Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af raekkeettre » 29. maj 2018, 23:12

Brodernumsi skrev:
29. maj 2018, 21:55
Jakobsen skrev:
29. maj 2018, 21:35
Jeg vil heller ikke have Bashkim Kadrii til AaB. Hvis man bare ser på den del af hans skadehistorik der er skrevet på transfermarkt har han været ude 440 med korsbåndsskader. Korsbåndet er noget rigtig lort at blive skadet i og to skader af den salgs i bagagen er slet ikke godt. Risikoen er simpelthen for stor tilbagefald.

https://www.transfermarkt.com/bashkim-k ... eler/91851
Sidst for 3 år siden.
Jeg vil hellere bedømme ham på hans forår i Randers, og på den baggrund, ser jeg ham gerne i AaB.
Det samme her...den mand uden skader ville være at finde i udlandet nu....så at han nu er tilbage for fuld styrke efter et kanon forår hvor han har været sindssyg god, så skal AaB bare klappe til. Vel viden at jeg kan sidde om 4 måneder og se på en ny skade :) Men den chance er jeg villig til at tag...ham og Kusk....FUCK!!

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Kristian » 29. maj 2018, 23:13

Brodernumsi skrev:
29. maj 2018, 21:55
Jakobsen skrev:
29. maj 2018, 21:35
Jeg vil heller ikke have Bashkim Kadrii til AaB. Hvis man bare ser på den del af hans skadehistorik der er skrevet på transfermarkt har han været ude 440 med korsbåndsskader. Korsbåndet er noget rigtig lort at blive skadet i og to skader af den salgs i bagagen er slet ikke godt. Risikoen er simpelthen for stor tilbagefald.

https://www.transfermarkt.com/bashkim-k ... eler/91851
Sidst for 3 år siden.
Jeg vil hellere bedømme ham på hans forår i Randers, og på den baggrund, ser jeg ham gerne i AaB.
Kadrii vil være en forstærkning uden tvivl. Vi skal slå til hvis vi kan.

Tænk på vores egen Ahlmann. Godt nok kun 1 korsbåndsskade. Men kadrii startede måske for hårdt ud eller var skide uheldig. Vi kommer aldrig til at vide.

Hvis vi skal flytte os, må og skal vi tage chancer.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5106
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Jakobsen » 29. maj 2018, 23:30

Kristian skrev:
29. maj 2018, 23:13
Brodernumsi skrev:
29. maj 2018, 21:55
Jakobsen skrev:
29. maj 2018, 21:35
Jeg vil heller ikke have Bashkim Kadrii til AaB. Hvis man bare ser på den del af hans skadehistorik der er skrevet på transfermarkt har han været ude 440 med korsbåndsskader. Korsbåndet er noget rigtig lort at blive skadet i og to skader af den salgs i bagagen er slet ikke godt. Risikoen er simpelthen for stor tilbagefald.

https://www.transfermarkt.com/bashkim-k ... eler/91851
Sidst for 3 år siden.
Jeg vil hellere bedømme ham på hans forår i Randers, og på den baggrund, ser jeg ham gerne i AaB.
Kadrii vil være en forstærkning uden tvivl. Vi skal slå til hvis vi kan.

Tænk på vores egen Ahlmann. Godt nok kun 1 korsbåndsskade. Men kadrii startede måske for hårdt ud eller var skide uheldig. Vi kommer aldrig til at vide.

Hvis vi skal flytte os, må og skal vi tage chancer.
Jeg vil hellere have en ganske vidst etableret spiller, men en der pt. er lidt under Bashkims niveau som vi kan få derop og som tilgengæld ikke har så skrøbelig en fysik. Sporene skræmmer fra Ene og Jönsson, hver især kun havde en god halvsæson for os og resten af tiden enten var skadede eller langt fra formen. Det er giftigt at bygge et hold op omkring glasben og hvem husker ikke med gru 2002/2003 hvor vi havde mange skrøbelige spillere ude på en gang. Vi kan ikke smide 3 års kontrakt efter en spiller, hvor der er stor chance for at han er ude i de to. Det er simpelthen for risikabelt at bygge holdet op om sådan en spiller. Så vil jeg hellere have en lidt dårligere spiller som vi tilgengæld kan regne med i flere kampe. Sådan nogle chance kan man evt. tage når man har en stærk nok stamme, men de næste handler er stadig strategisk vigtige.

Det er dog positivt, at Gaarde henter FCK rejects fremfor diverse øst-europæiske nulbonner, men vores scouting capabilities bør ærligtalt række til mere.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 30. maj 2018, 07:24

Jeg kom lige i tanke om, at Kadrii er venstrebenet, så jeg tror han hentes som angriber og ikke venstrekant. Men jeg vil gerne have at Thellufsen får chancen i den nye sæson.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af le Cid » 30. maj 2018, 08:27

Gamen skrev:
29. maj 2018, 16:09
le Cid skrev:
29. maj 2018, 15:53
Tak :)
Tallene lyver dog lidt. Børsting og Risgaard (vores mest scorende midtbanespillere) har også optrådt som angirbere, Hvor mange af midtbanemålene er scoret i som angribere?
Hængende angribere eller offensive midtbanespillere - det er ikke det samme som en decideret angriber. De har ikke ligefrem stået og fisket. Så jeg synes ikke helt man kan tælle dem med som angribere. Plejede du at tælle Andreas Johansson som angriber?
I nogle af kampene, ja. Men som regel ikke.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Yankee » 30. maj 2018, 11:14

FIDEL skrev:
30. maj 2018, 07:24
Jeg kom lige i tanke om, at Kadrii er venstrebenet, så jeg tror han hentes som angriber og ikke venstrekant. Men jeg vil gerne have at Thellufsen får chancen i den nye sæson.
Eller også skal vi rent faktisk til at slå nogle indlæg i den kommende sæson. Jeg er dog helt enig i at han umiddelbart ikke er det bedste match til Jakob Ahlmann.

Ift. Thellufsen - ja, han skal have chancen, men han er slet ikke så god at det skal afholde os fra at erstatte Rolim og Flores med en ny startende venstrekant. Thellufsen er stadig udviklingsspiller og skal maksimalt være 3./4.-valg til kantpladserne.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BoT » 30. maj 2018, 11:27

HVIS Kadrii ender i AaB, siger det også lidt om, hvilket spillestil, MW planlægger næste sæson. For Baskim er en meget direkte spiller, som især er stærk i kontrafasen. Det ville tyde lidt på, at man går væk fra en tålmodig possesion-stil.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Yankee » 30. maj 2018, 12:14

BoT skrev:
30. maj 2018, 11:27
HVIS Kadrii ender i AaB, siger det også lidt om, hvilket spillestil, MW planlægger næste sæson. For Baskim er en meget direkte spiller, som især er stærk i kontrafasen. Det ville tyde lidt på, at man går væk fra en tålmodig possesion-stil.
Det giver super god mening når nu vi satser det hele på to power-angribere i Pohl og Safranko. Det kunne være forfriskende at se os i samme stil som landsholdet ude mod Irland, for eksempel:



En masse direkte bolde på Pohl og Safranko, som Kadrii kan ligge og samle op på. Høj bagkæde og to offensive backs.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af BoT » 30. maj 2018, 12:34

Yankee skrev:
30. maj 2018, 12:14
BoT skrev:
30. maj 2018, 11:27
HVIS Kadrii ender i AaB, siger det også lidt om, hvilket spillestil, MW planlægger næste sæson. For Baskim er en meget direkte spiller, som især er stærk i kontrafasen. Det ville tyde lidt på, at man går væk fra en tålmodig possesion-stil.
Det giver super god mening når nu vi satser det hele på to power-angribere i Pohl og Safranko. Det kunne være forfriskende at se os i samme stil som landsholdet ude mod Irland, for eksempel:



En masse direkte bolde på Pohl og Safranko, som Kadrii kan ligge og samle op på. Høj bagkæde og to offensive backs.
5 offensive spillere på banen på samme tid. Det kommer næppe til at ske... Men måske, hvis du bytter Risgård ud med Lesniak..

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Ham der Emil » 30. maj 2018, 12:35

Yankee skrev:
30. maj 2018, 12:14
BoT skrev:
30. maj 2018, 11:27
HVIS Kadrii ender i AaB, siger det også lidt om, hvilket spillestil, MW planlægger næste sæson. For Baskim er en meget direkte spiller, som især er stærk i kontrafasen. Det ville tyde lidt på, at man går væk fra en tålmodig possesion-stil.
Det giver super god mening når nu vi satser det hele på to power-angribere i Pohl og Safranko. Det kunne være forfriskende at se os i samme stil som landsholdet ude mod Irland, for eksempel:



En masse direkte bolde på Pohl og Safranko, som Kadrii kan ligge og samle op på. Høj bagkæde og to offensive backs.
Spændende opstilling.
Ville bytte Kadrii med Safranko, ligge Kusk op på den offensive plads, og sætte Lesniak ind på midten.

Bliver den opstilling krydret med en klasse forsvarsspiller, så ser det spændende ud!
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Hanga » 30. maj 2018, 12:37

Yankee skrev:
30. maj 2018, 12:14
BoT skrev:
30. maj 2018, 11:27
HVIS Kadrii ender i AaB, siger det også lidt om, hvilket spillestil, MW planlægger næste sæson. For Baskim er en meget direkte spiller, som især er stærk i kontrafasen. Det ville tyde lidt på, at man går væk fra en tålmodig possesion-stil.
Det giver super god mening når nu vi satser det hele på to power-angribere i Pohl og Safranko. Det kunne være forfriskende at se os i samme stil som landsholdet ude mod Irland, for eksempel:



En masse direkte bolde på Pohl og Safranko, som Kadrii kan ligge og samle op på. Høj bagkæde og to offensive backs.
Skift Safranko ud med en bedre angriber og jeg synes det ser fornuftigt ud. Du får dog aldrig MW til at stille med den midtbane.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 30. maj 2018, 13:13

Yankee skrev:
30. maj 2018, 12:14
BoT skrev:
30. maj 2018, 11:27
HVIS Kadrii ender i AaB, siger det også lidt om, hvilket spillestil, MW planlægger næste sæson. For Baskim er en meget direkte spiller, som især er stærk i kontrafasen. Det ville tyde lidt på, at man går væk fra en tålmodig possesion-stil.
Det giver super god mening når nu vi satser det hele på to power-angribere i Pohl og Safranko. Det kunne være forfriskende at se os i samme stil som landsholdet ude mod Irland, for eksempel:



En masse direkte bolde på Pohl og Safranko, som Kadrii kan ligge og samle op på. Høj bagkæde og to offensive backs.
Jeg kan ikke få power til at matche med Safranko. Ham skal vi ikke bruge mere energi på. Tag tabet og kom videre.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Spanky » 30. maj 2018, 14:12

Safranko må og skal være fortid i AaB efter denne sommer. Der er ingen fremtidsperspektiver i din mand overhovedet. Klubben fra hans hjemland, hvor han kom fra, må lave en AaB og hente deres fejlslagne søn hjem, så kan han forsøge at kickstarte karrieren der.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Yankee » 30. maj 2018, 14:40

Pastorius skrev:
30. maj 2018, 13:13
Jeg kan ikke få power til at matche med Safranko. Ham skal vi ikke bruge mere energi på. Tag tabet og kom videre.
Det tror jeg bare ikke er realistisk. Hans transferværdi er i 0 og hvis han skal tilbage til Slovakiet skal vi også give ham en masse løn med. Vi er nødt til at prøve at få noget godt ud af ham. Det kræver bare at vi begynder at fodre ham med høje indlæg og satser mere på andenboldsspillet omkring ham. Det ville også skabe en masse plads til Pohl, der kan strække modstanderen og løbe i bagrum, mens Safranko tager slagsmålene og sætter Kusk og fx Kadrii op i andenboldsspillet, ligesom Eriksen bliver det på landsholdet. Men så skal vi også gå bort fra filosofien om at være et boldbesiddende og pasningsorienteret hold, for så skal der pumpes bolde op i 2. sals-højde og klappes nogle indlæg ind fra sidelinjen. Det er den eneste måde vi kan få noget ud af de to angribere, vi har valgt at satse på.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Pastorius » 30. maj 2018, 14:51

Yankee skrev:
30. maj 2018, 14:40
Pastorius skrev:
30. maj 2018, 13:13
Jeg kan ikke få power til at matche med Safranko. Ham skal vi ikke bruge mere energi på. Tag tabet og kom videre.
Det tror jeg bare ikke er realistisk. Hans transferværdi er i 0 og hvis han skal tilbage til Slovakiet skal vi også give ham en masse løn med. Vi er nødt til at prøve at få noget godt ud af ham. Det kræver bare at vi begynder at fodre ham med høje indlæg og satser mere på andenboldsspillet omkring ham. Det ville også skabe en masse plads til Pohl, der kan strække modstanderen og løbe i bagrum, mens Safranko tager slagsmålene og sætter Kusk og fx Kadrii op i andenboldsspillet, ligesom Eriksen bliver det på landsholdet. Men så skal vi også gå bort fra filosofien om at være et boldbesiddende og pasningsorienteret hold, for så skal der pumpes bolde op i 2. sals-højde og klappes nogle indlæg ind fra sidelinjen. Det er den eneste måde vi kan få noget ud af de to angribere, vi har valgt at satse på.
Jeg ser ingen tegn på at Safranko (eller Pohl) har kompetencer til den rolle heller. Vi skal ikke lave helt om på hvad vi gerne vil, for at forsøge at redde en fiasko. Jeg synes ikke der skal så forfærdelig store justeringer til, før vi kan få det til at fungere ift. det vi er igang med. Vi så tegninger til det mod både FCM og særligt FCK.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 30. maj 2018, 15:21

Der er vel efterhånden ingen AaB fans, som for alvor tror på Safranko. Men skal han forløses så kræver det spilletid og tillid fra Wieghorst, og det har han ikke fået meget af.
Safranko viste i starten af sin AaB tid gode takter i angrebet sammen med Pohl, men i takt med at han brændte en del store chancer, så forsvandt hans selvtillid og særligt efter 1-0 kampen hjemme imod Helsingør, hvor han brændte straffe har han været pivringe...
Jeg tror Kadrii er tiltænkt en plads i angrebet. Han er bevægelig, hurtig, fysisk ok, et godt blik for spillet, og så har han et meget farligt venstreben. Højrebenet er dog intet værd.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Gaarde6 » 30. maj 2018, 15:57

Hvad lavede kadrii i denne sæson? 6-7 mål? Bliver han købt som angriber, så løser vi ikke ret meget.

I øvrigt er det vildt, hvordan et rygte om han har været i Aalborg, får os til at fare til tasterne herinde, som om handlen er lukket :thumbsup: Lad os nu se om det overhovedet har noget på sig. Som 1 til 1 erstatning for Flores, er det et kanon køb.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af Yankee » 30. maj 2018, 16:02

Pastorius skrev:
30. maj 2018, 14:51
Yankee skrev:
30. maj 2018, 14:40
Pastorius skrev:
30. maj 2018, 13:13
Jeg kan ikke få power til at matche med Safranko. Ham skal vi ikke bruge mere energi på. Tag tabet og kom videre.
Det tror jeg bare ikke er realistisk. Hans transferværdi er i 0 og hvis han skal tilbage til Slovakiet skal vi også give ham en masse løn med. Vi er nødt til at prøve at få noget godt ud af ham. Det kræver bare at vi begynder at fodre ham med høje indlæg og satser mere på andenboldsspillet omkring ham. Det ville også skabe en masse plads til Pohl, der kan strække modstanderen og løbe i bagrum, mens Safranko tager slagsmålene og sætter Kusk og fx Kadrii op i andenboldsspillet, ligesom Eriksen bliver det på landsholdet. Men så skal vi også gå bort fra filosofien om at være et boldbesiddende og pasningsorienteret hold, for så skal der pumpes bolde op i 2. sals-højde og klappes nogle indlæg ind fra sidelinjen. Det er den eneste måde vi kan få noget ud af de to angribere, vi har valgt at satse på.
Jeg ser ingen tegn på at Safranko (eller Pohl) har kompetencer til den rolle heller. Vi skal ikke lave helt om på hvad vi gerne vil, for at forsøge at redde en fiasko. Jeg synes ikke der skal så forfærdelig store justeringer til, før vi kan få det til at fungere ift. det vi er igang med. Vi så tegninger til det mod både FCM og særligt FCK.
Jeg synes også vi spillede ganske hæderligt i de sidste par kampe og foråret generelt, hvor vi blev lidt mere spillende og langt bedre i presspillet. Men jeg synes også at både Pohl og Safranko konstant blev sat i situationer, hvor de havde svært ved at lykkes. De bliver alt for ofte en del af et snævert kombinationsspil på kanten af feltet og bliver alt for tit sat op til at afslutte på førsteberøring på cut-back-indlæg, eksempelvis. Det er der ingen af dem, der er gode til og hvis vi sætter dem i de situationer ødelægger vi både vores egen målproduktion og de to spilleres udvikling.

Pohl kan skubbe og løbe, mens Safranko kan hoppe og skubbe. Ingen af dem er ret gode til at tæmme, sparke eller drible. Derfor skal vi give dem bolden i situationer hvor de skal skubbe, løbe og hoppe og ikke situationer, hvor de skal tæmme, sparke og drible. Det lyder børnehaveagtigt, men det er jo faktisk det, det hele handler om.

seamann

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af seamann » 30. maj 2018, 16:32

Yankee skrev:
30. maj 2018, 16:02
Pastorius skrev:
30. maj 2018, 14:51
Yankee skrev:
30. maj 2018, 14:40
Pastorius skrev:
30. maj 2018, 13:13
Jeg kan ikke få power til at matche med Safranko. Ham skal vi ikke bruge mere energi på. Tag tabet og kom videre.
Det tror jeg bare ikke er realistisk. Hans transferværdi er i 0 og hvis han skal tilbage til Slovakiet skal vi også give ham en masse løn med. Vi er nødt til at prøve at få noget godt ud af ham. Det kræver bare at vi begynder at fodre ham med høje indlæg og satser mere på andenboldsspillet omkring ham. Det ville også skabe en masse plads til Pohl, der kan strække modstanderen og løbe i bagrum, mens Safranko tager slagsmålene og sætter Kusk og fx Kadrii op i andenboldsspillet, ligesom Eriksen bliver det på landsholdet. Men så skal vi også gå bort fra filosofien om at være et boldbesiddende og pasningsorienteret hold, for så skal der pumpes bolde op i 2. sals-højde og klappes nogle indlæg ind fra sidelinjen. Det er den eneste måde vi kan få noget ud af de to angribere, vi har valgt at satse på.
Jeg ser ingen tegn på at Safranko (eller Pohl) har kompetencer til den rolle heller. Vi skal ikke lave helt om på hvad vi gerne vil, for at forsøge at redde en fiasko. Jeg synes ikke der skal så forfærdelig store justeringer til, før vi kan få det til at fungere ift. det vi er igang med. Vi så tegninger til det mod både FCM og særligt FCK.
Jeg synes også vi spillede ganske hæderligt i de sidste par kampe og foråret generelt, hvor vi blev lidt mere spillende og langt bedre i presspillet. Men jeg synes også at både Pohl og Safranko konstant blev sat i situationer, hvor de havde svært ved at lykkes. De bliver alt for ofte en del af et snævert kombinationsspil på kanten af feltet og bliver alt for tit sat op til at afslutte på førsteberøring på cut-back-indlæg, eksempelvis. Det er der ingen af dem, der er gode til og hvis vi sætter dem i de situationer ødelægger vi både vores egen målproduktion og de to spilleres udvikling.

Pohl kan skubbe og løbe, mens Safranko kan hoppe og skubbe. Ingen af dem er ret gode til at tæmme, sparke eller drible. Derfor skal vi give dem bolden i situationer hvor de skal skubbe, løbe og hoppe og ikke situationer, hvor de skal tæmme, sparke og drible. Det lyder børnehaveagtigt, men det er jo faktisk det, det hele handler om.
Jo, jo, men hvordan skal bilden så komme op til dem? Alle forsvarsspillerne minus Ahlmann er også bedst til at skubbe og hoppe, så de vil aldrig ramme en af angriberne.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 25 (sommervinduet 18)

Indlæg af FIDEL » 30. maj 2018, 16:46

Gaarde6 skrev:
30. maj 2018, 15:57
Hvad lavede kadrii i denne sæson? 6-7 mål? Bliver han købt som angriber, så løser vi ikke ret meget.

I øvrigt er det vildt, hvordan et rygte om han har været i Aalborg, får os til at fare til tasterne herinde, som om handlen er lukket :thumbsup: Lad os nu se om det overhovedet har noget på sig. Som 1 til 1 erstatning for Flores, er det et kanon køb.
7 mål og 10 assists for et svagt hold i bunden.
Det er en spiller som kan spille de 4 forreste pladser. Jeg tror wieghorst helst vil spille med Pohl på toppen og en 5 mands midtbane, og her kunne Kadrii være løsningen som 10'er.

Låst