Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 27. maj 2018, 16:26

Ogude er slet ikke i truppen til Vendsyssels kamp i Lyngby idag. Mon han er ved at blive solgt? Er det mon Gaarde?
Morten knudsen og Lucas Jensen er også interessante for os.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af frederikshavneren » 27. maj 2018, 18:12

FIDEL skrev:
27. maj 2018, 16:26
Ogude er slet ikke i truppen til Vendsyssels kamp i Lyngby idag. Mon han er ved at blive solgt? Er det mon Gaarde?
Morten knudsen og Lucas Jensen er også interessante for os.
Kantspilleren Mikael Andersson er måske den mest interessante spiller i Vendsyssel FF. Andersson er en dygtig individualist med gode dribleevner der på de gode dage er en rigtig god kantspiller.

Andersson er på kontrakt i FC midtjylland

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Martino » 27. maj 2018, 18:13

frederikshavneren skrev:
27. maj 2018, 18:12
FIDEL skrev:
27. maj 2018, 16:26
Ogude er slet ikke i truppen til Vendsyssels kamp i Lyngby idag. Mon han er ved at blive solgt? Er det mon Gaarde?
Morten knudsen og Lucas Jensen er også interessante for os.
Kantspilleren Mikael Andersson er måske den mest interessante spiller i Vendsyssel FF. Andersson er en dygtig individualist med gode dribleevner der på de gode dage er en rigtig god kantspiller.

Andersson er på kontrakt i FC midtjylland
Enig - måske sammen med Kristian Riis.
Jeg savner Winsnes

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 27. maj 2018, 18:34

Martino skrev:
27. maj 2018, 18:13
frederikshavneren skrev:
27. maj 2018, 18:12
FIDEL skrev:
27. maj 2018, 16:26
Ogude er slet ikke i truppen til Vendsyssels kamp i Lyngby idag. Mon han er ved at blive solgt? Er det mon Gaarde?
Morten knudsen og Lucas Jensen er også interessante for os.
Kantspilleren Mikael Andersson er måske den mest interessante spiller i Vendsyssel FF. Andersson er en dygtig individualist med gode dribleevner der på de gode dage er en rigtig god kantspiller.

Andersson er på kontrakt i FC midtjylland
Enig - måske sammen med Kristian Riis.
Morten knudsen er også et tidligere fcm talent med fortid i Inter. Dygtig spiller!
Vi ved jo at både Gaarde og wieghorst var ude at se vff-efb for ikke så længe siden, så det vil ikke overraske mig hvis vi lander en vff spiller snart.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Martino » 27. maj 2018, 19:03

FIDEL skrev:
27. maj 2018, 18:34
Martino skrev:
27. maj 2018, 18:13
frederikshavneren skrev:
27. maj 2018, 18:12
FIDEL skrev:
27. maj 2018, 16:26
Ogude er slet ikke i truppen til Vendsyssels kamp i Lyngby idag. Mon han er ved at blive solgt? Er det mon Gaarde?
Morten knudsen og Lucas Jensen er også interessante for os.
Kantspilleren Mikael Andersson er måske den mest interessante spiller i Vendsyssel FF. Andersson er en dygtig individualist med gode dribleevner der på de gode dage er en rigtig god kantspiller.

Andersson er på kontrakt i FC midtjylland
Enig - måske sammen med Kristian Riis.
Morten knudsen er også et tidligere fcm talent med fortid i Inter. Dygtig spiller!
Vi ved jo at både Gaarde og wieghorst var ude at se vff-efb for ikke så længe siden, så det vil ikke overraske mig hvis vi lander en vff spiller snart.
Håber mere det er en EFB spiller vi jagter. Morten Knudsen tror jeg vil have godt af endnu en sæson i Vendsyssel, omend han er en fin spiller.
Jeg savner Winsnes

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 27. maj 2018, 19:40

Martino skrev:
27. maj 2018, 19:03
FIDEL skrev:
27. maj 2018, 18:34
Martino skrev:
27. maj 2018, 18:13
frederikshavneren skrev:
27. maj 2018, 18:12
FIDEL skrev:
27. maj 2018, 16:26
Ogude er slet ikke i truppen til Vendsyssels kamp i Lyngby idag. Mon han er ved at blive solgt? Er det mon Gaarde?
Morten knudsen og Lucas Jensen er også interessante for os.
Kantspilleren Mikael Andersson er måske den mest interessante spiller i Vendsyssel FF. Andersson er en dygtig individualist med gode dribleevner der på de gode dage er en rigtig god kantspiller.

Andersson er på kontrakt i FC midtjylland
Enig - måske sammen med Kristian Riis.
Morten knudsen er også et tidligere fcm talent med fortid i Inter. Dygtig spiller!
Vi ved jo at både Gaarde og wieghorst var ude at se vff-efb for ikke så længe siden, så det vil ikke overraske mig hvis vi lander en vff spiller snart.
Håber mere det er en EFB spiller vi jagter. Morten Knudsen tror jeg vil have godt af endnu en sæson i Vendsyssel, omend han er en fin spiller.
Ja som type kan vi sagtens bruge Tim hölscher.

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 303
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Krage » 27. maj 2018, 20:00

FIDEL skrev:
27. maj 2018, 19:40
Martino skrev:
27. maj 2018, 19:03
FIDEL skrev:
27. maj 2018, 18:34
Martino skrev:
27. maj 2018, 18:13
frederikshavneren skrev:
27. maj 2018, 18:12
FIDEL skrev:
27. maj 2018, 16:26
Ogude er slet ikke i truppen til Vendsyssels kamp i Lyngby idag. Mon han er ved at blive solgt? Er det mon Gaarde?
Morten knudsen og Lucas Jensen er også interessante for os.
Kantspilleren Mikael Andersson er måske den mest interessante spiller i Vendsyssel FF. Andersson er en dygtig individualist med gode dribleevner der på de gode dage er en rigtig god kantspiller.

Andersson er på kontrakt i FC midtjylland
Enig - måske sammen med Kristian Riis.
Morten knudsen er også et tidligere fcm talent med fortid i Inter. Dygtig spiller!
Vi ved jo at både Gaarde og wieghorst var ude at se vff-efb for ikke så længe siden, så det vil ikke overraske mig hvis vi lander en vff spiller snart.
Håber mere det er en EFB spiller vi jagter. Morten Knudsen tror jeg vil have godt af endnu en sæson i Vendsyssel, omend han er en fin spiller.
Ja som type kan vi sagtens bruge Tim hölscher.
Dreyer kunne dæmme også pynte, men hans pris er nok fordoblet efter dagens kamp desværre.
Billede

Gamen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gamen » 27. maj 2018, 20:02

FIDEL skrev:
27. maj 2018, 19:40
Ja som type kan vi sagtens bruge Tim hölscher.
Men vi skal ikke have flere middelmådige spillere. Tim Hölscher har jo - udover denne sæson i Esbjerg - ret få seniorkampe på højt niveau. Hvad er det lige vi skal bruge ham til? Han var i øvrigt også pænt ringe i dag.

Hvis vi skal hente spillere ind, så skal det være kvalitet. Ikke mere middelmådigt skrald fra sekundahold.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Martino » 27. maj 2018, 20:13

Gamen skrev:
27. maj 2018, 20:02
FIDEL skrev:
27. maj 2018, 19:40
Ja som type kan vi sagtens bruge Tim hölscher.
Men vi skal ikke have flere middelmådige spillere. Tim Hölscher har jo - udover denne sæson i Esbjerg - ret få seniorkampe på højt niveau. Hvad er det lige vi skal bruge ham til? Han var i øvrigt også pænt ringe i dag.

Hvis vi skal hente spillere ind, så skal det være kvalitet. Ikke mere middelmådigt skrald fra sekundahold.
Men han har alligevel evnerne til at afgøre en kamp. Idag med en kølig bold til Dreyer. Jeg kan sagtens se ham udvikle sig, men nu bliver han nok i Esbjerg.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af strangecap » 27. maj 2018, 20:14

Lad os få Mattsson fra Silkeborg

Brugeravatar
Super Hansen
2. div
2. div
Indlæg: 245
Tilmeldt: 11. jul 2005, 13:33
Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
Geografisk sted: Mariager

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Super Hansen » 27. maj 2018, 20:27

strangecap skrev:Lad os få Mattsson fra Silkeborg
Eller hvad med Ham der Sloth.....

Sendt fra min SM-G903F med Tapatalk


Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af strangecap » 27. maj 2018, 20:42

Super Hansen skrev:
27. maj 2018, 20:27
strangecap skrev:Lad os få Mattsson fra Silkeborg
Eller hvad med Ham der Sloth.....

Sendt fra min SM-G903F med Tapatalk
De kan virkeligt sammenlignes, en afdanket profil og en talentfuld spiller der bare bygger på

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Køllen I Møllen » 27. maj 2018, 20:48

Hovedet skrev:
27. maj 2018, 13:59
Køllen I Møllen skrev:
27. maj 2018, 13:41
Hovedet skrev:
27. maj 2018, 12:19
Kristian skrev:
27. maj 2018, 10:00
Gaarde6 skrev:
27. maj 2018, 08:57
Kristian skrev:
27. maj 2018, 00:19


Han har vel ikke meldt ud at det skal være fra næste sæson.
Man har derimod meldt ud at man vil tættere på toppen.

Fint med nogle udmeldinger i den rigtige retning fra den nye formand.
Går da ikke ud fra man melder ud og så det først er om 5 år?
"Vi har en ambition om, at vi skal spille med om medaljerne, og vi skal også gerne ud og spille europæisk fodbold hvert tredje-femte år, siger Torben Fristrup"

Så er spørgsmålet så hvornår vi skal regne fra. Men går ud fra det er fra d.d.
Men synes i det hele taget, at den udmelding er ret underlig og selvmodsigende. Man vil spille med om medaljer og spille europæisk et eller andet udefinerbart mellem hvert 3. og 5. år. Altså hver 4. år eller hvordan? Altså hvad er målsætningen egentlig? Hvis vi spiller med om medaljer, deltager vi automatisk i Europa hvert år. Omvendt er en ambition om sporadiske europæiske deltagelser ikke særlig ambitiøs.
Får man automatisk en plads i Europa hvis man “spiller med om medaljer”? Hvor i alverdens kommer denne påstand fra?
Ja, hvis man spiller med om medaljer - og så må målet jo være at medaljer - så spiller man jo helt automatisk med i Europa. I langt de fleste tilfælde giver også 4. pladsen adgang til kamp om Europa. Så målsætningen må enten tolkes som, at man vil i top 3/4 subsidiært vinde pokalen hvert 3. til 5. år, hvilket altså i praksis vil sige hvert 4. år, må man formode, eller også går den på, at man vil spille med om medaljer og dermed komme i Europa hvert år.
Jeg er tabt. At man spiller med om medaljer betyder jo ikke at man får medaljer. Og dermed heller ikke at man bliver blandt de 3 bedste. Man kan sagtens spille med om medaljer og blive nr 5-6 også. Så jeg forstår faktisk slet ikke hvad du siger :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Super Hansen
2. div
2. div
Indlæg: 245
Tilmeldt: 11. jul 2005, 13:33
Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
Geografisk sted: Mariager

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Super Hansen » 27. maj 2018, 21:07

Skulle havde været skrevet med pink Billede
strangecap skrev:
Super Hansen skrev:
27. maj 2018, 20:27
strangecap skrev:Lad os få Mattsson fra Silkeborg
Eller hvad med Ham der Sloth.....

Sendt fra min SM-G903F med Tapatalk
De kan virkeligt sammenlignes, en afdanket profil og en talentfuld spiller der bare bygger på
Sendt fra min SM-G903F med Tapatalk


FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FlæskeFrank » 27. maj 2018, 21:45

Så er nedrykkerne fundet og man kan se om der er spillere, som er interessante.

Helsingør: Mener ingen er interessante. Vel højst træneren. Dem som måske kunne være interessante har vi rigelig af, måske bortset fra angriberen Douglas, men det ville være et langskud.

Silkeborg: Her er træneren ikke interessant. Magnus Mattson er interessant, men vel stadig noget ukendt ift. at smide mange penge efter ham. Gustaf Nilson, Brøndbylejesvenden, har her til sidst vist lidt kvalitet, men...Rodic er jeg ikke hooked på, tror ikke han vil fungere på vores hold.

Lyngby: Gustav Marcussen har nogle gode rush, men tror ikke han kan overhale de spillere, som vi har i dag. Adam Sørensen, som de benyttede så til sidst spændende ud, men vil nok have bedre af et år i 1.division end hos veletableret superligahold.

Så Gaarde hold gerne fingrene væk med mindre det er Mattson og som skal overtage på sigt fra Risgård.
- FlæskeFrank

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 27. maj 2018, 21:51

Nu må vi ikke glemme Marco Ramkilde, som vi gerne skal have i form til den nye sæson. Så kan han sagtens komme i startopstillingen. Safranko skal vel videre? Han symboliserer Gaardes ringe indkøbsevner.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3533
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hovedet » 27. maj 2018, 21:53

Køllen I Møllen skrev:
27. maj 2018, 20:48
Hovedet skrev:
27. maj 2018, 13:59
Køllen I Møllen skrev:
27. maj 2018, 13:41
Hovedet skrev:
27. maj 2018, 12:19
Kristian skrev:
27. maj 2018, 10:00
Gaarde6 skrev:
27. maj 2018, 08:57


Går da ikke ud fra man melder ud og så det først er om 5 år?
"Vi har en ambition om, at vi skal spille med om medaljerne, og vi skal også gerne ud og spille europæisk fodbold hvert tredje-femte år, siger Torben Fristrup"

Så er spørgsmålet så hvornår vi skal regne fra. Men går ud fra det er fra d.d.
Men synes i det hele taget, at den udmelding er ret underlig og selvmodsigende. Man vil spille med om medaljer og spille europæisk et eller andet udefinerbart mellem hvert 3. og 5. år. Altså hver 4. år eller hvordan? Altså hvad er målsætningen egentlig? Hvis vi spiller med om medaljer, deltager vi automatisk i Europa hvert år. Omvendt er en ambition om sporadiske europæiske deltagelser ikke særlig ambitiøs.
Får man automatisk en plads i Europa hvis man “spiller med om medaljer”? Hvor i alverdens kommer denne påstand fra?
Ja, hvis man spiller med om medaljer - og så må målet jo være at medaljer - så spiller man jo helt automatisk med i Europa. I langt de fleste tilfælde giver også 4. pladsen adgang til kamp om Europa. Så målsætningen må enten tolkes som, at man vil i top 3/4 subsidiært vinde pokalen hvert 3. til 5. år, hvilket altså i praksis vil sige hvert 4. år, må man formode, eller også går den på, at man vil spille med om medaljer og dermed komme i Europa hvert år.
Jeg er tabt. At man spiller med om medaljer betyder jo ikke at man får medaljer. Og dermed heller ikke at man bliver blandt de 3 bedste. Man kan sagtens spille med om medaljer og blive nr 5-6 også. Så jeg forstår faktisk slet ikke hvad du siger :)
Jamen, jeg er som bekendt også i tvivl om, hvad der egentlig menes med den målsætning. Jeg skal altså forstå målsætningen således, at klubben ønsker at spille med om medaljer uden at få dem - dog med undtagelse af hvert 3. til 5. år, hvor medaljer subsidiært en 4. plads eller en pokaltriumf skal føre til Europa Cup? Det er altså heller ikke ligefrem knivskarpt formuleret, og målsætningen er vel heller ikke rasende ambitiøs eller varsler et paradigmeskifte i forhold til tidligere tider.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3533
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hovedet » 27. maj 2018, 22:04

FIDEL skrev:
27. maj 2018, 21:51
Nu må vi ikke glemme Marco Ramkilde, som vi gerne skal have i form til den nye sæson. Så kan han sagtens komme i startopstillingen. Safranko skal vel videre? Han symboliserer Gaardes ringe indkøbsevner.
Vi kan vist roligt ekspedere Safranko videre. Hvor i alverden kom han egentlig fra i det hele taget? I forhold til Marco Ramkilde er der tale om en ungdomsspiller, der har været skadet i hundrede år og aldrig har spillet bare et minut i Superligaen; det ligner ikke umiddelbart noget, vi kan satse hele bulen på ...

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 27. maj 2018, 22:09

Hovedet skrev:
27. maj 2018, 22:04
FIDEL skrev:
27. maj 2018, 21:51
Nu må vi ikke glemme Marco Ramkilde, som vi gerne skal have i form til den nye sæson. Så kan han sagtens komme i startopstillingen. Safranko skal vel videre? Han symboliserer Gaardes ringe indkøbsevner.
Vi kan vist roligt ekspedere Safranko videre. Hvor i alverden kom han egentlig fra i det hele taget? I forhold til Marco Ramkilde er der tale om en ungdomsspiller, der har været skadet i hundrede år og aldrig har spillet bare et minut i Superligaen; det ligner ikke umiddelbart noget, vi kan satse hele bulen på ...
Jo Ramkilde har skam fået et par indhop i ligaen.
Nej jeg er enig at vi ikke skal placere håbet på ham. Der skal hentes en angriber, og jeg tror AaB er lune på Ogude, men det kan jo også være til venstrekanten.
Ramkilde skal lige igang igen så skal han nok blive værdifuld for os på sigt.

nj27
1. div
1. div
Indlæg: 380
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:49

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af nj27 » 27. maj 2018, 22:32

Det med målsætningen , at vi skal spille med om medaljerne er da let at sige , det gør vi jo egentlig lige fra starten af den nye turnering , men det svarer jo bare til at alle os der spiller lotto også spiller med om millionerne , det bare svært at komme i nærheden af den

Låst