Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
san
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 1. dec 2008, 16:42
Favoritspiller: Matovac

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af san » 17. jan 2018, 23:13

Jakobsen skrev:
9800 skrev:Jeg er klar på Masango
Hvorfor? Det er da fuldstændig underordnet, hvor god Masango var en gang når han ikke har spillet i 100 år
han har vel spillet i sydafrika på leje ? Jeg er også klar på Masango :thumbsup:
Er man gammel hvis ens far, så sin første AaB kamp i 1933 som 14 årig :cool:

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jakobsen » 18. jan 2018, 00:10

san skrev:
Jakobsen skrev:
9800 skrev:Jeg er klar på Masango
Hvorfor? Det er da fuldstændig underordnet, hvor god Masango var en gang når han ikke har spillet i 100 år
han har vel spillet i sydafrika på leje ? Jeg er også klar på Masango :thumbsup:
Men hvorfor? Du svarer ikke på resten af min pointe ang. hans manglende professionalisme. Kan du give en god grund til, at det her skulle være en spiller der er seriøs nok og som AaB vil kunne stole på? Jeg synes det er for ensidigt at se på et sportsligt niveau som han ikke har ramt siden foråret 2016. I 18 optrædender mens han var udlejet til Sydafrikansk fodbold lavede han 4 mål og ingen assists. Derudover har han spillet 62 minutter i snit pr. kamp så det er ikke en spiller i super form. Til formen skal det også ligges, at han ikke har spillet turneringsfodbold i 17/18 sæsonen. Jeg finder snakken om Masango hamrende useriøs. Oveni alt det synes jeg ikke AaB skal medvirke til, at det kan betale sig at gøre sig umulig for at komme ud af en kontrakt.

https://www.transfermarkt.co.uk/mandla- ... aison=2016
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af strangecap » 18. jan 2018, 07:29

Gaarde6 skrev:
seamann skrev:
Gaarde6 skrev:
seamann skrev:Morten Rasmussen er en and - det vil simpelthen ingen mening give.

Han laver ikke mål mere.
Han er gammel.
Han passer ikke ind i spilsystemet.

#notgonnahappen
Han laver ikke mål fordi han ikke spiller.
Han er ikke en dyt gammel! Han er 32 og kan sagtens have 3 gode sæsoner i sig endnu.
Og en spiller med hans målnæse skal nok passe ind i systemt. Duncan har sin force i feltet. Og lige meget, hvilket system vi spiller,så skal bolden i feltet for at lave mål. Han vil desuden give en helt ny trussel på dødbolde.
Jeg kan næsten ikke pege på en angriber jeg hellere ville have (inden for de økomiske rammer vi bevæger os indenfor)
At jeg så ikke tror på vi lander ham, er en anden sag.
Ægget kom først - han spiller ikke fordi han ikke laver mål.
Han er gammel. Angribere på +32 er der sgu ingen fremtid i.
Forslaget til spilsystem må jo så være lange bolde fra målmand og op i feltet + dødbolde. Det er vist ikke det, AaB plejer at fable om.
Jeg kan næsten ikke pege på en angriber, jeg hellere vil undvære i AaB (inden for de økonomiske rammer).
Han spiller ikke fordi de fik en ny træner der nærmest smed ham på bænken fra dag 1. Det har vist ikke meget at gøre med han ikke scorede for de andre de har brugt dernede har dælme ikke lavet mange mål efter de fik chancen!
Og nej 32 år er der nemlig ikke megen fremtid i. Men nok til Pohl og Safranko bliver modnet lidt mere.
Og Duncan har scoret mål over alt. Både for hold som Spillede på dødbolde og hold som spillede fodbold.
Duncan er minimum en klasse og nok også to over dem vi råder over nu, til at score mål. Pohl har scoret 5 mål og brændt 30 chancer. Nummer to på topscorer listen er Blåbjerg og nummer 3 er børstning. Og du betvivler at den mest scorende spiller i dansk fodbold i en alder af 32 år kan forstærke os??
Jeg tror manden trænger til at komme væk fra David Nielsen og kan sagtens have 2 gode sæsoner i sig endnu.
Enig

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Gamling » 18. jan 2018, 08:22

Vi har ikke brug for nye angribere. Vi skal bare sætte Blåbjerg og Børsting på toppen.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Yankee » 18. jan 2018, 09:18

Jakobsen skrev:
9800 skrev:Jeg er klar på Masango
Hvorfor? Det er da fuldstændig underordnet, hvor god Masango var en gang når han ikke har spillet i 100 år og derudover ikke er professionel til at overholde sine kontraktlige forpligtelser. Kan ikke se, hvorfor vi skal spilde dyre lønkroner på at rehabilitere en spiller der i modgang ikke overholder sine kontraktlige forpligtelser. Når man har den mentalitet udenfor banen tegner det heller ikke godt for, hvad der foregår på trænings- og kampbanen. Vi har haft nok mislykkede rehabiliteringer med Sloth, Helenius og Enevoldsen og det er da slet ikke et projekt vi skal lave med en spiller med Masangos mentalitet.
Vi skal absolut stå last og brast med Randers og sende det signal til alle spillere, at man skal overholde den kontrakt, man selv har skrevet under på. Vi skal ikke tilbyde Masango en let udvej, for så står vi bare selv i samme situation om et halvt år med Masango eller en helt anden spiller.

9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af 9800 » 18. jan 2018, 09:25

Måske der også er to sider af den her sag?

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Yankee » 18. jan 2018, 09:32

9800 skrev:Måske der også er to sider af den her sag?
Selvfølgelig er der det. Vi har da også hørt begge sider masser af gange. Jeg er bare 100% på Randers' side og går ud fra at AaB også er det.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Martino » 18. jan 2018, 11:07

Rygaard bliver nævnt i AaB kredse. Nogen der ved om der er noget om snakken? Wieghorst har tidligere talt varmt om ham, og Lyngby er på røven.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Jakobsen » 18. jan 2018, 11:28

Martino skrev:Rygaard bliver nævnt i AaB kredse. Nogen der ved om der er noget om snakken? Wieghorst har tidligere talt varmt om ham, og Lyngby er på røven.
Jeg er lidt usikker på ham pga. hans karriere og mentalitet. Han er først blevet god i en alder af 27-28 og har brugt det meste af karieren i klubber som Herfølge/HB Køge, Næstved og Nykøbing FC ovenpå et mislykket udenlandsophold i Charlton i en meget ung alder. Det undrer mig lidt, at ingen andre Superligaklubber har villet røre ham med en ildtang indtil Lyngby begyndte at fiske alle de etablerede drenge i divisionerne. David Nielsens Lyngby, hvor Rygaard har været bedst har været kendetegnet af at David fik en masse grå mus til at yde max. Jeg er lidt betænkelig ved om sådan en spiller vil blive en succes hos os. Lyngby levede på, at de havde alt at vinde og kun kunne overraske, men i AaB er præmissen en helt anden hvor der forventninger og du har meget "at tabe". Derudover er David Nielsen umiddelbart en helt anden type træner end Wieghorst og hvem ved om Rygaard kan fungere i et mere "traditionelt" miljø. I know, det her lyder lidt fluffy så lad mig prøve med en analogi. Jonas Dal var f.eks. en fantastisk træner i Hobro, hvor det handlede om sammenholdet og det sociale. I AaB ville han sikkert være et totalt fejlcast fordi de spillere han møder er fuldtidsprofessionelle og ud af en helt anden verden. Det er lidt de samme tanker jeg gør mig med Rygaard. Jeg tror potentielt Lyngbys gode hold bliver rippet lige nu, men at det meget vel kan være meget få af spillerne der får succes andre steder.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Martino » 18. jan 2018, 11:30

Jakobsen skrev:
Martino skrev:Rygaard bliver nævnt i AaB kredse. Nogen der ved om der er noget om snakken? Wieghorst har tidligere talt varmt om ham, og Lyngby er på røven.
Jeg er lidt usikker på ham pga. hans karriere og mentalitet. Han er først blevet god i en alder af 27-28 og har brugt det meste af karieren i klubber som Herfølge/HB Køge, Næstved og Nykøbing FC ovenpå et mislykket udenlandsophold i Charlton i en meget ung alder. Det undrer mig lidt, at ingen andre Superligaklubber har villet røre ham med en ildtang indtil Lyngby begyndte at fiske alle de etablerede drenge i divisionerne. David Nielsens Lyngby, hvor Rygaard har været bedst har været kendetegnet af at David fik en masse grå mus til at yde max. Jeg er lidt betænkelig ved om sådan en spiller vil blive en succes hos os. Lyngby levede på, at de havde alt at vinde og kun kunne overraske, men i AaB er præmissen en helt anden hvor der forventninger og du har meget "at tabe". Derudover er David Nielsen umiddelbart en helt anden type træner end Wieghorst og hvem ved om Rygaard kan fungere i et mere "traditionelt" miljø. I know, det her lyder lidt fluffy så lad mig prøve med en analogi. Jonas Dal var f.eks. en fantastisk træner i Hobro, hvor det handlede om sammenholdet og det sociale. I AaB ville han sikkert være et totalt fejlcast fordi de spillere han møder er fuldtidsprofessionelle og ud af en helt anden verden. Det er lidt de samme tanker jeg gør mig med Rygaard.
Ser din pointe, og ville nok have samme betænkeligheder uagtet at han er en dygtig spiller.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Glenn Francisco
Superliga
Superliga
Indlæg: 724
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:08
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Glenn Francisco » 18. jan 2018, 11:45

Martino skrev:
Jakobsen skrev:
Martino skrev:Rygaard bliver nævnt i AaB kredse. Nogen der ved om der er noget om snakken? Wieghorst har tidligere talt varmt om ham, og Lyngby er på røven.
Jeg er lidt usikker på ham pga. hans karriere og mentalitet. Han er først blevet god i en alder af 27-28 og har brugt det meste af karieren i klubber som Herfølge/HB Køge, Næstved og Nykøbing FC ovenpå et mislykket udenlandsophold i Charlton i en meget ung alder. Det undrer mig lidt, at ingen andre Superligaklubber har villet røre ham med en ildtang indtil Lyngby begyndte at fiske alle de etablerede drenge i divisionerne. David Nielsens Lyngby, hvor Rygaard har været bedst har været kendetegnet af at David fik en masse grå mus til at yde max. Jeg er lidt betænkelig ved om sådan en spiller vil blive en succes hos os. Lyngby levede på, at de havde alt at vinde og kun kunne overraske, men i AaB er præmissen en helt anden hvor der forventninger og du har meget "at tabe". Derudover er David Nielsen umiddelbart en helt anden type træner end Wieghorst og hvem ved om Rygaard kan fungere i et mere "traditionelt" miljø. I know, det her lyder lidt fluffy så lad mig prøve med en analogi. Jonas Dal var f.eks. en fantastisk træner i Hobro, hvor det handlede om sammenholdet og det sociale. I AaB ville han sikkert være et totalt fejlcast fordi de spillere han møder er fuldtidsprofessionelle og ud af en helt anden verden. Det er lidt de samme tanker jeg gør mig med Rygaard.
Ser din pointe, og ville nok have samme betænkeligheder uagtet at han er en dygtig spiller.
Er det rigtigt forstået at de spillere som vi hører på vandrørerne lige nu er Kusk og Rygaard? Eller er der andre rygter? :)
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 18. jan 2018, 12:04

Martino skrev:Rygaard bliver nævnt i AaB kredse. Nogen der ved om der er noget om snakken? Wieghorst har tidligere talt varmt om ham, og Lyngby er på røven.
Spændende... Kan du være mere specifik hvad du mener med AaB-kredse?
Rygaard er en god teknisk spiller, som ligeledes er kreativ. Han er bedst som 10´er eller indadvendt kant.
Med Rygaard på holdet kan jeg forestille mig, at Wieghorst går tilbage til at spille 4-2-3-1, hvor Rygaard ligger som 10´er bag topangriberen.
Jeg tror umiddelbart også, at Rygaard er ret hårdtarbejdende samt målfarlig.
Jeg har tænkt og skrevet herinde flere gange, at det er en spiller lige efter Wieghorst hoved.
Rygaard har iøvrigt samme agent som Kusk ;)

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Yankee » 18. jan 2018, 12:12

Hvis jeg skal vælge vil jeg faktisk næsten hellere have Rygaard end Kusk, må jeg indrømme. Vi har rigeligt med genopbygningsprojekter og talenter, men mangler nogle flere solide, etablerede spillere sidst i tyverne, der ser det som kulminationen på deres karriere at komme til en klub som AaB og ikke bare søger væk efter en enkelt god halvsæson.

Jeg tror også Mikkel Rygaard kunne være en rigtig god type at få ind i omklædningsrummet. Lige så vel som der skal være en sund balance mellem danskere og udlændinge eller gamle og unge tror jeg det er sundt at opretholde et vist "sjællænder-index" i AaB. Klubben har en fantastisk kultur og den stille, nordjyske arbejdsmentalitet er en uvurderlig fordel for AaB, men jeg tror også det er rigtig sundt at smide nogle få typer som Jeppe Curth, Stefan Schmidt, Kenneth Emil m.fl. ind i maskineriet og få skabt lidt ravage, kant og humør. Det har tidligere givet AaB rigtig gode resultater, som netop har været baseret på en fantastisk kultur og et utroligt godt sammenhold i truppen. Rygaard kunne også blive en rigtig god allieret og forlænget arm for Jores, som jeg ser som den næste anfører i AaB.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 18. jan 2018, 12:18

Yankee skrev:Hvis jeg skal vælge vil jeg faktisk næsten hellere have Rygaard end Kusk, må jeg indrømme. Vi har rigeligt med genopbygningsprojekter og talenter, men mangler nogle flere solide, etablerede spillere sidst i tyverne, der ser det som kulminationen på deres karriere at komme til en klub som AaB og ikke bare søger væk efter en enkelt god halvsæson.

Jeg tror også Mikkel Rygaard kunne være en rigtig god type at få ind i omklædningsrummet. Lige så vel som der skal være en sund balance mellem danskere og udlændinge eller gamle og unge tror jeg det er sundt at opretholde et vist "sjællænder-index" i AaB. Klubben har en fantastisk kultur og den stille, nordjyske arbejdsmentalitet er en uvurderlig fordel for AaB, men jeg tror også det er rigtig sundt at smide nogle få typer som Jeppe Curth, Stefan Schmidt, Kenneth Emil m.fl. ind i maskineriet og få skabt lidt ravage, kant og humør. Det har tidligere givet AaB rigtig gode resultater, som netop har været baseret på en fantastisk kultur og et utroligt godt sammenhold i truppen. Rygaard kunne også blive en rigtig god allieret og forlænget arm for Jores, som jeg ser som den næste anfører i AaB.
Jeg ved ikke hvem jeg helst vil have af de 2. Kusk er mere kant end Rygaard.
Jeg tror dog ikke, at Rygaard er anfører-potentiale, da jeg har læst et sted, at David Nielsen i 2017 nævnte, at Rygaard skal lægge på mentalt for at tage næste skridt i sin udvikling.
Men Rygaard er en dygtig spiller, som kan hjælpe vores hold med at fastholde bolden i egne rækker noget bedre end vi har set hidtil i denne sæson. Wieghorst vil helst have en kamp under kontrol og styre tempoet mm. Han vil ikke have indianerbold, hvor begge hold har 10 chancer i en kamp. Det var han meget tydelig omkring i Mediano.

En anden ting... Rygaard har kontrakt til 2020, så helt billig er han ikke, selvom Lyngby er på røven.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Martino » 18. jan 2018, 13:01

FIDEL skrev:
Martino skrev:Rygaard bliver nævnt i AaB kredse. Nogen der ved om der er noget om snakken? Wieghorst har tidligere talt varmt om ham, og Lyngby er på røven.
Spændende... Kan du være mere specifik hvad du mener med AaB-kredse?
Rygaard er en god teknisk spiller, som ligeledes er kreativ. Han er bedst som 10´er eller indadvendt kant.
Med Rygaard på holdet kan jeg forestille mig, at Wieghorst går tilbage til at spille 4-2-3-1, hvor Rygaard ligger som 10´er bag topangriberen.
Jeg tror umiddelbart også, at Rygaard er ret hårdtarbejdende samt målfarlig.
Jeg har tænkt og skrevet herinde flere gange, at det er en spiller lige efter Wieghorst hoved.
Rygaard har iøvrigt samme agent som Kusk ;)
Jeg har det fra en journalist jeg kender. Mere kan jeg ikke sige. Om der er hold i rygtet er svært at vurdere for mig - og en klub som AGF må vel også formodes at være interesseret skulle Lyngby holde brandudsalg.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Yankee » 18. jan 2018, 13:03

FIDEL skrev: Jeg ved ikke hvem jeg helst vil have af de 2. Kusk er mere kant end Rygaard.
Jeg tror dog ikke, at Rygaard er anfører-potentiale, da jeg har læst et sted, at David Nielsen i 2017 nævnte, at Rygaard skal lægge på mentalt for at tage næste skridt i sin udvikling.
Men Rygaard er en dygtig spiller, som kan hjælpe vores hold med at fastholde bolden i egne rækker noget bedre end vi har set hidtil i denne sæson. Wieghorst vil helst have en kamp under kontrol og styre tempoet mm. Han vil ikke have indianerbold, hvor begge hold har 10 chancer i en kamp. Det var han meget tydelig omkring i Mediano.

En anden ting... Rygaard har kontrakt til 2020, så helt billig er han ikke, selvom Lyngby er på røven.
Helt enig. Ift. pris så er AaB's transferramme jo ca. 3-4 mio. kr., så der ville forhandlingerne givetvis starte. Det springende punkt er ikke så meget om det så lander på 3 eller 5 mio., men om vi tør give ham en kontrakt på f.eks. 4½ år, så afskrivningen bliver lettere at fordøje i de kommende år.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af frederikshavneren » 18. jan 2018, 13:05

Martino skrev:Rygaard bliver nævnt i AaB kredse. Nogen der ved om der er noget om snakken? Wieghorst har tidligere talt varmt om ham, og Lyngby er på røven.
Synes det mere ligner en gjæf signing.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 18. jan 2018, 13:10

Martino skrev:
FIDEL skrev:
Martino skrev:Rygaard bliver nævnt i AaB kredse. Nogen der ved om der er noget om snakken? Wieghorst har tidligere talt varmt om ham, og Lyngby er på røven.
Spændende... Kan du være mere specifik hvad du mener med AaB-kredse?
Rygaard er en god teknisk spiller, som ligeledes er kreativ. Han er bedst som 10´er eller indadvendt kant.
Med Rygaard på holdet kan jeg forestille mig, at Wieghorst går tilbage til at spille 4-2-3-1, hvor Rygaard ligger som 10´er bag topangriberen.
Jeg tror umiddelbart også, at Rygaard er ret hårdtarbejdende samt målfarlig.
Jeg har tænkt og skrevet herinde flere gange, at det er en spiller lige efter Wieghorst hoved.
Rygaard har iøvrigt samme agent som Kusk ;)
Jeg har det fra en journalist jeg kender. Mere kan jeg ikke sige. Om der er hold i rygtet er svært at vurdere for mig - og en klub som AGF må vel også formodes at være interesseret skulle Lyngby holde brandudsalg.
Ja gjæf med David Nielsen som træner kunne muligvis også være interesserede, men jeg tror faktisk ikke, at gjæf har pengene pt. Så skal de sælge først. De er afhængige af kapitalindsprøjtninger.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af Martino » 18. jan 2018, 13:20

FIDEL skrev:
Martino skrev:
FIDEL skrev:
Martino skrev:Rygaard bliver nævnt i AaB kredse. Nogen der ved om der er noget om snakken? Wieghorst har tidligere talt varmt om ham, og Lyngby er på røven.
Spændende... Kan du være mere specifik hvad du mener med AaB-kredse?
Rygaard er en god teknisk spiller, som ligeledes er kreativ. Han er bedst som 10´er eller indadvendt kant.
Med Rygaard på holdet kan jeg forestille mig, at Wieghorst går tilbage til at spille 4-2-3-1, hvor Rygaard ligger som 10´er bag topangriberen.
Jeg tror umiddelbart også, at Rygaard er ret hårdtarbejdende samt målfarlig.
Jeg har tænkt og skrevet herinde flere gange, at det er en spiller lige efter Wieghorst hoved.
Rygaard har iøvrigt samme agent som Kusk ;)
Jeg har det fra en journalist jeg kender. Mere kan jeg ikke sige. Om der er hold i rygtet er svært at vurdere for mig - og en klub som AGF må vel også formodes at være interesseret skulle Lyngby holde brandudsalg.
Ja gjæf med David Nielsen som træner kunne muligvis også være interesserede, men jeg tror faktisk ikke, at gjæf har pengene pt. Så skal de sælge først. De er afhængige af kapitalindsprøjtninger.
Troede egentlig økonomien var sundere dernede.
Jeg savner Winsnes

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 24 (vintervinduet 17/18)

Indlæg af FIDEL » 18. jan 2018, 13:23

Martino skrev:
FIDEL skrev:
Martino skrev:
FIDEL skrev:
Martino skrev:Rygaard bliver nævnt i AaB kredse. Nogen der ved om der er noget om snakken? Wieghorst har tidligere talt varmt om ham, og Lyngby er på røven.
Spændende... Kan du være mere specifik hvad du mener med AaB-kredse?
Rygaard er en god teknisk spiller, som ligeledes er kreativ. Han er bedst som 10´er eller indadvendt kant.
Med Rygaard på holdet kan jeg forestille mig, at Wieghorst går tilbage til at spille 4-2-3-1, hvor Rygaard ligger som 10´er bag topangriberen.
Jeg tror umiddelbart også, at Rygaard er ret hårdtarbejdende samt målfarlig.
Jeg har tænkt og skrevet herinde flere gange, at det er en spiller lige efter Wieghorst hoved.
Rygaard har iøvrigt samme agent som Kusk ;)
Jeg har det fra en journalist jeg kender. Mere kan jeg ikke sige. Om der er hold i rygtet er svært at vurdere for mig - og en klub som AGF må vel også formodes at være interesseret skulle Lyngby holde brandudsalg.
Ja gjæf med David Nielsen som træner kunne muligvis også være interesserede, men jeg tror faktisk ikke, at gjæf har pengene pt. Så skal de sælge først. De er afhængige af kapitalindsprøjtninger.
Troede egentlig økonomien var sundere dernede.
Det er også bare noget løst jeg har hørt fra et par gjæf-fans... mere skal der ikke lægges i det. :cheers:

Låst