Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af troelsh » 27. nov 2017, 10:42

Sønderhof skrev:
jonas386 skrev:Gaarde må altså gerne smide en røvfuld millioner efter Robert Skov. Han er lige sådan en type vi mangler.
Det løb er kørt for længst!

Vi var utallige herinde der for år tilbage sagde vi skulle hente Robert Skov som fremtidens afløser for Thomsen/Kusk. Dengang var der både herinde og i AaB tiltro til at Børsting og Bruhn havde potentialet til at løfte arven. Vi kunne utvivlsomt have købt Skov for 4-8 millioner i 14/15, ligesom han ville kunne se sig selv udvikle sig på superligaens bedst spillende hold.

Nu koster han nærmere 20 end 10 millioner (medmindre han har en klausul). Uanset, er klubber som OB, FCM, FCN, BIF og FCK interesseret i at tilknytte ham, ligesom de større belgiske og hollandske klubber kigger nøje efter ham. Han er langt udenfor vores rækkevidde.

Jeg har fra min første færd som debattør herinde kritiseret først Lynge og nu Gaarde for ikke at være aktive og dygtige nok til at hente spillere indenrigs. Det gælder både talenter fra andre landsdele end omkring Limfjorden samt spillere der har bevist sig i 1.div.

Under Lynge kunne vi have hentet Bjelland i stedet for Beauchamp. Gaarde kunne have købt Lerager istedet for Blomqvist. I sommer kunne man have åbnet pungen lidt mere og have købt en af landets mest lovende kantspillere i Anders Dreyer fra Esbjerg, frem for Rolim, som træneren ikke har tiltro til.

Jeg håbede Gaarde ville være manden der kunne lave en rød tråd i vores indkøb. Nu håber jeg han er fortid til vinter!
Hvis Esbjerg ikke formår at spille sig tilbage i superligaen, og deres økonomiske problemer fortsætter, kunne man forestille sig de var villige til at sælge en Anders Dreyer, men der ville nok være flere superliga klubber inde i billedet

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af frederikshavneren » 27. nov 2017, 11:39

Mustafa Abdellaoue fortsætter ikke hos nedrykkeren Aalesund FK, 'Mos' er transferfri og scorede 16 mål i den nyligt overståede Eliteserie.
Abdellaoue overbeviste ikke da han spillede i FCK og OB men jeg ser ham alligevel som en bedre angriber end eksempelvis Safranko

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af De Fem » 27. nov 2017, 11:56

frederikshavneren skrev:Mustafa Abdellaoue fortsætter ikke hos nedrykkeren Aalesund FK, 'Mos' er transferfri og scorede 16 mål i den nyligt overståede Eliteserie.
Abdellaoue overbeviste ikke da han spillede i FCK og OB men jeg ser ham alligevel som en bedre angriber end eksempelvis Safranko
Super ide! Giv ham 1½ år i Aalborg og brug vinteren til at finde ud af om han er bedst venner med Safranko eller Pohl.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Ham der Emil » 27. nov 2017, 16:25

Et Hjerte - En Klub

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Forza » 27. nov 2017, 18:27

Ham der Emil skrev:Gaarde, der er en ny Slovak ledig!

https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/s ... -fuld-tid/
Vores yndlings marked :cheers:
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af 9000AaB » 29. nov 2017, 09:48

Kunne Pascal Gregor i Nordsjælland være noget for os?
Central forsvarspiller, der har trænet og spillet lidt med Okore i mange år, og som har spillet godt for Nordsjælland.
I år sidder han desværre på bænken og er rigtig træt af det, og så er han kun 23 år gammel, 1,85 cm høj, med masser erfaring - Mesterskab, Europæisk fodbold, pokal etc.
Ledig pr. 31.12.17.

Men ved ikke, kender ikke så meget til ham.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af le Cid » 29. nov 2017, 10:04

9000AaB skrev:Kunne Pascal Gregor i Nordsjælland være noget for os?
Central forsvarspiller, der har trænet og spillet lidt med Okore i mange år, og som har spillet godt for Nordsjælland.
I år sidder han desværre på bænken og er rigtig træt af det, og så er han kun 23 år gammel, 1,85 cm høj, med masser erfaring - Mesterskab, Europæisk fodbold, pokal etc.
Ledig pr. 31.12.17.

Men ved ikke, kender ikke så meget til ham.
Tjoe, men ligmeget hvad folk end måtte mene om PK og vores topscorer, så er det absolut ikke midterforsvaret, der skal have mest opmærksomhed i det kommende transfervindue.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Hanga » 29. nov 2017, 10:07

9000AaB skrev:Kunne Pascal Gregor i Nordsjælland være noget for os?
Central forsvarspiller, der har trænet og spillet lidt med Okore i mange år, og som har spillet godt for Nordsjælland.
I år sidder han desværre på bænken og er rigtig træt af det, og så er han kun 23 år gammel, 1,85 cm høj, med masser erfaring - Mesterskab, Europæisk fodbold, pokal etc.
Ledig pr. 31.12.17.

Men ved ikke, kender ikke så meget til ham.
Jeg synes han så lovende ud for et par år siden. Jeg har ikke rigtig nogen fornemmelse af hvor han er i dag, andet end at han har kæmpet med en længerevarende skade i starten af året, og dermed røg ud af holdet. Han er et bud på en centerforsvarer, men det er nok ikke her, vi først søger forstærkning.

Vi har et massivt problem i offensiven og det er her, jeg forventer at se forstærkninger til holdet. Gaarde SKAL have fundet en angriber med kvalitet og nogle egenskaber der passer til holdet. Herudover håber jeg at vi giver det et nyt forsøg med Kusk eller Thomsen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af 9000AaB » 29. nov 2017, 11:44

Hanga skrev:
9000AaB skrev:Kunne Pascal Gregor i Nordsjælland være noget for os?
Central forsvarspiller, der har trænet og spillet lidt med Okore i mange år, og som har spillet godt for Nordsjælland.
I år sidder han desværre på bænken og er rigtig træt af det, og så er han kun 23 år gammel, 1,85 cm høj, med masser erfaring - Mesterskab, Europæisk fodbold, pokal etc.
Ledig pr. 31.12.17.

Men ved ikke, kender ikke så meget til ham.
Jeg synes han så lovende ud for et par år siden. Jeg har ikke rigtig nogen fornemmelse af hvor han er i dag, andet end at han har kæmpet med en længerevarende skade i starten af året, og dermed røg ud af holdet. Han er et bud på en centerforsvarer, men det er nok ikke her, vi først søger forstærkning.

Vi har et massivt problem i offensiven og det er her, jeg forventer at se forstærkninger til holdet. Gaarde SKAL have fundet en angriber med kvalitet og nogle egenskaber der passer til holdet. Herudover håber jeg at vi giver det et nyt forsøg med Kusk eller Thomsen.
Er helt enig i det nok ikke er det første sted vi kigger og vi skal finde offensive spillere.

Men kommer vi af med;
Sylvestr
Meillinger
+ 1-2 mere - evt. talent(er) der kan udlejes så de får spilletid eller en af vores mange midtbanespillere (syntes der er for mange der ligner hinanden).

Håber at vi får;
1 offensiv kant
1 angriber
1 Central forsvarer

Og/eller at vi bruger;
Bytyqi på kanten
Rolim på kanten

Syntes ikke vores offensiver er dårlige, det mere sammenspillet og den konstante udskiftning af spiller på midtbanen og angrebet der aldrig lærer at spille ordentlig sammen, plus enhver form for offensiv tankegang bliver fjernet fra dem af MW....

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Pastorius » 29. nov 2017, 12:30

9000AaB skrev: Er helt enig i det nok ikke er det første sted vi kigger og vi skal finde offensive spillere.
Jeg mener - stadig - at det vil være spild af penge at købe eneste spiller, før træneren er skiftet ud.

Flere har spurgt til om ikke Gaarde også skal skiftes ud. Det har jeg faktisk ikke rigtigt nogen holdning til endnu, for jeg mener stadigvæk ikke vi - siden den første tid med LS, inden han begyndte at sætte præg på holdet - har set en træner spille på den måde som jeg mener vi gerne vil.

Hvis Gaarde skal fyres, så må det være for ikke at skride hårdere og hurtigere ind overfor de tåbelige dispositioner vi har set fra trænerne.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jakobsen » 29. nov 2017, 12:37

Hanga skrev:
9000AaB skrev:Kunne Pascal Gregor i Nordsjælland være noget for os?
Central forsvarspiller, der har trænet og spillet lidt med Okore i mange år, og som har spillet godt for Nordsjælland.
I år sidder han desværre på bænken og er rigtig træt af det, og så er han kun 23 år gammel, 1,85 cm høj, med masser erfaring - Mesterskab, Europæisk fodbold, pokal etc.
Ledig pr. 31.12.17.

Men ved ikke, kender ikke så meget til ham.
Jeg synes han så lovende ud for et par år siden. Jeg har ikke rigtig nogen fornemmelse af hvor han er i dag, andet end at han har kæmpet med en længerevarende skade i starten af året, og dermed røg ud af holdet. Han er et bud på en centerforsvarer, men det er nok ikke her, vi først søger forstærkning.

Vi har et massivt problem i offensiven og det er her, jeg forventer at se forstærkninger til holdet. Gaarde SKAL have fundet en angriber med kvalitet og nogle egenskaber der passer til holdet. Herudover håber jeg at vi giver det et nyt forsøg med Kusk eller Thomsen.
Jeg mener også, at offensiven er vigtigst og så dog. Jeg er ikke og bliver aldrig sådan for alvor tryg ved Blåbjerg eller Kasper P. Jeg tror, at de er en del af grudnen til at vores to seneste trænere begge er gået så defensivt fordi vi har et virkelig sårbart midterforsvar. Det har pyntet at skifte Holger md Okore selvom Okore stadig laver store personlige fejl, men det er kritisk at kvaliteten derudover er væk i vores miterforsvar. Jeg ser dog ikke Pasal Gregersen som løsningen på vores problemer.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Buzz Killington » 29. nov 2017, 13:18

9000AaB skrev:Kunne Pascal Gregor i Nordsjælland være noget for os?
Central forsvarspiller, der har trænet og spillet lidt med Okore i mange år, og som har spillet godt for Nordsjælland.
I år sidder han desværre på bænken og er rigtig træt af det, og så er han kun 23 år gammel, 1,85 cm høj, med masser erfaring - Mesterskab, Europæisk fodbold, pokal etc.
Ledig pr. 31.12.17.

Men ved ikke, kender ikke så meget til ham.
Det ville godt nok være underligt hvis ikke MW har overvejet en ung superligavant spillende forsvarsspiller som Gregor, som oven i købet er skolet i MW's gamle klub og er gratis. Min fornemmelse af ham er dog en lidt annonym spiller uden stor duelstyrke der heller ikke er vanvittig god i hovedspillet. Så han skal givevis være ret billig for Gaarde ikke vender tomlen ned. En Maxsø light.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Romario
Drenge
Drenge
Indlæg: 34
Tilmeldt: 21. jul 2011, 10:46
Favoritspiller: Peter Rasmussen, Thomas Enevoldsen, Jakob Ahlmann
Geografisk sted: 9560

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Romario » 29. nov 2017, 13:21

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... re-profil/

Ift. denne så er Louka Andreasen rigtig spændende imø. Har set mange Hvidovre kampe de sidste par år, og han har fart, kan afslutte og er teknisk dygtig. Håber han kan tage skridtet op til Suppen, og kan blive en ny venstrebenet kant i den bolsjestribede.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamling » 29. nov 2017, 13:39

Forsvaret er ikke der hvor der bør fokuseres i Vintervinduet. Vi skal a) have sagt “pænt” farvel til Sylvestr og Meilinger, b) have hentet en offensiv kant og en targetman, der virkelig har dette som deres spidskompetencer, c) have sendt nogle af de grå midtbanefolk væk/på fremmed græs. d) optimalt set hente et rigtigt 8’er talent der i løbet af 2018 kan tage helt over for Risgaard !
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Martino » 29. nov 2017, 13:49

Romario skrev:https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... re-profil/

Ift. denne så er Louka Andreasen rigtig spændende imø. Har set mange Hvidovre kampe de sidste par år, og han har fart, kan afslutte og er teknisk dygtig. Håber han kan tage skridtet op til Suppen, og kan blive en ny venstrebenet kant i den bolsjestribede.
Træner de begge stadig med eller var det kun til og med tirsdag?
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Ham der Emil » 29. nov 2017, 13:55

Kan vi få Gregor på en gentleman aftale ala Lynge, så syntes jeg absolut vi skal hente ham. Han er en klar opgradering ift. Blåbjerg og KP. Så kan han tage til udlandet om halvandet år.

Ud med:
Jakup
Meilinger
Williams
Eventuelt Børsting.
MC (leje)
Bytyqi (leje)

Ind med:
Kusk
Vinicius
Gregor
Ungt talent, måske Louka hvis han imponerer eller Mucolli.
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jakobsen » 29. nov 2017, 14:14

Ham der Emil skrev:Kan vi få Gregor på en gentleman aftale ala Lynge, så syntes jeg absolut vi skal hente ham. Han er en klar opgradering ift. Blåbjerg og KP. Så kan han tage til udlandet om halvandet år.

Ud med:
Jakup
Meilinger
Williams
Eventuelt Børsting.
MC (leje)
Bytyqi (leje)

Ind med:
Kusk
Vinicius
Gregor
Ungt talent, måske Louka hvis han imponerer eller Mucolli.
Vi skal da ikke med Børsting. Han er ikke just Messi, men hans arbejderiver og slutprodukt er stadig værdifuldt selvom vi bør have en anden type kant ind. Derudover vil han vel have gode chancer for spilletid når Flores endelig bliver skudt af. MC vil jeg egentlig gerne holde i klubben, men jeg kan godt se pointen med Würtz, Lesniak, Kakeeto og til dels Abildgaard foran i køen.

Ang. dine ønsker er jeg frisk på Kusk, ang. Vinicius ligner det hans diciplin er rådden og der er stadig lidt bums eller millionær over det ala. da FCN hente Bruninho. Jeg vil hellere have en mere rutineret skandinavisk spiller - umiddelbart Søderlund fra St. Etienne på denne uden at jeg dog kender ham i dybden. Jeg er enig i en stopper til, men bør vi ikke stile højere end Gregor? Så meget bedre end KP og Blåbjerg er han vel heller ikke.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1958
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Tyskeren » 29. nov 2017, 14:52

Gregor og Okore som stopper par? Så siger jeg JA TAK hvis det kan lade sig gøre. En bomstærk spillende midterforsvar som IKKE skåner sig selv - man får jo minder om Matovac. Hverken Blåbjerg, KP eller Okore er de bedste med bolden, så Gregor kunne virkelig gøre en forskel.

Jeg er 100 % sikker på, at Weighorst er opmærksom på det, og allerede er med i kampen om ham. Han kender ham jo ganske indgående!

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Ham der Emil » 29. nov 2017, 14:56

Jakobsen skrev: Vi skal da ikke med Børsting. Han er ikke just Messi, men hans arbejderiver og slutprodukt er stadig værdifuldt selvom vi bør have en anden type kant ind. Derudover vil han vel have gode chancer for spilletid når Flores endelig bliver skudt af. MC vil jeg egentlig gerne holde i klubben, men jeg kan godt se pointen med Würtz, Lesniak, Kakeeto og til dels Abildgaard foran i køen.
Jeg kan bare ikke se, hvilke spidskompetencer Børsting har, udover at være en tonser.
Foruden angrebet (som jeg inderligt håber kommer igang), så ser jeg Børsting som det svageste led i vores nuværende trup. Han laver alt for mange fejl i kampene.
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jakobsen » 29. nov 2017, 15:13

Tyskeren skrev:Gregor og Okore som stopper par? Så siger jeg JA TAK hvis det kan lade sig gøre. En bomstærk spillende midterforsvar som IKKE skåner sig selv - man får jo minder om Matovac. Hverken Blåbjerg, KP eller Okore er de bedste med bolden, så Gregor kunne virkelig gøre en forskel.

Jeg er 100 % sikker på, at Weighorst er opmærksom på det, og allerede er med i kampen om ham. Han kender ham jo ganske indgående!
Tror ikke du skal være sikker på, at Wieghorst kender Gregor indgående. Wieghorst havde sidste sæson for FCN i 2010/2011 og Gregor debuterede i 2012/2013 så det er ikke nødvendigvis en spiller Wieghorst har arbejdet en masse med.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Låst