alting i Aberdeen er noget med break og graffiti

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Brent » 18. maj 2019, 14:07

Dundee United er rykket op i den bedste række, blandet andet via et mål fra Safranko. Det må vil betyde at Dundee har lidt at rutte med
AaB - the Nordic gateway to Europe

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Pavol Safranko

Indlæg af FlæskeFrank » 18. maj 2019, 14:21

Brent skrev:
18. maj 2019, 14:07
Dundee United er rykket op i den bedste række, blandet andet via et mål fra Safranko. Det må vil betyde at Dundee har lidt at rutte med
De er ikke rykket op endnu. De spiller oprykningsfinale den kommende uge.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Klaus » 18. maj 2019, 19:36

Vi mangler en rigtig angriber. Safranko har fået tanket selvtillid i Skotland med gode præstationer og mange mål. Vi skal vel overveje, hvad der er mest værd. En handel hvor vi måske får 3 millioner og skal ud og fiske en ny angriber. Eller beholde ham og give ham en ny chance. Jeg er ikke så sikker på, at vi kan finde nogen bedre, og med Safranko får vi i det mindste en rigtig angriber. I øvrigt spillede Safranko altså også på en udsat post, da han var hos os. Det var godt nok ikke mange indlæg han fik serveret. Der er vel trods alt en god chance for at han kan rejse sig med holdet, nu hvor vi spiller mere fremad.

Gamen

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Gamen » 18. maj 2019, 21:21

Klaus skrev:
18. maj 2019, 19:36
Vi mangler en rigtig angriber. Safranko har fået tanket selvtillid i Skotland med gode præstationer og mange mål. Vi skal vel overveje, hvad der er mest værd. En handel hvor vi måske får 3 millioner og skal ud og fiske en ny angriber. Eller beholde ham og give ham en ny chance. Jeg er ikke så sikker på, at vi kan finde nogen bedre, og med Safranko får vi i det mindste en rigtig angriber. I øvrigt spillede Safranko altså også på en udsat post, da han var hos os. Det var godt nok ikke mange indlæg han fik serveret. Der er vel trods alt en god chance for at han kan rejse sig med holdet, nu hvor vi spiller mere fremad.
... i næstbedste række. Hvor flere danskere der ikke har haft skyggen af Superliga-niveau også har været succeser.

Safranko er ikke en rigtig angriber - han kan absolut intet med fødderne.
Det er som om folk herinde behændigt glemmer, hvordan han ødelagde angreb efter angreb med dårlige førsteberøringer, håbløse løbemønstre, og en eklatant mangel på forståelse for at indgå i kombinationsspil. Den slags går i en klub som Horsens, men ikke i AaB, hvor spillet er lagt an på en angriber, der kan fordele spil, gå med i små kombinationer, og sætte sine medspillere i scene.
Da Safranko var her, var vores spil på hans præmisser - læg mærke til hvor meget Friis vil se angriberen deltage i spillet, fremfor bare at få høvlet bolde op i nærheden.

Og han vil i øvrigt slet ikke tilbage til Aalborg, så glem ham nu. Han har rigtigt nok indset at hans profil passer bedre til britisk knokkel-fodbold.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Køllen I Møllen » 20. maj 2019, 21:18

Klaus skrev:
18. maj 2019, 19:36
Vi mangler en rigtig angriber. Safranko har fået tanket selvtillid i Skotland med gode præstationer og mange mål. Vi skal vel overveje, hvad der er mest værd. En handel hvor vi måske får 3 millioner og skal ud og fiske en ny angriber. Eller beholde ham og give ham en ny chance. Jeg er ikke så sikker på, at vi kan finde nogen bedre, og med Safranko får vi i det mindste en rigtig angriber. I øvrigt spillede Safranko altså også på en udsat post, da han var hos os. Det var godt nok ikke mange indlæg han fik serveret. Der er vel trods alt en god chance for at han kan rejse sig med holdet, nu hvor vi spiller mere fremad.
Var du på månen da han var her? Vi får ikke en “rigtig” angriber med ham. Vi får en høne uden hoved der læber forvirret rundt på hele banen. Uanset hvor mange indlæg der var blevet serveret var han aldrig i boksen. Ringeste spiller jeg har set i AaB-trøjen siden jeg startede med at komme på stadion i 1987.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Hanga » 20. maj 2019, 22:43

Selvfølgelig skal Pavol skydes afsted. Det er nu vi har chancen, ovenpå et godt ophold i det skotske.

Jeg har set rigeligt til ham i AaB trøjen. Det bliver aldrig en succes, for det var en fejlcasting af rang. Begge parter er bedst tjent med at prøve noget andet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Gamling » 21. maj 2019, 06:57

Safranko er da bedre end Ali.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Forza » 21. maj 2019, 14:00

Gamling skrev:
21. maj 2019, 06:57
Safranko er da bedre end Ali.
Nu ligger de jo heller ikke ligefrem på samme lønhylde. Safrankos evner matcher ikke de udgifter vi har på ham.

Ubrugelig sammenligning.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Hanga » 21. maj 2019, 14:18

Forza skrev:
21. maj 2019, 14:00
Gamling skrev:
21. maj 2019, 06:57
Safranko er da bedre end Ali.
Nu ligger de jo heller ikke ligefrem på samme lønhylde. Safrankos evner matcher ikke de udgifter vi har på ham.

Ubrugelig sammenligning.
Best case, så har begge fundet nye græsgange efter sommerferien, og vi har fået erstatninger ind.
Ali på en leje på et lavere niveau, hvor han kan spille kontinuerligt... for det kommer han forhåbentlig ikke til hos os.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Sønderhof » 21. maj 2019, 15:54

Gamling skrev:
21. maj 2019, 06:57
Safranko er da bedre end Ali.
Da Safranko spillede i AaB, var han ikke bedre en Abou Ali. De ligner begge to en hund i et spil kegler. At Safranko har hævet sit niveau i Skotland er glædeligt, men det ændrer ikke på han var ufattelig ringe da han spillede her. Kan vi komme af med ham OG få penge for ham, vil jeg være tilfreds,

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Pavol Safranko

Indlæg af martinaalborg » 21. maj 2019, 17:14

Sønderhof skrev:
21. maj 2019, 15:54
Gamling skrev:
21. maj 2019, 06:57
Safranko er da bedre end Ali.
Da Safranko spillede i AaB, var han ikke bedre en Abou Ali. De ligner begge to en hund i et spil kegler. At Safranko har hævet sit niveau i Skotland er glædeligt, men det ændrer ikke på han var ufattelig ringe da han spillede her. Kan vi komme af med ham OG få penge for ham, vil jeg være tilfreds,
Og Ali med!

JonasK
2. div
2. div
Indlæg: 171
Tilmeldt: 9. mar 2017, 09:52
Favoritspiller: Martin P

Re: Pavol Safranko

Indlæg af JonasK » 26. maj 2019, 18:43

Dundee taber til St Mirren i straffesparkskonkurrence :@ Det gør ikke noget godt for prisen, at Dundee skal fortsætte i 1. Division

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Pavol Safranko

Indlæg af AaB1978 » 26. maj 2019, 18:45

Dundee Utd har netop misset oprykningen til den bedste række.

De tabte efter straffesparkskonkurrence til St. Mirren.

Safranko brændte sit forsøg i straffesparkskonkurrencen - faktisk brændte Dundee alle 4 forsøg fra pletten.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Pavol Safranko

Indlæg af FIDEL » 26. maj 2019, 18:56

AaB1978 skrev:
26. maj 2019, 18:45
Dundee Utd har netop misset oprykningen til den bedste række.

De tabte efter straffesparkskonkurrence til St. Mirren.

Safranko brændte sit forsøg i straffesparkskonkurrencen - faktisk brændte Dundee alle 4 forsøg fra pletten.
Jamen så siger vi Velkommen hjem Pavol. :cheers:

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Funky » 28. maj 2019, 11:20

FIDEL skrev:
26. maj 2019, 18:56
AaB1978 skrev:
26. maj 2019, 18:45
Dundee Utd har netop misset oprykningen til den bedste række.

De tabte efter straffesparkskonkurrence til St. Mirren.

Safranko brændte sit forsøg i straffesparkskonkurrencen - faktisk brændte Dundee alle 4 forsøg fra pletten.
Jamen så siger vi Velkommen hjem Pavol. :cheers:
Som bedste mand i sin række i Skotland er der vel mulighed for, at andre og større skotske klubber kunne finde på at byde på ham.
Alternativt ser Friis måske helt andre kvaliteter i ham end Wieghorst gjorde. Alene at punke Pavol for dårligt spil giver i alt fald ikke den store mening, han spillede på det tidspunkt på et hold hvor intet fungerede for nogen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Gamen

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Gamen » 28. maj 2019, 11:54

Funky skrev:
28. maj 2019, 11:20
Som bedste mand i sin række i Skotland er der vel mulighed for, at andre og større skotske klubber kunne finde på at byde på ham.
Alternativt ser Friis måske helt andre kvaliteter i ham end Wieghorst gjorde. Alene at punke Pavol for dårligt spil giver i alt fald ikke den store mening, han spillede på det tidspunkt på et hold hvor intet fungerede for nogen.
Hvis man nu havde ulejliget sig med at nærlæse kritikken, så vil man også læse, at det jo altså er hans grundlæggende færdigheder den er helt galt med. Om han så havde spillet på et stjernehold, så havde det ikke undskyldt dårlige løbemønstre, afspil og pasninger der lå langt fra medspillerne, og en eklatant mangel på teknik der særligt blev synligt ved førsteberøringer.
Læg dernæst at han sjældent evnede at indgå i kombinationsspil.
Når han var en stående joke, endda til et større millionbeløb, så er der kun én vej. Ud af klappen, hvis muligt.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Pavol Safranko

Indlæg af FIDEL » 28. maj 2019, 12:09

Funky skrev:
28. maj 2019, 11:20
FIDEL skrev:
26. maj 2019, 18:56
AaB1978 skrev:
26. maj 2019, 18:45
Dundee Utd har netop misset oprykningen til den bedste række.

De tabte efter straffesparkskonkurrence til St. Mirren.

Safranko brændte sit forsøg i straffesparkskonkurrencen - faktisk brændte Dundee alle 4 forsøg fra pletten.
Jamen så siger vi Velkommen hjem Pavol. :cheers:
Som bedste mand i sin række i Skotland er der vel mulighed for, at andre og større skotske klubber kunne finde på at byde på ham.
Alternativt ser Friis måske helt andre kvaliteter i ham end Wieghorst gjorde. Alene at punke Pavol for dårligt spil giver i alt fald ikke den store mening, han spillede på det tidspunkt på et hold hvor intet fungerede for nogen.
Håber selvfølgelig Gaarde kan få ham solgt, men der er noget ved Pavol, som alligevel fungerer super godt, og det er hans motivation og arbejdsindsats. Hans mindset kan mange i truppen lære noget af, og selvom jeg helst vil af med ham, så vil en del af mig gerne se ham tilbage i klubben og slå til. Wieghorst roste også Pavols mentalitet flere gange.
Jeg lagde helt konkret mærke til, at Pavol mistede selvtillid efter en hjemmekamp imod Helsingør, hvor han brændte et straffespark, men ellers spillede en god kamp. Han burde have scoret et par mål, men virkede klodset i selve afslutningsøjeblikket.
Der var endda også kampe, hvor jeg synes Pavol og Pohl fungerede ganske fint sammen, bl.a. i en 0-0 kamp i Brøndby, hvor Safranko dog også burde have scoret.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Pavol Safranko

Indlæg af gravballe » 28. maj 2019, 14:13

FIDEL skrev:
28. maj 2019, 12:09
Funky skrev:
28. maj 2019, 11:20
FIDEL skrev:
26. maj 2019, 18:56
AaB1978 skrev:
26. maj 2019, 18:45
Dundee Utd har netop misset oprykningen til den bedste række.

De tabte efter straffesparkskonkurrence til St. Mirren.

Safranko brændte sit forsøg i straffesparkskonkurrencen - faktisk brændte Dundee alle 4 forsøg fra pletten.
Jamen så siger vi Velkommen hjem Pavol. :cheers:
Som bedste mand i sin række i Skotland er der vel mulighed for, at andre og større skotske klubber kunne finde på at byde på ham.
Alternativt ser Friis måske helt andre kvaliteter i ham end Wieghorst gjorde. Alene at punke Pavol for dårligt spil giver i alt fald ikke den store mening, han spillede på det tidspunkt på et hold hvor intet fungerede for nogen.
Håber selvfølgelig Gaarde kan få ham solgt, men der er noget ved Pavol, som alligevel fungerer super godt, og det er hans motivation og arbejdsindsats. Hans mindset kan mange i truppen lære noget af, og selvom jeg helst vil af med ham, så vil en del af mig gerne se ham tilbage i klubben og slå til. Wieghorst roste også Pavols mentalitet flere gange.
Jeg lagde helt konkret mærke til, at Pavol mistede selvtillid efter en hjemmekamp imod Helsingør, hvor han brændte et straffespark, men ellers spillede en god kamp. Han burde have scoret et par mål, men virkede klodset i selve afslutningsøjeblikket.
Der var endda også kampe, hvor jeg synes Pavol og Pohl fungerede ganske fint sammen, bl.a. i en 0-0 kamp i Brøndby, hvor Safranko dog også burde have scoret.
Jeg er enig, jeg syntes ikke Pavol var så elendig som mange her inde gør ham til. For mig har det været tydeligt at han blev brugt på en måde, som han bare ikke passede til, og her er det vel primært Weighorse taktik der spiller ind. Jeg fortrækker dog også han blev solgt.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Pavol Safranko

Indlæg af Gnu » 28. maj 2019, 14:48

FIDEL skrev:
28. maj 2019, 12:09
Funky skrev:
28. maj 2019, 11:20
FIDEL skrev:
26. maj 2019, 18:56
AaB1978 skrev:
26. maj 2019, 18:45
Dundee Utd har netop misset oprykningen til den bedste række.

De tabte efter straffesparkskonkurrence til St. Mirren.

Safranko brændte sit forsøg i straffesparkskonkurrencen - faktisk brændte Dundee alle 4 forsøg fra pletten.
Jamen så siger vi Velkommen hjem Pavol. :cheers:
Som bedste mand i sin række i Skotland er der vel mulighed for, at andre og større skotske klubber kunne finde på at byde på ham.
Alternativt ser Friis måske helt andre kvaliteter i ham end Wieghorst gjorde. Alene at punke Pavol for dårligt spil giver i alt fald ikke den store mening, han spillede på det tidspunkt på et hold hvor intet fungerede for nogen.
Jeg lagde helt konkret mærke til, at Pavol mistede selvtillid efter en hjemmekamp imod Helsingør, hvor han brændte et straffespark, men ellers spillede en god kamp. Han burde have scoret et par mål, men virkede klodset i selve afslutningsøjeblikket.
Jeg husker den kamp meget tydeligt, og Safranko spillede ikke en god kamp, han var FORFÆRDELIG. Det brændte straffespark - som i øvrigt var helt, helt elendigt sparket - var bare kronen på en fuldstændig miserabel præstation.

Pavol Safranko er ikke god nok til AaB. Uanset hvor flot man pakker en lort ind, så er det stadig en lort.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Besvar